Partyflock

Forumonderwerp · 671932
42 volgers · 916443x bekeken
Waarschuw beheerder
+16-3
[img width=150 height=150 cacheid=00013e6b0002b8b85d0a1e9a1a00466077]http://i4.tinypic.com/15hg7s9.jpg[/img]

Hier bied ik de diehard Jump-freaks dé mogelijkheid elkaar up-to-date te houden wat betreft de nieuwste releases, legendarische en nieuwe labels, DJ optredens/sets, de betere feesten, het ophalen van al eerder uitgebrachte heldentracks en verse geruchten uit het grote Jump/Tekclub-circuit!

Dit in combinatie met je positieve (en/of negatieve) ervaringen met hét Belgische Jumppilske bij uitstek: Jupiler mag natuurlijk ook.

­* ps: Voor de trieste randverschijnselen die helemaal niets met de muziek zelf te maken hebben (zoals het Jumpstyl0w-dansgebeuren en de op niets trekkende bullshit van schandknaap Patrick Jumpen) verwijs ik U graag door naar nickleodeon.nl.

Nico
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
:respect:

Trouwens
Charly Volgende mix ff vragen of dat MC Patrick ROTTERRRRDAM er door heen wil roepen :P
Waarschuw beheerder
"rotterdammmmmmmmmm 2004, waar zijn die handen..." :vaag:

Waarschuw beheerder
Charly Volgende mix ff vragen of dat MC Patrick ROTTERRRRDAM er door heen wil roepen

en dan erna alle kids die ho0LIgUnZ roepen hehe
Waarschuw beheerder
donateur
8)
Waarschuw beheerder
donateur
ik op 80% :9
Waarschuw beheerder
you can dance with a wet pants.
ubergeile tracklist
Waarschuw beheerder
donateur
:jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
waar blijven die farmuhrz? :d

Waarschuw beheerder
de farm bois komen zo toch wel :)
Waarschuw beheerder
Guus kom naar huus want de koeie staan te loeie :P

oja de zeug nummers waar blijven die :D
Waarschuw beheerder
ik vind het zeer slecht gemixed.. het lijkt geneens een jump mix! :S :D.. loool.. neejoh,.. goed gedaan hoor(Y).. dat laatste nummer troubleshouting is ook wel geinig(Y)

ciaoz;)

Waarschuw beheerder
donateur
hehe

wij ook van jou (l)
Waarschuw beheerder
Ik zal er morgen eens naar luisteren. Kan ik lekker dat Site-trauma van gisteren verwerken...

Ik zie wat eigen producties van de roffa boiz die ik nog niet gehoord!
Nico is benieuwd :D
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb voor de liefhebbers ook nog wel een tof uc/jumpmixje gevonden, pb me maar als je de link wil hebben ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
of je zet de link hier;)
Waarschuw beheerder
donateur
nee want dat is illegaal en dan wordt misschien hjet topic gesloten ;)
Waarschuw beheerder
Jaja lekker gemixen, Alleen die nummers nouu dit noem je tog geen jump maar r&b :S

Heheh de laatst 2 zijn wel aardig maar die andere vind ik maar beetje saai en op hardstyle heb ik het niet zo dus....
Waarschuw beheerder
donateur
r&b??? :P

Waarschuw beheerder
donateur
Jaja lekker gemixen, Alleen die nummers nouu dit noem je tog geen jump maar r&b

Heheh de laatst 2 zijn wel aardig maar die andere vind ik maar beetje saai en op hardstyle heb ik het niet zo dus....

je hebt het nogal hoog zitten geloof ik he?
Waarschuw beheerder
wel leuk als je zelf opbouwende kritiek krijg dat je andere dinge gaat afkraken met een argument dat niet eens klopt
Waarschuw beheerder
donateur
:O O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ga er nieteens meer op in hehe zinloos getyp noem k dat dan ;)
Waarschuw beheerder
hahah charly is verstandig :P

De rest zijn ezels ;P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
mensen doe dit allemaal gewoon in pb ofzo man, dit topic is er niet om persoonlijke problemen van de een met de ander uit te vechten, maar om nummers, meningen over nummers (positief of negatief) en andere jumpverwante dingen te delen.

hou het gezellig aub (F)

Waarschuw beheerder
Over nummers gesproken sinds er een Jump remix is van Britney Spears vindt iedereen het orgineel opeens goed en jullie :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
weet ff niet over welk nummer het gaat :$
Waarschuw beheerder
donateur
vond de melodie sowieso al leuk

