Partyflock

Forumonderwerp · 671990
Werkzaam bij Ragwerk
Artiest Stikko
Waarschuw beheerder
donateur
vroegen was er een hele oude man. Hij kweekte wiet voor het hele dorp op een dag kwam de politie bij hem via de a3 en dan 2e rechts 3 kruising links bij jan patat rechtdoor over het viaduct en dan de 3e straat rechts uitrijden dan het 2e huis op de hoek naast de pizzeria.
En de politie vroeg hem waarom hij wiet kweekte hij zei............

Waarschuw beheerder
kwam het muurtje steeds dichter bij de flusketier waardoor de flusketier zijn terras moets inleveren en Sad Dog een grotere terras kreeg waar Der Alte zeer blij mee was zo had hij en zijn buikje meer de ruimte in de zomer om die grote potten bier weg te slobberen dit vond Carla echter een minder idee omdat....
Waarschuw beheerder
der alte graag een biertje lust en daarom zij verlepta goed als jij echt zo graag een biertje lust dan nemen we het hele teras over van de flusketier en daar kwam uch aan en zij de flus die moet plat worden gebrand en.......
Waarschuw beheerder
op dat moment kwam sico's eraan waar ben je mee bezig ouwe spaggathie prakker waarop carla verlepta de 2 antwoorde der alte wil veel bier drinken en we gaan het terrras van de flusketier er bij ons aan doen. daar kwam jozwijn aan en zei tussen het gesprek door sico's dat lijkt me een goed idee want ik wordt toch steeds dikker sico zei hierop ......

Waarschuw beheerder
ja oke dat doen we want ik wil trippel bips weghebben bij nico's uit de koffie hoek want er blijft niet veel meer over van mij inboedel.Kan zijn mooi haar bumper elke keer bij Sad op het terras draaien waardoor....
Waarschuw beheerder
die verlepte italiaan geen bier meer bestelde bij de super sonic dranken maar shakes om af te vallen op een avond kwam dikke ed bij maddog en vroeg om bier maaar kreeg een afval shake hij antwoorde hierop .......
Waarschuw beheerder
doe mij gedverdomme bier of anders...........

Waarschuw beheerder
lalalalalalalaloeloeloe.....ga ik een liedje zingen met de pakkende tekst " I want to fuck you in the ass" zei carla. Die zijn banjo al gereed had. Nouldy vond dit geweldig en ging samen met Carla in de Darkroom naakt spannende en pakkende liedjes zingen. Later......
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kwam Lustor eraan in zijn roze string en begon tegen Carla te zingen. I was made for loving you BABY!!! Dit vond Carla zo gewldig dat ie...
Waarschuw beheerder
Lugh!! goor hard ontsloeg en Lustygay aannam om voor de ralste, trieste, verrotte toko te gaan werken, maar Lustygay wou dat niet want dan kon hij sávonds niet meer gokken en attn. 9 van de 10 keer was hij blut, en dat kwam niet door de vele biertjes die hij weggaf:P maar door z'n gambLe verslaving. Vooral het bLackjacken was hij van de partij, maar zielig genoeg verloor hij altijd, dus was ie dan net zo'n Loser als z'n broertje en kotswijf:p Dus ging ie.....
Waarschuw beheerder
niet bij Sad Gay werken maar bij Spons bij Lumeta waar je binnen notime je vingers open haalt. Eerste dag aan het werk haalde Lusty al zijn vingers open omdat hij geen goede voorbeeld had gekregen van Spons. Dus ging hij meteen weg en kwam hij ......
Waarschuw beheerder
de plaatselijke dorpsgek Lino tegen, hij dacht "die vieze, ralle, trieste Lino uit Sesamstraat heeft een bruine vinger, hoe kan dat toch" Lugh wist wel hoe dat kwam want hij had een opengescheurd poepgaatje net zo groot als lino z'n vinger. Het bloedde nogal daarom deed Lugh!! een Tena Lady onder. Nou hoor je echt bij de ouwe wijvenclub zei Spons. Waarop Der Alte zei....
Waarschuw beheerder
hahaha daar zat ik al lang bij lugh die keek der alte aan en zei ben jij wel goedwijs oud mannetje toen kwam verlepte anus eraan lopen met jozwijn achter zich aan alle twee buiten adem der alte vroeg aan verlepte italianos.......

