Partyflock

Forumonderwerp · 664443
DEN HAAG De LPF en de SP willen dat
seks met dieren verboden wordt. Minister
Donner van Justitie moet dat regelen,
vindt LPF-Kamerlid Eerdmans.

Eerdmans pleidooi is een reactie op het
vrijuitgaan van een man die in Utrecht
was betrapt bij het verkrachten van een
paard.Het OM vervolgt de verdachte niet
omdat de wet niets over seks met dieren
zegt. Alleen het mishandelen van dieren,
wat vaak met zo'n verkrachting gepaard
gaat,is strafbaar.

Volgens Eerdmans is de verkrachting op
zich al een vorm van mishandeling. Ook
de SP vindt dat de wet nu tekortschiet
op dit punt.

Was dit nog niet verboden dan !?
En ik altijd maar stiekem doen...

Bron: NOS

Ik vind het belachelijk dat er zulke zieke mensen zijn die zulke ziekelijke gedachten hebben. Zelf ben ik in het bezit van een paard en als iemand ook maar iets van dit soort activiteiten bij mij paard zou doen dan zou ik er hoogst persoonlijk voor zorgen dat die persoon er trauma's aan overhoudt als hij of zij aan het woord sex denkt.

Ik vind het het achtelijk van de overheid dat er niet gelijk een verbod komt op sex hebben met dieren. hoe zouden hun het vinden als het paard/ pony van hun dochtertje verkracht en of mishandeld zou worden door iemand? Dan wordt er wel gelijk aan de bel getrokken maar zo lang het niet bij hun gebeurd dan duurd het nog wel ff voor er zo'n verbod komt.

hoop niet voor die persoon of andere personen die zoiets of iets anders doen bij dieren dat niet door de beugel kan, dat ze mij tegen komen want ik maak die mensen kapot!!!!!!!!!

Mzzls mij
Werkzaam bij Boom events
Artiest Mixem
ik hoop dat het zo wordt en als je het wel doet dat je zwaar gestraft wordt
er zijn zelfs pony fokkerijen in duitsland waar ponys gefokt worden voor de animalsex industrie..
die gasten moeten echt verrot worden getrapt
niet te begrijpen!!zwaar ziek!!!!! me maag draait als ik er aan denk.zulke lui moeten ze afmaken! gewoon misselijk.....
Artiest Funk D
sjit en ik vond erica terpstra net zo lekker ghehe
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
lijkt me een goed plan...
zielig voor die dieren.... :kots:
Mijn vriendin is een beest in bed..

Kom ik nu ook in de problemen?

Beetje jammer dat die vent die dat bij die pony heeft gedaan niet vervolgd kan worden.
Heeft dan niemand ooit kunnen bedenken om zo'n wetsvoorstel in te dienen :S
Een dier kan geen ja of nee zeggen :)
Maar ik vind het zoiezo al vreemd want je mag pas sex hebben als je volwassen bent.
Wanneer is een dier volwassen?
Volgens mij wordt een paard niet eens 18 jaar...

Ik :kots: op dit soort mensen...

Die mogen van mij eg gelijk een nekschot krijgen.
Gadverdamme, vind het echt harstikke zielig voor die beestjes, bah bah......

In de jaren 70/80 had je de Organisatie ter Bestrijding van Wreedheden jegens het dier van Pistolen Paultje (Paul Wilking). Moest je eens kijken wat die met jou deden als jij zoiets met een dier flikte. Zeer terecht overigens, want justitie zal er niet wakker van liggen wat er met de dieren gebeurd.

Interessant om eens te bekijken is de website van meneer Wilking:

http://www.pistolenpaultje.nl/diere.html

Of er op dit moment een organisatie bestaat die actief reageert op mishandeling van dieren door de mishandelaar uit te schakelen is mij niet bekend, die zou er i.i.g. wel moeten zijn.