Partyflock

Forumonderwerp · 668143
Waarschuw beheerder
donateur
Mensen Ben ik de enigste die zoveel relle en bebloede mensen heb gezien??? niet normaal meer!! :S

volgens mij was dr een bepaalde groep binne die hier echt op uit waren...

wie heeft er nog wat gezien?
Waarschuw beheerder
3SUH weet niet wat jij nou weer ouwehoerd

en wat er was met meisies, werd ook uitgevochten door meisies
Waarschuw beheerder
ik weet wat ik gezien heb ;)
Waarschuw beheerder
en hoe weet je dan dat het '' joden'' waren??

Artiest Sentinel
Waarschuw beheerder
precies en ik kan daar helemaal over meepraten

En tollen ;)

Naja kreeg zelf ook een leuke tik tegen me kanis, maar ja whatever, daarna wel weer goedgemaakt. Heb wel me t shirt meg moeten pleuren :@
Waarschuw beheerder
ach ja max, tollen kan wel is he ;)

Waarschuw beheerder
Tollen is noest :D
Waarschuw beheerder
hehe ;)

maar heb me gram wel gehaald hoor ;)
Waarschuw beheerder
en niet meteen weer andere dingen denken ;) :P
Waarschuw beheerder
en hoe weet je dan dat het '' joden'' waren??

Nou als er Amsterdam Hooligans en joduh joduh geropen wordt , lijkt me duidelijk ;)
Waarschuw beheerder
ah dus dat was het, dus als ik het goed begrijp probeerde die ziellige stakker mijn portemonee te jatten omdat ik een kale kop heb en kissies aan had. het lukte de stakker omdat me portemonee vast bleek te zitten met een keykoord aan me broek. dus ik pak me portemonee terug, komt er toch hoop herrie uit die stakker en zijn vrindjes. maar omdat ik me omdraaide weg weg liep dachten ze volgens mij zoiets van..
"kom we gaan hem nat gooien met een gas water van 2,20!!" :s
sorry maar kaal en kisten kunnen ook gezellige feest beesten zijn ipv relbeesten of wat dan ook
veder geen relluh gezien en samen met me meis een top feest gehad.
partypeople bedank
Waarschuw beheerder
Hardheaded weet niet wat jij nou in een keer lult :S

3SUH ik weet waar je het over hebt (denk ik) en daar werden echt niet door gasten meisies geslagen
Waarschuw beheerder
Nou als er Amsterdam Hooligans en joduh joduh geropen wordt , lijkt me duidelijk

kunnen meisjes ook roepen hoor:vaag:
maar volgens mij hoor jij alleen wat je wilt horen :s

Waarschuw beheerder
Mensen die je portomonee proberen te jatten verdienen het om eens 'bijgewerkt' te worden toch
Waarschuw beheerder
die security kan ook agresief zijn hoor. Een vriend van me keek even over een hek of de rest van de groep kwam en werd er met geweld vanaf gesleurd. Dat vind ik ook niet normaal, ze hadden het ook eerst kunnen vragen maar nee hoor meteen laten zien wie de sterkste is. En dan moet ik me veilig voelen met agresieve security om je heen.
Waarschuw beheerder
ik vecht niet op feesten. ook niet voor zoiets.
vind ik ECHT ZONDE VAN het kaartje, de muziek (de DJ doet toch zijn best voor je), me tijd (feest is zow voorbij) en van het geld wat je er door heen jaagt.
als ik wil vechten ga ik wel stoeien met me kleine neefjes, dan wordt er onder tussen nog gelachen ook.
Waarschuw beheerder
er was gewoon te veel kutvolk daarom werdt er zoveel gevochten!!!!!!!!
Werkzaam bij Area 0522
Artiest {SHOWLIST artist 1760, 7723}
Waarschuw beheerder
donateur
Dat weet jij, maar ik voldoe wel aan de primaire nasi-voorwaarden; kale kop en kisten aan

een kale kop en kisten is niet altijd standaard fout, dan kan je bezig blijven. Als er een heel circus omheen hangt is het vragen om problemen.

Zo trof ik afgelopen weekend ook zo'n triest mannetje met "88" op zijn jas, en "SS". Dan ben je sneu en verdien je een dreun voor je kop, en das nog het minste. Opzouten met die K#nkermongolen.

Snap de A-dam-Rdam confrontatie best, das prestige, maar die andere mongolen moeten gewoon oprotten, want verpesten de goeie sfeer, laat dan maar een stel amsterdammers ff losgaan (y)
Waarschuw beheerder
Zo trof ik afgelopen weekend ook zo'n triest mannetje met "88" op zijn jas, en "SS". Dan ben je sneu en verdien je een dreun voor je kop, en das nog het minste. Opzouten met die K#nkermongolen.

precies hunten die gasten!!!!

