Partyflock
 
Forumonderwerp · 669051
ik heb al een tijdje niets meer gehoord over het Hardcore festival dat aangekondigd werd in dit nieuwsbericht:

http://partyflock.nl/SECTION/news/ACTION/single/NEWSID/2565

Weet iemand al iets meer ?

Dit is wat we nu weten :

Djs met een boeking op 31 juli
Yves
Rob & Mc Joe
Horrorist
Omar Santana
Paul

Mogelijke lokatie
Spaarnwoude
Javaeiland

Organisaties die mee doen
B2S
Art of Dance
ID&T
laatste aanpassing door een beheerder
 
ben het met hard4ever eens... als je ineens met een supervette lineup aankomt, alles is al geregeld... BAM! dan sta je ineens op de markt, dan schieten de kaarten ook over de balie, aangezien het een project word van meerdere hardcore organisaties...

ik koop zowiezo een kaartje :yes: :yes: :yes:
 
Psychosis > als ze er een outdoorfestival van maken doen ze het in de zomer... maar dan lopen ze het risico dat dr een lage opkomst is doordat veel mensen op vakantie zijn... zal ID&T toch wel aan denken :S
Beetje vaag idd. Op Pleasuredome zijn ze ook al terug gekomen, omdat de capaciteit van het stadion te groot was (Gelredome) voor een feest als PD, dus zijn ze uitgeweken naar HMH. En nu horen we ook al niks meer van dat Hardcorefestival en NJoy wil volgens mij ook al niet echt lopen met de verkoop.

Maja we wachten wel weer af dan ;)
hopen dat dit door gaat!!!!!
gaat k toch nog op vakantie ;)
ff alles in de gaten houden dan maar
Ik zie wel duidelijk een verschil tussen PD, NJOY en een Hardcorefestival :yes:

Dus vergelijken heeft weinig zin.

ben het met hard4ever eens... als je ineens met een supervette lineup aankomt, alles is al geregeld... BAM! dan sta je ineens op de markt, dan schieten de kaarten ook over de balie, aangezien het een project word van meerdere hardcore organisaties...


Ga hier ook volledig in mee. Het zal zo ie zo inslaan als een bom! Helemaal als er een line-up word geprecenteerd waar je spontaan kippevel van krijgt!

Maar wederom we wachten het wel af...

Iemand nog meer dj kunnen traceren die 31 juli komen draaien ? :-D
Ik vergelijk ze niet met elkaar, ik heb het alleen over de organisatie ervan en het groot opzetten van tevoren en daarna toch terugkomen op je plannen. Ik hoop niet dat dit ook het geval is bij dit feest. Dat wilde ik er mee zeggen.
oké, dan begrijp ik wat je bedoelde.

ID&T en de andere organisaties besluiten om een persbericht uit te geven waarin ze bekend maken dat ze een hardcore festival aan het organiseren zijn, laat ze dan idd ook het "lef" hebben om toe te geven dat het niet gelukt is om het daadwerkelijk door te laten gaan. Wat de reden ook is.

Maar wederom we wachten het wel af...

Iemand nog meer dj kunnen traceren die 31 juli komen draaien ? :-D
Omar Santana
The Horrorist
Dj Rob & Mc Jo

Ze gaan naar een feest waar niemand iets vanaf weet..

Tja.. Ze brengen ut wel uit :D
 
Ik zag in de nieuwe ID&T magazine een advertentie met dat Thunderdome lettertype over iets op 24 juli op Java island in A'dam...

(aangezien ik eerder al vermelde dat opties op een locatie spaarnwouden en java waren)
 
moeten ze nie al lang geflyerd hebben als het echt door gaat?
 
flyers? Wat moet je nou met flyers... dat is werkelijk de domste uitvinding ooit sinds de visstick...

;P
vissticks zijn lekker :P jam jam
Ben er toch niet, moeten ze het maar niet tegelijk met nature-one houden. :(
 
Nu je het zegt... N-1 host dit jaar weer een Thunderdome tent...

en dan ook nog een festival....vaag... :S
 
maar als dit doorgaat wil ik hiero graag heen
en anders gaan we vrijdags naar N1 :D
 
dit feest gaat toch niet door??
geen vergunning?!! toch?
Werkzaam bij Area 0522
Artiest {SHOWLIST artist 1760, 7723}
Nu je het zegt... N-1 host dit jaar weer een Thunderdome tent...


een hele tijd terug heb ik contact gehad met irfan van Ewijk, en die vertelde mij dat ze best 2 feesten tegelijk konden doen, zeker omdat N1 alleen een hosting project van 1 tent is.

maar gezien het feit het al heel lang heel stil is, vrees toch voor dit prestigieuze project.
Hmmm, weet iemand al wat meer?

Het lijkt er op dat dit niet door gaat. Aangezien niemand er iets van weet!
hoop echt dat dit doorgaat, heb ik in de zomer iets om naar uit te kijken, omdat ik waarschijnlijk toch nie op vakantie ga, vanwege geldgebrek door rijbewijs :(
Ik heb net maar eens een mailtje gestuurd!
Niet dat ik antwoord krijg, maargoed, je kan het altijd proberen!
 
Hallo wat zeg ik:

Het gaat niet door, geen vergunning!!

Duidelijker kan ik niet zijn ;-) heb het vrijdag nog gevraagd nl. aan 1 van de organisatoren..
 
Leddie 10 mei 2004 14:45
Hallo wat zeg ik:

Het gaat niet door, geen vergunning!!

Duidelijker kan ik niet zijn heb het vrijdag nog gevraagd nl. aan 1 van de organisatoren..


tzou nog duidelijker zijn als de organisatie zelf ff met info kwam :yes: :P
Ik geloof er ook niks meer van hoor. Nature One is al en ook nog een feest in Doetinchem waar al aardig wat goede dj´s voor geboekt staan. Echt jammer want naar nature one kan ik dit jaar ook helaas niet. Voor 1 dag ga ik niet naar pydna rijden.
 
Ik weet niet wie er als "hoofd" over gaat, maar heb gesproken met iemand die ook iig 1 tent zou hebben daar..
Vandaar dat ik het weet...maar je hoort er helemaal niets meer over, dus ga er maar vanuit dat het niet doorgaat.. :/
Artiest Genic
antwoord na ID&T mail: er wordt nog aan gewerkt binnenkort meer info

nieuwtje:

in een interview van outblast in een magezine uit de UK praat hij aan het eind over masters of hardcore als organisatie. dan zegt hij opeens:
op dit moment zijn we bezig met het organiseren van een hardcorefestival voor : 36.000 man, het is nog een groot geheim maar zeer binnenkort komt er info naar buiten

het wordt dan dus zowieso: thunderdome en MOH

(info van mastersofhardcore.nl (kijk maar aan het einde van het interview met outblast)
daar staat het.. ik zie trouwens net dat het 35.000 zijn :P
Een vriend van mij had ook gesproken met iemand van B2S en die zei ook al dat het wel doorging.
Het wordt waarschijnlijk op Spaarnwoude en het wordt meerdaags, dat zei die vent :)

Ben erg benieuwd..
 
ken niej w8e totdat ze is met wat meer nieuws komen het is eg al 3 maanden bekend dat er wat gaat komen maar wat...:S GRRRRRR TELL ME TELL ME
Hoop dat er eindelijk is iets concreets naar buiten komt.
week ervoor is eerst RessureQtion :s


apart allemaal...
ws dus allemaal gelul geweest.........
 
ze moeten mindcontroller ook der bij gooien :yes:
35.000 man... meerdaags.. laat ze het dan eindelijk een keer waarmaken !!!!:D
zou erg leuk wezen idd :D
Het zou wel leuk zijn zo'n festival,alleen meerdaags betwijvel ik...denk niet dat die vergunning rond zal komen.

Ik ben iig al blij als het nu weer is snachts is...hoeveel dagen maakt me niet zoveel uit...meerdaags feesten is toch al vaste prik in het weekend :P
Keep the soul uhhh topic alive !! :-p

Eindelijk wat meer nieuws!

Als ID&T, Q-Dance of andere organisaties mee lezen:

Laat het aub doorgaan want het zal zeker een succes worden. Sla de handen in een en geef ons een knal.. Feest ! :-D
ws dus allemaal gelul geweest.........


Kan ik me niet voorstellen. Op het moment dat hun zoiets naar buiten brengen dan kan je er vanuit gaan dat het ook serieus is en dat ze al bezig zijn met locatie etc. Hun kunnen wel voor de grap iets roepen maar op het moment dat het niet doorgaat hebben ze echt stront aan de knikker. Maar waarom het doodgezwegen wordt.... :/ :/ :/ :/
Ach... anders geef ik wel een feessie in mun achtertuin! :D
in jou achtertuin goed zorg jij voor de drank k voor de uh gezelligheid:D:P
 
Pin TRG >> moet je er wel een tent en een podium(pje) bijzetten, anders is het geen festival hè :P
Anders weet ik nog wel een leuk grasveldje hier op Texel !
 
nou een vriend van muh werkt bij ID&T en die had het over ene nieuwe concept van MOH+Thunderdome+ iets van hardstyle meer weet ik niet!

mischien dat het wel dit festival is waar hij het over had!
ach ja ben er toch niet, moeten ze het idd maar niet tegelijk met N1 organiseren
 
Als het doorgaat zekers aanwezig en anders nature one!!!
Voor de mensen tussen ons die zich verheugden op het grote hardcore festival op 31-7-2004, slecht nieuws! Het gaat definitief niet door!!
 
bron?