Ik ben te gefrustreerd om het toe te geven. Maar ja, life goes on .
Bij deze hartelijk gefeliciteerd alvast, en ja dus, het kan eraf
Bij deze hartelijk gefeliciteerd alvast, en ja dus, het kan eraf
laatste aanpassing
Ik praat niet met jou, loser
amsterdammed, allereerst mijn respect dat je gewoon een foto van jezelf in je profiel hebt (durven te zetten)! 
Maar ik vraag me even een tijdje wat af over je profielnaam. Los van het feit dat Amsterdam een hele leuke stad is, lijkt het me dat je profielnaam is afgeleid van de film Amsterdamned en dat je dus een klein spelfoutje hebt gemaakt..
Verder zou ik graag éven wat meer onderbouwde zinnen van je lezen in plaats van oneliners die iedereen wel neer kan pennen.

Maar ik vraag me even een tijdje wat af over je profielnaam. Los van het feit dat Amsterdam een hele leuke stad is, lijkt het me dat je profielnaam is afgeleid van de film Amsterdamned en dat je dus een klein spelfoutje hebt gemaakt..
Verder zou ik graag éven wat meer onderbouwde zinnen van je lezen in plaats van oneliners die iedereen wel neer kan pennen.
Weet iemand toevallig iets meer over de geruchten dat PSV Zenden, Melchiot en Hasselbaink wil aantrekken/huren?
Ik gok volgend seizoen Stekelenburg als keeper...
het is gewoon zwaar KLOTE dat we hier zo van feyenoord moeten verliezen!!! Ook zwaar gefrusteerd onder,maar "Cosmic*Gilbert", de joden en de bouwvakkers hebben nu het recht om ons zo af te branden. maar we pakken ze volgend jaar keihard terug!!!
Onze jongens kunnen/ willen het dit jaar nog niet.
Always PSV-er, maar dit jaar is het gewoon BAGGGER!!!!!!
Onze jongens kunnen/ willen het dit jaar nog niet.
Always PSV-er, maar dit jaar is het gewoon BAGGGER!!!!!!
Ik vind dit wel mooi omdat de pedofieltjes van pisvee aan het begin van het zeisoen dikke praatjes hadden over hun kampioenschap wat dit jaar werkelijk zou worden bla bla.
Sterkste team beste selectie bla bla.
En wat is er uitgekomen van deze schijthovendse bluf want laat ik het zo maar even noemen?
Helemaal niets....
De schaal is waar hij thuishoord en dat is niet op het stadshuisplein maar gewoon op het Leidsche.
En wat is er uitgekomen van deze schijthovendse bluf want laat ik het zo maar even noemen?
Helemaal niets....
De schaal is waar hij thuishoord en dat is niet op het stadshuisplein maar gewoon op het Leidsche.
Neuh sorry: Parkeervak P2 is toch jullie huldigingplaats ?
Ik vind dit wel mooi omdat de pedofieltjes van pisvee aan het begin van het zeisoen dikke praatjes hadden over hun kampioenschap wat dit jaar werkelijk zou worden bla bla.
Helemaal niets....
Helemaal niets....
Om voor één keer op jullie gebruikelijke manier te reageren op dit soort slaapverwekkende opmerkingen:

![[026] Hofsje](/images/user/16561_3127722.jpg)