Waarschuw beheerder
Kijk iemand die het snapt (Y)

Maar goed jullie lopen allemaal te zeiken over een vechtpartijtje, maar de meeste zijn ondertussen blij dat de Fun opgeruimd is, blijkbaar was er zaterdag een groep die dat nog eens duidelijk gemaakt moest worden, dat er schoonmaak is gehouden :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
de grote "voorjaarsschoonmaak"???

:D

ik vecht niet mee, maar ga graag een stapje opzij om ruimte te maken...

Waarschuw beheerder
Whehehe
Waarschuw beheerder
ja heb zaterdag weer veel goeie mensen leren kennen! topper gasten

Waarschuw beheerder
:bier:

Waarschuw beheerder
:bier:
Ik ga slapen mazzel
Waarschuw beheerder
donateur
dit topic leeft trouwens al veel te lang.

zowiezo de term rellen is niet van toepassing mijns inziens, maargoed...

de groeten....van jullie hoofd tot jullie voeten...

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb er 4 gezien en elke keer stond ik er schijnbaar tussen , 2 keer in de achterste zaal en twee keer in de grote
geen id waar t over ging maar t onstond vanuit t niets

beetje jammer erg jammer

een uitsmijter beukte iemand echt hard op zn bek

mooi zo ! moeten ze vaker doen met dat soort lui
en die uitsmijters eens een keer van die shockapparaten meegeven zodat ze die lui meteen af kunnen voeren

als je wil rellen spreek je af op een weiland niet op een feest waar van oudsher ( mits ik de juiste muziekstroming in me hoofd heb lees gabber hardcore ) de sfeer erg relaxt zou moeten zijn....
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb ze ook inderdaad 2 keer hard voor me neus langs geslagen zien worden, beetje jammer dat er toch altijd nog mensen zijn die willen vechten op een feest:/ , want verder was de sfeer echt wel goed:)
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
Waarschuw beheerder
donateur
Gezien!! ik stond naast de EHBO, werden flink wat mensen eruit gegooit, hardhandig:9
vooral Niet-Hardcore-Mind people. dus tja zegt weer genoeg denk?? :/

Artiest R-K
Waarschuw beheerder
Terecht, oprotten met die nazigasten..

Waarschuw beheerder
ik heb er niet zoveel gezien maar dat kan ook aan mij liggen :> maar wel dat er zon mafkees op me afliep en zei dat ik moest opk#nkeren met me k*nker amsterdamse accent en mij een beuk wou verkopen maar een stappie opzij en hij lag op zijn bek zo ver heen was hij.
Waarschuw beheerder
Weet je zeker dat hij geen beuk kreeg van iemand anders met een Amsterdams accent? :)

Waarschuw beheerder
Haha ja dat weet ik zeker maar hij kon amper nog lopen dus dat scheelde weer :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
leuk he, die hardcorefeesten, volgende keer weer gezellig?(L)

Waarschuw beheerder
Nazi's moeten gewoon geklapt worden. Domme gansen die met dingen om hun lijf lopen en vaak niet eens weten waar ze zogenaamd in geloven.....

Stond afgelopen zomer op dboy invasion in de powerzone en toen vroeg er ook zo'n mongool aan mij uit welk land ik kwam. Tja kan ik het helpen dat ik wat bruiner was dan normaal..... Maargoed heel irritant dat soort mensen en die moeten gewoon flinke klappen krijgen. door 2 van dat soort akkefietjes ga ik al niet eens graag meer naar die feesten toe..

Waarschuw beheerder
EN als nou gewoon iedereen elkaar lekker laat gaan want iedereen zegt wel ik wil feesten zonder rellen maar, toch zijn er genoeg mensen die die " nazi's " Willen rammen dan doen jullie toch net zo hard mee laat lekker iedereen elkaar met rust en gewoon gaan feesten ook die "Nazis"dan zijn er helemaal gene rellen meer en kennen we weer gezellig naar feesten :P
Waarschuw beheerder
Miech, volgende keer weer een techno feestje dan maar? :) Speciaal voor jou! (L)

Waarschuw beheerder
ja miech gaan we me 40 man oké :lief:
Waarschuw beheerder
Oooh Miech heeft enkele potentiële feesten zelf al bewust in z'n agenda gezet. (l):D

Waarschuw beheerder
Alles wat wij doen is toch wel leuk :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Op technofeesten loopt dat volk gelukkig niet rond.. dat scheelt..
Waarschuw beheerder
Nee, daar heb je Techno-pikkies die zichzelf hoger achten dan wij en dat kan natuurlijk niet! Wij zijn de besteh!! :D

Waarschuw beheerder
Het is ook nooit goed

Waarschuw beheerder
kheb helemaal niks gezien op buzz fuzz b-day party
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
1 ding is in elk geval duidelijk :yes: