Partyflock

Forumonderwerp · 671296
131387x bekeken
Betreft: evenement: Transaxxion, zaterdag 17 april 2004 om 22:00
Waarschuw beheerder
Whoehoe!! Zaterdag mogen we weer :yes:

Cosmic Gate
Don Diablo
Jochen

Wie gaat er met me mee?!!? :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Chrisje: (y)

Kamikazi: Eindhoven iig nog beter dan A'dam o.i.d. wat betreft het autorijden...

Cruisecontrol misschien een idee? :D
Waarschuw beheerder
Woonwagens zijn :lief:

Ga je schamen chrisje, dat je die arme weerloze mensen die nauwelijks geld hebben om 3% belasting te betalen, te confronteren met jou asociale mening :@
Waarschuw beheerder
donateur
Cruisecontrol heb je weinig aan, GPS zender meer ;)

Adam is appeltje eitje!!!

Enne Diggle staat in de jury lijst erbij !
Waarschuw beheerder
wanneer wordt t eten voorgeschoteld :kwijl:
is er een deadline voor in te leveren recepten???
Waarschuw beheerder
CONO :lief: ik heb mijn gerecht al gegeven... zie hierboven :yes: En Groovy Loco had ook al iets :yes:
Waarschuw beheerder
Ok dat zijn dus jullie definiteive gerechten :D

Hmm uhhmmm tsja ik als semi-spanjaard zijnde kies dan ook voor Groovy's Gamba's :kwijl:
Waarschuw beheerder
Die Gamba's bewaar ik voor de tweede ronde :yes:
Waarschuw beheerder
ik ga voor edah o:)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ren wel naar de friettent, chinees, griek, italiaan...wat je wil....:D
Waarschuw beheerder
donateur
.... héééé !!!

Mag ik ook meekoken. Koken is een super hobby van me ... ik vind het echt geweldig om te doen. Jury is ook goed, lekker eten is nooit verkeerd.(y)

Ik stel voor dat ik een lekker schnitzeltje ga maken met een lekker zigeunersausje met stevige vulling. Daarbij in paprika gemarineerde aardappeltjes met een lente-ui sausie. Daarbij komt een frisse salade met gefrituurde uitjes ... het water loopt me nu al in de mond.:yes:

Ik kan jullie ook verwennen met Jochen's knoflooksaus:D. Dan kunnen jullie zeker niet meer uit daarna, maar smullen zullen jullie zeker ... mijn stinksaua is meesterlijk :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Lonnus: GRIEK GRIEK GRIEK! :kwijl:

Waarschijnlijk wordt het trouwens toch MatriXX zaterdag O:)
Waarschuw beheerder
Lieve mensen :lief:

Ik ben er een paar daagjes vandoor :(
Niet leuk :nee:
Niet blij :@
Geen rare dingen doen... en tot snel :yes: zaterdag ofzo 8)

Doei piepeloei (f)
Waarschuw beheerder
Veel plezier in Belgenland (k)
Kzal je missen :(
maar reken zaterdag op je, zal mn netste kleren aandoen en mn lekkerste luchtje spuiten :p

Chrisje :lief:

Waarschuw beheerder
Wat zal het saai rustig zijn op partyflock de komende dagen zonder Chrisje... :cry:
Waarschuw beheerder
donateur
Inderdaad.... nu moeten wij het maar proberen gezellig te maken... :/

Waarschuw beheerder
donateur
Turn it up ...Rodriguezzzzzz... (y) :bounce:
Waarschuw beheerder
[img cacheid=00022ef000051f44541d36601a0049fae6]http://smile.smilies.nl/510.gif[/img]'keep the Boogy Woogy alive' [img cacheid=000043ec0000859bd8750e6d1a0049fae6]http://smile.smilies.nl/489.gif[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Ben je ook al weer droog trouwens?! Hahahahha....:/
Waarschuw beheerder
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0cQAAAPIjvCJmOeU*!37eXQfF0kBepDjHLnzu*86BpcIDOz4ePJUgMz1bNvXZNAVnWEm6uvHFH5EoW2xygT9lJrM1MbwEp59DozHGGQEQNqI1QKbfC9r7fORyJ!MVLzUA9CnFNdCZBx4fZF6jl7iMmqs2IWui4dmcDMAnxwcKqiU/Foto's%20Queensnight%20en%20Queensday%20014.jpg?dc=4675470836925928127[/img]

Hier wordt je wel nat van

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0cQDbAvMjAiNmOeU*!37eXQfF0kBepDjHLnzu*86BpcIDOz4ePJUgMz1bNvXZNAVnSjDv5jsfz45X2wNYFtXQadm6o2j7mROyDw5t6pGxc9x7!*L0zjKl*PxU0jZLyVo0SZRvH9KVAsiyI0!6moYfjNlia3FYH1k*WypACitpsCs/Foto's%20Queensnight%20en%20Queensday%20024.jpg?dc=4675470836934104473[/img]

:D

Waarschuw beheerder
donateur
Ghehe...charming Cono....:lief:

Griek? Kan geregeld worden..hier op de kruisstraat zit een heeeeele lekkere..:D
Waarschuw beheerder
donateur
De snelste route van Almere naar Kruisstraat, Eindhoven over 126.7 km in ongeveer 1 uur en 21 minuten.

