Partyflock

Forumonderwerp · 670964
Betreft: evenement: In Qontrol, zaterdag 10 april 2004 om 21:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
Zo daar is ie dan.. Het grote hoe was In Qontrol Topic..

Niet dat het me ene moer kan schelen..
(nou ja hoop wel dat stoeipoes :lieF: het leuk heeft gehad)

Maar bijdeze dus: Eén zo'n topic is genoeg..
Ik wil verder niks meer erover horen/lezen..
Heb er na 43532145 In Qontrol topics echt genoeg van..

Moet me al psychisch gaan voorbereiden op de 437578328 Defqon blabla topiQs die komen gaan..

Na ja even terzake: Hoe was het? Goeie muziek? Lekkere wijven gescoord? Wat had je aan? Waren de wc's schoon? Welke dj stond te prutsen? Hoeveel pillen heb je op? Heb je nog dubbele voetbalplaatjes kunnen ruilen? Was het parkeren goed geregeld? Was het drinken duur? Heb je bekende Nederlanders gezien? Stond er een lange rij? Wie heb je gemeet? Nog geneukt op de plee? Wie was de held van de avond?

Na ja je snapt 'm..;)

Brand los ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb me (Y) vermaakt.
Werd in de main & in early rave goed gedraaid, ben wel door de andere zalen heengelopen. Maar daar heb ik niet echt gestaan dus kan ik er ook niet over oordelen.

Waren ook veel bekenden, alleen sommige kwam ik pas op t einde tegen. Dat was wel jammer :)

De sfeer vond ik ook relaxt. Vond het een :bounce: feessie, maar heeft ook wel meegespeeld dat ik gratis was. En dat er veel bekenden achter de bar stonden.

Maar volgend jaar ga ik zeker weer :bounce:

Waarschuw beheerder
Ik vond het een relaxed feest, maar ik had er wel iets meer van verwacht. De DJ's waren goed, de wc's waren zoals gewoonlijk ranzig. Degene die dat eenrichtingsverkeer heeft uitgevonden, die mogen ze met een betonblok aan zijn poten in de Noordzee gooien. Heb geen meiden gescoord, want ben al voorzien. Er liep wel genoeg schoons rond trouwens. De beveiling hadden ze bij de instructie wel even mogen aangeven welke zaal ze aan het beveiligen zijn, zodat ze met een beter antwoord kunnen komen dan: Dit is de Hollandhal, wanneer je vaagt welke zaal dit is. En de garderobe was ook een grote soepzooi bij het ophalen van de jassen.

Maar... het was wel gezellig.

Waarschuw beheerder
MegaBruutVetGaaf feest! Geluid was top (stuk beter dan qlimax in de gelredome), het was helemaal niet zo druk, veel rustiger dan qlimax in gelredome of shockers in de rai. WC's waren niet smeriger dan op andere feesten, en waren ook niet druk. Aankleding van de zalen was goed, vooral die podia waren weer relax. Deepack en Technoboy waren de koningen van de avond! En de sfeer was ook goed, geen één relletje of iets gezien. Gewoon geweldig feest, helemaal mooi dat ze tot 07:45 doorgingen. 45 min. later lag ik lekker in mijn bed. Echt m'n beste feest waar ik tot nu toe ben geweest.
Waarschuw beheerder
donateur
Het parkeren was kut bij de ingang was t kut. Toen ik eenmaal binnenwas moest ik nog 4soorten bonnetjes en dingen halen en toen werd ik pas gefouilleerd :s EEnrichtingsverkeer altijd irritant. De main was in t begin wel (y) daarna techno ook niet slecht toen weer naar de main werd t n btje jammer dus maar weer naar de techno gegaaan. De muziek was wel goed maar dr hing geen sfeer vond ik... Oh en ik heb gelukkig geen rellen gezien :D altijd fijn.
Waarschuw beheerder
Ja ik had er ook veel meer van verwacht, toch vond ik het verder wel okee.

Ook ineens werd er een deur open geslagen in zo gang kwamen een paar mongole met stale buizen aan en renden zo naar binnen !!!!!!

Maar verder dus wel okee.
Waarschuw beheerder
Ik snap er nog steeds geen reet van hoe iedereen zo super positief kan zijn. "ik geef dit feest een 10" of "ik vond dit tog echt wel een 9 waard"

Sjezus christus mensen, kijk eens naar de negatieve punten die je opnoemt voor je echt een cijfer geeft. Jullie noemen allemaal negatieve dingen op en dan geven jullie het een 9 of 10. Kijk eens naar een andere organisatie en dan geven jullie het gelijk een 4. Rare mensen die Q-dance altijd helemaal ophemelen door alleen de naam Q-dance.

Waarschuw beheerder
Mensen..wat zitten jullie nou te zeiken over commercieel....

Dan moet lekker niet naar in qontrol gaan, je weet toch dat t supercommercieel is!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Vond het wel mooi feest!!!
vooraan in de main ging het goed los de early rave had veel beter gekunt geluid enzo...
de rest vond ik niet echt de moeite waard om te gaan kijken!
Waarschuw beheerder
donateur
Vind ik ook Noa! Je weet van te voren dat als je naar zo'n locatie gaat als de RAI dat het commercieel is!

Nou ik vond het in één woord: GEWELDIG! Super ook dat de Surprise Act op de Main, LUNA was! Verders, onwijse drukte voor bij de ingang, maar wij hadden gelukkig een 'sluip' route'tje genomen:P en ja die Wc's he:( Maar nogmaals was Top!:jaja:
Waarschuw beheerder
Mja was wel leuk nachtje!
had er alleen wat meer van verwacht...
Majah tog weer ff lekker uit mn dakkie :bounce: :devil:
Waarschuw beheerder
In Qontrol was gewoon maximaal!

heb een top avond gehad!
Waarschuw beheerder
-->Ik snap er nog steeds geen reet van hoe iedereen zo super positief kan zijn. "ik geef dit feest een 10" of "ik vond dit tog echt wel een 9 waard"
Sjezus christus mensen, kijk eens naar de negatieve punten die je opnoemt voor je echt een cijfer geeft. Jullie noemen allemaal negatieve dingen op en dan geven jullie het een 9 of 10. Kijk eens naar een andere organisatie en dan geven jullie het gelijk een 4. Rare mensen die Q-dance altijd helemaal ophemelen door alleen de naam Q-dance.<----

JUIST!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
In Qontrol was redelijk goed, maar daar heb je dan ook alles mee gezegd. Geluid was goed, alleen de wc's en de indeling was een ramp.

De rest staat in mn verslag :)
Waarschuw beheerder
donateur
Tja,het viel me allemaal een beetje tegen..
Heb het wel leuk gehad omdat ik met een leuke groep was en veel bekenden tegen kwam..
Maar had er meer van verwacht.
Vond de sfeer vaag,en te veel mensen die te zwaar naar de klote waren.
Waarschuw beheerder
donateur
"Mensen die zwaar naar de klote waren"????

Die heb ik helemaal niet gezien :vaag:

Iedereen was lief:D:D:D
Waarschuw beheerder
tsja
me wiet kwijt pillen kwijt
maar geweldig hard staan :bounce:
sweer waardeloos
Waarschuw beheerder
Dit was echt weer een wereld feest, als je de goede plekjes opzocht had je een leuke sfeer te pakken.
Voor de wc's HOEF je niet te betalen, gewoon een beetje slim langs die meiden lopen bij de ingang :S
De NRG was lekker rustig, opzwepende hard trance, kheb me er erg goed vermaakt.
De Early rave was wel leuk, maar ik ben er meer doorheen gelopen dan dat ik d'r heb staan dansen/hakken/stampen.
De Main was echt kut als je op de verkeerde plek stond, maar linksvoorin heb ik me echt heel erg goed vermaakt. Daar stonden een hoop mensen lekker uit hun dakkie te gaan. Kheb nog ff een kwartiertje technoboy meegepakt, wat wel aardig klonk en ben toen naar de rest van m'n groep naar de nrg vertrokken.

