Partyflock

Forumonderwerp · 667784

Waarschuw beheerder
Ik vind dat het de Feyenoord supporters zijn.
Waarschuw beheerder
Is dat alles wat je kan zeggen?

Waarschuw beheerder
Uk :respect:
Waarschuw beheerder
haha kan niet niemand gewoon reageren en verder gaan met de discussie wel op een niveau als het kan! :-)

Waarschuw beheerder
Ajax bwhehehehe :/
Waarschuw beheerder
Jezus, waar komt ineens al die nieuwe aanwas vandaan op Partyflock? :S Snap trouwens niet dat mensen hier antwoord op kunnen geven... het zegt me in hoeverre die persoon een beetje zicht heeft op het supporterswereldje.

Een vraag waarop je geen enkele club kunt noemen. Zou zelf ook blijven komen als Ajax nooit meer een wedstrijd zou winnen en weet van honderden mensen sowieso dat ze er hetzelfde over denken. Dat zal bij andere clubs (en dat kun je dus ook zien van degraderende clubs) net zo zijn.
Waarschuw beheerder
Zeg ik dan dat het fout is wat jij zegt? :D Volgens mij noem jij geen club.

Waarschuw beheerder
Daarom...er zijn altijd veel 'supporters' die alleen komen als het goed gaat en er zijn ook zat supporters die er altijd zijn en hun club ten alle tijden blijven steunen !! ...elke club heeft dat, er is dus geen winnaar :)
Waarschuw beheerder
haha nee hoor niets fout aan, jij begrijpt me tenmiste, en ik jou! Zal vast wel komen omdat we de zelfde club hebben :-p
Waarschuw beheerder
Utreg natuurlijk !
Waarschuw beheerder
Haha dat is leuk dat je dat zegt! het is natuurlijk duidelijk dat utrecht een fanatieke supporters schare heeft. Maar het feit blijft dat zeker 20% van de huidige utrecht supporters en dan hoofdzakelijk de jongeren 5a6 jaar geleden nog regelmatig naar Ajax ging. En in de tijd dat utrecht een doorstart maakte ze masaal over stapte naar hun plaatselijk FC. Loop der tijd zijn er veel van die meelopers afgehaakt en datis ook de reden dat utrecht nu met een te groot stadion zit. Omdat deze berekingen zijn gemaakt op de wachtlijst van 5 jaar geleden!

Waarschuw beheerder
donateur
Wat is fanatiek ? Ook een zinloze discussie...

Ben je fanatiek als je iedere wedstrijd gaat, of ben je fanatiek als je een actie doet, en juist met 500 man thuisblijft ?

Leg het maar uit, in mijn ogen is het nog steeds een onzindiscussie... En ik denk dat dat niet gaat veranderen..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
[img]http://members.lycos.nl/kopspijkert/pics/fey.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
en friezen niet te vergeten
Waarschuw beheerder
donateur
Haha dat is leuk dat je dat zegt! het is natuurlijk duidelijk dat utrecht een fanatieke supporters schare heeft. Maar het feit blijft dat zeker 20% van de huidige utrecht supporters en dan hoofdzakelijk de jongeren 5a6 jaar geleden nog regelmatig naar Ajax ging. En in de tijd dat utrecht een doorstart maakte ze masaal over stapte naar hun plaatselijk FC. Loop der tijd zijn er veel van die meelopers afgehaakt en datis ook de reden dat utrecht nu met een te groot stadion zit. Omdat deze berekingen zijn gemaakt op de wachtlijst van 5 jaar geleden!

Vraag me af hoe je an die wijsheid komt..
En om maar verder te gaan.. Wanneer heb je de beste supporters?? Als er nooit rellen uitbreken?? Wanneer heb je de trouwste?? Die naar alle uit-thuis wedstrijden gaan?? Dan kan ik nu al zeggen dat NIEMAND de beste en trouwste supporters heeft.

Feyenoord dit, Ajaks dat... De kuip zit alleen vol als het goed gaat. Ajaks kwam laatst vooruit om te rellen.. Dus ja, zinloos topic vin ik :gaap:

I rest my case en neem een :bier:

Waarschuw beheerder
Dat ben ik!!

Waarschuw beheerder
nec supporters :P
Waarschuw beheerder
'just techno' zal wel supporter zijn van die club uit de homohoofdstad van europa waar ze demonstreren omdat ze de regenboog vlag buiten willen kunnen hangen.

ontkenningsfase noemen we dat.....:S

Waarschuw beheerder
je hebt helemaal gelijk (Y)
Waarschuw beheerder
ik ben zelf voor ajax, maar ik denk (veel ajax-supporters zullen me dit niet in dank afnemen) dat de ADO supporters dicht in de buurt komen
Waarschuw beheerder
nou inderdaad het stadion zit daar elke week tjokvol.

vooral toen ze halverwege de ranglijst van de 1e divisie hingen :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hoe kan je ado nou met ajax vergelijken
Waarschuw beheerder
wie doet dat dan?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mister frits bom:D
Waarschuw beheerder
gezellig he vakantieman

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hier is het altijd gezellig
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vin bij FC Partyflock de sfeer ook wel zwaar goed :D :D
Waarschuw beheerder
Celtic, no surrender!

Waarschuw beheerder
er is maar 1 trouwe aanhang!!
Die van FC Groningen :yes:
rest is allemaal :gaap:
Waarschuw beheerder
donateur
er bestaan bijna geen trouwe aanhang :gaap:
Gedeelte van de supporters die bij een club komen, komen er in goede EN slechte tijden.
De rest komt alleen als het goed gaat of omdat de buurman ook heen gaat :kots:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zero One Zero << je hebt aardig gelijk
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik ga voor Kampong!!!!:yes:
Die hebben echt een hele trouwe aanhang:bier:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik ben het voor een keer met bloemetje eens.

Niet door vertellen hoor ;p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik vertel het haar wel :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Jij klootzak
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Alcoholics: Kef verteld het me wel zondag :P
Waarschuw beheerder
donateur
T-time partygangers posse!!!!!

:)

___________/ :jaja:
Waarschuw beheerder
Jongens ff serieus nou. Een paar jaar geleden
ging het slecht bij ajakkes was het stadion toen
niet bijna leeg daarna ging het slecht met
feyenoord toen zat het stadion nou ook niet
bepaald vol.
En nu dan Den Haag speelt bij de degradatiezone
En het is iedere week uitverkocht het kan dan
aan mij liggen maar volgens mij heeft Den Haag
dan de trouwste supporters en het is nou niet
echt bepaald rustig altijd in het zuiderpark.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
SC Heerenveen!! Denk ik..

En Feyenoord ook wel

Waarschuw beheerder
Den Haag geen discussie over mogelijk welke andere promovendus neemt 1600 man mee naar amsterdam en rotterdam, 1000 naar volendam, 1200 naar vitesse ???

Enne.. HEERENVEEN ???

Waarschuw beheerder
En hoeveel supporters kwamen er naar ADO kijken toen ze nog in de Gouden Gids Divisie speelden ??? ;) ...ik geloof dat je toen blij mocht zijn als er 2000 mensen in het stadion zaten dus ADO is net zo erg :)
Waarschuw beheerder
witberg: voor Feyenoord en ajax is het van een kampioenschap naar een 3e of 4e plek een hele achteruitgang.
dan haakt er altijd een bepaald soort volk af.

bij den haag is eerste divisie naar eredivisie een hele VOORuitgang. dus nogal logisch dat er dan met de derde stad van nederland 1600 man mee gaan. lijkt me nogal triest als dat niet zo zou zijn.

we zullen zien als jullie ooit 3e (waarschijnlijk nooit dus :D) eindigen en het jaar erna 13e of het dan in die 2 jaren net zo vol zit.......ik denk het niet namelijk.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wat een onzin zeg!! je kan het moeilijk vergelijken! ik kom al 10 jaar bij vitesse, en als goed gaat is uitverkocht, en als slecht gaat zit je met 10000 man minder, ik heb liever allen de egte fantieke sup, dan al die neppo's!!

En ajax en feyenoord hebben de meeste suporters, dat lijkt me ook vrij duidelijk met zulke grote steden!!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ero one zero jongen we zullen zien
ben ook wel benieuwd maar in ieder geval is het
nu lkkr gesselie in den haag zonde alleen van zwolle
maar jah het is niet anders