Bon Dia...
Het is hier echt fantastisch GEIL gewoon...
Ik zal ff een kort verslagje doen:
Donderdagavond eerst naar mn werk gegaan en koffers neergeknald waarna we meteen security achter ons aan kregen omdat die niet gewend zijn dat er om 23:00u nog iemand op kantoor is...
Meteen maar naar de Escape gegaan, waar het nog vrij leeg was, dat veranderde snel en de Raw Urban en vooral Sexy House knalde uit de boxen, kortom het was een zwoele avond met lekkere muziek, veel vrouwelijk schoon..Daarna naar schiphol gecrasht en daarna heb ik alleen het opstijgen en landen meegemaakt voor de rest total loss in het vliegtuig.
Hier aangekomen was het meteen feest, het zonnetje straalde heerlijk (30 c) en het Portugese bier smaakte goed.... savonds maar het stadje gaan ontdekken, wat opviel is het hele Engelse leger wat hier is, oftewel dronken,dikke,kale koppen, die hun lichaam bedekt hebben met plakplaatjes...
Na wat bardancings gehad te hebben, kwamen we in een heerlijke discotheek terecht met goed deurbeleid, dus geen Engelse, maar wel heel veel Portugezen en eerlijk is eerlijk, maar stiekem wonen er echt een hoop mooie vrouwen hier, er was ook nog een Miss euro 2004 verkiezing dus het was een GEIL avondje.....
Zaterdag eerst een verplicht etenje gehad met mn leuke reisleiding collegas hier en daarna naar villa BVD gegaan, was wel lachen om dat hele circus te zien, meteen daarna een gratis concertje van Blof erachteraan op het strand dus was op zich wel leuk...
Gisteren zijn we los gegaan door eerst een paar liter sangia naar binnen te gieten bij het zwembad, daarna met het Engelse hooligan leger voetbal gekeken en na afloop snel naar het appartement gevlucht voor de hel losbarste, onderweg nog 2 flessen wodka ingeslagen en Deluca moest weer eens zo nodig een Jack Daniels rippen, wat er daarna allemaal is gebeurt bespaar ik jullie, maar het was 1 grote geile orgie met tal van hoogtepunten, kortom een onvergetelijke avond...
Tot nu toe een superGEILEvakantie!
Ciao!