Waarschuw beheerder
heb jij Chenco gesnorkelt ofzo dit kan zo niet langer hier gaat Sad dog onderdoor waarop Der Alte met het voorstel kwam om een donatie te doen want.....

Waarschuw beheerder
hij was een nier verloren en...
Waarschuw beheerder
carlos verleptaria had wel een idee hij gaf der alte eeen stuk barkruk waarop hij antwoorde

Waarschuw beheerder
maak die maar vast aan de bar dat ik vaste plek heb om te hangen waarop carla antwoorde waarom niet aan de gokbak waarop Spons antwoorde....
Waarschuw beheerder
dat is de plek van dusty. en als je het over de duivel hebt kwam die binnen en zij dat is mijn gokbak da moeten jullie allemaal van afblijfen acid lijers waarop luch antwoorde van..........
Waarschuw beheerder
Ga maar lekker laten die troep, ga maar maken tomatensoep.
En toen kwam Der Alte binnen met ....

Waarschuw beheerder
1000 pillen en vroeg of iemand die wilde kopen voor een appel en een ei waarop carla reageerde Tukkers die kan hier niet zomaar we zijn hier niet op de weerselose markt ben je wel goed snik....? opdat moment kwam Nico binnen met zijn maatje trippelbips die hadden te horen gekregen waar Der Alte mee bezig is waarop tribbelbips tegen Der Alte zei....
Waarschuw beheerder
donateur
Wat is Chiel Montagne toch een topper met Mooi was die tijd...
Waarschuw beheerder
Der aLte keek verschrikt op en dacht bij zich zelf, jeetje die tripLebips lijkt wel op dat varken waar Kneussus vanmorgen mee aan het naaien was, toch maar ff navragen. Ehm kneussus, is dat dat varken waar je vanmorgen mee was. Waarop kneussus rood aanliep tot achter z'n trieste hamsteroren. Ja dus zei der aLte, heb ik het toch goed gezien. Wat ben jij triest zeg. Maar met die uitspraak zei der aLte niks nieuws, want iedereen uit het dorp weet dat Kneussus triest, ral, en irritant is. Toen.....

Waarschuw beheerder
spons hier kwam wonen vond hij dat ja Carla verlepta is een handtekeningen actie begonnen om Spons terug te sturen naar zijn eigen plaats want...
Waarschuw beheerder
carla houdt er niet van mensen die hun mening durft te zeggen tegen wie dan ook, Spons roelt wat dat aangaat, want hij zegt altijd wat hij denkt en is niet achterbaks zoals velen bij trieste Sad. Ondertussen.....

Waarschuw beheerder
weten we al dat Spons zogenaamt roeleerd en gingen we verder met de 1000 pillen waar der alte mee aan kwam zetten die hij graag aan Knobbie van kansloosschoten wilde verkopen waarop hij op antwoorde.....
Waarschuw beheerder
ik heb nog een kennis in Tibet die daar wel interesse voor heeft. Hij heet Elmir aka Uch. Je weet wel AKA Also Known As. Tja Kneusses is also known as CINDY. Vrij vaag, maar volgens mij snapt hij AKA niet. Daarop antwoorde Kneusses....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
bekhouden dat maak ik zelf wat uit dat mot ik steeds nog een moal veranderen en UCH ie hebt wa geillijk en toen gingen we verder met....
Waarschuw beheerder
chenco die nog in bezit was van ghb en sos hij wou hier wel snel van af dus belde uch op of die er nog wat van kopen ik antwoorde dat die alles wou wel kopen carla verlepta kreeg het gesprek allemaal mee en toen chenco de tel ophangde zei verleptanos ik ben italiaan ik ken nog wel ouwe vrienden die bij de maffia werken waarop kneusses antwoorde .....
Waarschuw beheerder
oh jah die ken ik ook....die lui van Bertolli zijn dat. Daar heb ik samen mee gewerkt. Die oma van Carla is ook zon schat. Ik mocht der altijd aan de tiet zuigen als ik dorst had. En zo werden de pillen weer niet verkocht en ging Chenco maar ....

