Partyflock

Forumonderwerp · 667588

Sta ik net bij de free record shop!
zeg die gast!
ik heb net 5 minuten geleden de laatse 2 verkocht!
het is gewoon uitverkocht!!!!!
dat was niet grappig!
gewoon 5 minuten te laat!

wie gaan er dus nog meer niet allemaal?
en vind dat dus nu zwaar klote?

ik in ieder geval wel!
laatste aanpassing door een beheerder

Beter heb m'n kaartje al binnen,Word zwaar beuQen.:yes:
Werkzaam bij Area 0522
Artiest {SHOWLIST artist 1760, 7723}
er komen dus gewoon weer 2000 kaarten bij.

simpel.

maar ik ga lekker naar Psyclone!!!
Heb 'm toch al, en weet zeker dat ik anders nog makkelijk aan kaarten kon komen dus tja.. Maar wel snel hoor, normaal is 't een paar dagen van tevoren pas!
beetje vreemd dat ze gewoon proberen er 2000 man extra in te proppen.
Zelfs al hadden ze er hier in de eerste instantie geen vergunning voor :/

neeeeeeeeeeeee kut zeg!!!! :(

dat ik me kaartje al een maand heb ofzo :9

mja hoop dat ze die vergunning dus gewoon niet krijgen aangezien ik 25000 man met shockers al druk vond :/
Net nog bij een los verkooppunt de laatste 8 kaarten gekocht!

Gaat echt dik worden :bounce:
dan heb je dik mazzel!
het zal ook wel weer niet zo zijn, krijg ik mn geld vandaag zijn ze uitverkocht :@ :(
het zal ook wel weer niet zo zijn, krijg ik mn geld vandaag zijn ze uitverkocht

ik weet het ik heb het zelfde porbleem

nu wachten op 31 maart dan komen er 2.000 nieuwe kaarten
laatste aanpassing
Zal je er wel van die I Love Techno/ Shockers taferelen krijgen.....knetterdruk!!! Tenzij ze meer zalen mogen openen...maar ja....

31 maart dan komen er 2.000 nieuwe kaarten???
is het al zeker dan dat er kaarten bij komen?nee toch?..naja ik hoop van wel!!
verdomme ik was ook net te laat :S ik hoop dat ze wonsdag die kaarten nog in de verkoop doen!!

gisteren nog 4 kaarten erbij gehaald. ze zijn nog niet uitverkocht denk ik. ff ergens anders proberen

gisteren nog 4 kaarten erbij gehaald. ze zijn nog niet uitverkocht denk ik. ff ergens anders proberen

als het doorgaat sta ik de 31ste zeker voor de deur!
En ik ben net te laat :| UITVERKOCHT :(

Zo dan...?! Dat is wat je QUT noemt... :S

Maar er zijn vele manieren om nog aan een kaartje te komen...

Ik ben hardleers trouwens, ik ga straks nog ff naar de Primera :P Onder het motto "you never know"...
En ik ben net te laat UITVERKOCHT

Woensdag komen de laatste 2000 kaartjes vrij, dus ik zou om woensdagochtend om 9 uur voor een Free Record shop staan :D

Succes
Eerst sigarenzaak en 2 Free Record shops gehad,uitverkocht zeiden ze:sdaarna naar Dance Drugsstore(in Arnhem) gegaan, en nog 2 kaartjes heb weten te bemachtigen :):)
Mock, tis nog niet zeker of die kaartjes er wel komen.. :/
Maar als het wel zo is dan ga ik dinsdagavond in m'n slaapzak voor de Free Record Shop bivakkeren ;P

nah wel jammer
want uitverkocht is uitverkocht !!
je heb ruim de tijd gehad om je kaartjes te halen
en njaa 30 000 man in amsterdam rai :/
ach jah
als er maar genoeg ruimte is om loszz te gaan

Goed idee Damiët :) B there ... ;)
blijft tog altijd een van de mooiste fasen v/e feest :) al die stress.....heerlijk! :devil: :D
Ik weet niet hoor...maar volgens mij is IQ nog helemaal niet uitverkocht....

pfffffffffff....altijd dat gedoe van: HELP! Gewoon eerder kaartjes scoren!!!
Kwas er gister ook nog.....waren geen kaarten meer beschikbaar!
blijft tog altijd een van de mooiste fasen v/e feest:)al die stress.....heerlijk:devil: :D

moet je is bij markt kijken. voor mensen die nog kaarten willen. :P
Met nog 15 dagen te gaan, zijn vrijdag 26 maart de laatste kaarten voor In Qontrol verkocht. In een absolute recordtijd zijn er 28.000 kaarten middels de TicketBox filialen en Free Record Shop het land in gegaan naar de liefhebbers van de harde stromingen binnen de Dance.
Om de gigantische behoefte tegemoet te komen die er heerst bij de party liefhebbers, is Q-dance in gesprek met de gemeente om, zoals eerder gepland, tot 30.000 kaarten te mogen verkopen. De verwachting is dat vanaf woensdag 31 maart voor bezoekers de laatste kans is een kaartje te bemachtigen en met de huidige vraag zullen de kaarten dan maximaal twee tot drie dagen beschikbaar zijn. Hou dus de komende week Q-dance.nl goed in de gaten!

Op dit moment zijn de voorbereidingen in volle gang, de Amsterdamse RAI zal op 10 april met vier muzikaal ingerichte areas het toneel zijn van meer dan 40 (inter-)nationale artiesten in de genres Hardstyle, Techno, NRG en Early Hardcore. Q-dance haalt alles uit de kast op het gebied van geluid, licht, laser, led, decor en show om de bezoekers een onvergetelijke nacht te bezorgen.

Bron: Q-dance.nl
Die van mij krijg je nie :)

gelukkig hebben wij gisteren nog 2 kaartjes weten te bemachtigen :)
vanaf woensdag 31 maart

1 April grap misschien???!

Mine is in the pocket...

Waarschijnlijk komen er 10 april nog 2000 kaarten bij als ut kan en mag van de gemeente ofsoow dat zei die gozer igg tege me zus... maarre.. tja.. of die gozer te vertrouwen is...
Krijgen we dit bij elk feest?

Kaartverkoop is al 2 maanden bezig! Als je nou nog geen kaartje hebt, moet je toch echt bij jezelf zijn!

Ik ga iig lekker loos daar!

nee is nog niet uitverkocht hoor
want ik heb 2 kaarten die ik weg
doe

ow geintje die kaarten komen 31 maart.. geen 10 april hahahaha

Krijgen we dit bij elk feest?

Kaartverkoop is al 2 maanden bezig! Als je nou nog geen kaartje hebt, moet je toch echt bij jezelf zijn!

Ik ga iig lekker loos daar!

(y) mee eens...:jaja:
Nog maar een kleine 2 weken..:)
Kaartje kopen iemand?

Ik heb er nog 2!!

Stuur een priveberichtje als je interesse hebt!
Ohja, ze gaan alleen al tweetal weg, zijn erg aan elkaar gehecht die kaartjes ;)
De gemeente heeft positief gereageerd op ons verzoek om het oorspronkelijke aantal kaarten te mogen verkopen, omdat de capaciteit van de RAI ruimschoots voldoende is. Zowel Brandweer als Politie hebben een positief advies gegeven.

Op woensdag 31 maart, vanaf 9:00 uur 's ochtends gaan dus de laatste kaarten voor In Qontrol in de verkoop. Zorg dat je er op tijd bij bent bij een van de 1100 landelijke TicketBox verkooppunten, de verwachting is dat deze kaarten binnen een mum van tijd uitverkocht zijn.

morgen ochtend een uurtje vrijgenomen...:D

moet gewoon een kaartje hebben!:D

:bounce:

morgen dan maar ff me wekker zetten :D

ik heb gelukkig mn kaartje!
misschien 2, maar beter dan geen!
en heeft iemand zijn kaartje nu al gehaald?

ja ik !! :bounce:

ik ga naar INQONTROL :D:D

met mij nog 29999 anderen maar tog ik ga er heen :D:D:D

hehehehe

het is vroeg maar je moet er wat voor over hebben hé
laatste aanpassing
heb er net 3 gekocht :D zoooooooooo ben blij zeg :jaja:
Heb de mijne net ook op gehaald :D
Woeiiiiiiiiiiiii :P
2 _Badeend_ haha LOL toen stond ik er ook, al voor 9 uur was ik er.. :D