Partyflock

Forumonderwerp · 668143
Waarschuw beheerder
donateur
Mensen Ben ik de enigste die zoveel relle en bebloede mensen heb gezien??? niet normaal meer!! :S

volgens mij was dr een bepaalde groep binne die hier echt op uit waren...

wie heeft er nog wat gezien?

Waarschuw beheerder
rellen :S nix van gezien:)
Waarschuw beheerder
Nee ook niks gezien,
vondt de sfeer wel goed eigenlijk

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik heb wel aardig wat relletjes gezien. En het viel me op dat daar elke keer gasten bij waren met zo'n matje. was zeker kut dat gevecht
Waarschuw beheerder
geen rellen gezien,

wel iemand die kneiterhard van de trap af donderde, zag er best kut uit :/

wel idd gasten met matjes gezien waar ik cker van wist dat ze op rellen uit waren,
ze leken me nog al boos :S, ach jah...
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb uitsmijters 3 keer in zien grijpen of zo,

die gozer die van de trap flikkerde was een vriend van mij :d (hij had alleen onthouden dat ie hard was gevalle maar niet egt last gelukkig)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
der waren zkers wel gevechten tiring lijers.
heb zkers 5 mensen gezien met bloed over hun hoofd enzo.
Oja als die kanker debiel dit leest die me hoofd beetpakte opkankeren van feesten, waarom ben je meteen na zi als je je broekspijpen oprold.
Waarschuw beheerder
was weer gezellig in zaandam zo te lezen en damn... met witte bretels in de hemkade lopen... damn wilt ie dood ofzo?
Waarschuw beheerder
donateur
Kijk ik heb zelf ook een hekel aan vechten op feesten maar als ze nou van die kneusjes met bretels en kettinkjes gaan pakken, kan ik hun echt geen ongelijk geven.. heb in ieder geval ook bretels op de grond zien liggen (6) :-9 :yes: Goeie zaak (y) :-p
Waarschuw beheerder
sja zag wel heen en daar wazi´s door de lucht vliegen :p
Werkzaam bij Area 0522
Artiest {SHOWLIST artist 1760, 7723}
Waarschuw beheerder
donateur
Oja als die kanker debiel dit leest die me hoofd beetpakte opkankeren van feesten, waarom ben je meteen na zi als je je broekspijpen oprold.

als je nu gewoon niet je broekspijpen oprolt, zul je grote kans hebben dat ze van je hoofd afblijven.

"als het kwaakt als een eend en het ziet er uit als een eend, grote kans dat het een eend is. Snappie" ;)
Waarschuw beheerder
"als het kwaakt als een eend en het ziet er uit als een eend, grote kans dat het een eend is. Snappie"

wat een wijze woorden op deze maandag ochtend :P

Waarschuw beheerder
zijn gewoon een paar gasten die dit al langer doen en het als een gewoonte gaan zien denk ik.....en dat zal niet stoppen totdat ze of worden geweigerd bij feesten of zelf een keer onwijs hard gepakt worden.......t'maakt t dr allemaal niet beter op :[

Waarschuw beheerder
zijn gewoon een paar gasten die dit al langer doen en het als een gewoonte gaan zien denk ik.....en dat zal niet stoppen totdat ze of worden geweigerd bij feesten of zelf een keer onwijs hard gepakt worden.......t'maakt t dr allemaal niet beter op :[

Waarschuw beheerder
:)
Waarschuw beheerder
Waar was Neophyte nou?

Zo jammer he.....

Waarschuw beheerder
:D
Waarschuw beheerder
Volgens mij niet alleen wazies aangepakt zo te horen , zag idd die gozer met blond haar en een wit shirtje 3 keer in elkaar gerost worden , als dat een wazi was... :vaag:

naja ik haat rellen , verpest de sfeer, je ziet iedereen direkt op zijn hoede zijn , en mensen lullen minder snel tegen onbekenden

Waarschuw beheerder
Dan zal ie het wel verdiend hebben :yes:

Waarschuw beheerder
shit happends

Waarschuw beheerder
Al wakker Bassie :D
Was lache he gister?

Waarschuw beheerder
pfffffff wat een gekkehuus gister.

maar heb me keurig met u Dhr maximus orgasmus erasmus vermaakt :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
je hebt me keurig met me:vaag: A natuulek :D

Ok nu snap ik het:yes:

Heb je je paard bij je ??:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:vaag:
ik ben ziek :D

Waarschuw beheerder
:vaag:
ik ben ziek :D

Waarschuw beheerder
Ik ben helemaal fris en fruitig, snap er ook geen reet van hoe dat ken :)
Waarschuw beheerder
wacht maar morgen :P

owja jef was je der ook!? heb je niet eens gezien man , terwijl ik in elk hoekje wel geweest ben :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Gasten met NL vlaggen, white power kruizen, bretels of kisten met witte veters worden gewoon niet getollereerd in en om Amsterdam, KLAAR verder maak ik der geen woorden aan vuil ...

