Partyflock

Forumonderwerp · 671296
Betreft: evenement: Transaxxion, zaterdag 17 april 2004 om 22:00
Whoehoe!! Zaterdag mogen we weer :yes:

Cosmic Gate
Don Diablo
Jochen

Wie gaat er met me mee?!!? :D
laatste aanpassing
Aaaaaaaaaaaaargh!
Ik kan niet vanavond :(
Het was misschien toch niet zo verstandig... wedstrijd spelen in de middag voor deze avond... klein scheurtje in een van mijn kniebanden... normaal niet zo'n issue, maar ik kan niet autorijden door de pijn en aangezien ik de enigste ben met een rijbewijsje :S :S :'(
:s

Nou... ik heb al ff op het terras gezeten en iets teveel gedronken :vaag: pfff.... doe m'n best om vanavond fris en fruitig aanwezig te zijn :s :yes:

gedronken?? ;)

dat lukt je vast wel, Chrisje :)

Je zag er net anders nog fris en fruitig uit hoor Chrisje....lekker gegeten trouwens???
Kamikazi beterschap en tot de volgende x dan maar weer!
Hé Pacootje... jullie hebben dat eten snel naar binnen gewerkt :yes: Ik heb nog niets gegeten... al die borden waren voor Deuce :s

ff een broodje kaas naar binnen proppen, en dan maar weer gaan 8)

pffff..... wat moet ik nu weer aan dan.... dilemma :/

Tsja ik ken je garderobe niet dus kan helaas niet helpen...Tsja ff snel eten en weer snel weg, thuis nog een beetje chillen, ik hoop dat ik met jullie mee kan rijden, anders weet ik nog niet hoe ik er kom...
Chrisje is gewoon een zware zuiplap... :P
volgens mij kan je wel meerijden groovyloco :yes: rocky rijd, Cono samen met mij achterin :lief: dus jij voorin???

Ik drink overigens bijna nooit O:)
Hoelaat denkt de brabantse bende aanwezig te zijn?
:/ geen idee.... ik word opgehaald, maar weet niet hoe laat.... denk uurtje of..... pfffff..... gééééén idee eigenlijk..........

CONO :lief: hoe laat?

utrecht vertrekt om 10.15 richting matrixx :yes: (Y)
:O vroeg hé..... CONO :lief: ikke wil ook vroeg :yes:
De "bende" uit Druten city is pas om een uurtje of twaalf half één binnen. Ik ga proberen jullie allemaal op de foto te zetten ... als ik iedereen kan vinden en/of herken

@ Uk : ik heb een bob gevonden, kan dus uitgebreid gaan genieten van bier en wijn ...

o:) sja wel een beetje vroeg maar wordt best druk vanavond , heb zo'n idee van wel :yes:

Cono ligt ff onder de zon, ik ga nu ff en dan kennen we gaan, cono had het erover dat Joep ook mee reed....
Zou je denken :/ shit man, ik weet nog niet eens wat ik aan moet.... heb ook geen keus :nee: leef al 6 maanden uit dezelfde weekendtas :@

is er eigenlijk een meeting om 01.00? bij de muntjes?????????
hoe laat word ik dan opgehaald? ik moet me ook nog opmaken :s heeelelelelep :@

jah das een goed is er een meeting ?? naja sta wel met rus om 01.00 bij de muntjes...
okiedokie.... dan kom ik me wel eventjes voorstellen :)

prima plan zien we jullie allemaal wel binnen (Y)
:[ ik ben aanweizig denk ik, zowel mentaal als physiek nog ook o:)
Fysiek aanwezig zijn is nooit zo'n probleem, geestelijk daarentegen iets meer...

Maar team utrecht 2 vertrekt om half 11 vanuit utrecht (Y)
Ok Team Brabant zal tegen 11 uur vertrekken vanuit Oss City.
Zie jullie allemaal binnen wel ennuh Don't forget to Boogy Woogy :D

Team Brabant Oss is compleet...Rocky, Cono, Chrisje en Loco are prepare to Go...
C ya!

