Partyflock

Forumonderwerp · 671296
145717x bekeken
Betreft: evenement: Transaxxion, zaterdag 17 april 2004 om 22:00
Waarschuw beheerder
Whoehoe!! Zaterdag mogen we weer :yes:

Cosmic Gate
Don Diablo
Jochen

Wie gaat er met me mee?!!? :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
En niemand houdt van mij...:cry:

Kom er wel overheen hoor...maar bedankt voor jullie medeleven...:9
Waarschuw beheerder
donateur
Hou van je Lonnus :9

Waarschuw beheerder
Na 3 dagen nadenken over afgelopen weekend kom ik dan toch tot een mooi slotakkoord.
Dat besef kwam pas na het zien van de filmpjes die Loek hier geplaatst heeft en na de gebeurtenissen van de afgelopen dagen en daarmee bedoel ik de treurnissen oftewel de herverkiezing van Bush :puke: en de moord op de man met de beste column Theo van Gogh.

Awakenings was een superfeest, mooi gebouw van Now&Wow, heerlijk publiek, lekkere techno en een topsfeer en oorvedovend lawaai.
TIC was ook een superfeest, dat besef ik nu pas, de sfeer was top, krijg nu weer kriebels bij het zien van de beelden en heb die die avond ook zeker gehad, alleen stond het volume te laag, wat de sfeer minder ten goede kwam, maar het geluid was loepzuiver.
Daarbij komt die super mooie lichtshow, de leuke groep mensen en de lompgoede platen die ik gehoord heb. Ik was zwaar dronken, aan mn telefoon te zien is er van 3 tot 6 niks verstuurd, als ik me verveel ga ik smsen, dus tijdens die 3 uurtjes moet ik staan hebben genieten, ben die 3 uurtjes kwijt, maar ze vlogen voorbij, moet dus gewoon mooi zijn geweest.
We zijn ook ziekelijk verwend op feestgebied, waar maak je dit nou mee, nergens!!!
Ik heb ook zitten zeiken, maar als ik alles bij elkaar optel kom ik op een 8+, dus een zeer goed feest.

verder wat quotes want ik heb een hoop leeswerk in moeten halen en wil hier en daar toch mn reacties geven:

zatte boeren

was ik ook, maar heb niks gemist, was super, maar volgende x probeer ik toch meer van een feest te kunnen onthouden, vergeet voortaan echt teveel, betaal niet voor nix 50 pleuro gemiddeld.

Volgens mij alleen Paco een keer voorbij zien lopen, maar die was al weer weg voordat ik het in de gaten had...Helaas...

Sorry niet gezien, kun je er iets meer over vertellen was ik in gezelschap???

Wie heeft nog meer paco en nestors ouders ontmoet

Ze vroegen zelfs waar ken je Kenneth van, aardige gozer vonden ze...Had verwacht dat mn moeder en tante om 3 uur weg zouden gaan, ben trots op ze dat ze het zo lang volhielden. En dat ze ervoor super zenuwachtig waren zoals wij vroeger en het de dag erna alleen maar over konden hebben, was misschien nog mooier, kwam dat gevoel van vroeger ook terug bij mij.

Hey Oss partypeeps!!! En kenneth en patries natuurlijk!
Was supergezellig met jullie, ook alweer veels lang geleden!

Ja was zeker ff gezellig!

Was ook gezellig met jullie allemaal, thanks DiGle dat je me naar die andere groep hebt begeleid, was super gezellig met jullie.

Grrr wat ben ik stom geweest zaterdag

Sorry mijn broertje is een beetje dom, kan normaal al niet tegen 2 sneeuwitjes en moest nu de hele avond een aantal mensen begeleiden..

[qoute]by the way...je moeder was zelfs nog actiever zaterdag hahahaha[/quote]

Snap ik! Als je niet meer zonder kunt...Mietje

maar aangezien ik n vader heb die vroeg aanwezig wilde zijn begon ik al heel vroeg met veel alcohol te drinken en dat resulteerd bij mij in een anti climax

Slap excuus, die begon tegelijk en hiield het wel vol en ik ook, zie verder vorig antwoord!

https://partyflock.nl/SECTION/party/ACTION/single/PARTYID/27546.html

Thanks Kenny, lijkt me tof feestje!!!

Ik hou me weer rustig [quote] Alweer??? Saaie huismus, wanneer komen de kids? Neem een voorbeeld aan je grote broer :yes:

[quote]bij Loekie hebben ze een relaxed huis

Helemaal mee eens!

Dan laat ik dr ff met het rubberen eendje spelen

Kwek Kwek

nieuwjaar

Er zijn 2 feest altenatieven, Loveland te Amsterdam in de beurs van Berlage met zeker al 2 toppers, Kevin Saunderson en Roog...Nadeel in het arrogante Amsterdam, 2 Extrema te lichtfabriek van Philips te EHV, nieuwe locatie, morgen line up bekend, lijkt me vet...Maar wil wel met al mn vrienden oud en nieuw in, dus wordt hard lobbyen dit jaar om iedereen nu eens van een feest te overtuigen.