Waarschuw beheerder
weer een keer met zichzelf en de 25 homofiele dwergen treintje spelen..... een keer wat anders NOT!!!!!!!! dus, maar ja wat moet je als je nog in de kreukels ligt van een ongeluk vrijdag jl, dat komt nooit meer goed. dus wendde hij zich tot hakke hans die een avondcursus plastische chirurgie had gevolgd en wel graag chenco ff onder narcose wou brengen......

Waarschuw beheerder
daar ging chenco natuurlijk meteen op in want hij wou zich wel ff laten uit wonen

Waarschuw beheerder
door deze overheerlijke Loser Gay dus zo gezegt zo gedaan en Chenco werd onder narcose gebracht en begonnen aan het sleutelen van zijn....
Waarschuw beheerder
toen kwam master dustor eraan en zie tegen chenco: DAMN!! you are one ugly motherfucker! nadat chenco nog lelijker is gemaakt door hakke hans dan dat ie al was ging hij weer richting der alte waarop der alte zei woar bemoei ie ou met joh lelijke dreknek! loat mie los en blief van miene bier af ik heb dorst! droevig verliet chenco sad en ging huilend bij de tafel van twente binnen waar hij tot z'n verbazing.....
Waarschuw beheerder
el dustor zag zitten chenco en uch de twee masters van de super bende leden maakten iederaan daar dood en el dustor werd door de bertollie koning in de kont gerimt hij vond het zo fijn dat hij zo hard schreeuwde dat de kerk klokken ervan gingen luiden jozwijn hoorde dit en ging naar de tafel van twente en trof daar ook een kneusses aan jozwijn pakte haar vibramaagtor uit haar asjjhh en drukte hem eerst bij kneusses in de kont maar toen kwam spons eraan en zei ......

Waarschuw beheerder
gvd jozwijn schaam je MIJN dildo die WIJ altijd samen gebruiken zo bij Master Theunusss dat kan niet Sponge twijfelde geen moment en pakte zijn verroeste dartpijltjes en ging zijn agressie kwijt bij sad dag om daar carla verlepta......
Waarschuw beheerder
neer te steken met zijn pijlen carla smeekte en smeekte maar hij werd toch met dartpijlen beschoten uch en chenco zijn bendeleden genoten ervan der alte zat er ook en kneuses vroeg aan der alte of die schrobbie van randschoten zijn helmpje had gestolen maar hij had al zoveel bier op dat er geen woord meer te verstaan was. de langharige trol afstammeling van de verdollitos dwergen werd zo hard mishandeld dat hij er nu nog keelpijn van heeft op dat moment kwam er gekreun uit de keuken uch ging kijken en trof daar sico aan die jozwijn aan het rimmen was met een pollepel ze vond het zo fijn dat ........
Waarschuw beheerder
ze Sico er helemaal in wou hebben, dus werd Lugh!! gevraagd om hard te duwen, en hij duwde en duwde totdat ze uitscheurde en er allemaal verrot vet over de grond spoelde. Jozwijn was echt helemaal kapot en in staat van ontbinding. Dat vond Chenco heerlijk en pakte gauw de pollepel af van Sico en begon te lepelen en te lepelen totdat hij zelf goor ral was van al dat vet. Op dat zelfde moment kreeg Kneussus cursus nederlands typen voor baby's en nog maakte hij gigantisch veel Vouten:P dus werd de hulp ingeroepen van.....
Waarschuw beheerder
de sad dog indianen het opperhoofdd uch wist hier wel raad mee en gaf kneussses een wijs nederlands lesjuhh hij kwam weer van de taal curses en op dat moment......
Waarschuw beheerder
begon z'n anus te jeuken en stond ie heel ordinair(dat betekent smerig, ranzig Kneusses) aan z'n sluitspier te krabben. Toen er genoeg korsten onder z'n nagel zaten begon ie met z'n ralle verrotte tanden het onder z'n nagels weg te snacken. Hij raakte er zo opgewonden van dat ie moest schijten en dat deed hij in z'n hand. Het ergste van alles was dan toch wel dat ie het weer op at. Dat scheelt weer boodschappen doen zei kneussus. In het cafe ben in ook een grote pin. En dat wist iedereen eigenlijk al maargoed......

