Totalition dit valt me op:
Sinds jouw posts hier op het forum, notabene NA je vinylrelease, lijkt het wel alsof je overloopt van eigendunk. Je zocht klaarblijkelijk aandacht en iedereen hier moest weten wie Totalition is en wat je produceert. En ik heb toen voor je 'bekendheid' kennis genomen van jouw mening over dit topic (ik ga niet publiekelijk zeggen wat je er van vond, maar het was een beetje denigrerend).
Je vroeg om reacties en die kreeg je. Kom hierna dan niet met een heel betoog over het 'onrecht' dat men je nu aandoet. Jij wil feedback en dat krijg je dan ook. Deal with it! Wij proberen het hier leuk te houden en hopelijk doe jij dat ook, want jij hebt ook zeker aardig wat connecties in ons Jumpwereldje
oke, dit zal m'n laatste post over dit "gezeur" zijn. allereerst is het zeker m'n bedoeling niet om arrogant of jah, eigendunkerig over te komen.. want ik vind mijzelf helemaal geen topproducer of watan ook.. zeker niet ben ook nog maar beginnende

dat dat dus even clear is..
ten 2e, was het voor charly's 1ste post meer een afzeik reply CQ om af te branden.. toen heb ik trug gereageerd mss wat om wat uit te lokken.. verzetje soms kan geen kwaad

.. anyway toen was dat over.. en sindsdien ben ik niet echt meer bezig geweest met PF.. aangezien stefan hier ook zit kan er mss verwarring ontstaan

.. ik weet zo niet wat hij allemaal gepost heeft zou ik dan moeten nalezen maar wat ik zag is dat stefan zei: "ik vind die revelation herrie" is een mening idd

waarop hij een reply kreeg van, "neej je bedoeld het zo, jij vind totalition herrie" kortom een kinderlijke reactie

en waarna als ik me niet vergis steff of pkay mee verder ging en dat ik daarom hun trugpakte.. had ik misschien niet moeten doen maar zo de verhalen die zich ronddoen dat hun ook wel richting de arrogantie zitten.. in pricipe ken ik charly s, pkay, steff, en guido niet in het echt.. jah guido sprak ik eerst altijd op soulseek waar ie toen altijd wel relaxt overkwam

.. maar de rest ken ik niet dusjah,.. peace verder
ten 3e..... dit is een hoop gezeik.. kortom als iemand een demo post hier ofzo of ergens anders, geef dan een goede comment en anders niks gwoon weetje.. anders komt dat niet echt leuk over

.. en heeft diegene er zowiezo niks aan..
blij dat dit nu duidelijk is en dat het gwoon nu ontopic kan gaan
ciao