AWFS04 was GEIL..UBERGEIL, in de grootste zin van het woord. Het begon al goed binnen komen met Moby-Go hupsakee meteen een gouwe ouwe erin. Het zonnetje scheen en mainstage werd er perfecte festivaltechno gedraaid, sfeer zat er goed in, met dan aan leuke acts die langs kwamen op allerlei toeters en bellen en natuurlijk 2 luchtkussens die van de meeste nog steeds kleine kinderen kunnen maken. Ik merkte het meteen al dit wordt een heerlijke dag.
Meteen maar ff een rondje gecheckt en Luca (wat een mooie vrouw, doet me terug denken aan Miss Ladida) en wat een techno heerlijke heupzwiegende techno, oftewel BoogyWoogy time zal er 1 zeggen hier.
Wat er daarna allemaal gebeurt is weet ik niet, maar het was 1 grote orgie van leuke mensen tegen komen, gecombineerd met heerlijke techno waar ik op de 1 of andere manier achteraf gezien niet helemaal in kwam, maar achteraf gezien toch wel lekker was, snap jij het nog, ik ook niet op dat moment.
Zoals het hoort natuurlijk een TransAxxion meeting gehad met de Crimi's en gezelschap; Hoeren op het hoogste hak van de naald ofzoiets.
Ik ben wel 1 ding wijzer en dat is Minimal Techno, ik zeg dit is leuk, dit is vrolijk, dit is comedytrain van de technorand en dit is heerlijk sfeertje. Ik zeg onthoudt 1 naam Wighnomy Brothers en dan zeg ik de wipneus en pim van Techno maar dan in overtreffende trap.
Op een gegeven moment ging het ontzettend hard regenen, maar dat mocht de pret niet drukken, uiteindelijk lekker afgesloten met cari lekebush en Varela heerlijk.
Pluspunten:
- geen wachttijden
- Poncho's
- Lockers
- Minimal Techno
- Nu kom ik 1 keer uit voor mn vaderland Spaanse Techno DJ's zijn in een grote opmars bezig de Duitsers te ontronen, met dank aan Oscar Mulero en Ricardo Villalobos
- Toppubliek
- Geen agressie
- Mooie Vrouwen ondanks het mindere weer
- Alles wat niet te omschrijven valt
Minpunten:
- Te weinig Salsa achtige Funky Techno
- Parkeren 8 euri voor drassig moeson gras
- Die losers die nog steeds in tuinbroeken naar feesten komen
- Hakkuh op techno