Partyflock

Forumonderwerp · 671296
132992x bekeken
Betreft: evenement: Transaxxion, zaterdag 17 april 2004 om 22:00
Waarschuw beheerder
Whoehoe!! Zaterdag mogen we weer :yes:

Cosmic Gate
Don Diablo
Jochen

Wie gaat er met me mee?!!? :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Lekker zonnig die winters in Sydney :lief:

[img width=640 height=480 cacheid=000fa5c7002bdd7a72aa3d841a024711f8]https://album.partyflock.nl/44437565.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Bah wat n fucking lelijk gebouw zeg....zum kotsen.

ziet er wel frisjes uit daar hoor *brrrr*
Waarschuw beheerder
Morgen Dance Valley :cheer: :woop: :bounce:

en de weergoden zijn gunstig...'s ochtends nog buien en vanaf de middag opklaringen en t zonnetje in het westen van t land :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van COÑO op donderdag 3 juli 2008 om 13:38:
Bah wat n fucking lelijk gebouw zeg....zum kotsen.

Klopt, maar het geeft me nog steeds elke keer kippevel als ik 't zie - doet me beseffen dat ik echt in Sydney woon :)

Uitspraak van COÑO op vrijdag 11 juli 2008 om 14:03:
Morgen Dance Valley

en de weergoden zijn gunstig...'s ochtends nog buien en vanaf de middag opklaringen en t zonnetje in het westen van t land

Klinkt goed, veel plezier! :D :cheer:
Waarschuw beheerder
DV was heeeerlijk...

Wiggie :lief:
Waarschuw beheerder
Was ik gister op Dance Valley???!! :D ;)
Waarschuw beheerder
Fysiek was je aanwezig ja...voor de rest IJ Doont Noo
Waarschuw beheerder
zal er n paar droppen hiero :yes:

ps. Tiësto heeft maar weer eens bewezen waarom hij zo eenzaam aan de top staat, wat n fokking held is t gewoon...en heerlijk om n paar van zn nieuwe isos nummertjes met n ondergaand zonnetje te horen :kwijl: :respect: :bounce:
Waarschuw beheerder
Was zeker cool ja, leuk dat Corsten erbij was maar had nou niet echt het idee dat hij draaide...it was tiesto en zn liedjes die t m deed...

Dikke avond!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van COÑO op maandag 14 juli 2008 om 11:33:
ps. Tiësto heeft maar weer eens bewezen waarom hij zo eenzaam aan de top staat, wat n fokking held is t gewoon...en heerlijk om n paar van zn nieuwe isos nummertjes met n ondergaand zonnetje te horen :kwijl: :respect: :bounce:

:@ Ik wil er niets over horen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op maandag 14 juli 2008 om 19:41:
Ik wil er niets over horen!

Fokkit...jij zit op kuurasauw
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van COÑO op maandag 14 juli 2008 om 20:18:

Dus? Hier geen Tiesto hoor :'(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 15 juli 2008 om 00:16:
Dus? Hier geen Tiesto hoor

Hier wel. En binnenkort ook Sensation White in Melbourne :9

Uitspraak van COÑO op maandag 14 juli 2008 om 20:18:

Hoe is het met die klopjacht op blanken afgelopen?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Chrisje op dinsdag 15 juli 2008 om 13:24:
Hier wel. En binnenkort ook Sensation White in Melbourne :9

Krijg nu maar helemaal de tyfes!!!!! O:)

Uitspraak van Chrisje op dinsdag 15 juli 2008 om 13:24:
Hoe is het met die klopjacht op blanken afgelopen?

Whaha ach telegraaf he.. kan het altijd zo lekker overdrijven :')
Ik heb nog nooit zoveel bullshit gelezen en dingen die niet waar zijn :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 15 juli 2008 om 16:47:
Whaha ach telegraaf he..

Dat lees ik niet. Ik heb alleen je weblog gelezen :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Chrisje op woensdag 16 juli 2008 om 10:12:
Dat lees ik niet. Ik heb alleen je weblog gelezen :)

Oh achteraf toch beetje aangepast aangezien er niemand was neergeschoten.. maargoed zal je wel gehoord hebben?
Wel swa's met pistolen gezien schrik zat er behoorlijk in hehe.. achteraf is het allemaal meegevallen..

Verder was er niemand gewond geraakt alleen alles kapot gemaakt.. sporen ook niet hehe
Waarschuw beheerder
Had ik jullie al verteld dat de allerbeste vriendin van Haydens broer en schoonzus Sarah murdoch is? Zo'n beetje de bekendste persoon in Aus, behalve Kylie Minoque dan...

De vent naast haar is haar man, zoon van de man die zo'n beetje alle media in de wereld beheert, Rupert Murdoch... Ofwel de op 108 na rijkste persoon ter wereld..... Pfff, en die lui hangen hier dus rond op verjaardagen enzo.... wordt er helemaal naar van :|

[img width=470 height=333 cacheid=000fb207002bf7a072e094df1a0249ac61]http://www.smh.com.au/ffximage/2007/08/24/2208_PS_lchlan_sarah_murdoch_wideweb__470x333,0.jpg[/img]

[img width=267 height=272 cacheid=0014295c002bf7aee99fcd071a0249ac61]http://www.foxstudios.com/los_angeles/images/default_03.jpg[/img]

Dat was het dan alweer. De groeten :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op woensdag 16 juli 2008 om 15:12:
Oh achteraf toch beetje aangepast aangezien er niemand was neergeschoten.. maargoed zal je wel gehoord hebben?
Wel swa's met pistolen gezien schrik zat er behoorlijk in hehe.. achteraf is het allemaal meegevallen..

Verder was er niemand gewond geraakt alleen alles kapot gemaakt.. sporen ook niet hehe

Ach, het heeft je tenminste even van de straat gehouden ;)

Hoe gaat het duiken?? Al haaien enzo gespot? :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Chrisje op donderdag 17 juli 2008 om 09:06:
Hoe gaat het duiken?? Al haaien enzo gespot? :D

Nee :P

Die zitten aan de andere kant en daar mag ik was over 45 duiken duiken zeg maar :p

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Chrisje op donderdag 17 juli 2008 om 09:05:
Ofwel de op 108 na rijkste persoon ter wereld

:| Chrisje sla hem aan de haak dan :D

Komt iedereen van dit topic een weekje naar Down-Under ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 juli 2008 om 15:45:
Komt iedereen van dit topic een weekje naar Down-Under ;)

Weekje? Jaartje zal je bedoelen :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M. :') op vrijdag 18 juli 2008 om 16:45:
Weekje? Jaartje zal je bedoelen

Ook goed :D ;)
Waarschuw beheerder
F.C. Oss :s :cry:
Top Oss (y) :respect: :lief:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van COÑO op vrijdag 18 juli 2008 om 16:58:
F.C. Oss
Top Oss

Ja raar :S

Onze clubjes hadden ook weer geluk met de bekerloting he :/
Waarschuw beheerder
Onze clubjes hadden ook weer geluk met de bekerloting he

tsja idd Heerenveen is geen makkie voor jullie, maar jullie mogen dan nog thuis spelen dus kunnen n beetje cashen...wij gaan uit naar de Kuip...neemt niet weg dat ik t toch stiekem wel n leuke loting vind en in 97 hebben we daar bijna voor n stunt gezorgd....paar dagen voor de bekerwedstrijd is Feyenoord-Ajax (of andersom) dus wellicht is dat lichtelijk in ons voordeel...

en tsja die naamswijziging...uit commercieel en financieel oogpunt van de club kan ik het enigszins begrijpen (naar wat ik erover gelezen en gehoord heb) maar aan de andere kant slaat t werkelijk waar nergens op en zeker niet omdat t niet zeker is wat de clubkleuren tegen die tijd zullen worden....Blauw/geel = gemeente Oss dus dit krijgt t komend jaar een leuk staartje :yes:

Hoe werd er gereageerd op jullie nieuwe logo dan?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van COÑO op vrijdag 18 juli 2008 om 17:16:
tsja idd Heerenveen is geen makkie voor jullie, maar jullie mogen dan nog thuis spelen dus kunnen n beetje cashen...wij gaan uit naar de Kuip

Dat is het rare he, eerste ronde is de recette alleen voor de thuisclubs en de volgende rondes worden de recettes pas gedeeld :S

Uitspraak van COÑO op vrijdag 18 juli 2008 om 17:16:
Hoe werd er gereageerd op jullie nieuwe logo dan?

Gemengde gevoelens :D Het is beter dan het vorige logo, dat was diep triest, maar als ze het dan veranderen snap ik niet dat ze niet het oude logo weer in ere herstellen, de Engel van Maastricht met die ster
Waarschuw beheerder
Is vandaag niet Extrema? Zal lekker worden, ik las net het nederlandse weerbericht :D

Hier was het vandaag typisch winters weer.... weer lekker in een niemandalletje rondgehuppelt 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Chrisje op zaterdag 19 juli 2008 om 12:27:
Is vandaag niet Extrema? Zal lekker worden, ik las net het nederlandse weerbericht :D

Wheheheheh :D

Uitspraak van Chrisje op zaterdag 19 juli 2008 om 12:27:
Hier was het vandaag typisch winters weer.... weer lekker in een niemandalletje rondgehuppelt 8)

Hier ook weer bloedje heet 8)
Waarschuw beheerder
Lonnus zal wel al lekker in t zonnetje liggen...have fun daaro...
Ik hoef vandaag alleen nog maar te werken, morgen nog ff geld uitgeven en dan VAKANTIEEEEE....Bulgaria (lees>Zweedse chicks) Here we come!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Lonnus lag nog heerlijk in het zonnetje in Griekenland..Was goed (Y)..Gister thuis gekomen...

Hoe is het hiero verder??? :D
Waarschuw beheerder
Welkom thuis Lonnus, heb je een leuke vakantie gehad? Foto's? Enne....

Gefeeeeeeliciteeeeerd met je verjaardag! (K) (F) :kusje: :cheer:

Uitspraak van COÑO op dinsdag 22 juli 2008 om 10:29:
Ik hoef vandaag alleen nog maar te werken, morgen nog ff geld uitgeven en dan VAKANTIEEEEE....Bulgaria (lees>Zweedse chicks) Here we come!!!!laatste aanpassing 22 juli 2008 10:30

Fijne vakantie ouwe smeerpijp :)

Kleine tip:

jag will knulla dee = ik wil neuken (in 't zweeds)

Veel plezier :lief: :bye:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
thnx...:D

Vakantie was heerlijk...Heel lui, maar daar was ik wel aan toe!
Er staan inmiddels wat foto's op hyves...

Hoe issie bij jou?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 juli 2008 om 22:14:
Vakantie was heerlijk...Heel lui, maar daar was ik wel aan toe!
Er staan inmiddels wat foto's op hyves...

Mooie foto's! Het ziet er echt vet uit, vooral die foto met die huisjes aan het water... kokkarai ofzoiets? Je haar ziet er trouwens ook vet uit, lekker hoogblond :lief: Wat zijn je plannen nu na je vakantie....? Heb je een leuke verjaardag gehad?

Hier is alles z'n gangetje. We zijn verhuist naar ons nieuwe appartementje, maar zitten nog midden in de renovaties, erg veel troep en lui die in en uit lopen met hun vieze voeten :@ Anyway, het word best mooi. Het is erg klein, maar als ik vergelijk met andere appartementjes hebben we het erg goed... Verder ben ik druk op zoek naar een nieuwe baan, maar er is hier voldoende werk gelukkig :)
Met Hayden gaat alles oo goed, en Louis m'n poes heeft griep :( (en hij kan nu high five's geven op commando).
Waarschuw beheerder
*wacht vol spanning op een foto van de man met het godsgruwelijke lijf* :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chrisje op woensdag 23 juli 2008 om 23:57:
en lui die in en uit lopen met hun vieze voeten

De jongen die trouwens nu op m'n badkamervloer de tegels eruit zit te werken, godsnondeju, ik krijg bijna een hartaanval steeds als ik langsloop. Je kent het wel.... Groot, gespierde armen, zomers kleurtje, beetje bezweet, en dan die riem met z'n gereedschap erin........ :kwijl: :bloos: En toen íe vroeg of ik een stoffer en blik had begon ik spontaan te giegelen :/ Genant. :frusty:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Chrisje op woensdag 23 juli 2008 om 23:57:
Je haar ziet er trouwens ook vet uit, lekker hoogblond

Je wil niet weten hoeveel pijn ik daarvoor heb moeten lijden... ;) Gaan we niet meer doen... hahaha...
Heb verder weinig plannen deze vakantie... Zijn weer wat dingen gaande, die ik even op een rijtje moet krijgen... Maar ik zal vast nog wel een paar dagen naar zee gaan ofzo... Verder gewoon luieren en relaxen..

