Partyflock
 
Forumonderwerp · 666592
 
vrijdagochtend 7 uur opgestaan, zondagavond 23.00 uur naar bed ... pfffff .. 10 pillen,fles wodka,20 Euro wiet en nog wat snuifsel.

Ik vind dit echt gekke wekendtjes die ook een hoog aantastingsvermogen hebben .. ben er duidelijk niet trots op maar het overkomt je soms gewoon !!!
 
erg boeiend
 
wat ik me nu nog kan herinnere is 48 uur wakker met 4 pille en 8 gram pep
het is wel duidelijk dat je er niet trots op bent ja :yes:
 
4 dagen wakker de 4de dag nog uitgeweest tot 's ochtends 5 uur en dat zonder drugs :D B)
Artiest Lanz
dus je bent er niet trots op...


wil je nu worden uitgescholden??


SUKKEL!!!
59uur zonder drugs...toen had ik nix meer te doen en viel ik in slaap.
70 uur zonder drugs B)

Ik kreeg spierpijn in me arm en me pik dus ben maar gaan maffe :/
 
74 uur en 2 gram spad en 20 euro wiet en een ketser lekker he drugssssssssss :jaja:
 
3 nachten:S:S:S
 
he wijffie alles lekker ?
 
1 nachtje :)
ben er duidelijk niet trots op maar het overkomt je soms gewoon !!!

als je er niet trots op bent waarom open je er dan een topic over..??? Ga je dan doodschamen en heb t er nooit meer over..
dat doe ik ook over de tijden die ik achter elkaar wakker ben geweest
Voor X-Qlusive Luna eerst keer bommetjes van pep gemaakt.
Ik had er iets teveel ingepropt.
3 nachten wakker, en wel steeds proberen te slapen.

Ik ben voorlopig weer helemaal van de pep af.
Vrijdagavond ( lang geleden hoor) draaide panic bij ons in de plaatselijke (overigens kut) discotheek.
Vrijdagochtend en middag gewrkt, 's avonds dus door naar panic. om 7 uur 's ochtends thuiskomen maar meteen doorgaan omdat ik uit moet voetballen.
toen ik terugkwam van voetbal even wat gegeten en omgekleed en meteen door naar masters ( toen nog in de fun , lang leve de oude masters :D)

Hele nacht gek doen. Zondagochtend tegen een uur of 11 thuiskomen. Mn ouders echt vet pissig. Wat bleek , we hadden een familie dag.
Echt helemaal vergeten dus zogenaamd vrolijk een hele zondag geïrriteerd aan mn familie.

Zondag avond pas slapen, terwijl ik de volgende dag wel weer vrolijk om 06.30 op mn werk werd verwacht.

Niet onder invloed van drugs trouwens deze 3 dagen, maar telt dat ook :D
 
Wou nog wel ff doorgaan na 6 dagen maar mijn benen wouden echt niet meer! Op dat punt aangekomen besefte ik dat meer drugs geen zin meer had en liet de boel de boel...
 
ook 6 dagen van vrijdagochtend tot woensdagavond. echt vaag alles was veranderd niets was meer hetzelfde me hele beeld was veranderd wel vet.

veel spat
50 uur met redbull, red devil en black booster
50 uur met redbull, red devil en black booster


:respect: dát is pas stoer te noemen! (Y)
 
Vrijdagochtend 8 uur op, maandagnacht om 4 uur in slaap gevallen.
Ge-used: 1 portie gedroogde Ecuadoriaanse paddo's en slechts 5 nakkie's (hele vage) spat.
 
91 uur met 20 pillen, 3 gram sos, 4 gram speed en 1 liter GHB :yes:
 
5 dagen... Dat was mijn aller eerste pep-ervaring... Ik was op een hardcorefeestje geweest in het wapen van zwolle (ofzo), daar had ik wat mensen gezien die ik kende. Ben wegens ontzettende-dronken toestand, eerder naar het station verhuisd, waar ik me niet veilig voelde.. Heeeeeeel erg lief aan een conducteur gevraagd, of ik niet al in de trein mocht slapen... Hij bekeek de situatie even, toen mocht ik de trein in..Alleen... Toen kwam ik die gasten weer tegen, en zijn we naar een kazerne verhuisd..:P Dat spul kwam vers van de pers, het was nog knalgele pasta... Eerst in de vriezer gelegd, en daarna (geprobeerd) om goed te versnijden... Dikke grote brokken, en ik kreeg 2 lijnen.. Dat was op donderdagochtend/middag... Maandagmiddag, zat ik op me werk, en werd ik opeens heeeeeeeeeel erg moe.. Ik storte bijna in... Ben ik ook maar naar huis toe gegaan...

En ook een keer 4 dagen van coke en pillen... Dondersavond beginnen en zondagavond eens naar huis toe gaan om te slapen... Twas echt een feest weekend, lekker vakantie en met wat vrienden lekker op pad!
 
waarom al die lauwe antwoorden..shit hé..
is toch een aardig normale topic op een forum dat over drugs gaat of niet dan?

mijn langste wakker is denk ik rond de 40 uur en dat was met pillen,wiet en met het uitspacen nog wat schotse whiskey :)

later
laatste aanpassing
 
Hehe oud en nieuw met moh toen
53 uur geloof ik
Ben je wel goed naar de klote


maar wel een echte bikkel b)
Bikkel = man met 1 teelbal :(
 
Ja wie zegt dat ik dat nie heb dan:[
 
Stoer man! :gaap:
Artiest {SHOWLIST artist 52138, 31458}
vrijdag ochtend 5 uur tot zondag uur of 10 savonds
 
Naja met 3 gram pep ken je makkelijk van vrijdag ochtend tot zondag nacht wakker blijven ...
meer pep is wel lekkerder :D
 
91 uur met 20 pillen, 3 gram sos, 4 gram speed en 1 liter GHB



Dat is je ook wel af te zien :/
me langs is 6 dage doorgegaan met 12 gram pep
en ben er nie trots op en hep er zelfs spijt van

ben zelfs alweer gestopt met drugs:D:jaja:
 
Artiest {SHOWLIST artist 16446, 19760, 48082}
goed bezig sloeb....

je komt er wel!!!
wiekends moet je optimaal benutten, sta dus mees5tal vrijdags ogtends op om zondags avonds weer me nest op te zoeken....

langste is uh 82 uur ofzo...

maar dat lukt egtniet op alleen snoepies oid, moet der echt wel pep aan te pas komen...
langste?.... hahaha...7 dagen!! :bounce:
laatste aanpassing
Ben er van overtuigd dat je met pillengebruik minder lang wakker kan blijven dan zonder pillen. Pep is een ander verhaal. Zelf ca 55 uur met Knoalsternacht, koninginnedag en nog ff daarna. Enkel op bier. Maar zal vast wel een paar keer weggezakt zijn. Maar het is toch ook geen flikker aan om zo lang wakker te zijn ? Maar wel stoer en waus natuurlijk ;-)
 
ik kan altijd gewoon slapen maakt nie uit hoeveel ik gesnoven had of geslikt had slapen ging mee gemak :D
 
mensen waar is dat nou allemaal voor nodig? o ja ik weet t alweer. het is vet!!!!!!!!!!!!!!! :xtc:
Kan me voorstellen dat het vet is raveteef4ever, maar vind je persoonlijke tekst toch iets minder :-)
 
ik kan altijd gewoon slapen maakt nie uit hoeveel ik gesnoven had of geslikt had slapen ging mee gemak

Haha....sorry, maar wat snuif je dan???
ik kan altijd gewoon slapen maakt nie uit hoeveel ik gesnoven had of geslikt had slapen ging mee gemak

er is een verschil tussen pillen en m&m`s
en sossers en witte reus :xtc:
nachten doorgaan is gezellig en leuk als andere met de oneindige snuif pad meegaan... alleen is un hel waar je niet uitkomt totdat de troep is uitgewertk.

al 2 nachten wakker geweest voor nightmare :| . @ nightmare lopende stuk verdwaalde strakgetrokken space mongool
 
oK..LANG GELEDEN...
Van donderdagavond tot dinsdagmiddag dus 4 dgn..
Hoeveel van alles geen idee?? Maar Sos, speed, Xtc vooral met Mdma..en water!!!!!!en Ghb voor de after-weekend dip!
 
langste 26 uur.. op alcohol:jaja:
bijna 9 dagen na 7 gram speed maar de laatste dagen kon ik nix meer. Begon para te worden en langzaam door te draaien maar das logisch
 
3/4 dagen wakker van een zootje speed (snuifwerk) ..echt vreselijk!! wat een bende :bah: