Partyflock

Forumonderwerp · 666592
­ Nederland

vrijdagochtend 7 uur opgestaan, zondagavond 23.00 uur naar bed ... pfffff .. 10 pillen,fles wodka,20 Euro wiet en nog wat snuifsel.

Ik vind dit echt gekke wekendtjes die ook een hoog aantastingsvermogen hebben .. ben er duidelijk niet trots op maar het overkomt je soms gewoon !!!
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
2r Hardcore ressurection in de Fun wakker
nacht erop, kon niet slapen dus wakker, toen ging ik op vakantie dus door gegaan en wakker
hehe
3 nachten wakker hehehe

vrijdag tot maandag ochtend
veel appeltjes pep en :xtc:

4 dagen , 5 kilo kwijt :|
iets van 80 uur ofzo mischien meer, ik heb van alles in me mik gegooid van alcohol tot spat.
maar ja dat kwam alleen omdat we weer moesten werken en sommigen weer naar school toe moesten en we verveelden ons,
volgende keer proberen we gewoon het 3 dubbele.
in de vakantie is er ieder geval zon(warmte) enzo, dan is alles leuk.
MAAR IK ROOK NIET!!!
80 UUR ??????

Wtf had jij niet gebruikt

Langste wat mij is gelukt was 58 uur !!!

na 5 ketsers en nog wat anders :p :-p was ik wel ff voor 20 uur K.O wel vet om 1 keer te doen maar zeker niet vaker je gaat er zwaar naar de klote van

tis wel vet om zo'n marraton te houden ja
maar als ik meer als 10 :xtc: slik
blijven ze daarna in me strot hangen da's wel minder dan moet je wel aan de pep maar dan ben je niet zo :vaag: als bij :xtc:
Euhr, 5 dagen/nachten geloof ik is mijn recor. Staat ineens je moedertje voor je neus. WEUR HET JIJZETEN????????????????????? Zei ik:,,Ik d8 onder moeders parraplu!!!!!!!!!!!!!! 'Kweet er weinig mer van maar ik was me er partytje naar de kloteeeeeeeeeeeeeeh!!!!
48 uur.. 1 x en NOOIT meer

hmmm....2 jaartjes terug....werd vrijdag middag opgehaald voor een teKno feestje in den haag....nam dr mn eerste nak pep ooit...gingen na denhaag naar rijswijk en vanaf daar weer naar eindhoven airport was ook weer een illegale...had in 3 dagen 3 nakken pep op (is natuurlijk heel weinig..maar ik kon die shit heel niet aan)....wist daarna 1 ding:
-noooooit meer pep...
-noooit meer illegale's
wat een verknipte LSD-users daar bah...muziek perfect maar daar weet je gewoon egt dat je je leven naar de klote helpt...
laatste aanpassing
1 nachtje :yes:

En dat is ook meer dan genoeg! Moet er niet aan denken om langer wakker te moeten blijven.

Maar tegenwoordig komt het zelden meer voor dat ik een nachtje oversla....misschien een paar x per jaar ofzo.

En dit "nachtje overslaan" is dan icm. speed.

grz |ICE
laatste aanpassing

@ nature one wel ff paar dagen wakker denk ik :yes:
Langer dan 5 dagen houd je lichaam meestal niet vol, na 3 dagen al ga je dagdromen, en dan bedoel ik niet dat domme staren, maar halicuneren terweil je wakker bent. 2 dgn is mij langst

hehehehe ja dat ken ik
je voert gesprekken uren lang maar je weet niet waar het over gaat
vrijdag ochtend om half 6 opstaan en zondag nacht om 2 uur in mijn nest.
Dit is trouwens wel vaker dan 1 x voorgekomen.
Ik moet die kut rem eens zien te vinden!!!

de rem komt vanzelf
kom tie niet dan heb je pech
Overduidelijk dat je er niet trots op bent...:S

Derde en laatste keer dat ik pep gebruikt heb was op een vrijdagavond. Had 1 redelijke lijn genomen maar maandagavond sliep ik pas voor het eerst.
Vanaf dat moment die zooi niet meer aangeraakt. Heeft ook totaal geen leuke werking bij mij want blijf er alleen wakker van en verder nix.
bijna een volle week met maa 1½ tot 2 gram per dag lekker en een ncht slaapen en weer opnieuw en 4 dagen zonder drugs
nu kan het nog straks niet meer,
en geniet van je leven.
ik weet het de een die houd van een verre vakantie de ander weer van een mooie auto.
die verre vakanties en mooie auto's die komen over een paar jaar wel voor mij dat is iets waarvan ik denk dat kan als je ergens in de eind 20 begin 30 bent.
nu> lang leve de lol :p
de 170 uur een week dus komt nog wel in de zomer ;)
laatste aanpassing

donderdagmorgen 7.00 uur uit me nest tot zondagavond 23.30 naar me nest.

teveel pep ongeveer 4 a 5 gram, en 6 pillen. niet leuk want op het laatst verlies je je concentratie overal op en je gaat dingen doen die je eigenlijk niet eens wilt doen
"wat ik me nu nog kan herinnere is 48 uur wakker met 4 pille en 8 gram pep"
:vaag: Tuurlijk!!!!! 8 gram :vaag: slecht spul heb je dan........

hehehe ja man 8gr dan ga je kapot man
een maat van me had een OD van5 gram laat staan 8
5 is al mega veel (als je de goede hebt)
Die ene gast zuigt de speed uit ze duim denk ;)

ja denk ut ook man

die pep was goed hoor te goed dus
was nog pasta

5 gram komt met gemak op

2 weken, was meer een soort project, WAS VET MANS !!!

3 nachten, 4 dagen op pep maar dat was ook maximum ! meer kon ik toen ook niet meer aan dat weet ik zeker :S

megarave 4 dagen 8 schijve binne n half uur ofzo....... 1 maand blijve hange zag k de beeste over de dake renne om me te kome hale.......NOOIT MEER!!!!!

2 weekjes iedere dag op de pep viel beter vol te houde....alleen agressief
Bekende van me 9 dagen omgerekend ong. 200 uur, was daarna zo vaag dat ie het gevoel had zo lam als een bal te zijn zonder ook maar 1 druppel aangeraakt te hebben. Gast spoort niet helemaal, heeft wel vaker van dat soort (record pogingen) gedaan, oude record van hem was 7 dagen. Heeft na die 9 dagen 36 uur geslapen. Beetje Herman Brood type :vaag:

ben gister 11 uur opgestaan
en ga door tot zondag na t-time
:bounce:
iedereen weet dat je op speed zo lang mogelijk wakker kan blijven.
maar vind het echt niet stoer ofzo

je bent daarna zo brak, nadat je 3 dagen hebt overgeslagen van het slapen
laatste aanpassing
ben 1x om vrijdag half 6 sochends tot zondag 1 uur snachts wakker gebleven das 43 uur dus

vanaf vrijdag ochtend een uurtje of 7 tot zondag een uurtje of twaalf.

met rond de 25 pillen, paar kratten bier, vodka, 2-3 gr. coke.
en heel veel rare mensen in me huis!!!!
vind je het gek dat je ze voor raar uitzag !!:vaag:

als ik zoveel op heb is alles raar
laatste aanpassing

vrijdag ochtend tot en met dinsdag nacht!!
de tel kwijt geraakt bij 14a15 pillen..
4gram pep...5gram sos..en dit is tot en met zondag de rest is 1 zwarte bladzijde....
met de carnaval van zaterdagmerge 9 uur tot en met dinsdag nacht 7 uur ghehe :S
zit nu op 30 uur, and counting :)

als je n aantal dage wakker bent kan je snuive en slikke wat je wil dan kieper je gewoon vanzelf in een coma hehe en wordt je de volgende dag weer wakker vol drop.....

vieze junkies :bah:

volgens mij weet je de betekenis van junk nie....

Iemand die snuift en slikt en dat vol trots op een forum vertelt (zoals jij) vind ik een vieze junk :bah:

mwa ik hou ook wel van een lijntjuh ma moet wel normaal blijven niet dak zo rond loop van hoe laat is het .. ja ik weet de de fietsen hangen in de boom.........
En er lopen mensen in de verte die achteraf toch maar een rij jong boompjes blijken te zijn.

een junk is iemand die verslaafd is aan drugs en niet zonder kan en eraan kapot gaat en er alles voor doet. leer bloos de nederlandse betekenis van woordenn of verhuis!

56 uur op 14 pillen :)
72 uur wakker gebleven ---> alleen alcohol

daarna 22 uur geslapen
5 dagen....

heel veel....

5 kilo....

en ik ben er WEL trots op
van zondagochtend 10uur tot donderdagmiddag 1400 ongeveer met 9 mdma capsules, 6 pillen, 5 buisjes g en een stapeltje joints.... daarna wel 3 dagen gaar geweest
Je moet het niet te vaak doen, maar zo af en toe ist wel lekkah

48 uur ...

11-12 jaar terug ... had toen halve gram pep ... en 1 pil ...

werken..... daarna hellraiser feesie ... en de zondag werken ...

kwam om 18uur thuis ... heb toen een dikke joint gerookt ... en ben 24 uur out geweest

dat was de eerste x en meteen de laatste x

ff denken hoor nou twee jaar geleeden iets van 7 dagen wakker gebleefen op een zoi pep en pillen en toen 48 uur geslaapen wahah moet kunnen he laatersssssss
nou rond de 84 uur en dat terwijl ik in uur 70 ging douchen met me pep,(ahhhhhhhhhhhhhhhhh)

was op nature one, was wakker van donderdagochtend t/m zondagavond, toen vond ik mezelf onder andere terug in een duitser ze tent, vragend wat ie MIJN tent moest,

stond dus een wildvreemde duitser ze tent op teruimen.hehehehehehehehehehehehehehe

- 2 gram pep
- 48 bifiworstjes
- veel bier
- 12 pillen ofzo
- bergje weed
- 3 kilo watermeloen
- 5 liter water joe
- 3 liter kein trinkwater
- en een kilo shag ofzo