richard kelder... wie is richard kelder? wat is richard kelder? IS richard kelder? poept richard kelder? drinkt richard kelder? slikt, spuit, snuift richard kelder? anaboleert richard kelder? studeert richard kelder? werklotiseerd richard kelder? caramboleert richard kelder? bassie & adrianeert richard kelder?
Het doet mij pijn in het diepste van mijn hart, zoveel ongelovigen te zien.
Ik heb mn best gedaan maar blijkbaar is de mensheid niet capabel genoeg om het belang van een dergelijke religie in te zien.
Ondergang zal jullie lot zijn
Hij is een dwaas,maar hij heeft zo zijn goeie kanten....uhhhhhhh!Maar volgens mij komt hij van een andere planeet waar ze GHB drinken als water....Jezus,wat kan hij drinken!volgens mijbeweegt hij zich voort met Ghb in zijn bloedaders,altijd net zo gek.....Bweueeeeeeeeeeeeeeep.
Richard Kelder die komt bij de huisarts en zegt:Dokter,wat moet ik doen,ik ben helemaal verkeerd bezig,ik wil veranderen!en dokter zegt van:Je kan niet veranderen, je bent Richard Kelder!Je blijft kansloos!Enigste optie is zelfmoord plegen!hahahaaaaaaaaaahahahaaaa
Wat is dat nou ineens voor gepraat over kontgatten.
En gevlegd anushaar.
Laten we duidelijk maken dat Kelder niet in is voor zulk soort ongein.
En dat Richard aan bodypainten doet gaat me het petje te boven, die man is ook van alle markten thuis.