Al met al wil ik de deco een 7 geven, het was gewoon leuk gedaan allemaal. Leuke lasers en wel grappig dat ze in de main toch elk jaar het shockers patroon aanhouden. 2 groen lasers en 1 rode in het midden ( het oog zegmaar )
De sfeer een 7, niet over was het super maar als je de goede plek te pakken had (y).
Geluid een 9, vooral voorin de main ging het flink tekeer. In de rest van de zalen was het bovengemiddeld.
De lokatie een 9, ik blijf de RAI heerlijk vinden. Lekker door die gangen heen slenteren, het was gelukkig nergens druk. Dus geen innercity praktijken waar het een half uur duurde om val zaal te wisselen als je een beetje pech had. Lekker grote zalen, dat geeft voor mij nog steeds een beter feestgevoel dan zo'n klein halletje met 1000 man.
Ook waren er nauwelijks wachttijden bij de bar, zeker niet in de nrg.

Van mij krijgt dit feest een dikke 8, ik heb me er goed vermaakt.
Waarschuw beheerder
ik vond het een beetje tegenvallen.
het duurde een uur voordat we binnenwaren.gezeik met die kutgarderobe..
eenmaal binnen vond ik het geluid goed maar de wc's en eenrichtingsverkeer waren weer minder.
darkraver,pavo,deepack,technoboy :respect:
heb ondanks alles, goed staan beuken!en een top avond gehad :bounce:
Waarschuw beheerder
Ik snap er nog steeds geen reet van hoe iedereen zo super positief kan zijn. "ik geef dit feest een 10" of "ik vond dit tog echt wel een 9 waard"

Sjezus christus mensen, kijk eens naar de negatieve punten die je opnoemt voor je echt een cijfer geeft. Jullie noemen allemaal negatieve dingen op en dan geven jullie het een 9 of 10. Kijk eens naar een andere organisatie en dan geven jullie het gelijk een 4. Rare mensen die Q-dance altijd helemaal ophemelen door alleen de naam Q-dance.

verkeerde been uit bed gestapt? :S zeikstraal!

heb me buiten verwachting goed geamuseerd, die gangen en 1richtingsverkeer dat weet je als je naar de RAI gaat en zaken als vieze wc's ga ik me echt niet aan lopen storen :S geluid was goed en heb geen vechtpartijen gezien en das altijd positief
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Wat zit iedereen te zeiken:D!!!
Waarschuw beheerder
donateur
:[ :[ k had gehoopt dat ut echt een klotuh feest zou zijn:yes: niet duzzz:( haha baal dr wel van dak e rnie was
Waarschuw beheerder
donateur
opnames die zijn gemaakt daar,komen die op qdance of op dvd weet een van jullie dat toevallig?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
verkeerde been uit bed gestapt? zeikstraal!

heb me buiten verwachting goed geamuseerd, die gangen en 1richtingsverkeer dat weet je als je naar de RAI gaat en zaken als vieze wc's ga ik me echt niet aan lopen storen geluid was goed en heb geen vechtpartijen gezien en das altijd positieflaatste aanpassing: 11 april 2004 19:25

Absoluut niet met verkeerde been uit bed gestapt, dit zijn gewoon dingen die mij opvallen. Lijkt wel of Q-dance een leger Partyflockers ingehuurd heeft om al hun feesten compleet op te hemelen. Moment dat dezelfde problemen waren geweest bij Extrema of UDC of ID-T of weet ik veel welke andere organisatie dan Q-dance dan was het hele feest tot de grond toe afgebrand.

Het was gewoon GEEN goed feest. Kheb veeeeeeel betere feesten meegemaakt. Helemaal van Q-dance had ik wel verwacht dat ze zouden uitpakken met de productie (licht en dergelijke) maar nee, hier is op bezuinigd :( (dit heb ik van een betrouwbare bron) Schiet lekker op. Verkoop je 30k kaarten. Ga je bezuinigen op productie :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ok.. ik heb me wel vermaakt.. je moet het zelf doen maakt niet uit waar.. (y)
Waarschuw beheerder
donateur
"DRUGSMENSEN"

EUHHHHHH..... mag ik dar even op reageren!!!! Iedereen is verantwoordelijk voor zn eigen do or don't gedrag qua drugz. ik vind het flauw om mensen zo te gaan lopen veroordelen als ze schuimend tegen de muur staan.Laat iedereen in zn waarde. Als ze jou gaan lastig vallen is t wat anders... maar euh, hij leunde tegen de MUUR niet tegn jou!!

aangezien dit niet alleen over IQ gaat, hou ik nu op, maar moest dit ff zeggeeeuh
Waarschuw beheerder
donateur
vroeg wat!:(
Waarschuw beheerder
vroeg wat! :(

die komen op de dvd :)

Waarschuw beheerder
ik vond het in een woord: SUPER
waren er om half 10 met als gevolg dat ik net voor 6en er echt genoeg van had en technoboy niet meer heb kunnne horen helaas...
maar heb me uitermate goed vermaakt..
geen rijen (daarom zijn we dus vroeg gegaan)
geen ruzies gezien...
van begin tot t eind vond ik de muziek goed...
alleen jammer in early rave dat die platen steeds oversloegen...

Waarschuw beheerder
Techno:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Op een gegeven moment was het nergens meer 1richtingsverkeer, ik erger me meer aan de onbeleefdheid van mensen:

als je aan het lopen bent en er staat iemand voor je dan kun je ook normaal tik je op die persoon zijn schouder geven, zo van mag ik er ff langs, inplaats van die persoon gewoon aan de kant te beuken :@

Waarschuw beheerder
het was gewoon vet......... :RESPECT:
Waarschuw beheerder
Vond het erg gezellig, lekker wappie :vaag: alleen de afstanden tussen de zalen waren te groot vond ik zelf...
Waarschuw beheerder
Paxlie ik ben het helemaal met jouw eens!
Q-Dance heeft veel betere feesten gegeven en de aankleding qua lasers e.d was idd erg slecht!
Of was dit voor veel mensen hun 1e feest or what?
Naja goed, dit feest ga ik snel vergeten.

Waarschuw beheerder
wat een nepsfeer, rellen,commerciele gedoe, te druk, te duur te warm

nooit meer naar de rai :S

Waarschuw beheerder
Muziek was KEI GAAF!!

Afstanden tussen sommige zalen te groot..
Ingang te klein...en daarom de wachttijden veel te lang...
Het halen van jassen-bonnen was heel erg slecht!! Grootste irritatie!!
En vond de aankleding nou niet echt bijzonder...

Oja...en er was om 5u gewoon wc-papier op de wc!! :D

Maar ja buiten alles..toch naar me zin gehad :-)
Gewoon het beste van maken..
Waarschuw beheerder
was echt wel relax feestje, goeie sfeer, goeie muziek, vond et trouwens wel gepast met pasen de wederopstanding van Dana:P, vond et trouwens helemaal niet zo druk als dat er gezegd werd van te voren, weet iemand waneer de foto's komen ?
Waarschuw beheerder
donateur
Was echt een SUPER feest!!!

Miss Djax :respect:

Wist niet dat Techno zo vet was. Tering heb zeker de helft van de avond in de Techno zaal gestaan :D woei vet vet vet
Waarschuw beheerder
donateur
Mooi feest!!Harde muziek.(nog steeds een suis in me oor).Drukte viel wel mee.Lekker sfeertje. Maarre die knallen in de main voordat er een nieuwe dj kwam...brrr schrok me elke keer de tyfus!!!Iets meer zitplaatsen om ff bij te komen is ook geen overbodige luxe, maar was mee te leven.Toppertje..er zijn altijd nadelen, maar je moet er zelf een mooi feest van maken!!!!
Waarschuw beheerder
mmmmmmmmmmmmmeeega feestje
lady tom was ondanks een paar kleine foutjes echt super sjonge jonge wat een platen
hardheads waren ook goed even als bass d en king mattew ff lekker knallen

nu nog wachten op de dvd
Waarschuw beheerder
Ik snap ook niet hoe iedereen het zo gruwelijk kan vinden... heb wel betere feesten van Q-Dance meegemaakt :yes:

Zelf XQ Germany vond ik beter... maarja
Waarschuw beheerder
:respect:Ben Sims:respect: ownde dik

NRG was wel ok

Voor de rest vond ik het maar een but-feest...hele slechte decoratie..."stil" publiek...early rave was geen early rave...

Nog 1 pluspunt: dansruimte

heb me prima kunnen bewegen als vierkante-meter-een-mans-techno-terreur-eenheid
Waarschuw beheerder
Ben op menig Q-dance feest geweest, maar vond dit toch wel één van de mindere Q-dance feesten, zo niet de minste.

Was té massaal, en er hing geen sfeer.

Ook nog mensen gezien die bij de nooduitgang over het hek klommen en zo 'gewoon' naar binnen liepen. Triest om te zien.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vond egt een knaller egt een mega goed feest er werd egt goed hard gedraaid, ik kwam oook egt voor de hardere stylen hoor zoals die hardtrance zaal ofzoeist vond k maar NIX!
maar voor de rest allesz goed geregeld lekkr sfeertje jammer dat er maar 1ingang was waar je telang moest wachten maar voor de rest een waanzinnig feest en zekkr voor herhaling vatbaar!!!:):)
Waarschuw beheerder
donateur
COLmeister>> In de Early Rave geen Early Rave??........ hm, ben je er zeker maar 10 minuten geweest ofzo :s

Slechte decoratie?? Man vroegah had je helemaal geen decoratie, en is ook lekker boeiend...... alsof het feest dan opeens 100x slechter is :s.......

Was toch zeker een van de betere feesten....... en als mensen niet van dat massale houden, dan moet je nie naar de RAI komen, want dan weet je dat het huge is........ en mensen die zeuren dat het te druk was praten ook poep, want er zijn weinig feesten waar je zoveel de ruimte had als op In Qontrol........
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik heb me echt super goed vermaakt!! Was echt een super feestje!!

Alleen dat eenrichtingsverkeer is altijd zo klote in de RAI..
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond de decoratie bij early rave precies goed, met die tvs en die schermen
Waarschuw beheerder
donateur
Mock 11 april 2004 19:20
Dit was echt weer een wereld feest, als je de goede plekjes opzocht had je een leuke sfeer te pakken.
Voor de wc's HOEF je niet te betalen, gewoon een beetje slim langs die meiden lopen bij de ingang
De NRG was lekker rustig, opzwepende hard trance, kheb me er erg goed vermaakt.
De Early rave was wel leuk, maar ik ben er meer doorheen gelopen dan dat ik d'r heb staan dansen/hakken/stampen.
De Main was echt kut als je op de verkeerde plek stond, maar linksvoorin heb ik me echt heel erg goed vermaakt. Daar stonden een hoop mensen lekker uit hun dakkie te gaan. Kheb nog ff een kwartiertje technoboy meegepakt, wat wel aardig klonk en ben toen naar de rest van m'n groep naar de nrg vertrokken.

Al met al wil ik de deco een 7 geven, het was gewoon leuk gedaan allemaal. Leuke lasers en wel grappig dat ze in de main toch elk jaar het shockers patroon aanhouden. 2 groen lasers en 1 rode in het midden ( het oog zegmaar )
De sfeer een 7, niet over was het super maar als je de goede plek te pakken had .
Geluid een 9, vooral voorin de main ging het flink tekeer. In de rest van de zalen was het bovengemiddeld.
De lokatie een 9, ik blijf de RAI heerlijk vinden. Lekker door die gangen heen slenteren, het was gelukkig nergens druk. Dus geen innercity praktijken waar het een half uur duurde om val zaal te wisselen als je een beetje pech had. Lekker grote zalen, dat geeft voor mij nog steeds een beter feestgevoel dan zo'n klein halletje met 1000 man.
Ook waren er nauwelijks wachttijden bij de bar, zeker niet in de nrg.

Van mij krijgt dit feest een dikke 8, ik heb me er goed vermaakt

Kijk, jij snapt tenminste waar het om gaat op een feest.......(y)
Waarschuw beheerder
Waarom al die stress over de plee ik heb in het totaal 1 pleuro eraan uitgegeven voor de rest als je zei al betaald te hebben liep je ook gewoon door en als ik zie wat een bende die plee was mogen ze wel wat extras krijgen om de zooi op te dwijlen

Waarschuw beheerder
Strak feessie :yes: