PQ-Online-->Iemand met een rotkop??? Tja...smaken verschillen natuurlijk, wat ik een leuk koppie kan vinden kun jij weer denken van; jeetje wat een guppie zeg

Maar als iemand echt een rotkop heeft in jou ogen...ja dat soort mensen zeg je wel gedag of praat je mee maar begin je geen relatie mee. Dan kunnen mensen wel zeggen ja ik val niet op uiterlijk maar dat is gelul natuurlijk

Het is het eerste wat je van een persoon ziet

En als die persoon voor jou ogen een leuk koppie heeft en OOK nog eens een leuk karakter heeft dat is dan helemaal
Wat amaterasu zegt:
Ik heb liever iemand met een lief en lekker koppie met een normaal lichaam dan een lelijke vent met een mooi gespierd lichaam.
De ventjes die gespierd zijn zijn ook nog eens extra alert met hun body. 'fitnessen fitnessen fitnesse'. hoeft van mij niet
Helemaal mee eens meid

Die mannen (de meeste dan

) geilen op hun eigen lichaam, Kijken continue in de spiegel al is het in een winkelstraat om te kijken of alles nog mooi zit ..bla bla bla Ik word doodmoe van dat soort type mannen!

En vaak is het bij hun "ik" eerst.
Die moeten eerst nog elke avond trainen als ze uit hun werk komen

, zitten meer in de sportschool dan dat ze wat leuks gaan doen ofzo...
Dan gewoon lekker iemand met een leuk/lief koppie in mijn ogen en een normaal lichaam....het hoeft helemaal niet perfect te zijn...als het maar klikt en het gevoel

is