144159x bekeken
| Betreft: | evenement: Transaxxion, zaterdag 17 april 2004 om 22:00 |
Nog vaker......?
Pff Digle is wel wat gewend zien we wel weer...Klaas Vaak is dus niet zo Uber als dat ik dacht....
Pff Digle is wel wat gewend zien we wel weer...Klaas Vaak is dus niet zo Uber als dat ik dacht....
Dat zal het pijpen dan wel extra aangenaam maken ja.
Wist je dat er een regel is in die landen met kamelen: Geen sex en autorijles op dezelfde dag......kunnen de kamelen niet aan
Wist je dat er een regel is in die landen met kamelen: Geen sex en autorijles op dezelfde dag......kunnen de kamelen niet aan
Wat ga je vanavond doen kenny?
Maar als ik zin heb om te zoenen daar zorg ik wel voor ...
Dan hoeft het nog geen eens een jongen voor te zijn ofcourse
Dan hoeft het nog geen eens een jongen voor te zijn ofcourse
Wist niet dat jij met meisjes kustte
Moeten we binnenkort maar weer eens gaan stappen, willen we toch wel ff zien
Winter en zomer zijn idd beter
Maar t is nu herfst en ben te ongeduldig om tot de winter te wachten
Van de winter moet alles al in kannen en kruiken zitten
Digle is stiekem best een ruig wijf!
Kenny mischien moet je een piemel verkleining doen...ipv ze letterlijk immobiel te maken op de first date....
Deluca? Foto?
Kenny mischien moet je een piemel verkleining doen...ipv ze letterlijk immobiel te maken op de first date....
Deluca? Foto?
Ikke net terug van werk.....vandaag wordt vreetdag! 
Brownie is back....
Heerlijk lezen weer allemaal hiero, motto voor aankomende herfst lik als lassie je winterdepressie weg.... Ik als oerlikker ben hier blij mee

Ben ook blij dat ik nog 56 zonne uurtjes heb kunnen meepikken in september... Nog 12 weken en dan weer lekker naar Gran Canaria
Verder wordt het weer tijd voor een goed feestje, ben lassie feest geil!
Heerlijk lezen weer allemaal hiero, motto voor aankomende herfst lik als lassie je winterdepressie weg.... Ik als oerlikker ben hier blij mee
Ben ook blij dat ik nog 56 zonne uurtjes heb kunnen meepikken in september... Nog 12 weken en dan weer lekker naar Gran Canaria
Verder wordt het weer tijd voor een goed feestje, ben lassie feest geil!

![[img]http://www3.telus.net/public/ehopkins/funny-pictures/celebrity-pictures/paris-hilton-pictures/paris-hilton-pictures-0003.jpg[/img]](http://www3.telus.net/public/ehopkins/funny-pictures/celebrity-pictures/paris-hilton-pictures/paris-hilton-pictures-0003.jpg)