Partyflock

Forumonderwerp · 671803

Sinds enige dagen heb ik last van een trillend ooglid. In het verleden had ik dat wel eens, eens in de zoveel tijd (hooguit een minuut per week ofzo). Maar nu dus eigenlijk continu, met af en toe een tussenpauze van enkele minuten.

Het doet geen pijn ofzo, maar je kunt je waarschijnlijk wel voorstellen dat het gewoon erg irritant is.

Heeft iemand hier ervaring mee, of misschien een oplossing ofzo ?

Volgensmij worden hier 2 dingen door elkaar gehaald.

Ik heb ook welleens dat mijn ogen trillen,maar dan wel als ik mijn ogen dicht heb,dat is een teken van stress.

Maar je hebt ook van die ongecontoleerde vage trillingen als je je ogen los hebt,en dat wordt hier bedoelt toch? En dat heeft nix met stress te maken dacht ik
...heb dr ook wel eens last van!

net of je de hele tijd loopt te knipogen... trekt altijd zo maar weer weg bij mij :)
gewoon een grote lijn pep nemen.
dan merk je t voorlopig niet meer...
Artiest Razer
echt zo irritant is dat :S heb ik ook vaak last van

Teken van vermoeidheid :yes:

Ik werk 6 dagen in de week, en krijg weinig slaap, mn ooglid begint dan altijd te trillen
aan het einde van de week.
:jaja: ghehehe.. dat is idd een kut gevoel, heb dr ook wel eens last van! gewoon een beetje op je oog porren en *weg* tril oog! :D

ik hbe der ook wel een slast van maar jha, het is gewoon een spiertje dat zit te trillen, geen idee hoe het komt, vermoeideid kan een optie zijn, maar dat hoeft niet altijd denk ik, heb het ook wel eens gewoon overdag

Ook wel es vaker gehad... krijg je vaak als je te weinig slaap krijgt.

Ik heb t ook regelmatig in periodes dat ik weinig rust gehad heb..
Dus misschien moet je wat meer slapen ofzo;)
en stoppen met drugs O:)
laatste aanpassing
Ik heb daar wel eens last van gehad, maar dat is jaren geleden, dan trilde het gewoon, heel vreemd...
Maar dat was echt 1x in de paar maanden.
laatste aanpassing

Superirritant :S
Keb het de laatste dagen ook af en toe. Keb het idd ook wel eens uren per dag gehad, maar dat ging vanzelf over.
sinds kort heb ok last van
paar keer per dag best irri
Ik heb er ook af en toe last van, geen regelmatig patroon ofzo, gewoon ineens begint ie weer... :S

Echt zwaar irritant, maar zolang m'n zicht niet verminderd maak ik me niet druk ;)

Het is heel irritant, maar hoorde laatst dat je dat hebt als je een beetje vermoeid bent.
dus ukje eerder naar bed gaan :9
Toch vreemd, want ik slaap best veel de laatste tijd :)
Is het niet een spastisch spiertje?

(Over)vermoeidheid klinkt ook heel aannemelijk.

Misschien toch maar even naar de dokter gaan?? ;)