144070x bekeken
| Betreft: | evenement: Transaxxion, zaterdag 17 april 2004 om 22:00 |
Zorgen jullie wel dat jullie allemaal voorzichtig zijn vanavond....wil niet dat ome deuce naar het krankenhaus kan komen omdat Digle Krank in Kopf is geworden door al die factoren bij elkaar zoals regen, kou, drugs, drugs en drugs.
Ja het is weer weekend he.... 
*trekt pantys aan*
*trekt pantys aan*
laatste aanpassing
Als ik hoerig ben vanavond zal ik het alleen met alle hakkûhterrorgastjes moeten doen
En die ... oh shit, dat moet nog geheim blijven he, sorry
Zeg voortaan wel ff dat ie volgende keer wel ff de douche schoonmaakt
Als ik het goed begrijp is Q-base vanavond ook deels buiten...tenminste als je aan de wandel gaat van hal naar hal???
Conclusie: je gaat niet aan de wandel
donateur
DiGle zo'n ijshal kan ook nat en koud zijn...
Beste mensen veel plezier, ik knal zo de trein in naar Amsterdam, koffers dumpen op het werk, ff naar de stad tot een uurtje of 3 en dan run to the Sun...
Doe het rudtig aan, niet te hoerig en te geil als ik weg ben en voor de Qbasers kijk uit met de waffen SS want sie sind immer weet ik veel wat...
Zeg maar dat ze de fiets van mn opa nog terug moeten geven...
Beste mensen veel plezier, ik knal zo de trein in naar Amsterdam, koffers dumpen op het werk, ff naar de stad tot een uurtje of 3 en dan run to the Sun...
Doe het rudtig aan, niet te hoerig en te geil als ik weg ben en voor de Qbasers kijk uit met de waffen SS want sie sind immer weet ik veel wat...
Zeg maar dat ze de fiets van mn opa nog terug moeten geven...