Partyflock

Forumonderwerp · 668166

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Sommigen van jullie weten misschien nog dat ene voorval met robby (robpacino) die 3 dagen in coma heeft gelegen doordat hij een of andere pil in zn drankie heb gekregen...
hetzelfde is (waarschijnlijk, sommige mensen zeggen van wel, sommigen niet) ook bij een andere jongen gebeurd, JP....alleen hij had niet het geluk om nu nog het verhaal na te vertellen...jp'tje is niet meer onder ons...

bij deze wil ik nog ff eerbetoon aan hem geven (ofzo )

ik wens alle nabestaanden veel sterktuhh
we houde van je JP!

extra info:

jp was gister avond om 24.00 zestien jaar geworden en heeft na dat hij terug ging van de discotheek locomotion een hartstilstand gekregen op de fiets...hij wordt deze week naar den haag gebracht voor onderzoek....

Oja en trouwens
Ik denk WEL na met wat ik zeg
Ik vind het ook erg
Maar als dat meisje zegt dat ie niet aan de drugs dood gegaan is blijft het net zo erg

Maar mensen moeten gewoon meer oppassen met drugs..
En dan heb ik het niet over JP
Ik heb hem geloof ik ergens anders al sterkte gewenst

Hump jij kent mij niet en jij denkt dat ik respectloos bent en geen hart heb
Maar die heb ik wel degelijk en ik denk ook aan de medemens.
Ookal had het me grootste vijand geweest dan had ik het nog erg gevonden.
Dus niet zomaar je conclusies trekken.

Dit is een condoleance-topic, en dan ga jij een beetje met je laffe grote smoel de mensen een beetje lopen fokken...

wat moet jij dan, ga 's dood, lekker dood aan de drugs:jaja:

Remco (y)
En hump
Goh ik maak zo geen vrienden

Jeetje alsof ik daar opzit te wachten:gaap:

NOU NOU...

BHT nogmaals laat je niet gek maken. Reageer er maar niet meer op. Zal je alleen nog maar meer verdrietig maken. Remember him the way he was...not what people tell you!

Triest weer hier zeg :kots:
:/

vind het alleen erg triest dat jullie elkaar lopen af te zeiken op iemands topic met veel verdriet...

nawh hump heb btje gelijk
kun je dan niet rusie maken/zoeken in een ander topic?
denk dat de mensen die hier zo zijn nou niet echt zin hebben in onaardige woordenwisselingen

las ut net pas MisS_PARRUK
maar k ga me dr nu ook niej meer bemoeien en dr ook niet meer op in....
laatste aanpassing

ik ben zo verdrietig:jaja:

wat kan mij dat nou schelen als die gast zich lekker doodvreet aan die drugs:S

MisS_PARRUK was dat voor mij bedoeld??

Slave of the Rave sow stoere jongen (Y)(Y)
laatste aanpassing

Alsof ik hier ruzie zoek:S
Die hump moet gewoon een keer ze bek houden

Probeert zieltjes te winnen hier :S

Slave of the Rave sow stoere jongen

Je naam zegt genoeg over je iq

ik ben het eigenlijk wel met Bins eens

Lullig enzo dattie dood is :flower:

maar moet je maar niet aan de pillen gaan

Slave of the Rave Was dat grappig bedoeld??
want dan vraag ik ff aan me moeder of ze me wil kietelen, kan ik maybe ff lachen!!
laatste aanpassing

Zworkje
niet te hard hoor anders ben je respectloos bezig;)

En remco ehehehe :o

drugs is en blijft troep..

Ik vind overigens wel dat dit beter ergens anders kan worden uitgevochten

Dat is dus wat ik al de hele tijd zeg:/

Topic mag van mij dicht
En die hump mag ook hemelen

nee was bedoeld in het algemeen. Vind dat iedereen recht heeft op zijn eigen mening, maar om dat te doen op een topic van iemand met veel verdriet... dat noem ik respectloos...

En denk dat Bins en Slave of Rave elkaar wel gevonden hebben....
Slave dit is een topic waar iemands maatje net van overleden is en dan ga jij zulke verhalen ophangen, gloof dat je dat toch echt in de drugs topic je meningen aan de man moet brengen. Jou kan het niks schelen dat die gast (welke gast) dood is....maar ik zie het als weer een jong iemand.... een persoon....

Waar gehakt wordt, vallen spaanders

Waar gebruikt wordt, vallen doden

That's it...

En denk dat Bins en Slave of Rave elkaar wel gevonden hebben....
Slave dit is een topic waar iemands maatje net van overleden is en dan ga jij zulke verhalen ophangen, gloof dat je dat toch echt in de drugs topic je meningen aan de man moet brengen. Jou kan het niks schelen dat die gast (welke gast) dood is....maar ik zie het als weer een jong iemand.... een persoon....

eigen schuld

Overigens wil ik wel even kwijt dat het natuurlijk goed mogelijk is dat er iets in zijn drankje is gedaan

Dat hebben ze bij mij ook wel 's gedaan:jaja: domme grappen, maar ik ging niet dood b)

Als jij een lichamelijke afwijking hebt

Aan je hart ofzo

Kan 1 pil fataal zijn....

Oja en ik weet niet welke leipen er nu weer van die boze "gabbers" op me afsturen

Maar krijg alweer dreig pb-tjes dat ik ook op de zwarte lijst kom te staan

hehe

Bins, je hoort en bij :lief:

nou slave to the rave en bins: ik hoop dat jullie beiden tegen een boom aanknallen, en dat we speciaal voor jullie ook een topic mogen aanmaken waar we jullie HEERLIJK onder mogen kotsen...

De maatschappij is jullie RAS liever kwijt dan rijk, dus STERF!!!!!

(Sorry aan de nabestaanden, maar ditsoort typische lui moeten uitgeroeid worden)

2 Bins: Vind je dat gek?
laatste aanpassing

slaves to the rave....egt jongen jij moet echt eens een keer je bek gaan houden jongen, je kan echt tever gaan met die kutopmerkingen je!!!
t word tijd dat je anders maar ff zo'n 2e slijmtopic opend!!!

bins je moet je grote bek houden over jp
anders kom jij ook op die lijst te staan waar
hij op staat ik hoop dat je dat begrijpt
jp R.I.P.

Hump geef je moeder eens een beurt (y)

De maatschappij is jullie RAS liever kwijt dan rijk, dus STERF!!!!!

(Sorry aan de nabestaanden, maar ditsoort typische lui moeten uitgeroeid worden)

Had jij soms een achteroom die Adolf heette?

Ron kom op remco is relaxed.

Hehe hump wazi jongentje

En.....pffff....wat ik ook al de hele tijd zeg, tis niet eens met zekerheid te zeggen dat drugsgebruik de reden is van zijn overlijden. Dat moet nu nog blijken uit autopsie van de het ziekenhuis.

Tis zo makkelijk om drugs schuld te geven en te zeggen eigen schuld dikke bult, maar wie kan er met zekerheid zeggen dat het ook het geval is. Wat ik begrepen heb is dat hij qua gezondheid al niet in orde was. En het gebeurt wel vaker dat jonge mensen ook zonder drugs sterven (geschokt??). Ken een 14 jarige jongen en een 16 jarig meisje die dood zijn gegaan aan een hartstilstand. Er waren nooit hartritmestoornissen oid gevonden bij deze jonge mensen. En nog geen 3 jaar geleden een vriend verloren ook op een zaterdagnacht. Toen had ook iedereen grote verhalen dat het door de drugs kwam en zeiden ze ook eigen schuld... maar hij was dood gegaan aan een bloedprop in zijn hersens. Wil ermee zeggen dat het gemakkelijk is om iemand te veroordelen. Gewoon zeggen dat het ze eigen schuld was, maar die jongen is wel mooi dood en misschien wel niet door zijn eigen schuld. Vind dat je daar niet over mag oordelen. Nogmaals er is weer een jong iemand dood gegaan en dat zou het belangrijkste even moeten zijn! Even erbij stil staan dat het weer een jong iemand is die overleden is. Jij zou de volgende kunnen zijn of je broer of je zus of een maatje van je...

wat nou remco is relaxt, ik kan die gast gvd niet uitstaan, met die kutopmerkingen van 'm opsodemieteren met die gozer!!!:@

Hij is dronken;)

zullen we gewoon allemaal nu dit topic verlaten :)

Wat een slappe smoes...

nou ik ben niet dronken...
laatste aanpassing

Jet kroket als jij je er nou ff lekker buiten houd.

Van mij mag het topic DICHT

hahahahahaha:)

Dat bepaal ik zelf wel Bins!

hahahahahahahah op je hoofd!!

hallo, ik zit hier de boel nog een beetje te sussen en ik krijg zo'n PB:

:bah: respect voor de doden

Jij gaat je ineens met dingen bemoeien terwijl je niet eens weet waar het over gaat:s

Lieve mensen was weer gezellig ben pitten :)

1 DUIDELIJK ANTWOORD! JP ZAT NIET AAN DE DRUGS DOKTER HEEFT NIE GEZEGD OVER JE MOET NIE ZOVEEL BLOWE! JEAN PIERRE HIELD VAN 2 DINGEN DAT ZIJN DE VROUWE EN BIER! EN HIJ IS TEGEN DRUGS DUS WAT ZITTEN JULLIE NOU ONZIN TE LULLEN OVER HAD IEMAAR GEEN DRUGS MOETEN GeBRUIKEN HET IS HIER EEN SOORT VAN CONDOLEANCE VOOR JP! EN GEEN KRITIEK PAGINA! BEHEERS JE EENS! DENK AAN DE NABESTAANDE (de gezinsleden, opa en oma`s van jp. Famillie van jp. vrienden van jp )ff te horen krijgen dat misschien je zoon aan de drugs zat omdat die verhalen de ronde in gaat omdat 1 de debiel zegt van hmm jah jammer moet je maar geen pillen slikken! Dat kan je nie bepalen! als je het niet weet!!!!!

Zou je misschien even wat meer respect kunnen tonen. kweet dat het klote is als mensen je gaan zitten afzeiken, maar doe dat dan prive. Dit meisje van die topic weet ook niet beter die wilde haar verhaal en verdriet gewoon even kwijt. Laat haar dan in haar waarde en oordeel niet te snel. Doe het dan in PB-tjuhs....

:respect:

PBtje kwam niet van de topic opener...

En sorry hoor, ik heb mijn respect gegeven, maar ook verteld hoe ik dnek over mensen die sterven aan de drugs

Daarbij heb ik gezegd ALS hij al zo gestorven is

Dus ga niet mij hier zitten afzeiken

zo, ik ben nu wel populair:jaja:

36 pb'tjes in 1 uur b)

ontopic:

sneu dat hij dood is