Partyflock

Forumonderwerp · 671296
139935x bekeken
Betreft: evenement: Transaxxion, zaterdag 17 april 2004 om 22:00
Waarschuw beheerder
Whoehoe!! Zaterdag mogen we weer :yes:

Cosmic Gate
Don Diablo
Jochen

Wie gaat er met me mee?!!? :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Zoooo...mogguh...:gaap:

Biertjes smaakten weer goed gisteravond...:bloos:

Enneh..kami? Wat ben jij vanavond?? Geil weer zeker...zal eens niet zo zijn met de mannen hier...:D

Ik ga vanavond lekker niks doen...:D
Kijken of ik het kan...op zaterdagavond thuis zitten...wordt moeilijk denk ik...iemand nog middelen om ontsnapping tegen te gaan?
Waarschuw beheerder
donateur
Enneh..kami? Wat ben jij vanavond?? Geil weer zeker...zal eens niet zo zijn met de mannen hier...

Jij denkt slecht over mij :(
Ik ben op bezoek vanavond :D
Waarschuw beheerder
donateur
Good morning :gaap:

Partyland was lachen ... hebben jullie gisteren nog leuke dingen gedaan ?

NJOY gangers zeker ook hier ?
Waarschuw beheerder
donateur
Morgen NJoy

Waarschuw beheerder
donateur
Ook morgen Njoy!

Gaan we een TransaXXion meeting doen...:9
Waarschuw beheerder
donateur
Je hebt geen mobiel en het terrein is groot :)

Waarschuw beheerder
donateur
'k heb wel een mobiel...jij mij niet snappen...:D
Whaha...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik snap het al... mag het nummer gewoon niet :'(

Waarschuw beheerder
donateur
Whaha..jij zegt dat je geen sms van mij hebt ontvangen..maf he...als ik je nummer niet heb..

Maar laat maar hoor...nou hoeft het niet meer...:cry:
Waarschuw beheerder
donateur
Jij zei dat je mobielloos was... jij hebt gejokt :'(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
of nummerloos??? :S

WEet wel dat ik mijn foon trug heb moeten brengen vanwege software fouten...Maar mobielloos ben ik nooit geweest..:D Dat kan ik namelijk niet...

Verkeerde woordkeus dus...
Waarschuw beheerder
goedemorgen...

Heb ff wat slaap ingehaald vandaag (Y)
Voel mewel weer lekker..

Zo ff de stad in snel, en vanavond maybe XL

Hier nog mensen met spannende plannen?
Waarschuw beheerder
donateur
Vanavond hopelijk een beetje lachgas, wat rose, een paar leuke lachfilms en de leukste vrouw van deze planeet naast me :yes: It's gonna be a fine night (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Veel plezier Jochen ;) :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Groetjes uit Phuket!! Je weet wel........stranden van de film van de beach......james bond stranden van men with the golden gun........en verder veel zon......verbrand........beetje bruin aan het worden.....aapjes gezien :yes:

Daaaaaaaag!

Btw Jochen?? Zit jij ook in Thailand dan???? Bij ons in het hotel??? ;)
Waarschuw beheerder
Moet drugs hebben :@
Waarschuw beheerder
donateur
Zou het niet doen daarzo :9
Waarschuw beheerder
Ik ook niet..... dat is nou juist het probleem :@
Waarschuw beheerder
donateur
Terugkomen :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Willen jullie ook wat lachgas en wat sos ? Vast wel ... ach jullie kunnen nu 3 maanden uitleven naar het moment dat jullie neusjes weer in het witte poeder mogen verdwijnen ;)

Probeer wat ICE te scoren, of ze noemen het ook wel crystal meth. Kost geen drol, ik geloof een € 1,- per pil ... het zijn van die rode pilletjes die je moet roken vanaf een lepel door een rietje. Er staat een logo van de Rode Khmer op. Dit spul is met kilo's te koop daar in Thailand. ;) Misschien is er dat zuiverdere spul zoals hier te koop ( zie foto beneden )

[img cacheid=0000a298001124f3d453b3621a0051ca2d]http://www.thegooddrugsguide.com/gallery/images/a_ice.jpg[/img]

Voor tips : http://www.thailandlife.com/drugs/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Kami gaat er van tussen :D

Waarschuw beheerder
donateur
Nee hoor...Lonnus is thuis!! (+ nog 7 mensen hier...:D)

Waarschuw beheerder
donateur
Lachgas??
Sos???

8)

Hey People, waar is iedereen?
Of heeft partyflock er zo lang uitgelegen?

Kami en Lonnus waar waren jullie:(
Stond gisteren all day bij de koffie! Boring:S:S

Zaterdag in de Dancetent...bij de bar..
best leuk (vette muziek) maar ik kies er toch liever voor om aan de andere kant van de bar te staan!

Feesten is beter dan werken!
Nu 12 uur dik bijgeslapen.....dus het partyflocken kan ook weer beginnen :P :devil:
Waarschuw beheerder
donateur
PF lag er al sinds gisteravond uit Digle !! :(

Lonnus gezien bij ID&T... plus nog een hele andere hoop ellende maar die schrijven niet in dit topic...

En hmmm... koffie? Daar ben ik wel heel snel geweest maar ja... blehhh... :9

(K)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kom ook net terug op deze planeet. ;)

Was weer een goed weekend, maar wel met slaaptekort. Ik ben vanochtend om 11:45 op de bank gaan liggen en heb mijn ogies een kwartier geleden geopend ... extra slaap : 5 uur 8)

Van alle kanten hoor ik dat NJoy matig was, jullie waren wel tevreden ?

Waarschuw beheerder
donateur
Aah vandaar!

Hehe ik zit zelf ook niet te wachten op koffie op een feest..maar moet zeggen dat ik toch nog wel aardig wat klapperende-tanden-gasten koffie heb zien halen :[

Waarschuw beheerder
Bon Dia...
Het is hier echt fantastisch GEIL gewoon...
Ik zal ff een kort verslagje doen:
Donderdagavond eerst naar mn werk gegaan en koffers neergeknald waarna we meteen security achter ons aan kregen omdat die niet gewend zijn dat er om 23:00u nog iemand op kantoor is...
Meteen maar naar de Escape gegaan, waar het nog vrij leeg was, dat veranderde snel en de Raw Urban en vooral Sexy House knalde uit de boxen, kortom het was een zwoele avond met lekkere muziek, veel vrouwelijk schoon..Daarna naar schiphol gecrasht en daarna heb ik alleen het opstijgen en landen meegemaakt voor de rest total loss in het vliegtuig.
Hier aangekomen was het meteen feest, het zonnetje straalde heerlijk (30 c) en het Portugese bier smaakte goed.... savonds maar het stadje gaan ontdekken, wat opviel is het hele Engelse leger wat hier is, oftewel dronken,dikke,kale koppen, die hun lichaam bedekt hebben met plakplaatjes...
Na wat bardancings gehad te hebben, kwamen we in een heerlijke discotheek terecht met goed deurbeleid, dus geen Engelse, maar wel heel veel Portugezen en eerlijk is eerlijk, maar stiekem wonen er echt een hoop mooie vrouwen hier, er was ook nog een Miss euro 2004 verkiezing dus het was een GEIL avondje.....
Zaterdag eerst een verplicht etenje gehad met mn leuke reisleiding collegas hier en daarna naar villa BVD gegaan, was wel lachen om dat hele circus te zien, meteen daarna een gratis concertje van Blof erachteraan op het strand dus was op zich wel leuk...
Gisteren zijn we los gegaan door eerst een paar liter sangia naar binnen te gieten bij het zwembad, daarna met het Engelse hooligan leger voetbal gekeken en na afloop snel naar het appartement gevlucht voor de hel losbarste, onderweg nog 2 flessen wodka ingeslagen en Deluca moest weer eens zo nodig een Jack Daniels rippen, wat er daarna allemaal is gebeurt bespaar ik jullie, maar het was 1 grote geile orgie met tal van hoogtepunten, kortom een onvergetelijke avond...
Tot nu toe een superGEILEvakantie!
Ciao!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben naar 3 vinyls heftig op zoek... ben nu chagerijnig omdat ik ze niet kan vinden :@
Waarschuw beheerder
Hello...

Njoy was een erg vet feestje moet ik zeggen (Y)

Viel me echt zwaar mee, maybe koop ik volgend jaar zelfs wel n kaartje... ;)

Hier mensen nog ver gevordere ideeen cq plannen voor vanavond?

Waarschuw beheerder
donateur
Helleuw!!

Digle: als ik geweten had dat je daar stond was ik ff langs gestuiterd...ben er overigens wel voorbij gelopen en nog gedacht: hmmm...niet verkeerd..bakkie leut...:D Maar helaas...ik wist het dus niet!

Kami dus wel gezien...kort maar krachtig haha!

En jah...ik vond het goed te doen...gezellig hoor...Was vandaag alleen erg gaar...

Alles komt goed!!!! :D
Waarschuw beheerder
Moest patries gister werken bij de koffie :O

Als ik dat had geweten had ik dr ff helemaal gemaakt gister :p

Kami ook niet gezien...
Heb alleen berry gezien en nog n dame uit dit topic...

Maar die liep verwaand door O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Kami dus wel gezien...kort maar krachtig haha!

Jij was bij Kane :9

Marco *sugt* hij was zooo goed :D :D

Waarschuw beheerder
donateur
Ooooooooh....Kenny!!! Da's wel heeeeeel gemeen...Even voor de duidelijkheid mensen: hij had mij dus wel gezien...en ik hem niet...en hij komt niet eens even goeiedag zeggen...Grrrrr...:[

Ik moest idd ff Kane zien..Maarreh..heb marco ook gehoord...lekker hoor!!! deed ie goed...!

Waarschuw beheerder
donateur
Grrrr...ja ik wist ook pas 2 uur van te voren dat ik bij die koffietent moest staan toen!

Und morgen gehen wir nach....die Arena!!

Für die aussendung van das EK 8)
Tralalala

Hoempapa

:bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Kami moet morgen om 9:30 uur verdedigen :(

Waarschuw beheerder
Aaahh... is er nou niemand hier die even op Groovyloco z'n verslagje reageert?! ;p

onderweg nog 2 flessen wodka ingeslagen en Deluca moest weer eens zo nodig een Jack Daniels rippen, wat er daarna allemaal is gebeurt bespaar ik jullie, maar het was 1 grote geile orgie met tal van hoogtepunten, kortom een onvergetelijke avond...

Maarre... Paco, dit moet je me toch even uitleggen hoor... :/
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil ook mijn NJoy verslagje nog typen maar ik kom er niet aan toe met zo'n dom studieverslag wat punten waard is :S

Waarschuw beheerder
Ik las trouwens op ID&T dat Njoy 2005 al op de planning staat aangezien ze het zo'n succes vonden!! Ze gaan het allemaal nog uitgebreider maken zelfs.. Ze hebben voor deze editie bijna de helft van de kaarten gratis weggegeven, hoe kan het dan een groot succes zijn?!
Waarschuw beheerder
donateur
Omdat de drankjes en de andere dingen duur waren (tenminste, prijzig) en vrijwel alle tenten gesponsord waren waardoor hun kosten laag waren...
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Studieloopbaan plan ingeleverd, de allerlaatste. Nu nog de presentatie klaar hebben voor morgen...
Waarschuw beheerder
donateur
Meer dan de helft van de kaarten ?? Ik las dat er van de 47.000 man slechts 7000 de nachten op de camping hebben doorgebracht. Die kaarten zijn in ieder geval betaald ...

:gaap: :Z
Waarschuw beheerder
Inderdaad HighQualityGirl, er reageert niemand op GroovyLoco z'n verslagje... terwijl er behoorlijk nieuwschierigheidsopwekkende :vaag: dingetjes in staan :yes:
Waarschuw beheerder
uit je bedgevallen, GA SLAPEN :gaap:
Waarschuw beheerder
uhm.... hier valt niet meer te slapen :nee: heetst van de dag... 35 graden B)

Waarschuw beheerder
donateur
And again...->jaloers!

Grr;P

Maarre Groovyloco mag wel eens ff met details komen :[
Kunnen wij ook nog ff meegenieten he!;P

Hmm NJOY 2005... dan ga ik niet werken, dan zorg ik ook wel voor gratis kaartje :devil:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik moet om 9:30 uur verdedigen *slik zenuwen argh*

Eerst maar eens douchen en pak aantrekken :9
Waarschuw beheerder
Hmm NJOY 2005... dan ga ik niet werken, dan zorg ik ook wel voor gratis kaartje

Nou ik vond je wel schatig achter die bar staan (y)

Waarschuw beheerder
donateur
:(:(

Nou en;P
Ik stond liever aan de andere kant van de bar!
:bounce:

Good luck Kami!
Waarschuw beheerder
8) wij waren losssssssssssss