Partyflock

Forumonderwerp · 671296
132544x bekeken
Betreft: evenement: Transaxxion, zaterdag 17 april 2004 om 22:00
Waarschuw beheerder
Whoehoe!! Zaterdag mogen we weer :yes:

Cosmic Gate
Don Diablo
Jochen

Wie gaat er met me mee?!!? :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chrisje op maandag 18 februari 2008 om 03:55:
Doe je goed. Vertel...?

nou, ga miss al heel snel (3 wk?) huis kopen en dus samenwonen

Hoe gaat het op je werk?

goed, nog steeds naar mn zin! :D

En met school?

:bloos: klote....

ik heb lekker geskied! heerlijk zonnetje, gelukkig nix gebroken!
heeft er iemand nog voor-het-eerst-een-huis-kopen-tip?

nog 24 nachtjes........ :(
Waarschuw beheerder
Trance energie was koewl!

Beetje kwartjesvolk...jezus alle figuren weer langs zien komen...

Tiesto draaide zo slecht dat ik ergens in een hoek lag te kitsen :D

Good old times :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Wat zijn jullie toch allemaal verschrikkelijk gay.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van s@ndra op maandag 25 februari 2008 om 15:07:
nou, ga miss al heel snel (3 wk?) huis kopen en dus samenwonen

Gaaf! Nemen jullie gezamelijk een hypotheek of komt het huis op jou naam? Blijf je in Zeist?

lekker geskied! heerlijk zonnetje, gelukkig nix gebroken!

Eerste keer he? En.... verkocht?? ;)

heeft er iemand nog voor-het-eerst-een-huis-kopen-tip?

Als jullie samen dat huis gaan kopen is mijn tip om te wachten tot ie terugkomt over 6 maanden :yes:

Oh - ik vlieg trouwens 28 Augustus naar Hawaii - 2 weekjes Island hoppen. Aloha B) 8)
[img width=285 height=419]http://www.allesamerika.com/images/hawaiibeach.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Chrisje op maandag 25 februari 2008 om 23:56:
Oh - ik vlieg trouwens 28 Augustus naar Hawaii - 2 weekjes Island hoppen. Aloha B) 8)

Ik hoorde net dat je vakantie niet door gaat.
Alle vliegtuigen en boten zijn verdwenen uit Australie en omliggende landen/eilanden.
Waarschuw beheerder
Hawai is echt niet zoals je denkt...gewoon een amerikaanse vieze stad...

Op een paar eilandjes na bovenin...

Maarja..zou er ook geen nee tegen zeggen, en hawai niet tegen mij o:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Deuce op dinsdag 26 februari 2008 om 08:58:
Hawai is echt niet zoals je denkt...gewoon een amerikaanse vieze stad...

Op een paar eilandjes na bovenin...

Ik denk dat jij meer research moet doen voordat je onzin uitkraamt stinkjoch.... :D

Ik dacht hetzelfde... maar Hawaii is echt heeeeel erg mooi. Wij gaan naar Maui, dat eiland staat in de top 10 van 'swerelds mooiste eilanden :lief: Daarna naar Oahu, dat is wel heel erg Amerikaans, maar daar heb je die reuzegolf, de Pipeline ofzo, kan Hayden lekker surfen... :)

[img width=450 height=300]http://www.surfersvillage.com/_sv0800/image/news/malik01L.jpg[/img]

Jaloers rotkind..... B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 26 februari 2008 om 00:14:
k hoorde net dat je vakantie niet door gaat.
Alle vliegtuigen en boten zijn verdwenen uit Australie en omliggende

Dan ga ik wel op de fiets..... :@
Waarschuw beheerder
Had ik al verteld dat het vandaag weer ruim 30 graden was en ik heel erg bruin ben geworden op het strand? O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Chrisje op dinsdag 26 februari 2008 om 09:24:
Dan ga ik wel op de fiets..... :@

Doe dat snol :D

Uitspraak van Chrisje op dinsdag 26 februari 2008 om 09:26:
Had ik al verteld dat het vandaag weer ruim 30 graden was en ik heel erg bruin ben geworden op het strand? O:)

Over 21 dagen doe ik lekker met je mee B)

Waarschuw beheerder
donateur
Wij willen meer foto's en verhalen Chris... :jaja:
Waarschuw beheerder
Gaaf! Nemen jullie gezamelijk een hypotheek of komt het huis op jou naam? Blijf je in Zeist?

nee, ga in Arnhem wonen. huis op ons naam, hypotheek op zijn naam
zo krijgen we een koopsubsidie van €30.000!!!)

