132544x bekeken
| Betreft: | evenement: Transaxxion, zaterdag 17 april 2004 om 22:00 |
Doe je goed. Vertel...?
nou, ga miss al heel snel (3 wk?) huis kopen en dus samenwonen
Hoe gaat het op je werk?
goed, nog steeds naar mn zin!
En met school?
ik heb lekker geskied! heerlijk zonnetje, gelukkig nix gebroken!
heeft er iemand nog voor-het-eerst-een-huis-kopen-tip?
nog 24 nachtjes........
Trance energie was koewl!
Beetje kwartjesvolk...jezus alle figuren weer langs zien komen...
Tiesto draaide zo slecht dat ik ergens in een hoek lag te kitsen
Good old times
Beetje kwartjesvolk...jezus alle figuren weer langs zien komen...
Tiesto draaide zo slecht dat ik ergens in een hoek lag te kitsen
Good old times
donateur
Wat zijn jullie toch allemaal verschrikkelijk gay.
nou, ga miss al heel snel (3 wk?) huis kopen en dus samenwonen
Gaaf! Nemen jullie gezamelijk een hypotheek of komt het huis op jou naam? Blijf je in Zeist?
lekker geskied! heerlijk zonnetje, gelukkig nix gebroken!
Eerste keer he? En.... verkocht??
heeft er iemand nog voor-het-eerst-een-huis-kopen-tip?
Als jullie samen dat huis gaan kopen is mijn tip om te wachten tot ie terugkomt over 6 maanden
Oh - ik vlieg trouwens 28 Augustus naar Hawaii - 2 weekjes Island hoppen. Aloha
![[img width=285 height=419]http://www.allesamerika.com/images/hawaiibeach.jpg[/img]](http://www.allesamerika.com/images/hawaiibeach.jpg)
Hawai is echt niet zoals je denkt...gewoon een amerikaanse vieze stad...
Op een paar eilandjes na bovenin...
Maarja..zou er ook geen nee tegen zeggen, en hawai niet tegen mij
Maarja..zou er ook geen nee tegen zeggen, en hawai niet tegen mij
Hawai is echt niet zoals je denkt...gewoon een amerikaanse vieze stad...
Ik denk dat jij meer research moet doen voordat je onzin uitkraamt stinkjoch....
Ik dacht hetzelfde... maar Hawaii is echt heeeeel erg mooi. Wij gaan naar Maui, dat eiland staat in de top 10 van 'swerelds mooiste eilanden
![[img width=450 height=300]http://www.surfersvillage.com/_sv0800/image/news/malik01L.jpg[/img]](http://www.surfersvillage.com/_sv0800/image/news/malik01L.jpg)
Jaloers rotkind.....
donateur
Dan ga ik wel op de fiets.....
Doe dat snol
Had ik al verteld dat het vandaag weer ruim 30 graden was en ik heel erg bruin ben geworden op het strand?
Over 21 dagen doe ik lekker met je mee
Gaaf! Nemen jullie gezamelijk een hypotheek of komt het huis op jou naam? Blijf je in Zeist?
nee, ga in Arnhem wonen. huis op ons naam, hypotheek op zijn naam
zo krijgen we een koopsubsidie van €30.000!!!)
Eerste keer he? En.... verkocht??
ik heb al meer geskied dan ik me kan heugen, stond al op de latten toen ik 4 was...
alleen paaqr jaar niet gedaan, maar t ging weer heerlijk
Als jullie samen dat huis gaan kopen is mijn tip om te wachten tot ie terugkomt over 6 maanden
nee, dat is dus niet slim. als de rente dan ook maar iets hoger ligt kunnen we de hypotheek niet meer op 1 naam nemen en loop je die heerlijke subsidie mis!
wel elke dag naar utrecht reizen voor mn werk...
maar goed, werk is leuk en nu kan t nog
Over 21 dagen doe ik lekker met je mee
Gaat nu snel he!
Wij willen meer foto's en verhalen Chris...
Ik heb nog nauwelijks foto's of echt hele boeiende dingen meegemaakt.
Het leven is hier gewoon heel ontspannend. Ik ben vaak op of rondom het strand te vinden, zo is de levensstijl hier. Gewoon om te wandelen, bakken of om naar de surfers te kijken... Het is echt een stukje langzamer, laidback. Nu hebben de vrienden van Hayden bijna allemaal een zwangere vriendin, dus daar word ook niet meer mee gefeest. Gelukkig woont mijn neef ook in Sydney en met hem ga ik knallen op een festival, volgende week
Er is hier ook echt een cafe-cultuur. Overal cafeetjes, waar je super koffie kan drinken en kan kijken naar de hot beach babes en surf mannen die langs paraderen. Je kan hier ook ongelooflijk eten. Sydney is verkozen tot de stad met beste eten ter wereld, dus vaak uit eten...