Waarschuw beheerder
we weten nu wel voor de zoveelste keer dat spons mij probeerd te zuren maar dat het mij nix boeit kom eens een keer met iets nieuws ||
||
||
||
||
||
||__________
Waarschuw beheerder
Dit is het nieuws van 5uur.

Zojuist hebben we vernomen dat er een op holgeslagen zeepaardje op een manege is losgebroken,
verder is er in het hele land koeien gaan regenen en er kwam pindakaas uit de grond.

het weer verder.......
Waarschuw beheerder
om 7 uur gaat vanavond gaat het met bier stralen regenen boven sad dog en verder het nieuws er schijnt dat der alte jozwijn aan het aarsje heeft gelikt en dat hij dit erg fijn vond hij kwam klaar in .......
Waarschuw beheerder
haar oor waardoor zij een oorontsteking heeft opgelopen. Buitenlands Nieuws:

Carla Verleptta AKA Langharige Tekkel heeft zich bij Taliban aangesloten. Samen met hen terroriseerd hij de overige bewoners van Denekamp en wil hier dan ook de macht van Willeme overnemen.
Er zijn strijders ingezet om CV tegen te houden. Dit zijn.....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mark aka Spons, Elmir aka Ugh!, Finnie aka remonator en Chris aka Acid Muttly. Er word gemeld dat dit een special fors is van de koninklijke terreurbestrijdings netwerk onderleiding van Der Alte.

Verder in dit nieuws bericht, Guus Meeuwis mag niet meer optreden wegens vogelgriep.
Het zelfde geldt voor Jovink en de voederbietels. En natuurlijk Ria Valk.

Kort nieuws: .....
Waarschuw beheerder
toen nouldy donderdag 16 maart in het cassino was heeft hij 500 euro gewonnen met blackjack............ en verder kort nieuws...........
Waarschuw beheerder
zojuist is gemeld dat Jozwijn leidt aan Diarreestoornissen.

Showbizz: Kneusses heeft een rol in de nieuwste film van Steven Spielberg gekregen. Film heet: Lord of the Wanks en Kneusses speelt daar de vriend van Gollum met zeer grote oren.
Verder in de showbizzwereld....
Waarschuw beheerder
de kapper van Carla Vellepta is overleden, dat heeft onze betrouwbare bron gezegd. Carla is er helemaal kapot van, dus mocht u carla zien één dezer dagen geef haar dan ff een schouderklopje of een trap tussen de benen, want onze bron vertelt ook dat Carla op de begravenis alle koffie heeft meegenomen en nu door verkoopt aan de dartteams van Saddog, de broodjes heeft ie verdeelt onder de rest vande zwervers.

Verder in dit nieuwsbericht.....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Jesse Aka Der Alte het de laaste tijd rustig aan doet door de weeks in de kroeg waarschijnlijk komt die door zijn dure hobby die tjoek tjoek meuk

Verder in dut nieuwbericht.....
Waarschuw beheerder
Spons is ziek, dat hebben onze bronnen net bevestigd.
Verder aandacht voor de groepsorgie in Oldenzaal onder leiding van.....
Waarschuw beheerder
carla verlepta die daar .............

Waarschuw beheerder
Met als leiding gevende en tevens trainer.....