9768x bekeken
| Betreft: | evenement: High Quality, vrijdag 28 mei 2004 om 21:00 |
Dat was dus ook mijn motto vandaag. Aangezien ik maandag niet in staat ga zijn om in de UB te studeren vanwege Awakenings de avond ervoor, moet ik dat nu maar doen.
Zit ik met mijn goede fatsoen op goede vrijdag met mijn neus in de boeken
Maar.... ik heb al een prachtige inleding geschreven en de eerste pagina is bijna vol.
Nog een stuk of 3 te gaan!
Zit ik met mijn goede fatsoen op goede vrijdag met mijn neus in de boeken
Maar.... ik heb al een prachtige inleding geschreven en de eerste pagina is bijna vol.
Nog een stuk of 3 te gaan!
waarom staan er hier nooit geen techno feesten
alleen maar hardhouse hardtstyle en kut gabber
alhoewel hardstyle natuurlijk ook kut gabber is
jammer dat al die feestjes tegenwoordig door die naties en andere mensen die zich voor doen als gabber worden verpest net als teqnologie was altijd leuk techno feest maar geloof dat ze nu beter hardstyle kunnen draaien want dat soort koters liepen er deze keer wel rond heb 1 woord over voor die mensen losers let liever wat meer op de techno elctro feesten bijv op vrijdag in amsterdam alleen maar leuke feesies en daar lees je nooit wat over echt zonde
alleen maar hardhouse hardtstyle en kut gabber
alhoewel hardstyle natuurlijk ook kut gabber is
jammer dat al die feestjes tegenwoordig door die naties en andere mensen die zich voor doen als gabber worden verpest net als teqnologie was altijd leuk techno feest maar geloof dat ze nu beter hardstyle kunnen draaien want dat soort koters liepen er deze keer wel rond heb 1 woord over voor die mensen losers let liever wat meer op de techno elctro feesten bijv op vrijdag in amsterdam alleen maar leuke feesies en daar lees je nooit wat over echt zonde
Punt komma uitroepteken ?????
Wat een vreselijk nutteloze toevoeging aan ons topic is dit zeg!
Maar om even verder te gaan waar we waren gebleven:
Het duurt inderdaad veel te lang!! Maar ik ben er zeker van dat we het wel overleven.
Ik vind dat er genoeg leuke dingen op de agenda staan en weet ook zeker dat ik me goed ga vermaken tot die tijd
Wat een vreselijk nutteloze toevoeging aan ons topic is dit zeg!
Maar om even verder te gaan waar we waren gebleven:
Het duurt inderdaad veel te lang!! Maar ik ben er zeker van dat we het wel overleven.
Ik vind dat er genoeg leuke dingen op de agenda staan en weet ook zeker dat ik me goed ga vermaken tot die tijd