Eerste keer he? En.... verkocht??

ik heb al meer geskied dan ik me kan heugen, stond al op de latten toen ik 4 was...
alleen paaqr jaar niet gedaan, maar t ging weer heerlijk (Y)

Als jullie samen dat huis gaan kopen is mijn tip om te wachten tot ie terugkomt over 6 maanden

nee, dat is dus niet slim. als de rente dan ook maar iets hoger ligt kunnen we de hypotheek niet meer op 1 naam nemen en loop je die heerlijke subsidie mis!

wel elke dag naar utrecht reizen voor mn werk... :(
maar goed, werk is leuk en nu kan t nog
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 26 februari 2008 om 11:33:
Over 21 dagen doe ik lekker met je mee

Gaat nu snel he! :D

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 februari 2008 om 12:36:
Wij willen meer foto's en verhalen Chris...

Ik heb nog nauwelijks foto's of echt hele boeiende dingen meegemaakt. :/

Het leven is hier gewoon heel ontspannend. Ik ben vaak op of rondom het strand te vinden, zo is de levensstijl hier. Gewoon om te wandelen, bakken of om naar de surfers te kijken... Het is echt een stukje langzamer, laidback. Nu hebben de vrienden van Hayden bijna allemaal een zwangere vriendin, dus daar word ook niet meer mee gefeest. Gelukkig woont mijn neef ook in Sydney en met hem ga ik knallen op een festival, volgende week :cheer:

Er is hier ook echt een cafe-cultuur. Overal cafeetjes, waar je super koffie kan drinken en kan kijken naar de hot beach babes en surf mannen die langs paraderen. Je kan hier ook ongelooflijk eten. Sydney is verkozen tot de stad met beste eten ter wereld, dus vaak uit eten... :) Op Bondi zit een Sushi restaurantje waar ik bijna elke dag lunch. Het is zo populair dat je soms wel een half uur moet wachten voor 'n plek :/ Maar de sushi is zooooooo lekker!

Zaterdag is de Mardi Grass, de grootste Gay Parade ter wereld, dus daar gaan we even kijken. En zondag gaan we duiken. Je kan hier overal duikspullen halen en zelf ergens naartoe gaan. Dus zonder Divemaster. Wij hebben het geluk dat 't strandje waar wij aan wonen ee hele goede duikplek is. Er zitten 'groupers' op een bepaakde plek, dat zijn echt enorme vissen. De lokale bevolking kent ze allemaal bij naam en ze schijnen er al jaren te wonen. Dus daar ga ik kennis mee maken. Zin in :D

De stranden zijn hier sowieso echt mooier dan ik had verwacht. Het zand is zo wit, en de zee is echt heel mooi. Ik kan er echt uren naar kijken, en dan die surfers... :lief: Hayden gaat soms na het werk nog even surfen, ik kan nog niet echt gaan oefenen omdat de golven te hoog zijn.

Tja, en verder hou ik me bezig met m'n (soms) hyperactieve kat. Hij is bijna 4 maanden, en al ruim 3,2 kilo :D Hij schijnt tussen de 8-12 kilo te worden... :/ Anyway, het beest moet getraind worden, dus daar gaat wat tijd in zitten.

Nou - dat is tot nu toe mijn leven in Sydney. Veel mensen noemen het de mooiste en meest leefbare stad ter wereld. Ik was erg sceptisch in het begin, maar ben er nu absoluut 100% mee eens. Alles is hier gewoon beter, mooier, lekkerder, schoner, ruimer, warmer, vriendelijker, rustiger. Kortom; (Y)

Uitspraak van s@ndra op dinsdag 26 februari 2008 om 15:42:
koopsubsidie van €30.000!!!