Verjaardag was erg rustig..had er niet zo'n zin om het te vieren.. dus met pa, ma, zus en een vriendin hier gegeten... En toen was mijn energiepotje alweer leeg.. :(

Fijn dat jullie nu echt een plekje voor jezelf hebben... Wel balen dat je zo in de troep zit.. Ga er maar van uit dat het alleen maar beter wordt...;) zeker als je van die lekkere mannen rond hebt lopen.. kan je er niet een paar hier heen sturen??? Tis echt rampzalig hier... ;)
Bevalt je huidige baan niet? (weet eerlijk gezegd begod niet wat je nu doet, maar vertel... ;))
Waarschuw beheerder
Woeeeeeeeeeshaaaaaaa

Wiggie wigmeister is bezig met velen projectjes! Druk als dat ik ben ik bezig met een website voor fitness...

die alle denkbare fitness oefeningen moet gaan bewaren, zeer gedetaileerd en in de vorm van een video library....

Wat mailtjes de deur uitgedaan vorige week en vandaag ben ik gebeld door..................tadada Mens Health......die hebben interesse in advertentie mogelijkheden! Kicke! :D

En Chris ik ga je nog even bellen van de week....heb echt het beste idee ever :) voor sydney!

Dag! :D

Owja..lonnus...erg geil dat witte haar....in vegas worden mensen er mee geboren (y) :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Deuce op donderdag 24 juli 2008 om 22:33:
En Chris ik ga je nog even bellen van de week....heb echt het beste idee ever voor sydney!

Het zal mij benieuwen... ;)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 juli 2008 om 12:45:
En toen was mijn energiepotje alweer leeg

:(

Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 juli 2008 om 12:45:
zeker als je van die lekkere mannen rond hebt lopen..

Het stikt er hier van.... Wanneer kom je nou langs dan? :)

Weekend! :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Echooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo­oo....
Waarschuw beheerder
hooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo­oooooooo....

Bulgaria was very nice :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
(y)

Net thuis???
Waarschuw beheerder
Nopes maandagochtend al...maar had nog ff geen zin in jullie :p

Nu wel weer :kwijl:

Wie geht's???

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van COÑO op vrijdag 8 augustus 2008 om 16:53:
maar had nog ff geen zin in jullie

Shame on you....:@
Waarschuw beheerder
Uitspraak van COÑO op vrijdag 8 augustus 2008 om 16:53:
maar had nog ff geen zin in jullie

Ik heb anders wel zin in jou :bloos:

Uitspraak van COÑO op vrijdag 8 augustus 2008 om 13:29:
Bulgaria was very nice

Vertel :) En heb je foto's ergens?

Hebben jullie gister ook de openings ceremony van de Olympische Spelen gekeken? Ongelooflijk wat die Chineesjes kunnen :|
Waarschuw beheerder
Avondje met Joep in Sydney :)

[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/47530194.jpg?nocache;58139856[/img]{non-image link}
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Shame on you....

Gelukkig dat ik je op EHV Airport zag in de vroege ochtend :gaap:
Kreeg je alles in je auto??? Ze hadden wel veel bij zich of niet?

En heb je foto's ergens?

Staan op mn hyves ;)

kreeg idd van Joep al een mailtje met dat ie je gemeet had...leuk hoor :yes:

Gedroeg ie zich n beetje???

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van COÑO op dinsdag 12 augustus 2008 om 09:40:
Gelukkig dat ik je op EHV Airport zag in de vroege ochtend :gaap:
Kreeg je alles in je auto??? Ze hadden wel veel bij zich of niet?

Vandaar de koffie... ;) Was wel gezellig wachten... :D
Hey, ik heb een super auto!! Paste makkelijk!! :D

Moet alleen vandaag zuslief ophalen op Brussel Airport... En daar ligt het allemaal redelijk plat vanwege stakingen.. :S Ben benieuwd hoe dat gaat lopen...
Waarschuw beheerder
Denk dat je lang kan wachten voordat ze eindelijk haar koffers heeft :/

Waarschuw beheerder
donateur
Als ze uberhaupt op Brussel aankomt... ;)
En heb haar geadviseerd om alleen handbagage mee terug te nemen... aangezien vriendlief nog 2 weken blijft, kan hij de rest van haar spullen mee terug nemen..Dus dat komt denk ik wel goed...