Partyflock

Forumonderwerp · 672664

Waarschuw beheerder
kleinere tietjes zijn sexy en vaker veel mooier
lekkere handzame tietjes
Waarschuw beheerder
Toch flink doorzuigen om dat voor elkaar te krijgen
Waarschuw beheerder
~Jessica~ 23 april 2004 13:44
Ik heb helaas A, ben leeggezogen door me kinderen tijdens de borstvoeding.

Heb er geen problemen mee, er zijn tegenwoordig genoeg middeltjes om ze groter te laten maken

Ik wil ze wel proberen op te blazen Jessica, kom ook maar naar defqon... :P

Waarschuw beheerder
Kleine misschien wel, maar bijna plat is echt niet mooi.. en hele grote trouwens ook niet, vind ik ook heel vies van die grote ballen ervoor vooral als iemand dan ook nog heel dun is.. Moet gewoon bij je lichaam passen..
Waarschuw beheerder
donateur
Heb anders nog wel een compressor thuis

Hier thuis ook nog genoeg (6)

Waarschuw beheerder
Ik wil ze wel proberen op te blazen Jessica, kom ook maar naar defqon...

Kom maar naar impulz outdoor:yes: dan mag je wel een poging doen TOT opblazen:yes::P
Waarschuw beheerder
donateur
Doet ie denk ik alleen als jij hem ook effe "blaast" :P

Waarschuw beheerder
wehe leeggezogen...whoeei wat heb jij voor kinderen joh

Ik heb vampieren:D
Waarschuw beheerder
donateur
Die drinken bloed geen tietvlees ;)
Waarschuw beheerder
kijk maar uit, op outdoor, dalijk stijg je nog op als ze te groot worden :devil: behoorlijk grote longen gna gna

Waarschuw beheerder
Doet ie denk ik alleen als jij hem ook effe "blaast"

Zijn duim is toch goed genoeg..duimzuigen:P

Die drinken bloed geen tietvlees

melkvampiers:yes:
Waarschuw beheerder
Godver da's wel balen zeg..
worden ze vast groot en sterk van :jaja:

Waarschuw beheerder
Ja zeker...

En ze eten ook pindakaas, behalve me jongste dan nog he:d
Waarschuw beheerder
de grote moet bij het lichaam passen, dan is het mooi :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb grote borsten en ik ben er super blij mee :[
Waarschuw beheerder
houden zo, niks mis mee.. zeg al gaat om de verhoudingen
die moeten kloppen..
maar grote betekent vaak ook big booty en dat is (N)

Waarschuw beheerder
Dat is meestal wel zo maar niet altijd.. Miss Praying Mantis PBB.. hmz.. ziet er wel lekker uit.. :bloos: Niets big booty.. :9 Past gewoon in zijn geheeltje.. :D

Maar ff serieus te reageren.. Melk uit borsten... dat is bloed.. Bloed dat word omgezet in melk.. of ben ik nou te serieus.. o:)
Waarschuw beheerder
~Jessica~ 23 april 2004 13:55
Ik wil ze wel proberen op te blazen Jessica, kom ook maar naar defqon...

Kom maar naar impulz outdoor dan mag je wel een poging doen TOT opblazen

Hmm misschien kom ik wel ff langs, betaal je mijn kaartje dan? Is dan toch een goedkope boobjob :P
Waarschuw beheerder
El cheapo...
Jessica, ik zal het wel ff komen doen.. hoef je kaartje nog eens niet te betalen ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zoiets..

[img]http://www.met-art.com/c4/022404_2.jpg[/img]
[img cacheid=001310330006d36a934de0861a0047f3cf]http://www.met-art.com/c4/021004.jpg[/img]

Dat is wel mooi.. niet te groot noch te klein

Waarschuw beheerder
heel goed :bier:
de bovenste van die 2 is een goed voorbeeld;-p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ieeh wat is die mager... dan maar iets groter

Waarschuw beheerder
dree,dat meen je niet hoor....als ik dat kreng tegen het licht hou,dan zie ik wat ze gister heeft gegeten.....nee voor mij geld altijd nog VIVA LA BIGGIES,beetje meer spek is altijd welkom,dan maar geen handzame tietjes...laat mij maar stuntelen met die net over mn handen heen vallende memmen,aaaah,you gotta love it!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Dit zou ik aandoen als ik grote had dan
[img cacheid=00007f16000fcdabb8a624f41a00480101]http://images.google.nl/images?q=tbn:ECN4Syx52zgJ:www.deviousassassins.com/New_WEB/Pix/Tits.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Hey Gupcore.. Waar kan je die kopen??? :9

Alleen tja.. volgens mij vraag je juist dan de aandacht op je dingen.. :P

Waarschuw beheerder
mijn ex had zeer kleine.ik vnd dit erg sexy.tijdens de sex mocht ie niet uit niet te geloven toch.mischien dat het dan nog wat leek.mocht er altijd alleen een glimp van nemen door de bh te verschuiven. ze had een plastisch chirurg gesproken en ik zei dat ik het uit zou maken als ze een operatie wilde.hihi

Waarschuw beheerder
sorry....begrijp ik dit nu goed? jij hebt je ex gedreigt het uit te maken als ze een borstvergroting zou laten doen?..............je bent ook niet voor niks postsorteerder....
Waarschuw beheerder
donateur
Hahahaha Djidon :P

Waarschuw beheerder
jep dat heb je goed gelezen.alles zo natuurlijk mogelijk.

Waarschuw beheerder
loser........

Waarschuw beheerder
Guines sorry hoor maar dat vind ik echt nergens op slaan. Als ik haar was geweest en je had dit tegen mij gezegd dan lag je al buiten op straat voordat je met je ogen had kunnen knipperen!

Waarschuw beheerder
kijk...das klasse...zo ga je niet met mensen om.....VIVA LA BIGGIES!!!!!! en daar blijf ik bij!!! liever grote dan kleine.....met grote kun je beter spelen!!
Waarschuw beheerder
guines, anders hadden ze er misschien net zo uitgezien als op die foto van Djoya. 8) :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het heel goed als je iemand stimuleert tevreden te zijn met zichzelf. (Y)

Ik zou mensen er ook vanaf proberen te houden, alleen als ze al vastbesloten zijn, sja, dan niet. Maar ik vind het zonde, je kan veel beter blij zijn met jezelf, want ik ken iemand met complexen "want ze had geen tieten" operatie laten doen, nog steeds complexen hoor.
Waarschuw beheerder
donateur
Maar je kunt ook iemands besluit respecteren vind ik..en achter iemand staan in haar beslissing.

Ik vind je echt een lul als je dreigt met uitmaken :kots:

Waarschuw beheerder
Hupka....als je iemand kan aanpraten gelukkig te zijn met wat ze hebben en hoe ze zijn,doen!! maar wanneer je dreigt bij iemand weg te gaan omdat diegene zichzelf wil laten 'verbeteren',dan kom je wat mij betreft toch wel in aan merking voor'loser van het jaar' en dan sluit ik me gewoon aan bij Loeszie..

Waarschuw beheerder
Ja dat zou kunnen Lisa & Marieke, maar dat ben ik niet hoor! Vind dat te overdreven en zou ze zelf niet willen. Kun je niet meer lekker slapen en sporten. Mijn cup D vind ik prima lekker stevig maar ze zitten niet in de weg!
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, lees nu effe goed wat er staat (dat ze ook echt iemand al had gesproken enzo) en zeggen dat je het uitmaakt is ook wel heel ja.. kinderachtig ofzo.

In tweede instantie: mee eens! (Y)

;)

Waarschuw beheerder
jullie vatten het verkeerd op.ik zou het nooit echt uitgemaakt hebben.was gewoon te gek op haar.ik vond het erg goed staan en dit tot de tegenstelling met haar wat vollere lichaam.ze was gewoon erg eigenwijs en moest meegaan met die zogenaamde trendsetters.ze heeft het trouwens uitgemaakt omdat ze voorgoed naar het buitenland vertrok.
Waarschuw beheerder
haha Djoya dat hoopte ik al voor je, daarom zei ik ook : op die foto van Djoya. en NIET Djoya. toch zou een foto van jezelf vast mooier zijn als die big.. :D
Waarschuw beheerder
donateur
en ik zei dat ik het uit zou maken als ze een operatie wilde.hihi

jullie vatten het verkeerd op

Nee jij hebt het niet goed geformuleerd.

Waarschuw beheerder
iki heb alleen gedreigd.maar nooit gezegd dat ik het daadwerkelijk ook echt ging doen.ja mischien heb ik het niet goed geformuleerd.
Waarschuw beheerder
donateur
Nou dan herhaal ik mezelf nog maar eens O:)

Ik vind je echt een lul als je dreigt met uitmaken :kots:

Waarschuw beheerder
Ja een foto van mij komt er aan als mijn vriend ff tussen de honderden cdroms de cdrom met foto's zoekt. Anders maak ik snel ff nieuwe en gooi die erop. Heb wel nog een paar andere leuke plaatjes en misschien doe ik die wel eerst!

Waarschuw beheerder
ja dat mag je vinden loeszie,but I don''t care 'k lig er niet wakker van ofzo.

Waarschuw beheerder
2 Djoya...doe maar een foto van jezelf,das altijd beter.....
2 guines.....zelfs dreigen is loserig man...hoe kan je zoiets zeggen tegen een meisje waarvan jezelf zegt dat je ''te gek'' op was....je stinkt gewoon..

Waarschuw beheerder
donateur
Heb er geen problemen mee, er zijn tegenwoordig genoeg middeltjes om ze groter te laten maken

hmm welke middeltjes dan? volgens mij worden ze alleen groter als je silliconen neemt

Waarschuw beheerder
pff ga nou niet groot praten man aangezien jij van grote borsten houdt is je reactie begrijpelijk.maar probeer me niet te dishen.

Waarschuw beheerder
hehehe dat doe je zelf al,met je spraakgebrek...
dus ik mag je niet''dishen'' ,jaja ......
kom op man,tis toch triest dat je tegen iemand zegt dat je diegene verlaat om zoiets,en dan hou je ook nog van dr...ik wil wel es zien hoe jij je vijanden behandelt,gek...

Waarschuw beheerder
wat is er dit al te moeilijk voor je geformuleerd.je snapt het moreel van het verhaal niet eens...gek.het ging erom om haar van het idee af te houden en niet om de dreiging of haar te verlaten,maar ja ik verlaag m'n niveau zeer met jou door deze discussie te voeren dus laterzz.