Kom net terug van het familie feestje, was ook best gezellig maar wat heb ik gemist in de Matrixx?????????????
Dat is niet bekend want dat duurt tot 5, plus terugreis en waarschijnlijk het feit dat er teveel gedronken is door iedereen behalve de BOBs dussss... ik verwacht eigenlijk pas het eerste juiste verhaal rond een uur of 2 in de middag :)
Ik kom net terug van weer een heerlijke nacht matrixx

nog even chillen met een lekker jointje en dan ga ik zo heerlijk slapen
top avond (y) was mega gezellig :d

Heb me weer prima vermaakt :yes: nu alweer zin in de volgende keer 8)
aaaaaaaigggggggghhhhhhtttttttt (Y)

was gezellig :yes: alleen hoofdpijn de volgende dag is altijd kut pffff

Don Diablo draaide een beetje wazig, ik vond het net niet, dacht je elke keer nu kom ik erin en dan gooit er weer 1 of andere electrobeat erin...Jochen zorgde ervoor dat het echte MatriXX sfeertje naar boven kwam en Cosmic Gate sloot goed af...Heb het verder super naar me zin gehad en veel nieuwe flockers leren kennen....
:/ Hoi, ik ben Sjaan........... Sjaan eraan, aangenaam!

:@ nondeju, ben één hoop ellende 8) maar 't was een leuke avond.... dacht eerst ff dat het rustig zou blijven, maar opeens zat de tent 'goed' vol....
Don Diablo had van mij thuis mogen blijven, wat een zaadbal die gast :s Maar Jochen maakte zijn gepiel weer helemaal goed..... En Cosmic Gate kreeg de hele zaal uit z'n dak, as always....

uK, Kamikazi en T.... jullie hebben een leuke avond gemist :yes: :9
Niet lief Chrisje :/

Kenny nog bedankt voor de banana...Voel me inderdaad fitter nu, volgende keer ben ik de fruitkar!

moet lekker weer worden :@ ... wil naar scheveningen :yes:
nou lekker weer kan je vergeten, zal weer lekker zijn als je op het werk zit :p

tsja verlangt ook naar de zon van gisteren en eergisteren...
Wat een topavond was het weer. De muziek was matig, maar het was echt mega gezellig. Zo'n leuke avond heb ik in tijden niet gehad in de xx.

De foto's die ik gisteren gemaakt heb zijn echt heel erg leuk geworden. Ik ben ze nu aan het uploaden.

Ze staan op WWW.BIKINI2990.NET
Hier schijnt de zon gewoon hoor :yes:

Bij sundays ook he Chrisje! :9
Ja :yes: en ook altijd in m'n hoofd 8)

Ben je bruin geworden??? :)

Uh ja hij heeft lekker gepakt.....maar ben iets minder lang gegaan na dat ik jou zag hahahha! :p

Vooral je buik doet het altijd goed :yes:

Maar twas gezellig gister dus?!
Dat rode trekt altijd wel bij hoor... heb zo'n zalfje die je doorbloeding stimuleert ofzoiets :/ maar goed, het trekt bij en ben nu lekker bruin:yes:

Je hebt wat gemist man, waar was je? Echt supergezellig..... 8)

Uh ik was in de stad...had wat afgesproken en had geen zin om te gaan lopen vallen tot een uurtje of 6 :/

Moest wel ff goed kijken vrijdag...vet blondjes ineens :9
@ DeLuca : het was inderdaad super gezellig, chrisje heeft helemaal gelijk. Het was zo leuk dat zelfs chrisje toen ze vet ziek was het toch leuk vond ....

@ chrisje, niet overdrijven -> zo heel erg bruin ben je nog niet geworden :p
De foto's staan nu online, het zijn er meer dan genoeg geworden.

www.bikini2990.net
Whahahahahahaha :respect: je foto's zijn geniaal Da_Jay, wat een verrotte hoofdjes allemaal :yes: :s

Vooral Sir Kenny staat er fris en fruitig op (y)

Damnnzz wat een slik/snuif en zuipfestijn hahaha...

Mega gare koppen allemaal (y)

Sir Kenny staat er een beetje lazy op...maar schijn bedriegt denk ik zo :yes:
Inderdaad.. schijn bedriegt!! Kenny begon met dansen toen 'ie binnenkwam en volgens mij is 'ie nu nog steeds bezig!! 8)