132724x bekeken
| Betreft: | evenement: Transaxxion, zaterdag 17 april 2004 om 22:00 |
denk dat we zaterdag naar het reisbureau gaan ofzo...
Tsja....t reisbureau bestaat nog steeds niet voor niks he....hoevaak we t 'vuile' werk op mogen knappen van mensen als het ze zelf niet lukt is ongelofelijk maar goed....
VakantieXperts
Herman kuykstraat 47
4191AJ Geldermalsen
of geldermalsen@vakantiexperts.nl
of PB
laatste aanpassing
hoevaak we t 'vuile' werk op mogen knappen van mensen als het ze zelf niet lukt is ongelofelijk maar goed....
Heb je tips voor Hawaii? We komen er zelf wel uit, maar ben toch benieuwd of je goede opties hebt, qua goedkope hotels enzo
Vrolijk Pasen trouwens
donateur
Is het vandaag DE DAG dat Nederland eindelijk van je verlost is Poesj?
Ga je vandaag????? kom je wel nog terug????
Ze is al weg...gaat zo;n beetje nu vliegen...
Ik ben een mietje wat dat betreft... wil wel, maar wil tegelijkertijd ook niet zo lang van huis zijn... denk ik...
Ik ken het
Ja jongeee ik mis gewoon alle luxe hier whahah.
Als je luxe wilt, moet je hierheen komen jongeee....
Weerbericht voor nederland:
Waarschuwing
In het hele land kan het door bevriezing van natte weggedeelten plaatselijk glad zijn.
Flinke opklaringen, weinig wind en lichte tot matige vorst. Overdag eerst zon, later vooral in het westen en noorden weer winterse buien. Maximumtemperatuur 4 graden. Meest matige wind uit het zuiden of westen. Ook tweede paasdag koud met wat zon en enkele winterse buien.
Opgesteld zondag 23 maart 2008 04:52
Vooruitzichten voor de komende dagen:
Af en toe zon, maar ook buien, de eerste dagen met kans op hagel, onweer en natte sneeuw. Middagtemperatuur oplopend naar 8 graden en vooral de eerste nachten kans op lichte vo
In het hele land kan het door bevriezing van natte weggedeelten plaatselijk glad zijn.
Flinke opklaringen, weinig wind en lichte tot matige vorst. Overdag eerst zon, later vooral in het westen en noorden weer winterse buien. Maximumtemperatuur 4 graden. Meest matige wind uit het zuiden of westen. Ook tweede paasdag koud met wat zon en enkele winterse buien.
Opgesteld zondag 23 maart 2008 04:52
Vooruitzichten voor de komende dagen:
Af en toe zon, maar ook buien, de eerste dagen met kans op hagel, onweer en natte sneeuw. Middagtemperatuur oplopend naar 8 graden en vooral de eerste nachten kans op lichte vo
Whahahahahaa, ik kom net lekker van 't strand af. Stervensheet hier. Ijsje gegeten en gesurft
donateur
Als je luxe wilt, moet je hierheen komen jongeee....
Whahaa :f
Weerbericht voor nederland:
Whahahahahaa, ik kom net lekker van 't strand af. Stervensheet hier. Ijsje gegeten en gesurftHoe is het weer in Curacao? Beetje uit te houden?
Goed bezig, ik ga zo naar het strand
Beetje zuipen en sloeren je kent het wel! 30 graden hier vandaag is het goed warm
Ja, was wel lekker.. niet zo mooi weer gehad, maar verder okay..beetje gewandeld, op die piste rond gehangen, eten en drinken... Lekker niks..
enne...we hebben voor de zomer geboekt naar Griekenland, Samos..Ook een vakantie met lekker niks.... Heerlijk...
Klinkt allemaal erg goed!
Heb gister gewoon 12% op mijn kop gehad....niet echt een fijn gevoel...
Dan zal je nu wel brandwonden op je kop hebben?
Ga je voor de high lights of helemaal??
Highlights
Ik ben nou bezig om het echt wit te krijgen...echt super gaaf!
Valt je haar dan niet uit?
donateur
Dan zal je nu wel brandwonden op je kop hebben?
Het viel me mee...had het erger verwacht, maar uiteindelijk alleen 1 dag een beetje een strak gevoel op mijn kop, haha...
Highlights
Nice...
Valt je haar dan niet uit?
Nope..om het echt mooi wit te krijgen moest de blondering er langer in zitten, maar dat ging dus niet met mijn haar...
Nu was ik het regelmatig met zilvershampoo... Die haalt het gelige eruit, zeg maar... En dan wordt het steeds witter...
een strak gevoel
Geilert
witter...
Ben benieuwd hoor!
Hier in Sydney is iedereen geobsedeerd door hun haar... Je zal hier zelden iemand met uitgezakt permanent of uitgegroeide haarkleuring zien
laatste aanpassing
Madrid was heeerlijk....26gr, lekker eten, borrelen....en heb mn aanstaande vrouwen gezien
maar ook mn aanstaande wc schrobbers 
oow ja en loop serieus met t idee rond om daar te gaan wonen indien er een geschikte baan op mn pad komt. leventje daar bevalt me zoo veel beter dan hier
oow ja en loop serieus met t idee rond om daar te gaan wonen indien er een geschikte baan op mn pad komt. leventje daar bevalt me zoo veel beter dan hier
laatste aanpassing
ow ja en loop serieus met t idee rond om daar te gaan wonen indien er een geschikte baan op mn pad komt. leventje daar bevalt me zoo veel beter dan hier
Snap ik. Nederland is gewoon echt tien keer niks
de mannen hier
Mannen zijn overal één pot nat Lonnus.
Amsterdam it will be 
of rijnsburg
http://www.geenstijl.tv/2008/04/rutger_en_de_burenruzie_in_rij.html
of rijnsburg
http://www.geenstijl.tv/2008/04/rutger_en_de_burenruzie_in_rij.html

![[img width=480 height=640]https://album.partyflock.nl/2906954.jpg[/img]](https://album.partyflock.nl/2906954.jpg)