Geen mensen die zaterdag naar de Matrixx gaan

Is eigenlijk de bedoeling om naar Laidback Luke te gaan, maar krijg net een heel aantrekkelijk PB'tje dus, misschien tot 2 uur inzuipen bij Laidback en dan gas erop naar Nijmegen.

er mag er eentje aan mn haar zitten en thats it....

er mag er ook maar 1 advies geven en dat ben ik.

Verder ben ik ondanks de winter en de herfst nog steeds niet in een depressie, heeft een aantal factoren die ik jullie niet verklap, maar zit lekker in mn vel...

Waarschuw beheerder
donateur
Wauw!!!!! Wat een verslag!!!

Liep volgens mij wel iemand bij je...onherkenbaar voor mij...:9 Waren net binnen, dus moet rond half 2 zijn geweest...bij de bar links voor...

Waarschuw beheerder
Kan wel kloppen inderdaad Lonnus, jammer helaas, volgende x beter...

we gaan allemaal veel feesten, misschien is het goed om deze test te doen???

http://www.oorcheck.nl/welkom.html Mijn uitslag was verrassend

Waarschuw beheerder
donateur
Mijn uitslag hoef ik niet te weten!

Laatst 'm'n oren echt laten checken..heb het gehoord van een 30-plusser...
heb nu ook speciale gehoorfilters(Y)
Heb ze alleen nog niet getest:S

thanks DiGle dat je me naar die andere groep hebt begeleid, was super gezellig met jullie.
Enne ajb hoor ;)

Waarschuw beheerder
Mn uitslag was onvoldoende advies was om een geluidstest te doen, waar heb je die gedaan DiGle?
Ga denk ik ook van die filters kopen.
Waarschuw beheerder
donateur
Die hoortest klopt niet. Ik zou een goed gehoor hebben, maar mijn laatste test was toch echt 35% verlies op linkeroor en 33% op het rechteroor...

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb het echt laten uitvoeren bij een gehoorwinkel..!
Internet zou ik niet zo vertrouwen..

die filters van mij zijn speciaal voor feesten maar kosten wel 110/120 euro...

maar goed ik heb een paar keer op een feest gehad (loveparade/ML) dat het echt TE pijn deed aan m'n oren de muziek...dus ik had het geld er wel voor over..
Waarschuw beheerder
donateur
Tsja dat is dan mijn enige "voordeeltje" aan slechte horen: heb nooit last van een piep of whatever :/

Waarschuw beheerder
precies ik wil op mn 50ste ook nog gewoon kunnen horen, ga elke week wel 2 x uit, van kroeg tot houseparty en luister thuis, achter de PC, auto etc. ook vaak muziek.
Denk dat ik ook ff een bezoekje ga brengen, ben heel benieuwd.

Waarschuw beheerder
donateur
Ja gewoon ff laten meten!(Y)

Op http://www.filterz.nl zie je welke ik heb! Je kan hier ook een overzicht zien van locaties waar je je oren kan laten testen...
Waarschuw beheerder
donateur
Grin, die afdrukken maken zal vast hetzelfde gaan als met oordoppen... geweldig gevoel in je oor :no:

Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha ja erg raar!@

Ik kreeg van die vage smurfenprut in m'n oor dat moest opdrogen haha! %-)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ken het ;)

Ik duikel m'n bedje in... zusje, doe zachtjes vannacht met die nieuwe lover van je he :lief:

Waarschuw beheerder
donateur
Paco wat een geweldig verslag...een plakplaatje voor jou! (k)

Er zijn 2 feest altenatieven, Loveland te Amsterdam in de beurs van Berlage met zeker al 2 toppers, Kevin Saunderson en Roog...Nadeel in het arrogante Amsterdam, 2 Extrema te lichtfabriek van Philips te EHV, nieuwe locatie, morgen line up bekend, lijkt me vet...Maar wil wel met al mn vrienden oud en nieuw in, dus wordt hard lobbyen dit jaar om iedereen nu eens van een feest te overtuigen.

Masterlijk...Roog en Saunderson...:respect:...mijn stem heb je al...met z'n allen de trein in...mega inzuipen en dan om 24.00 op lokatie los en dan feesten volgens de principes van de drie Z's...Zingen, Zuipen en Zie maar hoe je thuis komt! :p

Is eigenlijk de bedoeling om naar Laidback Luke te gaan, maar krijg net een heel aantrekkelijk PB'tje dus, misschien tot 2 uur inzuipen bij Laidback en dan gas erop naar Nijmegen.

PB mij eens van hoe aantrekkelijk vriendelijke slet! (y)

maar zit lekker in mn vel...

