Partyflock

Forumonderwerp · 672647

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Nou vertel :d!!!

Waarschuw beheerder
ik weet t,maar ik zeg het niet...lekker puh! wat is dat nou voor een stomme vraag zeg? "wat vinden jullie van lesbische vrouwen?" ze kan net zo goed vragen of er iemand is die niks te melden heeft.....en dan voel ik me niet geintimideerd hoor.....

Waarschuw beheerder
dan reageer je toch lekker niet :d
hahaha is maar goed dat ik vandaag toch al niet zo goed in me fel zat kan ik lekker me agressie hierin kwijt :P O:)

maarja dat was igg ook weer niet de bedoeling :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nou Marissa, ik vind het wel lekker hoor, bimeiden :P
M'n ex was ook bi en ik vind het alleen maar supergeil allemaal.
Helemaal als je mee mag doen natuurlijk :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb er niet zoveel moeite mee......

Moet ieder toch ook lekker voor zich weten?

Moet wel zeggen dat het lijkt of bi zijn een rage begint te worden. :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Wat maakt het je uit dan? Ik ga ook niet vragen wat iedereen van hetero meiden vindt? :S

Waarschuw beheerder
Ben het helemaal met Lovefool eens!!
Je heb ZOVEEL meiden op feesten en in clubs die schreeuwen dat ze bi zijn en met meiden gaan kussen (dat alleen om de mannen gek temaken) maar als puntje bij paaltje komen haken ze af,.
Lijk wel of het een hype is,..Ik zelf ben ook bi, Loop er zeker niet mee tekoop..en hoef nou ook weer niet iedereen staan af telebberen op feesten,
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
er is ook een ZOEK ZOEK ZOEK functie...
Artiest {SHOWLIST artist 10335, 82438}
Waarschuw beheerder
donateur
precies.. dát bedoel ik...:gaap:

Waarschuw beheerder
nee tis maar goed dat je niet lekker in je FEL zit....das ook niet te lezen,doos
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Lijken me allemaal K*T Hoeren :[

Waarschuw beheerder
hahahahaha....... jah allemaal moet ik toegeven... in elke meid schuilt een..........voor de rest lekkah :bounce:
Waarschuw beheerder
super ranzig

Waarschuw beheerder
donateur
of iemand nou homo, bi of lesbi is, t zou mij een zorg wezen:)

Waarschuw beheerder
donateur
dat vind ik echt ranzig, je gaat toch niet met een vrouw vozen, gatverdamme! :bah:

ik zou nog eerder de zoekfunctie gebruiken, dan dat ik ooit een vrouw aanrak :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
als juh puber bent ontdek juh waar juh op valt dat kan zijn een jongen ,een meissie, of allerbij ,bij allerbij ben juh dus BI.
nou zijn er 2 verschillen of juh vind ze alleen maar geil :P of juh zou er daadwerkelijk ook huisjuh boompjuh beesie mee willen (l)

voor mij geld het eerste ,voordat juh heb gesext kan juh dus ook al weten of juh hetero homo lesbies of bi bent!

moest even een mis verstand uit de wereld helpen :d