Partyflock

Forumonderwerp · 671491

Het goeie ervan in blijven zien

cis #1 18 april 2004 23:25
Het goeie ervan in blijven zien

Kijk en van zulke posetieve mensen is het leven zeker de moeite waard:respect:
Als meerdere mensen nou zo dachten gaat dat in een ketting door en door en komt het 100% goed met de mensheid
People keep up the good work(Y)
tuurlijk heb je leuke momenten en alles maar eigenlijk is het gewoon een soort systeem wat je draaiend houdt indd (lytheon)

Daar denk ik ook wel es over na... en dan zie je dat alles eigenlijk nergens op slaat.
Alles is gemaakt, alles is gemaakt om je leven een beetje boeiend te maken en in te vullen.

Oww dat werpt wel een nieuw licht op de manier waarop k tegen het leven aankijk: ikzelf als de enige constante factor, de rest is illusie. Maar gezien het feit dat iemand anders het zelfde zegt, kan het dus best zijn dat ík ook een illusie ben :S

tjah het leven KAN kut zijn.. ik heb al behoorlijk wat KUT periodes gehad, en heb gemerkt dat je daar alleen maar sterker van wordt...
ik kan nu veel beter tegen kleine dingetjes die fout gaan: dan ga ik gewoon lachend door:D en komt het wel weer goed.....

al met al is het leven mooi: je leeft maar 1 keer en LEEF het ook!!!! doe zoveel mogelijk leuke dingen en geniet daarvan, dan vergeet je al snel de niet leuke dingen!!!!

zo, ik heb gesproken hahaha...

na elke periode dat het kut gaat komt een periode dat het goed gaat........:) al neem je de goede dingen meestal voor lief........
Het leven is net een LUL, "keihard en net niet lang genoeg"!
:yes: :jaja:

je hebt het nu waarschijnlijk over je eigen lid.....want die stelling gaat niet voor iedereen op :)