Partyflock

Forumonderwerp · 663935
8435x bekeken

Waarschuw beheerder
Done of Not Done?

Als t schoon is, waarom niet :D

Waarschuw beheerder
Waarom wel? :/

Waarschuw beheerder
:gaap: zoekfunctie :gaap:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:x
Waarschuw beheerder
donateur
Als t schoon is, waarom niet

Na afloop is het schoon ja :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
:frusty: dubbel

... ;P

Waarschuw beheerder
watnou zoekfunctie, staat maar 1x en daar staat nix over doen of niet doen ;)

Waarschuw beheerder
alsof iemand met de juiste gedachten erover denkt zoiets te doen :kots:

Waarschuw beheerder
Tja sommige vinden t lekker om te voelen :P. Andere om te doen :). Ieder zijn smaak he.

Waarschuw beheerder
doen dan he..

Waarschuw beheerder
pak een pot pindakaas
Waarschuw beheerder
donateur
ja en smeer dat r overheenn?????

moet je wel van pindakaas houwe :bah:

Waarschuw beheerder
Gatverdamme!!!

Waarschuw beheerder
pindakaas he gadver dat is gewoon vies :)

Waarschuw beheerder
:/

Waarschuw beheerder
:s

Waarschuw beheerder
veel scheve gezichtjes. Maarre oordeel pas als je t zelf gevoeld/gedaan hebt :)
Waarschuw beheerder
donateur
uhm ... Als ik mezelf moet gaan baffen/beffen,dan gaat dat moeilijk worden ... ben niet sooo lenig ..

En sowieso,hou niet van pindakaas ... :bah:

Jij pijpt toch ook niet met pindakaas ???

Waarschuw beheerder
Nee wie heeft t over pindakaas? En laat t doen bij jezelf. Zorg er dan wel voor dat je daar schoon bent he, anders ben ik t met je eens en is dit te goor voor woorden.
Waarschuw beheerder
heerlijk zo een warme tong tegen je sterretje

Waarschuw beheerder
maarre buiten al die gare smilyspost heeft iemand t ooit weleens laten doen, ja of zelf gedaan? Geloof echt niet dat niemand dat hier doet, in films zie je t x op x :P
Waarschuw beheerder
donateur
ja hehe in films, daar gebeurt alles, in films.....duhhh

Waarschuw beheerder
en waarom doen ze t in films? Juist omdat het publiek dat geil vind. Anders maken ze niet zulke films he ;)

Waarschuw beheerder
donateur
maarre buiten al die gare smilyspost heeft iemand t ooit weleens laten doen, ja of zelf gedaan? Geloof echt niet dat niemand dat hier doet

Zocht je nog een date ofzo ;P

Waarschuw beheerder
Hehe ben al bezet :). Wilde kijken of nog meer mensen dit deden in de relatie?! Jij dus wel zo te zien :P

Waarschuw beheerder
donateur
Nee, ik niet en ik ken ook niemand. Vroeg me dus af of die idioten echt bestaan, maar dat ben jij dus ;)

En, bevalt het een beetje? ;P

Waarschuw beheerder
Deze idioot bevalt t dus prima :P

Waarschuw beheerder
wat is beffen??? kutjelikke ;)
wat is baffen??? kontjelikke :bah:
wat is boffen??? dat je niet hoeft te baffe ;p

Waarschuw beheerder
ik vindt het allemaal best

Waarschuw beheerder
Baffen = Rimmen = DUBBEL BAN SLOTJE! :@ :[
Artiest {SHOWLIST artist 52138, 31458}
Waarschuw beheerder
ehmm.... ja laat mij maar boffen dat ik nie hoef te baffen dan...

BAH!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Mij lijkt het ook niet alles.

Waarschuw beheerder
wie het wel lekker vind.... :bah: IELGH VIESTERD....

Waarschuw beheerder
Slaat natuurlijk nergens op wat je zegt, heb je t uberhaupt weleens gevoelt bij jezelf? denk t niet, en ga nu niet zeggen nee want dat wil ik niet eens, je kan pas oordelen als je t zelf gevoeld hebt ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Soundix, vind je het leuk om te krijgen of ook om te doen? ;)

Waarschuw beheerder
allebei :P, mits schoon is natuurlijk :P, anders is het te goor voor woorden!!!! Laat dat duidelijk zijn trouwens!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Helemaal niets mis mee...bij voorkeur wel na douchen, maargoed al die sprookjes over geurtjes en smaakjes:s En als je denkt dat een dame van beffen over bed heen weer kronkelt, combineer het dan maar eens;)

Waarschuw beheerder
ielghhh hier heb ik geen woorden voor....