Anders ga je het effe goedpraten, stuk vuil :bah:

Het is niet aan jou om te beslissen wat iemand aantrekt, als je er problemen mee hebt, spreek je iemand van de security aan.

Als je 1 iemand pakt, verpest je de sfeer voor iedereen die erbij staat, leuk he...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Beetje jammer weer om zo iemands verjaardags feestje te verpesten...

Ben blij dat ik op Intenze was!

Waarschuw beheerder
donateur
Ben blij dat ik op Intenze was!

Ik niet, want het was een lekker feessie in de Hemkade, hehe :D :D :D
Waarschuw beheerder
Geen rellen gezien, dat hoort ook niet thuis op een feest!

Mijn verslag staat online :

Buzz Fuzz Birthday
Waarschuw beheerder
Gasten met NL vlaggen, white power kruizen, bretels of kisten met witte veters worden gewoon niet getollereerd in en om Amsterdam, KLAAR verder maak ik der geen woorden aan vuil ...

niks aan toe te voegen SJ
Waarschuw beheerder
Anders ga je het effe goedpraten, stuk vuil

Het is niet aan jou om te beslissen wat iemand aantrekt, als je er problemen mee hebt, spreek je iemand van de security aan.

Als je 1 iemand pakt, verpest je de sfeer voor iedereen die erbij staat, leuk he...laatste aanpassing: 29 maart 2004 11:49

nee gasten die dat aandoen vragen er gewoon om simpel

Waarschuw beheerder
donateur

Mensen met nl vlaggen en witte veters heb ik zowieso niet gezien in de hemkade.
Daarbij is het niet aan een stelletje imbecielen, maar aan de security wie er wel en niet binnen mag.

Mag er eindelijk hardcore worden gedraait in de Hemkade, moet dat perse weer verpest worden omdat iemand iets aan heeft wat jou niet aanstaat.

En daarbij lopen er zat neo's rond in Amsterdam op de dam en in de coffeeshops, dus dat niet tolleren zal wel meevallen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
goh, rellen op een hardcorefeest, daar heb ik nou echt nog nooit van gehoord...
Waarschuw beheerder
Weinig gezien,, gewoon lekker uit mn dak gegaan!!!
Waarschuw beheerder
niks van gemerkt, kwam in de trein wel een stel mensen tegen met rood-wit-blauwe bretels wat me nogal verbaasde.. maar wat me nog meer verbaasde is dat ze daarna ook nog binnen liepen :S. en verder vind k idd ook dat dat hele amsterdam-rotterdam gezeik maar es afgeschaft moet worden, een vriend van me werd namelijk bijna in de fik gestoken omdat hij een neophyte jas aan had :S

Waarschuw beheerder
jeetje

Waarschuw beheerder
donateur
kansloos volk, alsof ze niets beters te doen hebben. kan mij het nou verrotten of je een accent met veel ^ hebt of dat je klinkt als een viswijf op de markt. als je maar relaxed babbelt.

voor sommige simpele zielen, helaas oververtegenwoordigd in de HC scene (en de reden dat ik nooit meer naar die feesten ga), is dit te moeilijk blijkbaar....
Waarschuw beheerder
donateur
tja, als iedereen zich nu normaal gedraagt, en er niet bij loopt als een duitse clown....en dan dat geneuzel, zo van ik vind Hooligan gewoon een mooi merk...:kots:

nogmaals ""als het kwaakt als een eend en het ziet er uit als een eend, grote kans dat het een eend is"
Waarschuw beheerder
donateur
tja eh al die "wazi" figuren weten hoe het gaat in a'dam en dan toch nog doen he :vaag:
Waarschuw beheerder
Haha, en vanwaar dan zoveel mensen die het juist zo top vinden dat alle feesten in Amsterdam e.o. ontdaan worden van die wazi figuren? :D Trouwens, nooit nagedacht hoeveel last je van je eigen ledematen kunt hebben als je nogal hard slaat of trapt tegen zo'n hitler-aanhanger? Wees blij dat een groep mensen dat ervoor over heeft! :D:D:D

Dáááág! :D

Waarschuw beheerder
Ik stond in de rij en ik keek om me heen en voelde me echt een kutje iedereen om me heen had Lonsdale aan en opgerolde broekspijpen en bretels! Sorry maar is mijn mening HET ZIET ER NIET UIT!!
En jongen zag ik staan die had zo'n strakke broek aan je zag alles zitten, het leek wel een paardrij broek, kijk eens in de spiegel!!! Maarja is mijn mening!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Gezellig he, zo een feestje!....

Waarschuw beheerder
donateur
volgende week weer?

ik sta naast die linker gast met witte bretels en kale kop, en dat rechtermeisje met schotse ruitjesrok en zwarte laarsjes
Waarschuw beheerder
Was inderdaad een topfeessie! Heerlijk vermaakt. :)