Een hoerige goedemorgen...jij zit dus in A'dam on Saturday Loco hmmmzz...wordt iets van 25 graden...Simple klinkt goed maar als het warmer wordt ga ik niet in de binnenstad vertoeven denk ik
Hey Coño is Simple in Eindhoven op zaterdag van 13.00 tot 01.00 niks voor jou?
Roger Sanchez ...ga die set is ff checken
Met welk progamma speel je die sets af?! Windows media player lukt niet...
laatste aanpassing
donateur
Simple is leuk CoÑo..
(en ik kan kruipend naar huis... )
DeLuca...heb je geen kazaa ofzo? Speel je hem daar toch mee af...p
laatste aanpassing
donateur
Uhm Lonnus die sets staan op 3 voor 12 en zijn niet te downloaden alleen te beluisteren...en de vraag is dus met welk progamma...windows mediaplayer is toch wat anders dan een downloadprogamma als Kazaa!
Kicken man N1, ik wil daar ooit ook nog wel eens naartoe met een tentje. Het enige wat ik erover hoor zijn de mooie verhalen. Dit jaar is het alweer de 10de editie, zal wel een groot feest worden.
San en ik gaan vrijdag in ieder geval naar XXplosive en ik hoop dat we de rest van het weekend niets gaan doen
Wat een drukte ook deze morgen weer. Eindelijk hebben we weer wat zomerweer dit jaar. Het is alweer een tijd terug dat we zo van de zon hebben mogen genieten als vandaag.
Jammer voor mij dat ik gewoon kan werken, maar goed ...
Is Lonnus de enige zongenieter vandaag ?
laatste aanpassing
Zon is geil, ik ben een avond zon genieter...Helaas ook werken..
Zal vandaag niet meevallen, kut eenden hier bij die woonboot kwaken alles bij elkaar om 6 uur 's ochtends en die kat laat me ook al niet met rust.
Vanavond nog meer rosé naar binnen gieten zodat ik nog vaster slaap.
donateur
Voor mij helaas ook geen zon-geniet-dag!
Ik moet wel werken bij een soort van zon
Maar das toch anders
Enne Groovyloco niet zo aanstellen!
Lijkt me echt heerlijk Zo ff wat anders op het water......
Zo... dus Nederland kan eindelijk een beetje genieten van de zomer? Pfff.... ik wil ook best graag in de zon liggen om een kleurtje te krijgen, maar daarvoor is het veeeeeeeeeels te warm
CONO mis je me nog steeds, of ben je me al vergeten?
Wie heeft er voor mij een CD van Tom de Neef???
Sinds Extrema Outdoor en Beachbop hoort ie in mn favo DJ lijstje....
Ik moet zulke muziek op vakantie horen op Kreta anders overleef ik t niet
Rosé Holadiee...Bij BLoomingdale hadden ze wel mooie flesjes, weer een slimme commerciele zet van onze ID&T mannen..Leken wel op die felsjes van Heineken, die heetten PACO dus vind ik wel tof...
Net voor het eerst in mn leven gekookt en het was nog lekker ook, denk nu wel dat ik de smaak te pakken heb...Heerlijk pittig kipfiletje met uitjes en paprika, daarbij gekruide aardappelschijfjes en stukken watermeloen...Jamie Oliver op de boot...
2 DiGle is ook heerlijk, maar 's nachts wakker gemaakt worden voor zoiets is niet heerlijk, wordt liever anders wakker....
donateur
jullie kunnen mij gewoon niet missen he???
Heerlijke dag gehad vandaag...lekker weer...zelfs gezwommen in de zee...
Later op de dag zijn we naar Id&t radio in a'dam gereden..raoul moest draaien daar...was wel grappig om te zien...
En toen weer lekker naar huis gecrossed...nu dus...Heeeerlijk...Zou zo tig van dit soort dagen willen hebben...(op de rode knietjes na dan... )
Pfff hoelang was al bekend dat Raoul moest draaien vanavond? Werd gek van alle verzoekjes tot opname
Maar ik heb braaf geluisterd en heb hier dus het mp3tje van vanavond... lalalala...
Kami gaat waarschijnlijk ouderwets sletten over 2 weken in Salou... als dat nou es ff doorging, zou schon zijn...
zijn er programma's waarmee ik sets die ik alleen kan luisteren zoals bv. op 3voor12.nl kan opnemen, ik moet echt een hoop setjes van die site hebben...
gister mn vrije dag voor deze week gehad, lekker in t zonnetje de auto gewassen en n beetje in de stad rondgesle(n)tterd......
nu weer aan t werk en zie ik allemaal blote dames buiten lopen
werkse iedereen die werkt en voor degene die vakantie hebben geniet er van!!!