In het kader van 'culturele vorming' moesten wij met school jaren geleden ook naar het theater, je mocht zelf kiezen waar je heen ging. Vraag me niet waarom, maar wij gingen naar Galilli Dance.
Nu blijkt dus dat Galilli Dance een enorm hoog aangeschreven dans gezelschap is. Mensen uit Rusland, Israël, de VS enz. doen allemaal auditie om erbij te mogen. Ze geven voorstellingen over de halve wereld en staan elke maand wel in de krant.
Dat wisten wij niet, en daar interesseerden we ons ook niet in. Wij waren eerst naar de coffeshop geweest om ons suf te blowen. We waren met een groepje van ongeveer 10 man. Dus je kan al raden dat dat vragen is om problemen.
Zow, wat was die voorstelling saai. Allemaal halfnaakte kerels op het podium aan het dansen. Ik begreep er echt helemaal niks van wat ze aan het uitbeelden waren. Zou wel abstracte kunst zijn ofzo.
Sommige van de mensen die met ons mee waren vonden het zo saai dat ze er maar verandering in brachten. Gingen ze dingen roepen enz. Kortom: vet irritant doen. Achteraf best lullig, maar toen vonden we het wel lollig. Anderen lagen te slapen en ik ben de tijd doorgekomen door naar de walkman te luisteren. Het stomste is dat niemand ook op het idee kwam om gewoon weg te gaan...
Op een bepaald moment vond Mr.Galilli
himself dat wel erg vervelend en kwam hij bij ons zitten, dan kon hij mooi de boel in de gaten houden. Kregen we nog even de wind van voren

Achteraf best een grappige avond, maar dat lag dus echt niet aan de voorstelling. Mij zie je niet meer in het theater, niet mijn idee van een leuke avond.