146271x bekeken
| Betreft: | evenement: Transaxxion, zaterdag 17 april 2004 om 22:00 |
Nieuwjaar dan?
En feesten waar Deuce binnen is.......wordt vaak gekenmerkt als groot feest 
Nou kenny ik heb wel vertrouwen in je...maar niet in je Osse navigatie 
Was t nog gezellig?
Was t nog gezellig?
Binnekort weer een keer trance dan maar in de XX??
Ik kan inderdaad niet zonder feesten, maar betrap mezelf erop dat ik geen zin meer heb om 40/50 pleuro neer te leggen voor een standaard feest met 12 hallen, dat heb ik nu na 7 jaar wel gezien. Geef mij inderdaad de kleinere feesten maar en dan ga ik lekker sparen voor tripje Australie en de festivals in de zomer.
20 november wordt het weer zwaar goed feesten in de XX..eXXelent!
20 november wordt het weer zwaar goed feesten in de XX..eXXelent!
Zaterdag is Jochen & friends....dan exxcelent en dat jump event...en dan zoveel jaar matrixx 
Trance met Jochen heb ik wel weer zin in! 
Laatste keer trance eindigde in de cel
Laatste keer trance eindigde in de cel
ik met een plank van 30 cm.......schandalig..werdt als een crimineel behandeld...
ILT en Route:
er vanuit gaande dat we rond de klok van 10 uur binnen zijn, de boel verkennen en dan het liefst opwarmen in de yellow room:
22:00 Luciano (yellow) (goeie herinnering van Awake)
23:00 Carl Cox (Blue) (ff het begin meepikken en horen hoe de zaal dan al uit zn dak gaat bij elke bass die deze stoomtrein erin gooit)
24:00 Prodigy (green)
01:00/03:00 Marco Bailey en Christian Varela (Blue)
03:00 Dave Clarke (orange)
Daarna zwerven want dan weet ik het echt niet, wil Alter ego wel live zien...Ga helaas wel Richie Hawtin missen, maar wil zoveel mogelijk hele sets zien en niet gaan lopen van hal tot hal...
er vanuit gaande dat we rond de klok van 10 uur binnen zijn, de boel verkennen en dan het liefst opwarmen in de yellow room:
22:00 Luciano (yellow) (goeie herinnering van Awake)
23:00 Carl Cox (Blue) (ff het begin meepikken en horen hoe de zaal dan al uit zn dak gaat bij elke bass die deze stoomtrein erin gooit)
24:00 Prodigy (green)
01:00/03:00 Marco Bailey en Christian Varela (Blue)
03:00 Dave Clarke (orange)
Daarna zwerven want dan weet ik het echt niet, wil Alter ego wel live zien...Ga helaas wel Richie Hawtin missen, maar wil zoveel mogelijk hele sets zien en niet gaan lopen van hal tot hal...
Wil je onze sinterklaas verpesten Cono.......
Nou dat is je gelukt vuile lul! Onze enige dag in december die als feestdag bekend is (kerst enzo tellen niet mee,althans nu niet
) en jij verpest m...
Nou dat is je gelukt vuile lul! Onze enige dag in december die als feestdag bekend is (kerst enzo tellen niet mee,althans nu niet
donateur
Hahaha...weet wel zeker dat meerdere mensen in dit toppik bovenstaand geval gebruiken...
En hier? nog steeds weinig nieuws...behalve dan dat ik in spanning afwacht of mijn auto voor een betaalbare prijs nog te maken is....
Druk met werken...in tegenstelling tot vele anderen hier...
En een mooi weekend parijs in het vooruitzicht in december...
Nog Qlimax gangers?
En hier? nog steeds weinig nieuws...behalve dan dat ik in spanning afwacht of mijn auto voor een betaalbare prijs nog te maken is....
Druk met werken...in tegenstelling tot vele anderen hier...
En een mooi weekend parijs in het vooruitzicht in december...
Nog Qlimax gangers?

![[IMG WIDTH=500]http://members.lycos.nl/envanje/n38.jpg[/IMG]](http://members.lycos.nl/envanje/n38.jpg)