128971x bekeken
| Betreft: | evenement: Transaxxion, zaterdag 17 april 2004 om 22:00 |
Niet op bovenstaande drukken, virus (n)
Ja, maar heb een apple laptop...dus windows virussen doen mij niks 
Macbook, de nieuwste 
Macbook, de nieuwste
Koel, die met een Inter Core Duo processor...vatsig heur...
Zelf doe ik het prive nog met een Iboek met een oldstyle IBM power pc processor.
En ome Bill laat mij mijn werkzaamheden verrichten op een Toshiba Tablet notebook, met Vista...Office 2007 etc... ook niet verkeerd kan ik je zeggen.
Ik eet zeg maar van twee walletjes
laatste aanpassing
Ja, had het veel eerder moeten doen, prima spul...nooit zo gemakkelijk programma gehad.
Draadloos internet, waar dan ook zonder problemen, makkelijke programmas voor fotos, films etc.
Alleen kut dat je geen WMV films etc kan afspelen etc.
Maarggoed...verder alles erop...
Maar heb ook nog een vrij nieuwe desktop voor op mn kamer...windows voor t gemak
Echte nerd ik..
Draadloos internet, waar dan ook zonder problemen, makkelijke programmas voor fotos, films etc.
Maarggoed...verder alles erop...
Maar heb ook nog een vrij nieuwe desktop voor op mn kamer...windows voor t gemak
Echte nerd ik..
Ja, had het veel eerder moeten doen, prima spul...nooit zo gemakkelijk programma gehad.
Gebruiksgemak noemen we dat
Okay, maar die zijn er voor beide OS-en...
Das nie woar me jung...ik heb gewoon Windows Media Player draaien op mijn OSX
Geloof mij maar dat Vista een verademing gaat worden. Je kan het vergelijken met OSX
Echte nerd ik..
Het is dat je een jongetje bent want ander had je een kindje van me gekregen...
laatste aanpassing
Echte nerd ik..
Het kan nog erger...ik heb van mijn Xbox 360 een mediacentre gemaakt die gekoppeld aan mijn Iboek staat en aan een server op m'n werk. Ik kan nu via remote access mijn 360 aanspreken om bv een tv-programma op te nemen en vervolgens te streamen als ik thuis kom
Hoe krijg je dat erop? Heb je windows erop gezet?
Nope, er bestaat een versie voor de Mac
Ik zal vanavond wel even voor je kieken waar ik heb ook alweer vandaan getrokken heb...
Hoorde al dat het erg goed was, idd zoals Osx, maarja...eerder dat helemaal bug free is en getest etc, zijn we toch weer eind volgend jaar verder...
Ik draai dagelijks op de laatste builds en het aantal bugs daalt vrij snel hoor. Het is eerder de hardware die het niet gaat trekken. De systeemeisen zijn namelijk vrij pittig te noemen...
Ja dat gaat wel erg ver Robinho....ik heb geen spelcomputer, ben niet zo thuis in die shit...
Ik bel jou voortaan als mn computer fucked is
Kan niet eens een draadloos netwerk maken hier
Lange leve het internet van 3 huizen in de buurt
Ik bel jou voortaan als mn computer fucked is
Ik hoor wel waar je die WMV player vandaan haalt 
Even opruimen hier....
Even opruimen hier....
ik heb geen spelcomputer, ben niet zo thuis in die shit.
Je kan het nu ook bijna geen spelcomputer meer noemen hoor...maar wat wil je? Ze stoppen hier dagelijks de nieuwst technologie onder mijn neus. Ik log bv ook niet meer in dmv een password maar via een duim-scan
Dan moet je ook die Airport Extreme router van Apple kopen joekie. Dat ding is echt de shit
Boefje
Maar ik ken het...ik downde ook bijna een half jaar voor nopes
Dan moet je ook die Airport Extreme router van Apple kopen joekie. Dat ding is echt de shit
Ja maar zit hier met een router voor ons windows netwerk....heb hier nog een pc voor mn ma en die desktop van mij, dus tja...
Als ik nou allemaal Mac's had....dan had ik zeker zo'n airport extreme gehaald...idd focking snel!
Duimscan :thumbs:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-8299662017447921092
daar hebben we de amateurs ook zulkse film van partyflock leden gevonden of gekregen
https://partyflock.nl/user/24407
https://partyflock.nl/user/24422
van een andere topic
Wat is de zomerhit? Wat zijn de laatste modeverschijnselen? Dat soort dingen?
Zorg dat je dik bent, de bilspleet boven je broek uit komt een veel te grote zonnebril op je hoofd zetten en afgrijselijke hoerenpanty onder een belachelijk debiele ber-moe-da
zomerhit : toppertje
https://vip.partyflock.nl/user/24407
die vent ken ik wel, komt altijd draaien op de feestjes van mijn vriendjes ... junkie ... hij heeft ook de theme-song gemaakt voor het feest: Ik Ben Je Bitch Niet ... erg toepasselijk allemaal
Zorg dat je dik bent,
Naaktlopen...
de bilspleet boven je broek uit komt
Niet noodzakelijk tijdens het naaktlopen...
een veel te grote zonnebril op je hoofd zetten
Kan tijdens het naaktlopen...
afgrijselijke hoerenpanty onder een belachelijk debiele ber-moe-da
Uittrekken voor het naaktlopen...
http://break.com/index/twisting_sisters.html 
Armystyle is volgens mij nogal in...en zonnebrillen jah
Armystyle is volgens mij nogal in...en zonnebrillen jah
Feestje? Wanneer?
wij maken overal en altid een feestje toch...
En Sandra...vertel!! Waar, wanneer, indeling enz?
eh... het appartementje?
tis gewoon heerlijk in zeist, denk 2 honderd meter verderop
beneden woonkamer, keuken, wc, slaapkamer
boven slaapkamer, grote berging, kleine berging, douche enz
ik ga er met mijn huisgenoot wonen die nu ook al naast mij woont, arthur-binkie
het huis is alleen helemaal roze aan de binnenkant, er moet dus veel geverfd worden, dus als er iemand zin heeft...
afgrijselijke hoerenpanty onder een belachelijk debiele ber-moe-da
klopt ja, wie dit dit weer heeft bedacht t ziet er niet uit, iig NIETS voor mij!
Je gaat toch eerst meteeen naar Hongarije??
dat is het plan NU ja... maar dat is natuurlijk al weer minimaal 3 keer veranderd voot die tijd...
wat wel een feit is, is dat je weer lekker terug komt!
ennuh, begrijp dat je graag bij je kerel wilt zitten maar op een zolderkamertje van 3 bij 3, werkloos bij je moeder lijkt me nou niet echt alles... eigenlijk kan je dat die jongen niet aandoen, wel?
Nee, bedoelde meer zn outfit haha...
En zag ook wel dat ie t zwaar had ja, maar ach...wie niet
Mooie mens is t
En zag ook wel dat ie t zwaar had ja, maar ach...wie niet
Mooie mens is t
dat is het plan NU ja... maar dat is natuurlijk al weer minimaal 3 keer veranderd voot die tijd...
Ik kom woensdag de 16de aan en vertrek de 18de naar Boedapest, weekje maar want ik wil naar Mysteryland...
ennuh, begrijp dat je graag bij je kerel wilt zitten maar op een zolderkamertje van 3 bij 3, werkloos bij je moeder lijkt me nou niet echt alles... eigenlijk kan je dat die jongen niet aandoen, wel?
Zijn idee
Ik heb hem gewaarschuwd, maar hem maakt het niks uit zolang 'ie maar mij is.... Ja, hij vind me echt leuk!
werkloos bij je moeder lijkt me nou niet echt alles
Is ook niet alles. Maar de situatie is nou eenmaal zo en ik heb het geluk dat ik altijd op m'n moeder kan terugvallen
arthur-binkie
Lijkt een binkie als 'ie achter de bar staat ja, maar daarna stelt het niks meer voor
Zorg dat je dik bent, de bilspleet boven je broek uit komt een veel te grote zonnebril op je hoofd zetten en afgrijselijke hoerenpanty onder een belachelijk debiele ber-moe-da
Ik ben dik, heb een bilspleet, net een zonnebril op de kop getilt voor 2 euro, panty draag ik graag.... Ik ben dus gewoon rete-hip