Partyflock
 
Forumonderwerp · 665186
­ Nederland
 
een grote zaal vol met duizenden mensen...is toch een prooi voor terroristen zou je zeggen:jaja:
staan jullie daar eigenlijk wel eens bij stil, dat dat best eens zou kunnen gebeuren met die gekke ali babba's??
Er zijn zoveel mogelijke doelwitten. Ik ga er maar niet over nadenken..
 
Sta ik niet bij stil, vind ik ook niet nodig................security is goed genoeg dat zoiets niet kan gebeuren
 
opzich denk ik er ook niet zo aan, maar het is een blijft een perfecte mogelijkheid om in een keer duizenden mensen kapot te maken, en ik hoop dat de security daar goed genoeg voor is omdat tegen te houwe ja!
 
Sta ik niet bij stil, vind ik ook niet nodig................security is goed genoeg dat zoiets niet kan gebeuren


Als die gekken echt een aanslag willen plegen denk ik niet dat die'party-security' ook maar in staat is om iets tegen te houden.
 
DAN..... gaan we pas echt veeeeeeetttt knallen!!! 8) beter tooooooooooch!!
als je daar de hele tijd bij stil moet staan heb je geen leven meer.

als het je tijd is, ga je toch wel.
 
Als het gebeurd hoop ik wel dat het een superfeest is en niet een kutfeest!!
denk dat zoiets altijd en overal kan gebeuren
sta er niet zo bij stil hoor
maar het komt wel steeds dichter bij heb ik zo het gevoel
Inderdaad redisthecolor....

Denk dat het sowiezo wel meevalt dat ze NL te grazen nemen...
nederland is te klein om als doelwit te worden gekozen:D
Zal hiero wel meevallen in nederland ;-)
 
man..hoe para kan je worden :s
als ze maar ff wachten met die bommen tot deze set afgelopen is ;-)
 
in nl hoef je je idd niet echt druk te maken maar maar op een feestje in lloret in de zomer kan het zomaar gebeuren.
 
In de telegraaf van vrijdag las ik een stukje naar aanleiding van bom-explosies in de treinen in madrid. Dat Al Queda het op Spanje maar ook op nederland heeft gemunt. Ja ik ben bang dat er nog wel eens wat kan gaan komen hier..

Volgens de telegraaf:
Al-Qaeda dreigt met nog grotere aanslagen
Op de videoband waarmee het islamitische terreurnetwerk al-Qaeda de aanslagen in Madrid opeist, wordt gedreigd met nog grotere terreuraanslagen . Dit blijkt uit de tekst die door het Spaanse ministerie van Binnenlandse Zaken zondag is gepubliceerd. De aanslagen zouden een vergelding zijn geweest voor de Spaanse samenwerking met de Verenigde Staten. Op de band wordt tevens gedreigd met meer aanslagen " als er geen einde wordt gemaakt aan het onrecht".
 
Bin Laden roept op tot vorming Jihad-raad
In tot nu toe onbekende delen van een boodschap van Osama bin Laden, roept de leider van het terreurnetwerk al-Qaeda op tot de vorming van een raad voor de Jihad. Islamitische geestelijken en leiders zouden vanaf dat platform moslims moeten mobiliseren en bewapen voor een heilige oorlog tegen het westen . Dat meldde de islamitische internetpagina Dirasat Web zaterdag.
Denk dat ze eerder een oogje op Italie hebben...
:kots: Berlusconi!!

Dus Psycho Forze... Niet nadenken, gewoon blijven feesten... (Y)
 
Je moet nuchter blijven, maar niet doen alsof het niet mogelijk is;)
 
uuh...ik ben ook helemaal niet bang en ik blijf zeker naar feesten gaan, maar was wel ff benieuwd hoe mensen erover denken....
Tuurlijk is het mogelijk...

Maar het is ook mogelijk dat ze Leeuwarden bombarderen omdat we de grootste militaire vliegbasis van Europa hebben...

Zo blijf je bezig met speculeren... ;)
laatste aanpassing
Zolang ze Trance Energy als feest kiezen kan het me nix schelen :9
 
das waar, maar die vliegbasis in leeuwarden staat dan weer iets minder dichtbij bij ons pf-ers:p
En bedankt... :/

Hahahaha... Zijn ook genoeg flockkers die uit Leeuwarden komen hoor... :D
laatste aanpassing
Ik sta er eigenlijk ook niet zo bij stil. Er zijn genoeg momenten waar ze iets kunnen doen. Wat denk je van Koninginnedag in Adam bijvoorbeeld. Als je daar over gaat denken dan heb je volgens mij geen leven meer. :S

Als het gebeurd hoop ik wel dat het een superfeest is en niet een kutfeest!!


Idd, dan gaan we er echt met een knal uit.
 
Gewoon goed controleren...en iedereen die besneden is komt er niet in! :p :yes:

Weet niet of Osama een beetje een gabber is?
 
als je dan moet gaan,dan maar terwijl je lekker staat te spacen:yes:
in nl hoef je je idd niet echt druk te maken maar maar op een feestje in lloret in de zomer kan het zomaar gebeuren.


ow das een hele geruststelling, gelukkig gaan wij nie naar Lloret dit jaar.... :S

Het komt wel dichter bij ja.... Ik denk dat wij (Nederland) er toch ook een keer aan moeten geloven!
iedereen die besneden is komt er niet in! :vaag: Wat heeft dat er nou weer mee te maken??! Joden en Amerikanen zijn het ook dusseehhhhh....Ik pleit er gewoon voor dat het eenmalig mag worden gedaan en dan op Trance Energy :D

Als je idd een aanslag van de ETA wil hebben moet je naar Llorett gaan of Salou of weet ik het wat, daar zijn in het verleden wel es wat bommetjes ontploft. Maar nu gaat het over een Jihad dreiging en dat is globaal een probleem niet alleen in Spanje en Frankrijk zoals met de ETA.
laatste aanpassing
wat nou als ze een aanslag plegen op een groot feest?


Hopen dat 't een R&B feest was
 
Leeuwarden - Grootste militaire vliegbasis
Den Haag - Europese commissie e.d.
Rotterdam - Grootste, tevens belangrijkste haven, doorvoer Europa in

Moet ik nog doorgaan ?? Ik bedoel, zat plaatsen in Nederland om een goede aanslag te plegen. Daar moet je je maar niet te druk om maken. Reken er maar op dat ze je van te voren niet bellen, zodat je thuis kan blijven hoor ;)
hoho rustig aan he gekken!

Maar het is maar een kleine kans en als het gebeurd ben je toch dood en voel je er niks van dus.........

Heb je tenminste nog gefeest aan het einde van je leven he

:[
 
Hopen dat 't een R&B feest was


Sensation Gold dus :jaja:
 
Nuchtere Hollanders hier, we doen ons naam weer eer aan
ik denk er ook wel eens aan hoor :s

Gooi maar eens een paar bommetjes op de arena, chaos verzekerd (y)

En een terroristische actie hoeft niet persé op een belangrijk staatsonderdeel als vliegbasis, europese commisie o.d. te zijn.

Onschuldige burgers doden heeft naar mijn idee meer impact en geeft meer druk

Maar goed,

Ik blijf lekker dorfeesten :jaja:
Vorig jaar dreigde ze ook op de love parade
 
vlak na 11 september,dacht ik er soms heel even aan op een feest.
 
Ja, ik heb er ook al over zitten denken.

EEn groot evenement als bijvoorbeeld innercity in de rai zou een easy target zijn. Als je AQgasten bij de security hebt werken loodsen ze zo een bom naar binnen....
laatste aanpassing
 
Werkzaam bij Basslinerz Music
zolang ze het op het einde van het feest doen (Y)
kwil eerst nog wel ff flink feesten voordat ik de pijp uit ga. :bounce:
 
loveparade is erg groot!
 
ik wil en ga er niet over nadenken elke dag kunnen er wel aanslagen komen mischien op je dorp plaats stad werk vervoer etc
Het is heel erg jammer dat mensen dankzij het fundamentalisme bang worden voor aanslagen. Dat is iets wat eerder niet zo was. Dit vertaald zich nog wel in maatschappelijke en dus politieke gevolgen...
ach ik zie t nog nie gebeure.. maar jah áls t zou gebeure zou t natuuk wel heel erg zijn.
ik ga me er in ier geval niet druk om maken.
Ik heb er ook wel eens over nagedacht, en het lijkt me heel goed mogelijk, ik krijg ook vanalles mee naar binnen op een feest. Maar waarom slapende reuzen wakker maken door er een topic over te beginnen?
Tjah om je daar nouw druk over te gaan maken. Als het gebeurt is het tenminste wel een mooie dood hopelijk op een heerlijk techno feessie :) En dan doorfeesten in de hemel ;)
het zou wel een beetje onprettig zijn als dat gebeurd
 
Als je morgen niet uitkijkt met oversteken ben je ook plat :s
En zo kan je nog wel wat dingen opnoemen.

En als t dan toch gebeurd,dan maar op dancevalley.
ben dus niet de enige die hier al weleens aan heeft gedacht... maarja als je daar te veel aan gaat denken kun je idd niets meer doen..
:gaap: niet teveel bij nadenken

Als het gebeurd hoop ik wel dat het een superfeest is en niet een kutfeest!!


:vaag:
 
Ja tot het wel gebeurd en dan hebben jullie geen grote bek meer.

Dan liggen jullie onder het bloed jullie mammie te bellen dat je van haar houdt (Y)

Nederland zal ook nog wel komen hoor.

Maar geen house feest.