Partyflock

Forumonderwerp · 671990
Werkzaam bij Ragwerk
Artiest Stikko
Waarschuw beheerder
donateur
vroegen was er een hele oude man. Hij kweekte wiet voor het hele dorp op een dag kwam de politie bij hem via de a3 en dan 2e rechts 3 kruising links bij jan patat rechtdoor over het viaduct en dan de 3e straat rechts uitrijden dan het 2e huis op de hoek naast de pizzeria.
En de politie vroeg hem waarom hij wiet kweekte hij zei............

Waarschuw beheerder
ik wet wel war dei stroom vandaan komt en tulpen knippen bij die oude man doen ik niet want hij betaalt me neit eens :S
Waarschuw beheerder
donateur
wat n lijer.

groene stroom van Essent

Waarschuw beheerder
nee vieze stroom van nuon :BAH:
Waarschuw beheerder
donateur
oh...ben k verkeerd ingeLICHT, dat heb je met die concurentie.

maar ik ga pitten ofzo. de mazzel iedereen :)
behalve de ouwe meneer, want das n klootzak.

Waarschuw beheerder
ja dat zou ik ze aanklagen

is geod man laterzzzz en die oude meneer die red he tniet lang meer want ik het schuurtje euhmmmm tuinhuisje afgefikt :DEVIL:
Waarschuw beheerder
ohww sorry mien jung, moar ik wist neit dat da illegoal was...! mooi dat joe t eem kwam zeggn.. en die papavers achter in mien toene mag dat wel din??

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
en voor straf moest hij op ze knieen na zandvoord lopen om daar de onderwaterboot richting colombia te pakken om vervolgens daar verder te gaan met ze cocaplantage.toen ging i ze cocabladeren plukken schenen die allemaal opgeknabbelt te zijn door gele malariamuggen afkomstig uit de bergen van de tora bore waar ze net guriliastrijders hebben neergeschoten met vleesschiettende erwten dusj hij weer nieuw zaden planten ma wat bleek had ze vrouw boodschappen gedaan bij de V&D en blijkbaar de verkeerde dingen meejgenomen vanw ant bleek ?? liepen der ineens allemaal vreemde ganzen rond met kippen als bomen waar apen in rondslingers die dan over de waterval in de dakgoot belanden om dan gezuiverd te worden met un belgiesche waterzuiverings instaiatie om de kabouters us een lesje te gaan leren want meissie plagen kusjes vragen hè..dusj die kerel pakt ze dure bmx en gaat via de brug het water onderdoor om zow bij de zeeman uit tekomen om ff kleding te halen...bij de zeeman aangekomen staat het oorlogsschip al klaar voor vertek na groenland waar grote mollen klavertje 4 aan het plukken zijn want dsat brengt geluk ze satan die over de wolken met ze winkelkaretje door de woestijn richting maastricht ging om ff un feessie meej te pakken want hij houdt wel van jumpsyle enz.dusj aangekomen...aangekomen ? joa 4 kilo in 1 week goed hè joa en dat allemaal doordat we met kerstmis zoveel gegeten hebben enzo..en wat hebben we gegeten ? ganzen en kippen afkomstig uit de cocabladeren van un kerel uit colombia geimporteerd met de waterfiets........

Verder..... ?

Waarschuw beheerder
ja doe maar :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
whahah...pff...juh moet verhalen schrijver worden ;):P wheheh

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Op Ameland aangekomen bekijkt hij de visvangt hij ging namelijk met ze 13 kinderen op het ijselmeer met ze bakbrommer vissen dusj hij neemt ze mobiele telefoon op was het de koningin enzo joa ik moet pissen dusj zij met koninggen nacht na hellbound helemaal gek van de pillen zegt ze joa joa die roze wolken zijn wel mooi hè ze kleuren goed bij me schoenen iedereen lachen natulek gaat z ze via een putdeksel komt ze willen pieter tegen hun samen knakworsten maken met behulp van un kookboek genaamd de weg van de moslims...dusj die willen inrammen op dat wijf en kwam die adelaar met al de muizen an gewapend met in brand gestoken fakkels met punten eraan gaan ze met onthoofde konijnnkeutels die aten vroeger gras wis je dat joa dat vinden ze lekker vooral als je der een beejte zwavelzuur op doet das goed voor de tanden van je kind als je net uit school komt nadat je zware examens hebt gehad en je besluit om toch ma ff na grongen te lopen vanwege je lekke band die je hebt gekregen doen die bosnische soldaten je band van je paardvoordewagen fiets ben je dusj richting het noorden ant lopen....aangekomen in frankrijk eerst ff wat stokbrood met wijn eten om vervolgens te gaan basejumpen van de eifeltoren je valt en valt en valt..door de wolken..door de lucht..richting de grond..beseffend da je je je paraplu bent vergeten om het opte laten houden met regenen opgevangen door santans`s duiveltjes beland je in de armen van sneeuwwitje jullie samen na un kamer...(vulzelfmain) eenmaal na buiten 5 jaar later met un baard en inmiddels opa geworden ga je richting boven geeft god un hand en gaat ff un goeie dj set neerzetten koffie over je tafel heen komt je vader binnegelopen valt de trap af na boven door de muur na binne.........

(was nie egt geweldig hè vandaag maja volgende x betur ik ben weg.......Maak ma af ;))
Gegroet(Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Weet ik ;)
Whehe neej moarja..gewoononzin lullen enzo moe iedereen toch kenne :P
Waarschuw beheerder
donateur
ja iedereen kan dat zei pieter ook al met toen die met zijn driewieler om de hoek scheurde met een zere knie die hij had gekregen op schiphol toen een tienjarige helikopter neerstorte omdat gerard en de voederbietels op het strand stonden jeroen zeikte zo in het water en viel flauw een vlieger kwam eraan en hielp oma de was doen de computer doet het niet meer zei freddie en opa bakt een frikandel of 5 jah riep hij nog dat klopt echt niet de klok sloeg 5 over 7 en de deurbel ging daar was hij dan superman met zijn gorilla pakje klaar voor de jungle en het antwoordapparaat zei peep ja nee toch wel waarom poets jij je schoenen dan? omdat daarom omtog en ja ofzo

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
en toen eenmaal bij de schoenenfabriek aangekomen zette hij daar zijn kist klaar met een wortel voor het rendier van de kerstman die via de brug ging vissen en daarom zijn auto bij de wibra had gekocht omdat het daarzow goed spul us de mensen daarzow gaan owk egt altijd met elkaar tapdansend over de duiplank heen als ze gaan zwemmen tussun de walvissen van theo van gogh hij kon vet goed schilderen en heeft mijn kamer owk gedaan met een houten rietstengel gevuld met spuculaas bakte de dokter zijn oscilloscoop onder zijn tafel dwars door de dubbele beglazing van de sauna daar was ut zow heet dat de mussen spontaan het dak op vlogen om daar samen met de dwergvleereekhoorntjes een lange winterslaap te doen...moarja..9 maanden later en 2 kinderen zijn der weer geboren in huizen des bouvrie vat je ut nie das lastig enzo want het gevatte vat valt niet te vatten als de een jou iets laat vatten wat niet te vatten valt dans egt kut om jou het gevatten vat te laten vatten enzo maarre toen ging henkie dusj boodschapen doen met un winkelkar gemaakt van alluminum en staal rijd die kerel zow un kikker dood das nie leuk want...

Waarschuw beheerder
de fietsbel moest ook gemaakt worden bij hans anders want alleen de autobanden zijn anders

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dan de bel van mijn voordeur want die deed heel irritand toen mijn buurvrouw ging douche rotte de aardappelen van de grond tot boven het gasfornuis maar ut kwam goed toen ik een rondje om het dierenpark ging lopen..thuis aangekomen viel pietje van z'n stokkiej..dus moes ik un nieuwe vogol gaan kopen..klaas kwam en moes poepen zo errug was dat dat ie bijna erin stikte..ma niet allus is zooo errug dan kikkerbilletjes van je eige gemaakte kikkerveelvraat te moete ete.. en toen...

Waarschuw beheerder
was jan met de korte achternaam die toch best wel lang bleekt te zijn verdonken in ze eigen :BAH: voordat de buurvrouw klaar was met de pet van sjaak te wassen in haar eigen modderbad gevult met klei dat tussen haar konthaar vast gekleid zat van de vorig keer dat zij met zijn benen in het vliegtuig zat om naar een warmer zonnestraaltje te varen voordat de bus vertrok naar sibirië

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wheheheh Geweldig allemaal (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
%)
Waarschuw beheerder
en in Siberie zijn ze opgegeten door een wilde waterbuffel

Waarschuw beheerder
met van die slagtanden evengroot als een veldkangeroe

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
toen gingen de neuswaterbever al glijend na beneden vanaf de watertoren waar de brand was toen de brandweer arriveerde kwam het biertje al in mijn keel gegoten smaakt wel lekkur toen mij aardappelen verbrande op het gasforuis met un lepel soep eten is kunst toen willen na karel ging om kees voor jan op te halen als jij ut vat dan gaan we door bij hemelrave aangekomen blijkt het gras onder......
Waarschuw beheerder
donateur
de dekens gemaait te zijn moet je ook eens proberen zei de wilde waterkever nog tegen de tamme wildwaterbever die van opa sjak schildpad weer kwam oma truus johanna zebra was bij de edah...
Waarschuw beheerder
om tandpasta te halen voor de slagtanden van de wilde waterbuffel anders gaat dat rotten en .....
Waarschuw beheerder
donateur
plakken met prit maar dat is prut omdat...
Waarschuw beheerder
...dat komt uit het anus hol van stikko. En aangezien meneer Master Kees stikko gister flink heeft lopen vol blaffen van achter... is dit toch niet zo een goed idee...

Dus is ga naar de hubo en koop echte..........
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
boormachine stimulatiekopje voor rick dan kan hij zijn zak ook eens lekker schoonmaken want andy help niet van de c1000 daar is.....
Waarschuw beheerder
Rick al vaker geweest als lastige klant die helemaal ontspoort is en daarom ging hij maar naar de NS om.......
Waarschuw beheerder
Om daar zijn zak eens ff flink te laten gaan wassen door Master kees.... Maar omdat master kees al druk bezig was de harde stukken bij stikko van zijn rectum a te likken.... Moest hij het maar zelf doen.

Dus hij ging maar.....
Waarschuw beheerder
En potje knokken met rick en die rende NATUURLIJK bang weg naar.......
Waarschuw beheerder
Het kees 2 knok team.. om te vragen of hun hem wilden helpen.. en ja hoor ze hielpen rick mee... maar aangezien hun te lang in de kantine hadden gezeten vielen ze stuk voor stuk...........................
Waarschuw beheerder
donateur
net zo sjikker op de grond en als bange wezels rende ze allemaal weg omdat kees weer eens....

Waarschuw beheerder
donateur
De master was en rick zomaar begon te schijten en te nekken dat de muren omvielen en toen...

Waarschuw beheerder
de buurman weer trug kwam in mijn gestolen brum voordat.....
Waarschuw beheerder
Dat tering ding van elende uit me kaar viel.

Maar master kees was net optijd bij de brum en....
Waarschuw beheerder
gabbuh aka..... trok zick zelf af en dronk een pilsje en daarna...........

Waarschuw beheerder
wist niemand meer wat te schrijven
Waarschuw beheerder
todat stikko weer iets wist te vertellen over..
Waarschuw beheerder
dat hij zihzelf vanacht eens lekker in de kont had laten neuken door master kees die.....
Waarschuw beheerder
Dat helaas niet was omdat gabbuhh.. hetzelf was en hij zich masterkees noemde .
en toen gabbuhh klaar was met stikko ....
Waarschuw beheerder
nam die master kees:d
Waarschuw beheerder
Maar die weigerde en ging rondjes lopen in het bos toen zag hij gabbuhh....

Waarschuw beheerder
met die bladeren aan die takken
Waarschuw beheerder
En doordat hij zohard aan het hakken was vielen de bomen om en kwam de
Waarschuw beheerder
hond van de burman eronder en..
Waarschuw beheerder
dat kon de buurman natuurlijk niet waarderen, maar zag dar er zo hard gehakt werd en deed maar gewoon mee op de muziek van...
Waarschuw beheerder
angerfist terror... dus de hond werd flink gehakt.

en ging...
Waarschuw beheerder
donateur
samen met doe poes een lijntje ___________//
snuiven later waren ze knetterleip en...
Waarschuw beheerder
Toe ging de poes de hond pijpen en daarna...