Partyflock

Forumonderwerp · 664639
Waarschuw beheerder
+26-1
Op qlimax vroeg een maatje aan me toen een er een dj aangekondigt werd welke film we gingen kijken.
Hij zal niet de enigste zijn die rare dingen uitkraamt.
Waarschuw beheerder
-6
Ik ken een goede mop over de kont van george clooney die een ontmoeting heeft in een park met de lul van elton john.
Alleen is het een nogal ingewikkeld verhaal en geraak ik soms een beetje in de knoop...
Waarschuw beheerder
+1-2
bij pand 14 early feest liep er iemand rond helemaal in een gele australian.
omdat hij zo makkelijk opviel en het toch geen grote locatie is hebben een paar grapjassen verspijd; pas op! jongen in gele australian is undercover politie. Dus het nieuws ging al snel rond hahaha zijn verbaaste blik toen hij hoorde wat er over hem versprijd werd :roflol:
en hoe veel mensen reageerde daarop, geweldig gewoon (y)
gelukkig is hij niet daar door in de problemen geraakt. en ging het feestje lekker door en zat de sfeer er goed in :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+4-1
Omdat ik een keer gepakt ben, spreek ik soms random mensen aan die net stiekem iets willen pakken;"pas op man, je moet wel voorzichtig zijn, overal security" :-P en ik zie dan overal beveiliging lopen die er niet is :P

Natuurlijk de standaardgesprekken "lekker he?" " ja he" " waar kom je vandaan?" En dan je hele vriendengroep aan hem/haar voorstellen :p en na vijftal minuten alweer kwijt zijn :p

En te vaak drankjes aan anderen aanbieden omdat het zo zielig is voor anderen die zonder drankje staan XD

Waarschuw beheerder
-7
hahaha geweldig dit.

afgelopen donderdag tijdens een huisfeestje begon ik midden in een random gesprek te praten over iets wat ik op tv had gezien (weet niet eens meer wat ik had gezegd iets van hoe iets gebouwd werd ofzo) mn vriendin keek me aan van wtf praat jij nou weer. toen zei ik ow dat was iets op tv heb jij niet gezien laatmaar -_- sloeg echt helemaal nergens op.
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van Hans :bier: op woensdag 13 november 2013 om 09:57:
Op Qlimax in 2009 zag een maatje na een kwartje al draken vliegen door het Gelredome :roflol:

Maar later die avond, rond een uur of 5, stond ie dus met zijn ogen dicht, dus ik tikte hem aan of het wel goed ging. En hij keek echt zo vaag en geschrokken om zich heen en zegt: Godver ben ik nou weer hier? Ik zat al anderhalf uur in de trein naar huis, ik was er bijna, en nu ben ik weer hier...!

Helemaal de weg kwijt

Haha
Waarschuw beheerder
+8-1
een maat van me op defqon:
"ey wel vet man hoe ze die donkere wolken regelen, dat maakt de sfeer juist grimmiger, past bij het decor"
even later komt ie terug
"oh kut man, maar dat kan helemaal niet, hoe kunnen ze die wolken regelen?"
Waarschuw beheerder
+3-1
(op een feest) Vriend van me kwam een naar me toe:
"Heb je misschien een schaar voor me?"
Ik: "Een schaar? Wat moet je daar nou weer mee?"
Vriend: "Ja joh, tis hier zo warm dan knip ik me spijkerbroek af zodat ik een korte broek heb" :')
Hij is daarna nog langs wat andere mensen geweest om ze geluk daar te proberen :')

Op hardbass vroeg een andere maat wanneer dat dak nou open ging want hij het het zo warm...

Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van BlackPowder op maandag 6 januari 2014 om 21:00:
Tijdens een after na een feest

A: Was wel weer een ziek feest hé?!
B: Jazeker.
A: Ook lekker dat die bass zo hoog stond.
B: Welke Bas?
A: De bass van de muziek.
B: Wie de fuck is Bas van de Muziek?