Zaterdag is de Mardi Grass, de grootste Gay Parade ter wereld, dus daar gaan we even kijken. En zondag gaan we duiken. Je kan hier overal duikspullen halen en zelf ergens naartoe gaan. Dus zonder Divemaster. Wij hebben het geluk dat 't strandje waar wij aan wonen ee hele goede duikplek is. Er zitten 'groupers' op een bepaakde plek, dat zijn echt enorme vissen. De lokale bevolking kent ze allemaal bij naam en ze schijnen er al jaren te wonen. Dus daar ga ik kennis mee maken. Zin in
De stranden zijn hier sowieso echt mooier dan ik had verwacht. Het zand is zo wit, en de zee is echt heel mooi. Ik kan er echt uren naar kijken, en dan die surfers...
Tja, en verder hou ik me bezig met m'n (soms) hyperactieve kat. Hij is bijna 4 maanden, en al ruim 3,2 kilo
Nou - dat is tot nu toe mijn leven in Sydney. Veel mensen noemen het de mooiste en meest leefbare stad ter wereld. Ik was erg sceptisch in het begin, maar ben er nu absoluut 100% mee eens. Alles is hier gewoon beter, mooier, lekkerder, schoner, ruimer, warmer, vriendelijker, rustiger. Kortom;
koopsubsidie van €30.000!!!
Dat is niet misselijk. Spannend hoor...! Leuk man, inrichten enzo....
ik heb al meer geskied dan ik me kan heugen, stond al op de latten toen ik 4 was...
alleen paaqr jaar niet gedaan, maar t ging weer heerlijk
Oh ok
nee, dat is dus niet slim. als de rente dan ook maar iets hoger ligt kunnen we de hypotheek niet meer op 1 naam nemen en loop je die heerlijke subsidie mis
Oh, ja ik ben ook helemaal niet thuis in dat soort dingen. Maar heb je al een huis op het oog? Of al een bod gedaan?
wel elke dag naar utrecht reizen voor mn werk...
maar goed, werk is leuk en nu kan t nog
Hebben jullie ook verdere plannen samen? Trouwen? Kinderen?
Lonnus, ik heb over je 'come-out' op Hyves gelezen. You go girl and hang in there
Off to the beach.... Doeiii!
donateur
Gaat nu snel he!
Ja idd
Nog 20 hehehe.
De stranden zijn hier sowieso echt mooier dan ik had verwacht. Het zand is zo wit, en de zee is echt heel mooi.
Maak daar godverdomme dan eens foto's van
Nou - dat is tot nu toe mijn leven in Sydney. Veel mensen noemen het de mooiste en meest leefbare stad ter wereld. Ik was erg sceptisch in het begin, maar ben er nu absoluut 100% mee eens. Alles is hier gewoon beter, mooier, lekkerder, schoner, ruimer, warmer, vriendelijker, rustiger. Kortom;
Oftewel je wilt dat ik daar kom wonen
donateur
Klinkt allemaal erg fijn, Chris..
Als ik het zo lees, lijkt het me heerlijk om daar te kunnen zijn..
Ach ik hou het maar bij een weekendje Texel en 5 dgn Oostenrijk..
Enne..hoe kom je aan zo'n gigantische kat?? Hoe heet ie?
ik blijf mijn best doen om positief te blijven.. maar soms is dat zoooo fuckin moeilijk.. Zeker omdat er niks veranderd, en je dus donders veel geduld moet hebben... Laat ik dat nu net niet hebben..
Ach ik hou het maar bij een weekendje Texel en 5 dgn Oostenrijk..
Enne..hoe kom je aan zo'n gigantische kat?? Hoe heet ie?
Lonnus, ik heb over je 'come-out' op Hyves gelezen. You go girl and hang in there
ik blijf mijn best doen om positief te blijven.. maar soms is dat zoooo fuckin moeilijk.. Zeker omdat er niks veranderd, en je dus donders veel geduld moet hebben... Laat ik dat nu net niet hebben..
Maak daar godverdomme dan eens foto's van
Ja joh, ik vergeet dat toch steeds....
Maar ik heb het strand waar wij bij wonen even op Google opgezocht voor je
![[img width=200 height=200]http://www.urbanboheme.com.au/content/uploads/whatson/1105337881_783_bronte1.jpg[/img]](http://www.urbanboheme.com.au/content/uploads/whatson/1105337881_783_bronte1.jpg)
Als ik het zo lees, lijkt het me heerlijk om daar te kunnen zijn..
Ach, ik woon nu hier... Ik heb totaal geen vakantie/feest-gevoel. Dat is wel jammer... Ik bedoel, ik moet nog steeds de was doen, boodschappen, stofzuigen, etcetc, dat haalt de romantiek er wel van af...
Enne..hoe kom je aan zo'n gigantische kat??
Gekregen voor m'n verjaardag, van Hayden.... Hij heet Louis (spreek uit als Loewie). Hij is echt zo leuk.
Het is gewoon klote inderdaad...
laatste aanpassing
Dat is niet misselijk. Spannend hoor...! Leuk man, inrichten enzo....
jazeker, heb er echt zin in!
waar zijn jullie geweest? Lag er wat sneeuw?
duitsland, met 18 man, sneeuw was prima! in vip huisje: sauna, sunshower, jaquzzi, 4 luxe badkamers gameboy/nintendo enz...niets te klagen!
Maar heb je al een huis op het oog? Of al een bod gedaan?
ja kopen het huis van zn ouders, dus dat zit wel goed
Hebben jullie ook verdere plannen samen? Trouwen? Kinderen?
nog even niet trouwen enzo, eerst verhuizen dan chris op uitzending
heeft iemand nog een goede vakantie tip?
Zit zelf aan Egypte te denken???
Juli en augustus zou ik Egypte skippen ivm hitte...tenzij je er erg goed tegen kan
Een van de griekse eilanden misschien? Bijvoorbeeld de plaats Rethymnon op Kreta is errug chill...mooie karakteristieke plaats, brede zandstraden, veel eetgelegenheden, terrasjes etc. maar dus niet de pubers van Chersonissos.
donateur
Afgezien van Bulgarije..wat is nog meer een leuke plek om naar toe te gaan..? Zon, zee, strand..en luieren..Zit zelf aan Egypte te denken???
Egypte is gruwelijk
Juni is het best te doen.. 45 graden
Maar het voelt helemaal niet alsof het 45 graden is.. lekker zee windje..
En Gambia? is dat wat??
Collega'tje van me gaat er n paar keer per jaar heen maar die heeft daar volgens mij n neukertje...de vluchten zitten in ieder geval vol met vrouwen
Verder is Gambia, Afrika zonder wild. Wel mooi binnenland, brede stranden ook maar wel n wilde stroming in zee.
Accommodaties zijn goed. Geen grote resorts. Het meeste ook op basis van halfpension...maar qua vertier weet ik het niet.
Maar toch, Bulgarije is ook echt
Ga er zelf dit jaar heen. 24 juli, 12 dagen
En anders de Algarve...vorig jaar April geweest en heeft me positief verrast...vooraf had ik nooit t idee dat ik daar graag naartoe zou gaan maar nu ik er geweest ben is t n heerlijke bestemming voor n leuke vakantie....lekker eten, prachtige stranden met hoge kliffen, levendige plaatsen en n prachtig achterland om met n huurauto te ontdekken 
Als ik jou was zou ik naar Italie gaan. Klinkt afgezaagd, maar ik vind het nog steeds het mooiste land in Europa. Je hebt hele goedkope vliegtickets, en dan moet je richting het eilandje Capri. Daar kan je echt wel een paar weken goed vertoeven
Nou ja, google het maar... Ik vond het gewoon geweldig.....

En waar in toscane moeten we dan zijn??
Wil je aan zee??? En hoelang wil je want anders zou je kunnen zeggen 1 weekje binnenland, in de buurt van Lucca/Sienna/Pisa/Florence...en daarna n weekje uitrusten aan zee. Je kan dan bijvoorbeeld naar Pisa vliegen, daar n autootje klaar laten zetten en dan mop mop gas erop...
Qua prijs kan je t zo gek maken als je wilt....ik zie prijzen die beginnen vanaf 55 euro p.p.p.n en dan zit je in een 18e eeuwse villa, in de heuvels met in de verte uitzicht op zee....daar is dan geen zwembad bij. (Hotel la Vedetta http://www.hotellavedetta.it/eng/index.htm )
donateur
Het moet vooral een luiervakantie worden...dus lekker bij het strand.. Zitten te denken een 700 a 800 euro pp...liefst met vliegreis enzo erbij..
En weet je..het land maakt me niet zo veel uit.. kom steeds uit op Portugal, Italie, kroatie???
Als er maar een mooie omgeving is, en zon/zee/strand...
En weet je..het land maakt me niet zo veel uit.. kom steeds uit op Portugal, Italie, kroatie???
Als er maar een mooie omgeving is, en zon/zee/strand...
donateur
Wat is het toch heerlijk om een examen te halen 
3 down 1 to go
3 down 1 to go
donateur
Thnx sletje