Is dit werk gerelateerd? O:)

Ik ga ook ff m'n oren testen...:yes:

zusje, doe zachtjes vannacht met die nieuwe lover van je he

DiGle ff met de billen bloot...vertel eens?! :9
Waarschuw beheerder
donateur
:gaap: goedemorgen

lekker geslapen allemaal, zo weer bijna weekend

gaan er nog meer rukkers uit dit forum naar de bridge, de made in boys wel geloof ik ... nog meer zielen

zusje, doe zachtjes vannacht met die nieuwe lover van je he

DiGle ff met de billen bloot...vertel eens?!

vertel eens patries, wat heb je gevonden

Waarschuw beheerder
donateur
Haha broertje lief ziet spoken..;P

Dat zegt die alleen zodat ik niet al zijn liefdesstory's hier op tafel leg;P

Waarschuw beheerder
Dank je Loek voor al je hulde!
Kben ook wel benieuwd welk knuffelbeertje er bij Patries in bed ligt :p :kwijl:
Kben benieuwd wat de line up wordt van Extrema NYE, Kami heb jij geen goed ingevoerde bronnen???
Waarschuw beheerder
donateur
Kben benieuwd wat de line up wordt van Extrema NYE, Kami heb jij geen goed ingevoerde bronnen???

Tis een typische Extrema line-up :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Dat zegt die alleen zodat ik niet al zijn liefdesstory's hier op tafel leg ;p

Oh ik ben erg benieuwd welke verhalen jij allemaal kent O:) ;p

Ik krijg je zaterdag nog wel :[

Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha....ik ken ze ook....Alle verhalen!!!! :D
Waarschuw beheerder
hmmm volgens de test hoor ik 'iets minder goed'
ook maar eens ff serieus over denken om een bezokje te brengen aan de orendokter.
Waarschuw beheerder
donateur
Niet overwegen, gewoon gaan :)
Waarschuw beheerder
**ziek**

Ik voel me niet lekker :nee: De griep die ik al een tijdje probeer te onderdrukken is nu echt de baas over me :@
Waarschuw beheerder
donateur
Beterschap Chrisje (F)

Kopje soep?
Waarschuw beheerder
Dank je Kami 8) ......

Chrisje houd niet zo van soep :nee:

Waarschuw beheerder
donateur
Beterschap!

Hahaha....ik ken ze ook....Alle verhalen!!!! :d

Haha dan weet ik dus bij deze bij wie ik moet zijn voor de verhalen!

Enne over mij zijn weinig boeiende verhalen op het moment..!
Waarschuw beheerder
donateur
:/

Dat wordt dus zaak Digle en Lonnus elkaar niet te laten zien zaterdag :no:

Kan gevaarlijk worden :[

Geen soep? Okido... kopje thee? 8)

Waarschuw beheerder
Chrisje moet fruit eten! :yes:
Waarschuw beheerder
Chrisje moet fruit eten!

Het gekke is dat Chrisje altijd al zo gezond eet :(

Als ik iets geks heb... en ik ga dood... zeg dan niet tegen elkaar 'ze had er vrede mee'... want ik wil helemaal niet dood :@ :cry: :p
Waarschuw beheerder
donateur
lekkere positieve stemming zo vlak voor het weekend
Waarschuw beheerder
:@ o sorry... als ik dood ga zal ik dat doordeweeks doen en niet vlak voor het weekend :/ :p ;)

Waarschuw beheerder
Het gekke is ik eet nooit fruit en ben vrijwel nooit ziek
Waarschuw beheerder
Ben ook niet zo lekker....:nee:

Oorpijn sochtends...en chronisch geld tekort...

Waarschuw beheerder
donateur
Mijn gehoortest was ook iets minder goed...maar ik was voor de rest een toffe jongen! (y)

Alles nat hier?! B)

Waarschuw beheerder
chronisch geld tekort, heb ik ook dat virus

Waarschuw beheerder
donateur
B)*Edit*
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Loek.. hij doet het niet.. :no:

Waarschuw beheerder
donateur
Wellus...:yes:

[img cacheid=001334010014684dbda67cb01a0072c629]http://www.whitehouse.org/news/2004/images/victory04.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Nietus :no:

Waarschuw beheerder
Loek eigenwijs! :@

Waarschuw beheerder
donateur
Saskia lekker! B)
Waarschuw beheerder
donateur
Kami verslaafde :X

Waarschuw beheerder
donateur
Nieuw Urban feest van Q-dance en Id-t!

Qoran! B)
Waarschuw beheerder
donateur
Whahahahahaha :X
Waarschuw beheerder
[img cacheid=0013290e0013093a934a79dd1a0072cde8]http://members.lycos.nl/neutebeut/smilies/ziek/slapen-ziek.gif[/img]

Loek... je plaatje doet het niet :@

Waarschuw beheerder
donateur
Check maar ff het eerste plaatje op deze site dan...dat was um! (y)

http://www.whitehouse.org/index.asp