Dat is niet misselijk. Spannend hoor...! Leuk man, inrichten enzo.... :D :D

ik heb al meer geskied dan ik me kan heugen, stond al op de latten toen ik 4 was...
alleen paaqr jaar niet gedaan, maar t ging weer heerlijk

Oh ok :D - waar zijn jullie geweest? Lag er wat sneeuw?

nee, dat is dus niet slim. als de rente dan ook maar iets hoger ligt kunnen we de hypotheek niet meer op 1 naam nemen en loop je die heerlijke subsidie mis

Oh, ja ik ben ook helemaal niet thuis in dat soort dingen. Maar heb je al een huis op het oog? Of al een bod gedaan?

wel elke dag naar utrecht reizen voor mn werk...
maar goed, werk is leuk en nu kan t nog

Hebben jullie ook verdere plannen samen? Trouwen? Kinderen?

Lonnus, ik heb over je 'come-out' op Hyves gelezen. You go girl and hang in there :kusje2:

Off to the beach.... Doeiii! :bye:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Chrisje op woensdag 27 februari 2008 om 01:01:
Gaat nu snel he! :D

Ja idd 8)

Nog 20 hehehe.
De stranden zijn hier sowieso echt mooier dan ik had verwacht. Het zand is zo wit, en de zee is echt heel mooi.

Maak daar godverdomme dan eens foto's van :@
Nou - dat is tot nu toe mijn leven in Sydney. Veel mensen noemen het de mooiste en meest leefbare stad ter wereld. Ik was erg sceptisch in het begin, maar ben er nu absoluut 100% mee eens. Alles is hier gewoon beter, mooier, lekkerder, schoner, ruimer, warmer, vriendelijker, rustiger. Kortom; (Y)

Oftewel je wilt dat ik daar kom wonen B)

Waarschuw beheerder
donateur
Klinkt allemaal erg fijn, Chris.. :D Als ik het zo lees, lijkt het me heerlijk om daar te kunnen zijn..
Ach ik hou het maar bij een weekendje Texel en 5 dgn Oostenrijk.. ;)
Enne..hoe kom je aan zo'n gigantische kat?? Hoe heet ie?

Lonnus, ik heb over je 'come-out' op Hyves gelezen. You go girl and hang in there

ik blijf mijn best doen om positief te blijven.. maar soms is dat zoooo fuckin moeilijk.. Zeker omdat er niks veranderd, en je dus donders veel geduld moet hebben... Laat ik dat nu net niet hebben.. ;)
Waarschuw beheerder
Jeeeeeej tickets naar Honolulu zijn geboekt! :cheer: :D :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op woensdag 27 februari 2008 om 10:50:
Maak daar godverdomme dan eens foto's van

Ja joh, ik vergeet dat toch steeds.... :@
Maar ik heb het strand waar wij bij wonen even op Google opgezocht voor je

[img width=200 height=200]http://www.urbanboheme.com.au/content/uploads/whatson/1105337881_783_bronte1.jpg[/img]

Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 februari 2008 om 12:33:
Als ik het zo lees, lijkt het me heerlijk om daar te kunnen zijn..

Ach, ik woon nu hier... Ik heb totaal geen vakantie/feest-gevoel. Dat is wel jammer... Ik bedoel, ik moet nog steeds de was doen, boodschappen, stofzuigen, etcetc, dat haalt de romantiek er wel van af... :/

Enne..hoe kom je aan zo'n gigantische kat??

Gekregen voor m'n verjaardag, van Hayden.... Hij heet Louis (spreek uit als Loewie). Hij is echt zo leuk. :lief: Hoe is het met Jip & Puk? :)

ik blijf mijn best doen om positief te blijven.. maar soms is dat zoooo fuckin moeilijk.. Zeker omdat er niks veranderd, en je dus donders veel geduld moet hebben... Laat ik dat nu net niet hebben..

