Na 3 dagen nadenken over afgelopen weekend kom ik dan toch tot een mooi slotakkoord.
Dat besef kwam pas na het zien van de filmpjes die Loek hier geplaatst heeft en na de gebeurtenissen van de afgelopen dagen en daarmee bedoel ik de treurnissen oftewel de herverkiezing van Bush

en de moord op de man met de beste column Theo van Gogh.
Awakenings was een superfeest, mooi gebouw van Now&Wow, heerlijk publiek, lekkere techno en een topsfeer en oorvedovend lawaai.
TIC was ook een superfeest, dat besef ik nu pas, de sfeer was top, krijg nu weer kriebels bij het zien van de beelden en heb die die avond ook zeker gehad, alleen stond het volume te laag, wat de sfeer minder ten goede kwam, maar het geluid was loepzuiver.
Daarbij komt die super mooie lichtshow, de leuke groep mensen en de lompgoede platen die ik gehoord heb. Ik was zwaar dronken, aan mn telefoon te zien is er van 3 tot 6 niks verstuurd, als ik me verveel ga ik smsen, dus tijdens die 3 uurtjes moet ik staan hebben genieten, ben die 3 uurtjes kwijt, maar ze vlogen voorbij, moet dus gewoon mooi zijn geweest.
We zijn ook ziekelijk verwend op feestgebied, waar maak je dit nou mee, nergens!!!
Ik heb ook zitten zeiken, maar als ik alles bij elkaar optel kom ik op een 8+, dus een zeer goed feest.
verder wat quotes want ik heb een hoop leeswerk in moeten halen en wil hier en daar toch mn reacties geven:
zatte boeren
was ik ook, maar heb niks gemist, was super, maar volgende x probeer ik toch meer van een feest te kunnen onthouden, vergeet voortaan echt teveel, betaal niet voor nix 50 pleuro gemiddeld.
Volgens mij alleen Paco een keer voorbij zien lopen, maar die was al weer weg voordat ik het in de gaten had...Helaas...
Sorry niet gezien, kun je er iets meer over vertellen was ik in gezelschap???
Wie heeft nog meer paco en nestors ouders ontmoet
Ze vroegen zelfs waar ken je Kenneth van, aardige gozer vonden ze...Had verwacht dat mn moeder en tante om 3 uur weg zouden gaan, ben trots op ze dat ze het zo lang volhielden. En dat ze ervoor super zenuwachtig waren zoals wij vroeger en het de dag erna alleen maar over konden hebben, was misschien nog mooier, kwam dat gevoel van vroeger ook terug bij mij.
Hey Oss partypeeps!!! En kenneth en patries natuurlijk!
Was supergezellig met jullie, ook alweer veels lang geleden!
Ja was zeker ff gezellig!
Was ook gezellig met jullie allemaal, thanks DiGle dat je me naar die andere groep hebt begeleid, was super gezellig met jullie.
Grrr wat ben ik stom geweest zaterdag
Sorry mijn broertje is een beetje dom, kan normaal al niet tegen 2 sneeuwitjes en moest nu de hele avond een aantal mensen begeleiden..
[qoute]by the way...je moeder was zelfs nog actiever zaterdag hahahaha[/quote]
Snap ik! Als je niet meer zonder kunt...Mietje
maar aangezien ik n vader heb die vroeg aanwezig wilde zijn begon ik al heel vroeg met veel alcohol te drinken en dat resulteerd bij mij in een anti climax
Slap excuus, die begon tegelijk en hiield het wel vol en ik ook, zie verder vorig antwoord!
https://partyflock.nl/SECTION/party/ACTION/single/PARTYID/27546.html
Thanks Kenny, lijkt me tof feestje!!!
Ik hou me weer rustig [quote] Alweer??? Saaie huismus, wanneer komen de kids? Neem een voorbeeld aan je grote broer
[quote]bij Loekie hebben ze een relaxed huis
Helemaal mee eens!
Dan laat ik dr ff met het rubberen eendje spelen
Kwek Kwek
nieuwjaar
Er zijn 2 feest altenatieven, Loveland te Amsterdam in de beurs van Berlage met zeker al 2 toppers, Kevin Saunderson en Roog...Nadeel in het arrogante Amsterdam, 2 Extrema te lichtfabriek van Philips te EHV, nieuwe locatie, morgen line up bekend, lijkt me vet...Maar wil wel met al mn vrienden oud en nieuw in, dus wordt hard lobbyen dit jaar om iedereen nu eens van een feest te overtuigen.
Geen mensen die zaterdag naar de Matrixx gaan
Is eigenlijk de bedoeling om naar Laidback Luke te gaan, maar krijg net een heel aantrekkelijk PB'tje dus, misschien tot 2 uur inzuipen bij Laidback en dan gas erop naar Nijmegen.
er mag er eentje aan mn haar zitten en thats it....
er mag er ook maar 1 advies geven en dat ben ik.
Verder ben ik ondanks de winter en de herfst nog steeds niet in een depressie, heeft een aantal factoren die ik jullie niet verklap, maar zit lekker in mn vel...