Partyflock

Forumonderwerp · 668166

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Sommigen van jullie weten misschien nog dat ene voorval met robby (robpacino) die 3 dagen in coma heeft gelegen doordat hij een of andere pil in zn drankie heb gekregen...
hetzelfde is (waarschijnlijk, sommige mensen zeggen van wel, sommigen niet) ook bij een andere jongen gebeurd, JP....alleen hij had niet het geluk om nu nog het verhaal na te vertellen...jp'tje is niet meer onder ons...

bij deze wil ik nog ff eerbetoon aan hem geven (ofzo )

ik wens alle nabestaanden veel sterktuhh
we houde van je JP!

extra info:

jp was gister avond om 24.00 zestien jaar geworden en heeft na dat hij terug ging van de discotheek locomotion een hartstilstand gekregen op de fiets...hij wordt deze week naar den haag gebracht voor onderzoek....

whahah ja hoor
misschien heeft hij zelf wel wat genomen ?

:kots: op alle respectloze reacties

:(
veel sterkte aan alle nabestaande!
laatste aanpassing

Het is al erg genoeg dat er een 16jarige jongen een hartstilstand krijgt.. Dit verdient niemand!!

Sommige reacties die hierop staan, slaan echt nergens op!

Veel sterkte aan nabestaanden! (F)
laatste aanpassing
Heel veel sterkte aan de ouders en broer van JP (f)
En natuurlijk ook aan de rest van de familie en al z'n vrienden!

Lieve JP, ik zal je nooit vergeten :'(
laatste aanpassing
Familie en alle vrienden, gecondoleerd!
En natuurlijk veel sterkte toegewenst!!
:flower:

(ps: veel reacties kunnen volgens mij alleen maar hier op PF voorkomen, shame on you!! :kots: En voordat iemand op deze reactie begint te zeiken, antwoord zul je er van mij niet op krijgen, zinloos dus)
laatste aanpassing
Werkzaam bij Partyflock
ik sluit dit topic, ik vind de reactie te belachelijk voor woorden.

ALs men over de dood van deze jongen wil praten dan adviseer ik elkaar via PB te contacten.

intriest dat het moet gebeuren dat ik een topic moet sluiten dat ter nagedachtenis is aan iemand. bah bah bah