145865x bekeken
| Betreft: | evenement: Transaxxion, zaterdag 17 april 2004 om 22:00 |
Komt net thuis.............
*zet videobewaking gericht op Chrisje uit....*
*loopt met band naar recorder*
Chrisje film kijken!!!!!!!!!!
*zet videobewaking gericht op Chrisje uit....*
*loopt met band naar recorder*
Chrisje film kijken!!!!!!!!!!
Ja ikke nog rondvragen bij de administratie waar je was...wisten ze niet dus ben maar verder gegaan 
Jullie hebben fucking veel Chinezen op school joh?? En een oude msn...
volgende week weer en die week daarop en die week daarop een dan examen!!!!!!!!
Jullie hebben fucking veel Chinezen op school joh?? En een oude msn...
volgende week weer en die week daarop en die week daarop een dan examen!!!!!!!!
Ow dan....ik verwacht wel een aanmoedigings comitee volgende week....spandoeken zijn verplicht 
Wat gaat digle doen met nieuwjaar?
Wat gaat digle doen met nieuwjaar?
Extrema wordt voor de meeste geloof ik.......
Zou zo graag willen dat er echt een leuk feest komt wat iedereen leuk vind........nieuw jaar moet gezellig zijn...
Vorig jaar in Heineke music hallen was het gewoon weer een ander feest
niks aparts....
Dit jaar moet speciaal worden...
Zou zo graag willen dat er echt een leuk feest komt wat iedereen leuk vind........nieuw jaar moet gezellig zijn...
Vorig jaar in Heineke music hallen was het gewoon weer een ander feest
Dit jaar moet speciaal worden...
donateur
Ja das ni leuk..
ik ben vorig jaar pas na 1 uur naar een feest gegaan...eerst dus beetje bij wat vrienden gezeten, champagne gezopen, oliebollen met heerlijke (letterlijke en figuurlijke) poedersuiker op en naar vuurwerk gekeken..\
daarna gefeest...was een prima combinatie..
Hmm ik duik me bed in!
Ben ik morgen fit voor een nachtej hardstyle
ohoh dat wordt zwaar....!
ik ben vorig jaar pas na 1 uur naar een feest gegaan...eerst dus beetje bij wat vrienden gezeten, champagne gezopen, oliebollen met heerlijke (letterlijke en figuurlijke) poedersuiker op en naar vuurwerk gekeken..\
daarna gefeest...was een prima combinatie..
Hmm ik duik me bed in!
Ben ik morgen fit voor een nachtej hardstyle
Poedersuiker doet het goed ja met kerst en nieuwjaar
:cokesmileyziejehier:
Heb ook wel zin om naar Matrixx te gaan...maar ook weer niet...rustig aan doen dit weekend...keer niet aan
maar aan het GH
of

Heb ook wel zin om naar Matrixx te gaan...maar ook weer niet...rustig aan doen dit weekend...keer niet aan
Kami ik vraag me altijd af he........je bent overal...maarje valt nooit echt op op feesten.... 
Stille gabberpiet ben je
Stille gabberpiet ben je
Kom jij net uit de stad?
Ja moet zondag werken dus ga niks geks doen....en tot 7 uur matrixe is niet gek 
Samen uit samen thuis........zo erg boeid die laidback me nou ook weer niet......ik ga voor de gezellie!
Samen uit samen thuis........zo erg boeid die laidback me nou ook weer niet......ik ga voor de gezellie!
Nee hoor ga niet naar Matrixx, maar kriebelt wel...wil weer hardstyle feestje 
Ik ga waar jij gaaat loekie....
Ik ga waar jij gaaat loekie....
Mogguh 
GVD ben ik n keer n week vrij en dus ook een keer op zaterdag moet ik NOG VROEGER DAN NORMAAL mn nest uit om een drum diploma te halen...nou mensen ik heb net de stukken uitgekozen die ik ga spelen dus wish me luck...eens kijken hoe getalenteerd ik ben om zonder te oefenen het te halen
Gaat lukken
GVD ben ik n keer n week vrij en dus ook een keer op zaterdag moet ik NOG VROEGER DAN NORMAAL mn nest uit om een drum diploma te halen...nou mensen ik heb net de stukken uitgekozen die ik ga spelen dus wish me luck...eens kijken hoe getalenteerd ik ben om zonder te oefenen het te halen
Gaat lukken
Kami ik vraag me altijd af he........je bent overal...maarje valt nooit echt op op feesten....
/
Bij ons thuis noemen we um Hit and run Kami!
/
Bij ons thuis noemen we um Hit and run Kami!
Komt omdat ik nogal de neiging heb om op 1 plek te staan... wie is er nu allemaal bij vanavond? Dan zal ik wat extra rondjes maken (of jullie zwaaien allemaal naar de VIP
Oss is echt leuk jah 
Maare de fellinis.......ik ken ook iemand die daar heeft gewerkt...oude collega van me, studeerd iets met therapieshit....is het die toevallig...kan niet op dr naam komen
Geheugen van een visstick man........
Maare de fellinis.......ik ken ook iemand die daar heeft gewerkt...oude collega van me, studeerd iets met therapieshit....is het die toevallig...kan niet op dr naam komen
Geheugen van een visstick man........
Ja die werkt er nu nog........jezus man ze is na de grote vakantie bij ons weg gegaan...femke is het niet...en linda ook niet...
....lastig als je slecht bent in namen, getallen en gezichten...
....lastig als je slecht bent in namen, getallen en gezichten...
Ja das mn leraar 
Vissticks rules btw! lekka
Vissticks rules btw! lekka
Ja heb je ook TLC of backstreet boys??
En Peter Andre was ook cool
En Peter Andre was ook cool

![[IMG]http://www.geocities.com/lori_in_texas/gnr-12.jpg[/IMG]](http://www.geocities.com/lori_in_texas/gnr-12.jpg)