Djezus... :/

Waarschuw beheerder
donateur
Succes !! (y)

hahaha...tis de moeite waard hoor...je mag ook door naar statum...kan je gaan klussen...:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Coole foto's Cono! (y) :9

Waarschuw beheerder
Daar ben ik weer, sorry ben de laatste tijd nog maar part time flocker, druk met werk bla bla bla…
Kneuzen top 3, als ik op de flock zit dan is het alleen nog maar in dit topic, dus moet er ff induiken..Mike de Monk zal er zeker in staan, verder alles wat de naam lonsdale bevat…
Ik heb een nieuwe Top 3 item… de ergernissen top 3…

Mijn grootste ergernis is de Nederlandse roltrap mentaliteit… Waarom moet iedereen hier altijd stil staan, sta gewoon rechts stil en laat links vrij voor te lopen…Hoeveel treinen, metro’s etc. ik hierdoor al wel niet gemist heb…De roltrap is een hulpmiddel om sneller van A naar B te komen en niet om je luiheid te vergroten.

Ik zet mn recept wat ik eerder genoemd heb alvast neer voor de 2de ronde en zal later vandaag nog met een culinaire tip komen om eerst de eerste ronde door te komen.
Ciaodoe

Waarschuw beheerder
donateur
Mijn grootste ergernis is de Nederlandse roltrap mentaliteit… Waarom moet iedereen hier altijd stil staan, sta gewoon rechts stil en laat links vrij voor te lopen…Hoeveel treinen, metro’s etc. ik hierdoor al wel niet gemist heb…De roltrap is een hulpmiddel om sneller van A naar B te komen en niet om je luiheid te vergroten

(y)

Hulde voor deze sterk geformuleerde ergernis!

Er zijn natuurlijk ook een heleboel veels te dikke huisvrouwen waarbij het niet uitmaakt of ze links of rechts staan, ze komen toch wel uit in het midden! :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Om over huisvrouwen maar niet te spreken, kunt weer merken dat het vakantie is in de trein…De huisvrouwen hobbyclubjes zijn weer volop aan het dagtrippen, met als gevolg dat ik niet aan mn rust toe kom in de trein. De ergste zijn huisvrouwen uit Limburg, deze zitten vaak al een uur tot anderhalf uur in de trein vanuit maastricht naar Den Bosch waar ik in stap om vervolgens als een stel Duitstalige kippen in een hok mij uit mn slaap te houden…Dus 2 ergernissen in 1 klap, ze ratelen als kippen en ze praten half Duits…Je moet eens in de trein zitten als er een huishoudbeurs is, dat is een nationale ramp, vaak zijn ze ’s avonds op de terugreis ook nog half dronken van alle wijntjes die ze die dag geproefd hebben
Waarschuw beheerder
Jezus....wat een onderwerpen..... *zucht*

Anyway...........ik verveel me...nu Chrisje weg is....chips is op....cola is bedorven....kat slaapt.....verveel me :(

Wat gaan we zaterdag doen? Matrix ?? Verassend zeg :]

Waarschuw beheerder
Vervelend zeg Deuce...
Was wel tof het met Q-Day?
Moet je vanavond werken???

Waarschuw beheerder
donateur
Wat een zwaar leven hebben jullie zeg...;)

Waarschuw beheerder
Dat zegt onze klusjesvrouw annex schooljuf aka toekomstige huisvrouw.... ;-)
Je bent voortaan Donateur, mevrouw heb privileges..Hoeveel heb je gedoneerd, ben het ook van plan, maar weet niet echt hoeveel ik moet doen???

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben multifunctioneel....;) Maar dat toekomstige huisvrouw mag je nog wel ff weg laten hoor...weinig zin in...Enne...dat klusjesvrouw: dat is hopelijk maar van tijdelijk duur...:)

Ik heb gedoneerd jah...je kan dan inloggen op een andere server (tenminste ik denk dat dat de functie is)...Ik heb 20 euro gedoneerd volgens mij...(of was het 10???)Ben je toch helemaal vrij in? Je moet zelf weten wat je wil geven..Al geef je 1 euro...zijn ze toch weer mee geholpen...:9

Waarschuw beheerder
Ik heb zelf € 10 in mn hoofd zitten dus dat komt wel goed dan…
Chrisje is weg en meteen blijven alle mannen in dit topic weg…
Wordt er nog geCOKEd vandaag???

Waarschuw beheerder
donateur
(y)

hier wel!!! En lekkerrrr.......:D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wacht tot Lonnus Grieks langs komt brengen...

Waarschuw beheerder
donateur
Lonnus gaat koken vanavond...dus geen grieks!! Emmuh..dacht dat jij naar Ehv zou komen....Klussen!!! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb geen adres gehad!! Had de gereedschapskist al klaar gezet! O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Hmmmmm...Lonnus zegt niks...Denkt van alles...
Ga mijn adres niet hier op pf zetten...Krijg ik allemaal griezels aan mijn deur daluk...:S

Waarschuw beheerder
Here's Johny :p

Wat heppie gecoked dan???????

Waarschuw beheerder
donateur
Ik nog niks...Maar er komt een lekkere maaltijdsalade aan met gemarineerde kip, spekjes, croutons, honing-mosterd dressing...cherry tomaatjes..en nog veeeel meer lekkere dingen....(y)

Waarschuw beheerder
Zozo Lonnus, dat klinkt niet verkeerd!!! :kwijl:

Waarschuw beheerder
donateur
U're all invited...:D

Waarschuw beheerder
Aanvaluhhhh
Waarschuw beheerder
donateur
PBtje Lonnus ;) O:)
Waarschuw beheerder
Salade gaat er nog wel in, eerlijk gezegd...

:D

Waarschuw beheerder
Dat dacht ik ook... misschien moeten we Lonnus maar even een bezoekje gaan brengen.. ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Zeker doen!!!
Waarschuw beheerder
Dan komen we er nu aan....

Goed plan (Y)

of

Goed plan (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Top...ik duik de keuken in...
Maarre...jullie zijn dan ook wel verplicht om mee een biertje te gaan drinken vanavond in de stad!
Waarschuw beheerder
1 biertje maar :no:

Hele fusten gaan we weg werken :yes:

Wel op t stratumseind dan he :D