Waarschuw beheerder
Unknown - Toxic / Cum On

A1. Toxic
B1. Cum On

[img]members.home.nl/wendy.martinperez/smile/dj.gif[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
vond toxic altijd wel een lekker nummer, wilde dat deuntje eigenlijk meteen al gaan gebruiken, maar t idee is een beetje in de doofpot geraakt :D
Waarschuw beheerder
Duidelijk de p-kay mix ff checken zo
Waarschuw beheerder
Waar zie jij gevechten oldschool_bami hoerrr van ~*Dondertje*~ ??? :|
Waarschuw beheerder
donateur
Ja een lekker mixxie hoor gasten (y) alleen in het begin wat kleine foutjes, maar aan het eind loopt het wel lekker :jaja:

maareh waarom geen 192Kbps ?????
Waarschuw beheerder
Hmm heb net de ydnass gekregen maar ik vind de b1 en b2 helemaal niet zo denderent eigenlijk. Jammer wel want de a1 is nou juist wel lekker :(
Waarschuw beheerder
donateur
idd

Waarschuw beheerder
donateur
guido: omdat ik hem niet ge-encode heb maar charly ;) die doet altijd 128 kbps haha
Waarschuw beheerder
ik vind van die vinyl van lobotomy_inc_presents_ydnass laboratraire en psychotrip wel goed doctor beat is duidelijk minder
Waarschuw beheerder
van die ydnass vinyl is A1 goed maar die konden we al.. die andere 2 vind ik echt supermatig,.. heel erg simpel en 1tonig ook vooral doctor beat :S.. tis niet wat we van hem gewend zijn.. en nja, echt beter erop word lobo ook niet

gelukkig dat de opkomende dark system wel SUPER is.. met let none survive... reden btw waarom die zo goed is omdat ie dat nummer al erges eind 2002 af had ofzo tegelijktijdig met combo drum.. dus daar zit nog de echte oude style in die nu niet meer trugkomt van hem zo te horen:no:
Waarschuw beheerder
van die ydnass vinyl is A1 goed maar die konden we al.. die andere 2 vind ik echt supermatig,.. heel erg simpel en 1tonig ook vooral doctor beat .. tis niet wat we van hem gewend zijn.. en nja, echt beter erop word lobo ook niet

gelukkig dat de opkomende dark system wel SUPER is.. met let none survive... reden btw waarom die zo goed is omdat ie dat nummer al erges eind 2002 af had ofzo tegelijktijdig met combo drum.. dus daar zit nog de echte oude style in die nu niet meer trugkomt van hem zo te horen

ik geef je helemaal gelijk misschien komt het nog terug ze goeie oude style laten we dat hopen
Waarschuw beheerder
Stond te wachten voor de brug, wordt er opeens getoeterd door een wagen voor me, en toen kwam ik met het volgende melodietje in mijn hoofd. Verder helemaal niet serieus bedoelt en echt zo'n ik-maak-watin-15min. stukje maar ik wilde het wel met jullie delen :P

En dus niet gaan zeuren van ja dit klinkt niet en je afmix is niet goed, dat weet ik ook wel ;)

Wom - Traffic Jam

Waarschuw beheerder
rare toeter had die gast dan hehehe
Waarschuw beheerder
Ik kon zo snel geen betere claxon namaken, dus zijn het er een heleboel ;) :P
Waarschuw beheerder
Ik zoek de titel van een plaat waar chuckendup op staat :$
Heel vaag zag dat zaterdag dus staan op een plaat wat gedraait werd maar nou wil ik dus heel de naam weten iemand mischien een idee?
Waarschuw beheerder
Wom, das een beste beat die je daar geproduceert hebt! Vage geluiden erin (y)

Zeer vermakelijk ;)

En die party in the Matrixx :respect:
En dat voor een tientje!

Een hele strakke line-up (y)
Waarschuw beheerder
Matrixx mij te ver weg, en een min. leeftijd van 20 :/

Even iets anders, ik denk wel dat iemand hier de cd's van Belgium Jump Mixed By EJC DJ Team kennen? Vind ik vette cd's, alleen kan verder niks over dat EJC Team vinden. Ja ik heb onderhand wel door dat het een paar amateurs zijn, maar ze mixen wel vette cd's :respect:
Waarschuw beheerder
Volgens mij hebben die gasten een speciale FTP (waar ikzelf ook nog nooit wat van gezien heb)

Voor de rest weet ik er ook niets van.

The Legacy maakt ook hele goeie mixen.
Waarschuw beheerder
Die EJC heb ik ook inderdaad twee CD's van, de eerste twee. Daarna niet zo gevolgd. Ik geloof dat het twee gasten waren van een lokaal radio station in de buurt van St. Niklaas, maar ik kan me vergissen hoor.

De eerste twee CD's waren overigens niet alleen Jump, ook Kate Ryan ed. :P

En Vage Nico, ik heb zo het idee dat vaagheid je wel zint ;)