Het is gewoon klote inderdaad... :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dat is niet misselijk. Spannend hoor...! Leuk man, inrichten enzo....

jazeker, heb er echt zin in!
waar zijn jullie geweest? Lag er wat sneeuw?

duitsland, met 18 man, sneeuw was prima! in vip huisje: sauna, sunshower, jaquzzi, 4 luxe badkamers gameboy/nintendo enz...niets te klagen!(Y)
Maar heb je al een huis op het oog? Of al een bod gedaan?

ja kopen het huis van zn ouders, dus dat zit wel goed (Y)
Hebben jullie ook verdere plannen samen? Trouwen? Kinderen?

nog even niet trouwen enzo, eerst verhuizen dan chris op uitzending :( dan verbouwen dan ff flink sparen en dan ja miss wel kindjes :bloos:

heeft iemand nog een goede vakantie tip?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van s@ndra op zaterdag 1 maart 2008 om 11:14:
heeft iemand nog een goede vakantie tip?

Bulgarije :yes:
Errug HOT dit jaar
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van COÑO op zaterdag 1 maart 2008 om 12:04:
Bulgarije :yes:
Errug HOT dit jaar

Ja en vet sloeber :D
Waarschuw beheerder
Boeiuh....veel scandinavische chicks :kwijl:
Waarschuw beheerder
Gefeliciteerd Josef.... (F)

[img width=504 height=648 cacheid=001289bc002ab3d1766cf7991a022e1692]http://i28.photobucket.com/albums/c222/daddyslilgirl1983/lightfront1.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Proficiat! (k)

nou..wat een weekend..Heerlijk uitgewaaid (weggewaaid) op Texel.. Terugreis was weer a la Lonnus: auto kapot.. Weggesleept, leenauto..hahaha.. Kon niet missen..
Waarschuw beheerder
Wigmeister...congrats :flower: kzal oe vnvnd nog ekkes optelefoneren

Gisteren naar Cirque du Soleil geweest....WAUW :respect: Echt supermooi :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Afgezien van Bulgarije..wat is nog meer een leuke plek om naar toe te gaan..? Zon, zee, strand..en luieren..Zit zelf aan Egypte te denken???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 maart 2008 om 12:39:
Zit zelf aan Egypte te denken???

Juli en augustus zou ik Egypte skippen ivm hitte...tenzij je er erg goed tegen kan :yes:

Een van de griekse eilanden misschien? Bijvoorbeeld de plaats Rethymnon op Kreta is errug chill...mooie karakteristieke plaats, brede zandstraden, veel eetgelegenheden, terrasjes etc. maar dus niet de pubers van Chersonissos.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil een keer wat anders dan Griekenland.. Ben al op Kreta en Corfu geweest...
En Gambia? is dat wat??

Enne..Ms en extreme hitte gaan meestal niet echt samen..Al ga ik graag naar de sauna, raar genoeg..:S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 maart 2008 om 12:39:
Afgezien van Bulgarije..wat is nog meer een leuke plek om naar toe te gaan..? Zon, zee, strand..en luieren..Zit zelf aan Egypte te denken???

Egypte is gruwelijk :jaja:

Juni is het best te doen.. 45 graden :D
Maar het voelt helemaal niet alsof het 45 graden is.. lekker zee windje.. (L)

Waarschuw beheerder
donateur
hoor nogal wat verhalen als je alleen met (blonde) meiden gaat.. ?
En ben gebonden aan juli waarschijnlijk..

Wat ik van Egypte zie vind ik wel erg cool... En op Corfu was het afgelopen zomer ook behoorlijk warm, maar voelt idd heel anders aan...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 maart 2008 om 14:43:
hoor nogal wat verhalen als je alleen met (blonde) meiden gaat.. ?
En ben gebonden aan juli waarschijnlijk..

Whehe ja dan kruipen die gasten voor je :D
Errug leuk kan ik je vertellen O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 maart 2008 om 13:48:
En Gambia? is dat wat??

Collega'tje van me gaat er n paar keer per jaar heen maar die heeft daar volgens mij n neukertje...de vluchten zitten in ieder geval vol met vrouwen ;)
Verder is Gambia, Afrika zonder wild. Wel mooi binnenland, brede stranden ook maar wel n wilde stroming in zee.
Accommodaties zijn goed. Geen grote resorts. Het meeste ook op basis van halfpension...maar qua vertier weet ik het niet.

