Partyflock

Forumonderwerp · 670214

Wat denk je. Na wekenlang lessen mag ik vandaag eindelijk afrijden. Even een half uurtje voorrijden, ging uitstekend. Daarna naar het CBR. FF peukie gerookt, en daarna door naar de examinator. Even voorstellen. Was een aardige keren. Dus dat zat wel goed. Even de gegevens checken dan maar. Leuven R. Klopt. Adres. Klopt. Postcode. Klopt. Geboortedatum. WTF. Dat is de geboortedatum van mijn broer:S. Ik mag nu dus niet afrijden omdat een of andere kantoorpik van het CBR gewoon blindelings de gegevens van Leuven R. heeft uitgeprint. Die man moet toch weten dat er meer hondjes zijn die Fikkie heten. Nu zit ik gvd de hele dag thuis te wachten op een telefoontje wanneer ik weer mag.
KUT CBR:@:@:@

*EDIT* CBD?

Moest er even uit(F)
laatste aanpassing
hmz das idd klote, maar goed 2e poging dan maar,
ik heb hem net eindelijk gehaald na de 3e keer :D
succes nog!

Ja dank je:d En Mistery Girl nog gefeliciteerd he(F)
hoop dat je het wel haalt :D!
het duurde 5 weken voordat ik pas kon

bij ons is de wachttijd toen ik af moest rijden 3 maanden :S

het ligt helemaal aan de rijschool waarbij je rijd. de rijscholen kopen nml uren in en doen ze dit ruim van te voren kan je zo afrijden........ doen ze dit niet dan moet je 3 maanden wachten.......

aan de andere kant laten rijscholen die op de gok uren in kopen ook leerlingen afrijden die nog helemaal niet toe zijn aan examens, omdat het anders de rijschool geld kost.....

Om deze reden zijn de wachttijden ook zo hoog....
maar als je um uiteindelijk hebt dan krijg je er een probleem bij oom agent die van lasergamen houdt en foto´s maken!!

Ach, ja. Dat maakt me niet zoveel uit. Dat is gewoon bezigheidstherapie voor de mannen in het blauw. Dan hebben ze wat te doen.