Giechelen.

Iemand vroeg eens aan mij of ik ook zo verliefd op 'de' Bas(s) was.
Na vijf minuten onnozel voor me uitgestaard te hebben snapte ik 'm pas. :')

..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+8-1
Het gesprek tussen mij en een vriend op een feestje:
Hij: Mag ik wat van je water
Ik: Het is kwart voor 3
Hij: Nee mag ik wat van je water.
Ik: KWART VOOR 3!
Waarschuw beheerder
+5-1
Wat ben je aan het doen?
- Ja sorry was me been kwijt
Waarschuw beheerder
+1-2
Uitspraak van PrOtOtyPe™ op donderdag 3 april 2014 om 12:58:
een maat van me op defqon:
"ey wel vet man hoe ze die donkere wolken regelen, dat maakt de sfeer juist grimmiger, past bij het decor"
even later komt ie terug
"oh kut man, maar dat kan helemaal niet, hoe kunnen ze die wolken regelen?"

HAHAHAHA xDDD
Waarschuw beheerder
-1
iemand zag zichzelf door een raam en vroeg wat die gast achter het raam zat te kijken :roflol: helemaal de weg kwijt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1-1
Een kerel dook een keer naast me in elkaar en schreeuwde sla me niet! toen ik zei dat ik hem niet zou slaan hebben we nog een gezellig praatje staan maken hahq
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van Gaßße®©ultuurtje op vrijdag 7 februari 2014 om 09:45:
iemand dacht na pandemonium outdoor dat de telefoon van een vriendin een steen was. het was donker, ze legt haar telefoon naast haar op bankje en hij wou daar gaan zitten.. pakt de telefoon en gooit het in het water..

zij: wat gooide je in het water?
hij: een steen.
zij: waar lag die?
hij: naast je op het bankje.
zij: dat was geen steen.. je hebt zojuist mijn mobiel in het water gegooit!

Hahaha was dat niet michelle der telefoon?

Waarschuw beheerder
+2-4
Hahaha mn ex vroeg na qlimax toen hij een glas liet vallen en de stofzuiger ging pakken aan zn moeder.

ma, dit is toch de stofzuiger?
Waarschuw beheerder
-2
'Je moet in je eigen huid gaan zitten'
Waarschuw beheerder
+3-2
Random op feest: Doe je ook mee?
Ik: wut, waar heb je het over?
Random: Aan de voorrondes voor lingo, die beginnen zo.
Waarop ik de raarste kop ooit trok.
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van ZoPuur op woensdag 30 april 2014 om 18:06:
Random op feest: Doe je ook mee?
Ik: wut, waar heb je het over?
Random: Aan de voorrondes voor lingo, die beginnen zo.
Waarop ik de raarste kop ooit trok.

*censuur* grappig! Die had volgens mij Keta op :roflol:
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
+2-1
Ik kan nooit op 1 onderwerp blijven, dan lul ik echt over koetjes en kalfjes. kan het niet omschrijven hahaha. x)
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 13676, 11843, 7805}
Waarschuw beheerder
-4
Keertje toen ik met wat maten aan het spacen was had een van me maten iets te veel gesnoept...
Z'n ogen begonnen een beetje te rollen en hij zat in de zevende hemel.

ik : maat lukt t?
hij : aan de overkant van de wij staan de paarden te wachten.
ik : hu wa??
hij : wat is er?

:lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-4
Uitspraak van AnonyGirl op zondag 11 mei 2014 om 21:13:
Ik kan nooit op 1 onderwerp blijven, dan lul ik echt over koetjes en kalfjes. kan het niet omschrijven hahaha. x)

Ik snap precies wat je bedoelt ;P
Waarschuw beheerder
-1
Maatje van me;

hij: Pas op voor de honden straks
Ik: Welke honden?
hij: Ja die misschien nog komen gaan, kan je maar gewaarschuwd hebben :lol:

Of,
Ja nu zijn alle blauwe wolken weer weg :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-4
Ik zat met 2 maten van me op een bankje, hun stonden strak ik niet (al tijd gestopt) we zitten met ze 3en beetje van de hardcore te genieten in diepe stilte, hoor je opeens een maat van me: "ja uhh sperziebonen, en ketchup, Oh wat vind ik leuk om te doen? nou ehh chillen met m'n vrienden en met m'n vriendin zijn, ja daar hou ik van ja"
Waarschuw beheerder
+1-1
Met 2 vrienden op de bank, midden in een veel te diepgaand gesprek voor de staat waarin we verkeerden.

Ik; Misschien dat Jimmy wel weet waar die Albert Heijn zit
Zij: Wie is Jimmy?
Ik: Jimmy?
Zij: Ja, je hebt het over Jimmy.

Voor de duidelijkheid; geen van beiden heet Jimmy, en geen van ons kent een Jimmy.

Ook het gesprek ging achteraf blijkbaar niet over een Albert Heijn.

Waarschuw beheerder
+2-5
Ik : maar zei je nou wat.
maat : nee ?
Ik : oh okee nee.
Ik : schildpad

Altijd van dat soort vage uitspraken heeerlijk.
Waarschuw beheerder
-7
wij waren in n thuisvaagsessie.
gingen een vriend zn haren doen, hij wilde naar de kapper.

wilde alleen n eilandje op zn hoofd de rest kaal.

komt n vriendin van mij aan. ja hij lijkt op n paddestoel.
ik hoezo paddestoel?
zei ja hij lijkt op mn snuifbuis paddestoel :')

rest van t weendend heeft ie paddestoel geheten.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+3-4
donateur
"Ik heb echt zin om naar de dierentuin te gaan" :')
Waarschuw beheerder
+8-1
- ''Ik weet het allemaal niet meer hoor.''
- ''wajoo ik loop mn eigen benen voorbij!''
- ''wut, die steen ging serieus net de weg over!''

En ook; Ik was samen met een goeie vriendin van me op Dominator en ze kwam aanzetten met een strandbal. ''Ben, ik krijg em niet opgeblazen, wil jij dat doen?''. Dus ik proberen die bal op te blazen met alles wat ik had, ik dacht ooh zelfde probleem ik heb niet genoeg lucht ofzo. :vaag:
Dus zij serieus naar een andere vent toe, die al een stukkie ouder was. Zij hetzelfde aan hem gevraagd, hij stond ook 5 minuten te blazen en toen bleek er dus echt een gapend gat in die strandbal te zitten, de hele onderkant in principe xD. Die gast serieus boos xD
Waarschuw beheerder
+1-3
ja ik snap er allemaal niets meer van,
waar gaat het over
huh wat zei je
laatmaar
k ben hersendood.

en dat in combi met stotteren k snapte er echt de balle niet meer van.
Waarschuw beheerder
+1-1
Geweldig dit onderwerp zit echt te genieten van iedereen zijn vage wouze dingen zooooo herkenbaar. Ik heb er ook zekers wel wat meegemaakt teveel om op te noemen zal er twee opschrijven die ik nog welleens te horen krijg :-)

Schijnbaar ben ik ooit na een feest in de fun naast een put gaan zitten. Dat iedereen waar ik mee liep vroeg wat ik daar nou deed. Dus zeg dat ik get schattig vind dat kabouters ook haardvuur hebben. Blijkt dat er gewoon een peuk lag te branden in de put.

Of dat je heel ijverig op een bekertje aan het knabbelen bent. Omdat je geen kaugom heb. Hele randje wat om dat bekertje zat in de meest mooie creatie omgeknabbelt heb.

OMG en dan niet te bedenken welke achterlijke verhalen ik in een schrift heb opgeschreven. Wel leuk om deze nu nog steeds terug te lezen heb het schriftje nog
Waarschuw beheerder
-1
Nog eentje komt me inene ook te binnen schieten na lezen van alles. Lag in bed samen met me vriend toendertijd nu ex. Dacht dat ik een muis had gezien die onder het bed schoot. Werd helemaal gek want die muis moest weg. Heb daarop het hele bed gedemonteerd matras eraf gehaald en bed uit elkaar gehaald om vervolgens toch maar te bedenken dat er wasrschijnlijk geen muis was. Maar geen puf meer hebben om het bed weer in elkaar te zetten. Dus geslapen op matras op de grond. En dan later te zien wat voor een puinzooi je ervan gemaakt heb.
Waarschuw beheerder
+7-2
Op Beat the Bridge :

Meisje: 'Hoi, ga je ook lekker ? ;
Ik: 'Ja, maare, wat vind jij nou van de toestand in Syrië, ben je voor Assad of de terroristen?'
Meisje: :rot: , die snapte er helemaal niks meer van :lol:
Waarschuw beheerder
+6-1
Op de terugweg hadden we het erover hoeveel de boete zou zijn als je zwart reist (met de trein).

Ik: volgens mij de hele ritprijs en deze 3x.
mijn maat: nee dat is vanaf waar je instapt.
Ik: ja maar hoe weet de conducteur nou waar je instapt
zegt ie bloedserieus: dat staat toch op je kaartje...
Waarschuw beheerder
+14-2
doe mij maar 2 flesjes water en een spa blauw
Waarschuw beheerder
+1-1
donateur
Komt een gast naar me toe op een feest;

hij: Jooo jij bent ook lekker nuchter ofnie?
ik: Ja man ben nuchter geboren :)
hij: oke cool, maareh heb jij een kauwgom want mijn tanden plakken zo aan elkaar?
Ik: kijk hem aan van wtf zeg jij nou weer :-\
hij: Schiet spontaan in de lach en na 5 minuten over en weer gelachen te hebben gaf ik hem een hand en een kauwgom waardoor die door kon knagen :lol:

Waarschuw beheerder
-3
(permanent verbannen)
HAKKUH
Waarschuw beheerder
+8-2
Tijdens een feest sta ik om 00.00u in de rij bij wc te appen. Vragen een paar meisjes aan me wie ik app. Ik zeg dat ik mijn jarige dochter aan het appen ben. (ik ben gescheiden en dochter was op dat moment bij papa) Beginnen ze allemaal spontaan ''lang zal ze leven!'' voor mijn dochter te zingen! Dat was toch echt wel een kippenvel momentje!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1-1
Ik op een festival en was goed vaag, dus zeg tegen diegene die rechts van mij stond (waar eerst mijn maat stond) Gvd eey wat een lekkere vrouwkes hier. Ik keek opzij en zag een vrouwen hoofd kijken van wtf zeg jij nou weer...
Ik schaam me niet snel onder invloed maar nu toch zeker wel..
Waarschuw beheerder
-1
Hahahahahah lachen dit;p , ik heb heel vaak dan ben ik wat aan het zeggen en dan vergeet ik wat ik aan het zeggen was:P
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Mellowtje500 op zondag 20 juli 2014 om 10:41:
Hahahahahah lachen dit;p , ik heb heel vaak dan ben ik wat aan het zeggen en dan vergeet ik wat ik aan het zeggen was:P

Dan kom je zeker net kijken
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van eniesee op maandag 21 juli 2014 om 05:58:
Dan kom je zeker net kijken

Of nou nee.. doe het gewoon niet vaak.
Waarschuw beheerder
+1-3
Op mijn eerste feestje, MOH, was ik jarig. Me zus was ff ergens gaan zitten en was met een stel Noren aan de praat geraakt. Toen ik erbij kwam zitten en die Noren hoorden dat ik jarig was hebben ze een Noors verjaardagslied voor me gezongen, was superkick.

Waarschuw beheerder
-2
op Awakenings:

Kijk die DJ dan.... Dat is gewoon een groene alien die aan het draaien is. ( er scheen constant een groene lamp op de DJ ( Surgeon )