Maar toch, Bulgarije is ook echt (y)
Ga er zelf dit jaar heen. 24 juli, 12 dagen ;)
Waarschuw beheerder
En anders de Algarve...vorig jaar April geweest en heeft me positief verrast...vooraf had ik nooit t idee dat ik daar graag naartoe zou gaan maar nu ik er geweest ben is t n heerlijke bestemming voor n leuke vakantie....lekker eten, prachtige stranden met hoge kliffen, levendige plaatsen en n prachtig achterland om met n huurauto te ontdekken :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Okay...algarve lijkt me ook wel wat ja..
Hoef geen groot toeristisch oord...geen zin in... en het stappen is ook absoluut geen must..

Waarschuw beheerder
donateur
En waar in Bulgarije moeten we dan zijn?? ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 maart 2008 om 15:35:
Hoef geen groot toeristisch oord...geen zin in... en het stappen is ook absoluut geen must..

Portugal
Alvor
Lagos

Bulgarije
Obzor
Nessebar
Waarschuw beheerder
Als ik jou was zou ik naar Italie gaan. Klinkt afgezaagd, maar ik vind het nog steeds het mooiste land in Europa. Je hebt hele goedkope vliegtickets, en dan moet je richting het eilandje Capri. Daar kan je echt wel een paar weken goed vertoeven :lief: Nou ja, google het maar... Ik vond het gewoon geweldig..... :yes: (Y)
Waarschuw beheerder
Of heerlijk in Toscane :yes:
Staat ook op mn lijstje...maar dan moet ik eerst n leuke dame weten te strikken die mee wil gaan :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van COÑO op dinsdag 4 maart 2008 om 09:55:
maar dan moet ik eerst n leuke dame weten te strikken die mee wil gaan

Ehm..... volgens mij wil Lonnus wel met je mee :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chrisje op dinsdag 4 maart 2008 om 11:21:
Ehm..... volgens mij wil Lonnus wel met je mee

t idee alleen al :kwijl:

Glooiende landschappen, ondergaand zonnetje, samen op t terras van een omgebouwd landhuisje onder t genot van n heerlijke wijn :lief:

Waarschuw beheerder
donateur
Oooooh...ik wil!!
Maar is Toscane niet vrij duur??? Heb namelijk maar een onderwijssalarisje he... ;) (en in de toekomst zelfs nog minder... :@ :S)

Waarschuw beheerder
donateur
En waar in toscane moeten we dan zijn??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 maart 2008 om 11:44:
En waar in toscane moeten we dan zijn??

Wil je aan zee??? En hoelang wil je want anders zou je kunnen zeggen 1 weekje binnenland, in de buurt van Lucca/Sienna/Pisa/Florence...en daarna n weekje uitrusten aan zee. Je kan dan bijvoorbeeld naar Pisa vliegen, daar n autootje klaar laten zetten en dan mop mop gas erop...
Qua prijs kan je t zo gek maken als je wilt....ik zie prijzen die beginnen vanaf 55 euro p.p.p.n en dan zit je in een 18e eeuwse villa, in de heuvels met in de verte uitzicht op zee....daar is dan geen zwembad bij. (Hotel la Vedetta http://www.hotellavedetta.it/eng/index.htm )

Waarschuw beheerder
donateur
Het moet vooral een luiervakantie worden...dus lekker bij het strand.. Zitten te denken een 700 a 800 euro pp...liefst met vliegreis enzo erbij..
En weet je..het land maakt me niet zo veel uit.. kom steeds uit op Portugal, Italie, kroatie???
Als er maar een mooie omgeving is, en zon/zee/strand...
Waarschuw beheerder
In dat geval zou ik voor Portugal kiezen :yes:
Kroatie en Italie zijn te mooi om alleen maar lui op t strand te liggen...

Waarschuw beheerder
donateur
Mooie omgeving mag wel...maar ik trek het niet om hele dagen achter elkaar rond te gaan sjouwen... Dus italie en kroatie blijven een optie.. :D
Maar iig thnx voor het meedenken... (y) :lief:
Waarschuw beheerder
geen dank...ik zie uw boeking graag verschijnen ;)
www.geldermalsen.vakantiexperts.nl
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Wat is het toch heerlijk om een examen te halen :D

3 down 1 to go :cheer:
Waarschuw beheerder
:flower: Congrats
Waarschuw beheerder
donateur
Thnx sletje :9