126939x bekeken
| Betreft: | evenement: Transaxxion, zaterdag 17 april 2004 om 22:00 |
Jongens wat zitten jullie nou? Wat nou tering drukte in Amsterdam? Gezelligheid noemen ze dat 
En Digle... je hoeft je geen zorgen te maken dat je een plein niet kan vinden
iedereen wil je dat met alle liefde vertellen denk ik 
Eindhoven..... tja, als je daar niet echt vandaan komt is het niets
dan is Amsterdam toch écht de beste keus
Ik was er vanmiddag al even, en de kermis op de Dam staat al
whoehoe, ik weet al waar je in gaat HQG 
En Digle... je hoeft je geen zorgen te maken dat je een plein niet kan vinden
Eindhoven..... tja, als je daar niet echt vandaan komt is het niets
He op die stadskaart staan Anne Frank house.........ik wist niet dat Anne Frank een house iets was.
Cool!

Cool!
Ik ken Amsterdam ondertussen op mn duimpje, dus ik duik vanavond ff in alle feestjes en zal ff met een mooi schema komen...
DiGle het makkelijkste voor jou is om op Amsterdam Amstel uit te stappen en dar de metro naar nieuwmarkt of waterloplein te pakken...Als je bij waterlooplein uitstapt ben je meteen bij de Stopera dus heb je je eerste feestje al te pakken en je vermijd CS...
DiGle het makkelijkste voor jou is om op Amsterdam Amstel uit te stappen en dar de metro naar nieuwmarkt of waterloplein te pakken...Als je bij waterlooplein uitstapt ben je meteen bij de Stopera dus heb je je eerste feestje al te pakken en je vermijd CS...
Waarom verwacht ik een serie bommeldingen die alles in de war gaan gooien......... ;/
Groovyloco: een boom op je auto vallen?? Waarom geef je die boom nou weer de schuld, zal wel zijn dat jij tegen die boom aan rijd. Altijd andere de schuld geven....... 
Laten we dan afspreken dat iedereen een flesje spa blauw meeneemt en als er dan iets ontploft en als we in de fik staan dat we elkaar dan natgooien met dat flesje ok?
Laten we dan afspreken dat iedereen een flesje spa blauw meeneemt en als er dan iets ontploft en als we in de fik staan dat we elkaar dan natgooien met dat flesje ok?
Kenny en ik kunnen wel zo'n brandweerwagen aankomen.....
250 euro.
Exclusief watervulling.
250 euro.
Exclusief watervulling.
En heb je nog wat nuttigs kunnen doen??

Nee helaas 3 uur............
Als ik erachter kom dat je weer een fles rose opdrinkt dat zwaait er wat
Geen renzo voor jou vanavond
Als ik erachter kom dat je weer een fles rose opdrinkt dat zwaait er wat
Geen renzo voor jou vanavond
Cono heb vanavond een gesprek met je ouders aangevraagd. T gaat niet zo goed met je....... 
Ga je ouders inlichten over de stand van zaken.
Reken maar dat je geen Paellia (ofzo) krijgt vanavond.
Ga je ouders inlichten over de stand van zaken.
Reken maar dat je geen Paellia (ofzo) krijgt vanavond.
Ik denk het wel........nu geef ik jou ook een beetje de schuld van dit alles, want van je oudere broer zou je toch een goed voorbeeld moeten krijgen....dus paco......
Ik kom zo naar jullie...*doet zijn bitje in*...en dan gaan we even praten....*trekt zn freefight handschoentjes aan*

Ik kom zo naar jullie...*doet zijn bitje in*...en dan gaan we even praten....*trekt zn freefight handschoentjes aan*
Wanneer ben je thuis dan pipo......