Partyflock

Forumonderwerp · 664992

en morgen weer een toppertje in de ere divisie !! ik denk persoonlijk dat et 1-3 voor feyenoord wordt!!
greentumb beetje gefrustreerd boertje???

en op een parkeerplaats zal je mij nooit zien

groeten :D
laatste aanpassing
Ik ben te gefrustreerd om het toe te geven. Maar ja, life goes on .

Bij deze hartelijk gefeliciteerd alvast, en ja dus, het kan eraf
laatste aanpassing

nog een nep supporter ook
goh dat ik dat nog is mag meemaken :D

andersom had je dat nooit van mij gehoord ;)
laatste aanpassing

ik ook niet met k boeren ik typ wel
Feyenoord op naar de 2 plaats :D

droom maar lekker verder

Als nou gewoon alleen even supps van PSV en Feyenoord hier posten en de rest een eigen topicje opent over hun wedstrijd dit weekend..??

Dat zou het wat overichtelijker maken, dat gespam en gebluf is een beetje vervelend en gênant. :/
waarom?

psv moet nog tegen az,als ze die verliezen is het nog maar 3 punten en dan kan het nog

als feyenoord zo blijft voetballen en de punten pakt en psv blijft aan het sukkelen dan geef ik feyenoord nog wel een kans op de 2 plaats

vergeet het maar

Wat een kut wedstrijd weer 1 grote bras zooi maarja doet er niks aan
Nou maar hopen da ze over 2 weken tegen auxerre btr spelen

respect trouwens aan feyenooit ze komen wel vooruit op zaterdagavond alleen jammer da 't nie liep zoals zou moeten......

amsterdammed, allereerst mijn respect dat je gewoon een foto van jezelf in je profiel hebt (durven te zetten)! (y)

Maar ik vraag me even een tijdje wat af over je profielnaam. Los van het feit dat Amsterdam een hele leuke stad is, lijkt het me dat je profielnaam is afgeleid van de film Amsterdamned en dat je dus een klein spelfoutje hebt gemaakt.. ;-)
Verder zou ik graag éven wat meer onderbouwde zinnen van je lezen in plaats van oneliners die iedereen wel neer kan pennen. :flower:

Weet iemand toevallig iets meer over de geruchten dat PSV Zenden, Melchiot en Hasselbaink wil aantrekken/huren?

Het is waar dat ze dat willen... ;-)
Ik gok volgend seizoen Stekelenburg als keeper...

:yes: :respect:
Kutwedstrijd,geeft onze vorm van de laatste tijd aan.Plus een andere kleine bijkomstigheid,namelijk die dat we teveel belangrijke spelers missen.Dan maar de 2e plaats,ik ben een realist.

2e plaats? hahah Feyenoord wordt gewoon 2e...
het is gewoon zwaar KLOTE dat we hier zo van feyenoord moeten verliezen!!! Ook zwaar gefrusteerd onder,maar "Cosmic*Gilbert", de joden en de bouwvakkers hebben nu het recht om ons zo af te branden. maar we pakken ze volgend jaar keihard terug!!!
Onze jongens kunnen/ willen het dit jaar nog niet.
Always PSV-er, maar dit jaar is het gewoon BAGGGER!!!!!!

Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen! :D

Alleen krijg ik hier in Amsterdam al die collega's in m'n kamer die me weer eens lekker komen uitlachen..!! :[
En terecht :9

Gewoon blijven lachen Danny :x

Hey effe ander nieuws einde van de maand weer naar HQ??
t was geen topper, het was een kraker!

tog 3 punten in rotterdam had et nie gedacht:d

maar wat een dramatische wedstrijd kwa niveau...
mja zijn ze vandaag ook ff stil in eindhoven:9
laatste aanpassing
Ik vind dit wel mooi omdat de pedofieltjes van pisvee aan het begin van het zeisoen dikke praatjes hadden over hun kampioenschap wat dit jaar werkelijk zou worden bla bla.
Sterkste team beste selectie bla bla.
En wat is er uitgekomen van deze schijthovendse bluf want laat ik het zo maar even noemen?
Helemaal niets....

De schaal is waar hij thuishoord en dat is niet op het stadshuisplein maar gewoon op het Leidsche.
Neuh sorry: Parkeervak P2 is toch jullie huldigingplaats ?

Ik vind dit wel mooi omdat de pedofieltjes van pisvee aan het begin van het zeisoen dikke praatjes hadden over hun kampioenschap wat dit jaar werkelijk zou worden bla bla.
Sterkste team beste selectie bla bla.
En wat is er uitgekomen van deze schijthovendse bluf want laat ik het zo maar even noemen?
Helemaal niets....

De schaal is waar hij thuishoord en dat is niet op het stadshuisplein maar gewoon op het Leidsche.

Om voor één keer op jullie gebruikelijke manier te reageren op dit soort slaapverwekkende opmerkingen:

:gaap: :gaap: :gaap:
lekker puh :-D

:cry:

Maar oké, wrijf het maar in ook...!!! :9 :9 :9
(6) al word *J*X kampieoen verliezers zijn het evengoed
jajaja wat een boef ben jij zeg :-D
ag is gewoon een lolletje ,ik word graag gezien als een boefje nmlk :P ;D haha