[img cacheid=0000c97a00019ab4fd94c75f1a003ffee9]http://smileys.smileycentral.com/cat/10/10_2_5.gif[/img][img cacheid=0000c97a00019ab4fd94c75f1a003ffee9]http://smileys.smileycentral.com/cat/10/10_2_5.gif[/img][img cacheid=0000c97a00019ab4fd94c75f1a003ffee9]http://smileys.smileycentral.com/cat/10/10_2_5.gif[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
hehe ... :bah: ... Hoe verzinnen ze het ... maarre degene die dit topic heefd gemaakt ... heb je t wel es gedaan >>>??? ;P :kwijl:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ieder zijn ding toch?Maar terrorlady basseer je overdreven reactie ff op ervaring ipv veronderstelling...

Waarschuw beheerder
Idd , ervaring? denk t niet, oordeel dan niet, is t nu zo moeilijk.

Waarschuw beheerder
Soundix, helemaal mee eens:)Plus laat mensen lekker hun eigen keuzes maken

Waarschuw beheerder
Ja daarom, ik respecteer toch ook de keuze van terrorlady dat zei van kotssex houdt, daar doe ik toch ook niet moeilijk over ofwel? Al is het niets voor mij, maar ieder zijn/haar ding :P

Waarschuw beheerder
GADVER, doe ff normaal.
Ik vind kontsloeberen echt gewoon gooor!!!
En kotsseks... heb je laats jerry springer gezien?
X|X|X|
*oohw ik voel me weer misselijk*

Waarschuw beheerder
Idd als haar voorkeur daar ligt, doe mij dan toch maar heerlijk potje baffen:)Maargoed ik had wel verwacht dat meer mensen er ervaring mee zou hebben, of igg nog de intentie...ben ik nou zo maf:)

Waarschuw beheerder
Als je misselijk bent adviseer ik je om ff naar de wc te gaan, kun je gelijk chechken of het allemaal schoon is:D

Waarschuw beheerder
Ghehe, ja jij komt met kotssmilys aanzetten :D. Je komt weer aanzetten met goor dit goor dat, weten we nu zo langzamerhand wel, heb je t weleens gedaan of niet? zucht....

Waarschuw beheerder
Eerst proberen, als het dan niets blijkt te zijn, mag je gaan klagen....de 1e x dat je een biefstuk voor je neus kreeg was je reactie toch ook niet: ik weet zeker dat ik niet lekker vindt gooi maar weg:)

Waarschuw beheerder
donateur
Waarom moet je het perse geprobeerd hebben om het nx te vinden?

Je gaat niet een deur dichtslaan met je hand ertussen om te kijken of het een kick geeft? :s

Waarschuw beheerder
Wat is dat nu voor een vergelijking :D.

Waarschuw beheerder
Nee je doet het niet, maar je kunt niet met 100% zekerheid zeggen dat je het op geen enkele wijze leuk zou vinden dan moet je het toch eerst proberen!Maargoed in dit geval bedank ik ook voor de eer:)

Waarschuw beheerder
donateur
Dat sommige mensen een adversie tegen kontlikken hebben waar ze niet overheen willen komen en daar ook geen enkele aanleiding voor hebben....

Waarschuw beheerder
donateur
** RiM RiM ** RiM RiM ** RiM RiM ** RiM RiM ** RiM RiM ** RiM RiM ** RiM RiM ** RiM RiM ** RiM RiM ** RiM RiM ** RiM RiM ** RiM RiM ** RiM RiM ** RiM RiM ** RiM RiM ** RiM RiM ** RiM RiM ** RiM RiM ** RiM RiM ** RiM RiM ** RiM RiM ** RiM RiM ** RiM RiM ** RiM RiM ** RiM RiM ** RiM RiM ** RiM RiM ** RiM RiM ** RiM RiM ** RiM RiM ** RiM RiM ** RiM RiM ** RiM RiM ** RiM RiM ** RiM RiM ** RiM RiM ** RiM RiM ** RiM RiM ** RiM RiM ** RiM RiM ** RiM RiM ** RiM RiM ** RiM RiM ** RiM RiM ** RiM RiM ** RiM RiM ** RiM RiM ** RiM RiM ** RiM RiM ** RiM RiM ** RiM RiM ** RiM RiM ** RiM RiM ** RiM RiM ** RiM RiM ** RiM RiM ** RiM RiM ** RiM RiM ** RiM RiM ** RiM RiM ** RiM RiM ** RiM RiM ** (y)(y) rimmen! :jaja:
Waarschuw beheerder
Weliswaar dubbel, maar er kunnen niet genoeg topics over dit onderwerp geopend worden:D:D

Meiden die het zogenaamd vies vinden, maken hun anus niet goed schoon. Ze zijn dan onzeker en roepen dan dat het vies is.

Dus dames...........kontje goed schoon maken. Dan kan je je met een gerust hart laten rimmen:P:P:P

Waarschuw beheerder
haha precies :D, jullie snappen het

Waarschuw beheerder
Jack the rimmer slaat de spijker op zijn kop!bang dat het niet zo fris is....
Waarschuw beheerder
Hooglander, Jack, Luukert, Soundix en Busines$ (Y)(Y)

De rest..........GO TO OPRAH!!!......GO TO OPRAH!!!.......GO TO OPRAH!!!

Waarschuw beheerder
je vergeet jezelf;)

Waarschuw beheerder
BAFFEN IS VIEZZZ.... jaja ik blijf nog steeds bij mijn standpunt [img cacheid=0005aeef000ee1029a78825e1a004002b9]http://smileys.smileycentral.com/cat/23/23_4_30.gif[/img];p(f)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Terrorlady, rimmen is kontlikken ;)

Waarschuw beheerder
Terrorlady ga es met barbies spelen ofzo...mee praten over dingen waar je duidelijk geen kaas van gegeten hebt is zinloos

Waarschuw beheerder
Omijn god, jij moet echt nog veel leren terrorlady

Waarschuw beheerder
barbies zijn bij mij niet veilig....
tenzij er geen schaar in de buurt is, dan wil ik nog wel eens aardig doen.
enneuh... seks is nie zinloos ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
mee praten over dingen waar je duidelijk geen kaas van gegeten hebt is zinloos

dus iedereen die nog nooit eerder heeft en/of is gebaft moet zijn kop maar houwe :S...
d8 het niet.

Waarschuw beheerder
donateur
hey terrorlady, wil je mij dan effe lekker baffen *bloos* (F)

Waarschuw beheerder
lezen vind je blijkbaar ook moeilijk, dus zelfs de barbies zijn waarschijnlijk nog wat hoog gegrepen, er staat namelijk helemaal niet dat mensen die niet baffen hun kop moeten houden, er staat dat jij net zo goed niet mee kan praten omdat je toch niet weet waar je over praat en dat gaat niet alleen op voor het baffen:)

oja en als je je 1e reactie "sex is niet zinloos" vergelijkt met wat ik had geschreven dan zeg je dus dat sex iets is waar je geen kaas van had gegeten, precies mijn punt dankjewel:)

Waarschuw beheerder
meneer de student is ook aangekomen...
ik ben net wakker dus GOEIEMORGEN.

maja, baffen, het onderwerp, er staat
mee praten over dingen waar je duidelijk geen kaas van gegeten hebt is zinloos

... en ik ben nooit gebaft of heb nooit gebaft GELUKKIG. dus ik heb er geen kaas van gegeten. Dus mensen die nooit gebaft of zijn of hebben gebaft moeten hun kop houwe... zeg jij, omdat het anders zinloos is.
En baffen valt onder het standpunt SEKS, iets waar ik wel 'kaas van heb gegeten' en waar ik de hele tijd over lul, is volgens jou zinloos.. dus ik zeg
seks is nie zinloos

.

2 hooglander... we zouden toch alleen beffen. je weet dat ik niet van baffen hou ;p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Doe mij dan maar tarrelbaffen...:yes:

Waarschuw beheerder
Het hele forum kan ik volgen, is zelfs wat voor te zeggen... tot:

Doe mij dan maar tarrelbaffen...

I'm lost :s

Waarschuw beheerder
wat een preutse mensen hier.. O:)

Waarschuw beheerder
nou he???
Waarschuw beheerder
Lekker remsporen op je neus tekenen :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
stelletje viespeuken baffen bah walgelijk

Waarschuw beheerder
Wacht maar eens tot je t gevoeld hebt, was gelijk verkocht, je krijgt er echt een speciaal gevoel door, jummie :P. Maakt me helemaal gek :P
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind het zeker niet erg om te doen of als het bij mij moet gebeuren (Y)

veel mensen staan er gewoon niet voor open en weten dus niet wat ze missen...als je gewoon eerst ff doucht is er toch niks aan de hand net alsof een kut altijd ff lekker smaakt maar het beffen blijft heerlijk :D:D

Waarschuw beheerder
Snap het probleem van baffen niet :/

Ga er meestal met m'n hele tong in O:)

en het liefst nog als ze net gescheten heeft (Y)
Waarschuw beheerder
Hygiene is the keyword. Prettig to recieve maar ook om zelf te doen. Vooral bij dames! (l) Mannen moeten zich wel geschoren hebben en over t algemeen zijn ze er niet zo happig op. Zal wel met taboes enzo te maken hebben. je hebt daar vet veel zenuwen lopen en t is heerlijk gevoelig, kun je beter wat nuttigs mee doen denk ik dan! :)
Waarschuw beheerder
nou mijn ster mag je de hele dag likken... lekkerrrrrrrrr......

Waarschuw beheerder
Sorry, Jackie likt geen boefjes O:)

Waarschuw beheerder
Haha ik lach me dood hier:D
Preutse mensen idd.

Waarschuw beheerder
Goed zo eline,

Steek die tong maar in tha poepert

You go Girl :D

Waarschuw beheerder
:kots::kots::kots::kots::kots::kots::kots::kots:
:kots::kots::kots::kots:
:kots::kots:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
oh oh oh! Sweet girly, laat jij je maar weer burgelijk beffen, wij zijn meer voor de kinky stuff! O:) Toedeloe!

;)

Waarschuw beheerder
donateur
Ontvangen lijkt me geen probleem :P
Geven is wat anders, hehe

Waarschuw beheerder
Ik geef ook hoor :kwijl:

heerlijk dat darmvocht in je smoel :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Ooh geef jij dat niet dan Vip??
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een zielig gedoe zeg!
Je bent toch niet vies van de kont van je vriend.:s
Ik vind t wel :kwijl:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb het nog nooit gedaan Partymeid en ik heb er dus ook geen mening over, maar ik heb niet zoiets van "dat wil ik perse doen".
Waarschuw beheerder
donateur
Nou bij mij gebeurd het niet eens.. Daar komt niks in en likt geen tong aan :bah:

Waarschuw beheerder
donateur
Gelukkig ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Hoezo gelukkig vip??:P

Waarschuw beheerder
donateur
Dan hoef ik jou nx te weigeren ;P
Waarschuw beheerder
donateur
Oja.. Mij nix weigeren :P

Waarschuw beheerder
Viptweak, ik dacht eerst dat je t voor idiote mensen vond? En nu opeens klap je uit de school en zeg je ontvangen geen probleem, nadat een paar mensen hebben gezegt het oke te vinden. Is t niet VipWEAK? Slapjes hoor ;)

Waarschuw beheerder
Uhm niet in zijn poepert hoor haha.

Waarschuw beheerder
oe heb stukje gemist zie ik:)Beffen is heerlijk, baffen ook...Ik las het hierboven ook al ergens, rond je anus zitten meer zenuwuiteinden dan in de clitoris/eikel, kan dus niet missen dat het lekker is...als je het als niet lekker ervaart komt dat omdat je er tussen de oortjes niet akkoord mee gaat. Viptweak slaat idd beetje om, wel je standpunt vasthouden he!

Waarschuw beheerder
donateur
Viptweak, ik dacht eerst dat je t voor idiote mensen vond? En nu opeens klap je uit de school en zeg je ontvangen geen probleem, nadat een paar mensen hebben gezegt het oke te vinden. Is t niet VipWEAK? Slapjes hoor

Nope, je leest verkeerd.

Ik zou het zelf nooit doen en ik wil het ook niet weten, maar als jij perse mijn kont wilt likken, dan ga je je gang maar hoor.
Of ik dr echt van kan genieten is wat anders.

Hetzelfde als dat ik best een meid in dr kontje wil nemen, maar zelf niet genomen wil worden en dat ik gepijpt worden lekker vind, maar zelf niemand zou willen pijpen.

Jij snap?

Viptweak slaat idd beetje om, wel je standpunt vasthouden he!

Niet zo meelullen met Soundix, staat niet zo intelligent ;)

Waarschuw beheerder
donateur
het is boffen dat je mag beffen inplaats van baffen.... :D

Waarschuw beheerder
Meelullen met soundix?Volgens mij was ik al vrij lang in de discussie betrokken:S Jij ging beetje vreemd meepraten omdat je dan ff met partymeid kan "flirten" mgoed, maakt ook niet veel uit!Je bent voor of tegen en ik blijf erbij Baffen :yes: :yes: :yes: :respect:, nou nog vriendin die er net zo over denkt:S:D

Waarschuw beheerder
Moet je gewoon per ongeluk een beetje uitschieten tijdens het beffen Luukert;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hehe dacht je dat ik niet zo leep was? gevolg: tik op men kop (wel zacht hoor:)) en de spanning helemaal weg bij haar, niet erg want dan kan ik nog langer beffen maar nee dat was geen plan, beter andere vriendin zoeken:D
Waarschuw beheerder
donateur
Haha ja kan je doen Luukert.. Maar nou moet je me toch eens vertellen wat is er zo lekker aan baffen??? :P

Waarschuw beheerder
donateur
Jij ging beetje vreemd meepraten omdat je dan ff met partymeid kan "flirten" mgoed

Ik denk niet dat ik met partymeid hoef te flirten hoor ;)

maakt ook niet veel uit!Je bent voor of tegen

Misschien ben ik wat minder kortzichtig dan jij, dat is natuurlijk ook een optie ;)

Waarschuw beheerder
partymeid: Tsja iedereen heeft dingen die leuk vindt om te doen, ik vind het heerlijk om een dame te verwennen...Beffen is echt mijn grootste hobby, maar daar is echt alles lekker aan...Baffen is meer zo leuk vanwege het plezier dat je de ander er mee doet...

viptweak: goed ik ben kortzichtig, tevreden?Toch grappige uitspraak van iemand die zijn mening geeft zonder ervaring:s
Waarschuw beheerder
donateur
Hoezo hoef je bij mij niet te flirten Vip leg eens uit :P

Enne Luukert..Tja ook ieder zijn eigen hobby..Je vriendin vind het vast niet erg :D

Waarschuw beheerder
donateur
viptweak: goed ik ben kortzichtig, tevreden?Toch grappige uitspraak van iemand die zijn mening geeft zonder ervaring

Nee, want ik hoop op een wereld zonder kortzichtige mensen.
Daarbij heb ik diverse malen aangegeven hier geen uitdrukkelijke mening over te hebben, dus lezen kan je ook al niet.

En zeggen "beffen is mn grootste hobby", dan heb je zeker wel een vervelend leven als dat het leukste is om te doen ;P
Dus wie flirt hier nou bij de dames...

Partymeid, heeft het dan zin om te flirten :P

Waarschuw beheerder
Ik keek ook al of jullie toevallig wat hadden, maar kon het niet ontdekken...viptweak beetje hoog in de bol?:)Of hij weet dingen die ik niet weet, dat zal het wel zijn he viptweak:D
Mijn vriendin is niet vindt gebeft worden niet eens zo heel geweldig, is meer van niet teveel voorspel etc gelijk neuken:S:(

Waarschuw beheerder
donateur
Ik keek ook al of jullie toevallig wat hadden, maar kon het niet ontdekken...viptweak beetje hoog in de bol? Of hij weet dingen die ik niet weet, dat zal het wel zijn he viptweak

Correct, ik weet dingen die jij niet weet en zo weet jij ook weer dingen die ik niet weet.
Maar wat hiervan de meerwaarde is :s :s :s

Mijn vriendin is niet vindt gebeft worden niet eens zo heel geweldig, is meer van niet teveel voorspel etc gelijk neuken

Blijkbaar vind je het leuk om te doen, maar bak je dr weinig van ;P

Waarschuw beheerder
Idealist:)Ik kan niet lezen, heb een vervelend leven, en ik flirt met de dames?Ik heb een vriendin, en dan nog flirten is niets mee, ook niet als jij het doet...Als je de uitspraak beffen is mijn grootste hobby letterlijk neemt en daaruit concludeert dat ik een vervelend leven heb tsja...wie kan er niet lezen?
Waarschuw beheerder
donateur
Luukert als je nog iemand zoekt die graag gebeft wil worden.. Ik ben er altijd voor in :kwijl:

Enne nee heb niks met Vip :P

2 Vip: Nee heeft geen zin om met me te flirten ;P Maar je mag t wel gewoon doen ;)

Waarschuw beheerder
owja ik kan ook niet beffen.. en eigenlijk ook niet neuken, ik ben gewoon een stumper!! zo dat lucht op:)

Waarschuw beheerder
Partymeid, je mag altijd langs komen, maar als het voor vip geen zin heeft, heeft het dat voor mij zeker niet want hij kan alles een stuk beter:)
Ik schijn er niets van te bakken namelijk....maar wil het best proberen hoor:)

Waarschuw beheerder
donateur
2 Vip: Nee heeft geen zin om met me te flirten Maar je mag t wel gewoon doen

100% vrouw ;P
Waarschuw beheerder
donateur
Nou Luukert dan moet je het maar eens bewijzen dat je het echt niet kan :P
Waarschuw beheerder
donateur
100% vrouw

Ja wat dacht je dan vip :P

Waarschuw beheerder
donateur
Ja wat dacht je dan vip

Ik verwachtte nx anders hoor schat :kusje2:

Waarschuw beheerder
Ja is prima plan!zal mijn best doen om er zo weinig mogelijk van te maken....Flirten is dus in dit geval niet nodig:)>?gewoon gelijk likken....hmmmm
Waarschuw beheerder
donateur
Ik verwachtte nx anders hoor schat

Okee hoor lieverd :P

Flirten is dus in dit geval niet nodig >?gewoon gelijk likken....hmmmm

Ja jij hoeft niet te flirten hoor wil wel eens wete hoe slecht je kan likken :d

Waarschuw beheerder
Tsja het is wel een eindje weg van hier, zeeland...dus je moet wel een eindje reizen;)Of ik moet zo lief zijn om mijn opa en omoa met een bezoekje te vereren, die wonen ook in zeeland:)

Waarschuw beheerder
donateur
Tsja het is wel een eindje weg van hier, zeeland...dus je moet wel een eindje reizen

Nou zeg, je gaat nu toch niet terugkrabbelen ;P
Partymeid is het wel waard dacht ik zo :D
Waarschuw beheerder
donateur
Tsja het is wel een eindje weg van hier, zeeland...dus je moet wel een eindje reizen Of ik moet zo lief zijn om mijn opa en omoa met een bezoekje te vereren, die wonen ook in zeeland

Ja is aardig eindje bij me vandaan..MAar ja waar wonen je opa en oma :P das wel makkelijk en dichtbij misschien :)

Nou zeg, je gaat nu toch niet terugkrabbelen
Partymeid is het wel waard dacht ik zo

Dank je wel hoor Vip :$:$

Waarschuw beheerder
terugkrabbelen van iets wat ik leuk vind?Mijn oudjes wonen erm..heinekenszand, niet echt in de buurt toch?maargoed zo groot is zeeland niet!

Vippie, slijm vooral door:)Mischien woon jij dichterbij:S

Waarschuw beheerder
donateur
Ja, ik woon dichterbij, maar blijkbaar wilt ze jou, dus als haar dat gelukkig maakt ;)
Waarschuw beheerder
donateur
terugkrabbelen van iets wat ik leuk vind?Mijn oudjes wonen erm..heinekenszand, niet echt in de buurt toch?maargoed zo groot is zeeland niet!

Heintjezand dat ligt ongeveer 20 km bij me vandaan dus das niet ver :D

Ja, ik woon dichterbij, maar blijkbaar wilt ze jou, dus als haar dat gelukkig maakt

Vip je bent veels te lief voor deze wereld ;P

Waarschuw beheerder
Tsja luxe-positie voor haar, nouja fotos staan erbij dus zij mag het zeggen:)

Waarschuw beheerder
heintjezand? nee het heet echt heinekenszand ofzo, ligt iig niet ver van goes...ja vip is wel lieve kerel;)Ik zou voor hem gaan, daar word je denker gelukkiger van!
Waarschuw beheerder
donateur
Fotos staan erbij??? wat heb ik gemist??:P

Luukert: mensen hier noemen heinkeszand..Heintjezand.. ik weet dat het niet ver van goes ligt en kapelle ligt 5 km van goes vandaan :)
Wie zegt er dat ik voor vip wil gaan.. Vip is hele lieve jongen alleen te lief!! en daar val ik niet op :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
bij zowel mijn profiel als die van vip, mischien dat dat je keuze iets makkelijker maakt

Waarschuw beheerder
donateur
Ow neuh, ik denk niet dat ik een relatie met partymeid overleef :P ;)

Waarschuw beheerder
Ow I'm sorry, dat wist ik niet:) maargoed dat is dus prima afstand!Zeg maar wanneer:)

Waarschuw beheerder
donateur
Moet je dat niet met je vriendin overleggen dan? ;)

Waarschuw beheerder
Denk je dat ze het goed vindt?

Waarschuw beheerder
donateur
Als je het uitlegd, dan heeft ze er misschien begrip voor en verteld ze je misschien wat zij lekker vind en mag je het bij haar doen.

Maar ik wil jullie date niet verknallen, dus van mij zal ze nx horen ;P

Waarschuw beheerder
:D Ik weet wel wat mijn vriendin lekker vindt dat heeft ze me vrij snel duidelijk gemaakt, maargoed voorlopig ben ik nog niet in zeeland...en tsja wie weet is partymeid wel helemaal niet zon gewillig slachtoffer;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Zo ver rijden is het nou ook weer niet hoor ;)

en tsja wie weet is partymeid wel helemaal niet zon gewillig slachtoffer

;)

Waarschuw beheerder
480 km rijden om iemand te beffen?tsja dan maak ik er wel gelijk een marathon van:)

Alleen zij weet of ze een gewillig slachtoffer is:)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben een heeeeeeeel gewillig slachtoffer :kwijl:

Waarschuw beheerder
donateur
Nou jah, als je het goed doet zal er wel iets tegenover staan ;P

Dan vraag je het aan dr he :s :s :s

Waarschuw beheerder
Gewillig is ze blijkbaar wel, of er iets tegenover staat?tsja dat is niet nodig, maar je zult me dan zeker niet horen klagen;)

Waarschuw beheerder
donateur
Nou, wat houd je dan tegen ;P
Waarschuw beheerder
donateur
Ooh der hoeft niet perse iets tegenover te staan??

nou ja als je het goed doet krijg je natuurlijk wel een beloning :D
Waarschuw beheerder
:D

Mijn opa en oma wonen ook in Heinkenszand! Op het St. Clara'spad!

(l)

Wist niet dat iemand dat gat kende, hehe!

Waarschuw beheerder
Aaah dat is helemaal een fijn vooruitzicht:)Maareum ik kan natuurlijk niet op de gok naar kapelle rijden....

Waarschuw beheerder
Ach als ik er dan toch ben wackiejacky;)
Waarschuw beheerder
donateur
JA dan ga je gewoon naar je opa en oma toe he Luukert.. En trouwens op de terugweg rijd je toch langs Kapelle :)

Wackie er zijn ook mensen uit heintjezand op pf hoor :)

Waarschuw beheerder
Allemaal prima, maar dan zal ik toch moeten weten waar je woont:)

Waarschuw beheerder
donateur
Zelfs ik ken inboordelingen uit Heinkenszand :P

En Kapelle woont het grootste gedeelte van mn familie, dus als je daar ook meteen langs gaat en je zegt dat je mij bent, dan hoef ik er niet meer langs.

Ze kennen me toch niet, dus lekker boeien :P :P
Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha Vip je bent weer veels te lief :P

Ik woon in kapelle in de .......... dat moet je maar vragen per pb Luukert :)

Waarschuw beheerder
donateur
Partymeid, wil jij gerimd worden :lief: :D?

Rimsalabim
met me tong er diep in O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Vind het gewoon gezellig om te kletsen Heb best genoeg aan aandacht van die ene persoon hoor..

Jij vind je familie bedriegen lief? ;P
Waarschuw beheerder
donateur
Partymeid, wil jij gerimd worden

Hmm Hooglander ga door ga door :kwijl: :lief:

Jij vind je familie bedriegen lief?

Me familie bedriegen???

Waarschuw beheerder
donateur
Me familie bedriegen???

Ik stelde voor om mijn familie te bedriegen en jij zei dat je me lief vind ;)

Waarschuw beheerder
partymeid, ben je ook in voor baffen/rimmen dan?dan heb ik helemaal een topdag:) kan er inmiddels beter echt een week voor uitrekken merk ik al:)

Waarschuw beheerder
donateur
kan er inmiddels beter echt een week voor uitrekken merk ik al

Doe jij er zolang over om een meid klaar te krijgen? :s :s :s
Waarschuw beheerder
donateur
Ik stelde voor om mijn familie te bedriegen en jij zei dat je me lief vind

Ooh bedoelde je dat nee dat kan bij mij toch niet :P

partymeid, ben je ook in voor baffen/rimmen dan?dan heb ik helemaal een topdag kan er inmiddels beter echt een week voor uitrekken merk ik al

Sorry Luukert maar dat mag bij mij niet.. Je mag me zo vaak klaar beffen als je wilt en neuqen wat je wilt maar daar blijft t bij :P

Waarschuw beheerder
donateur
Ooh bedoelde je dat nee dat kan bij mij toch niet

Ik dacht al ;P

Waarschuw beheerder
Nee zo lang doe ik er niet over, maar dat jij na 5 min klaarkomt en het bij 1 keer laat moet je mij niet lastig mee vallen, daar heb je sexuologen voor.

Neuken was nog niet aan de orde geweest...maar dat is natuurlijk helemaal geen probleem, wordt erg gezellig merk ik al:):) :kwijl: :kwijl:

Waarschuw beheerder
donateur
Nee zo lang doe ik er niet over, maar dat jij na 5 min klaarkomt en het bij 1 keer laat moet je mij niet lastig mee vallen, daar heb je sexuologen voor.

Wel goed van je dat er eerlijk voor uit komt, maar als jij een probleempje hebt, wilt dat niet zeggen dat IEDEREEN een probleem heeft.

Daarbij zie ik de relevantie niet zo, dus verhelder je standpunt even als je wilt ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Je mag me zo vaak klaar beffen als je wilt en neuqen wat je wilt maar daar blijft t bij

Partymeid: neuqen (F) :kwijl:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur

Neuken was nog niet aan de orde geweest...maar dat is natuurlijk helemaal geen probleem, wordt erg gezellig merk ik al

Haha nou ik kom iig niet na 5 min al hoor!! :P

Enne nu weetik ook wel zeker dat het gezellig word :kwijl:

Partymeid: neuqen

Ja is goed kom maar hooglander :kwijl:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Baffen, het idee is best smerig.. ik heb het nog niet geprobeert.......zal eens tijd worden, maybee word het wat :kwijl:
Waarschuw beheerder
He partymeid heb je aleens een warme tong tegen je ster gevoeld?? Volgens mij niet!!

Waarschuw beheerder
Partymeid is de mannen eeen beetje aan het dollen hierzo!!
Waarschuw beheerder
donateur
Haha Ja Eline moet wat doen :P

Hey Knippa.. Een warme tong heb ik wel eens gevoeld hoor :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
vind ik niet erg hoor !!!:P:P:P:P
als het maar schoon is!!!ik lik overal aan hoor
en als ik daar mee klaar ben neuk ik het ook effe!! geen probleem bij mij
en als je het nog nooid gedaan heb moet je het gewoon maar een x proberen

Waarschuw beheerder
donateur
Helaas woon je net als ik in Bergen op Zoom en dan ben je al uitgesloten ;P :P
Waarschuw beheerder
Alleen bij de vrouwen :p
Waarschuw beheerder
donateur
Hoezo ben je dan al uitgesloten Vip?? :P

Waarschuw beheerder
donateur
Ja is goed kom maar hooglander

pb je adres maar O:) (F)

Waarschuw beheerder
donateur
Hoezo ben je dan al uitgesloten Vip??

Niet dan ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja das waar Vip :P sorry :$

Enne Hooglander is prima :D

Waarschuw beheerder
donateur
Nou zeg :( :(
Waarschuw beheerder
donateur
Sorry Vip.. :$:$

Waarschuw beheerder
donateur
ik woon censuur

ok, ik zie je morgen, de hele avond, partymeid :jaja (F)

Waarschuw beheerder
Weet je wat boffen is?

Als je niet hoeft te baffen :P

Artiest Warlok
Waarschuw beheerder
http://www.vs-liefering1.schulen-salzburg.at/baffen.jpg

ik ben in de war :S

Waarschuw beheerder
http://www.natgeo.su.se/naturgeo/klimat/dendro/bjorne/bilder/baffen1.JPG

Nope..can't do..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jij hebt gelijk ginger
Waarschuw beheerder
donateur
ok, ik zie je morgen, de hele avond, partymeid :jaja

Ja is goed hooglander :D

Waarschuw beheerder
gewoon likken aan alles waar je aan likken kan ;P

Waarschuw beheerder
Kan lekker zijn ;)

Waarschuw beheerder
dat is echt het lekkerste van alles, kan ik de hele nacht van genieten.........:-)

Waarschuw beheerder
Iehhl :kots:
Waarschuw beheerder
lekker met dat tongetje rond dat nauwe sterretje en als die lekker glad gelikt schuif je hem gewoon stiekem naar binnen haha fantastisch

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik sluit me aan bij Berry Straw ...wel bij een meisje he!!!!!!!!! :D

Waarschuw beheerder
Gadverdamme zeg...nooit! :kots:
Waarschuw beheerder
Als je een vriendin hebt met een geil schoon kaal anusje..nou dan lik je daar wel aan hoor dat kan ik je wel verklappen :p :p
Artiest {SHOWLIST artist 52097, 65558}
Waarschuw beheerder
mn vriendin wil niets liever:) en ik doe het graag..mits het schoon is natuurlijk

Waarschuw beheerder
:bah: :bah: :bah: :bah: :bah: :bah: :bah: :bah: :bah: :bah: :bah: :bah: :bah: :bah: :bah: :bah: :bah: :bah: :bah: :bah: dat lijkt me nou echt zó goor
Waarschuw beheerder
Gewoon likken. Je krijgt eerst van de meid te horen van " joh doe niet zo vies". Maar ga je gewoon door dan zie je ze genieten :p

Waarschuw beheerder
donateur
:/ :bah:

Waarschuw beheerder
Likken als Lassie, lekkah! :9 :-9

Waarschuw beheerder
gaan met die banaan ik ben sander en lik als geen ander :)

Waarschuw beheerder
donateur
psies (Y)(Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nogmaals (y) haha

Waarschuw beheerder
likken als lassie dat zeggen ze altijd maar meestal hebben ze een grote bek maar kunnen het niet waar maken.

GEKKEWAUS: dat is niet goor en trouwens jij hoeft tock niet te likken alleen maar genieten.

Waarschuw beheerder
ik zie overal wel van die :kots: smileys, maar die mensen hebben dus blijkbaar GEEN idee waar ze het over hebben

Precies...en dat wilde ik zo houden ook.
Ranzige actie zeg :kots:.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Bij een lekker wijfie met een lekker zacht rond gatje en zonder haren :yes:

Waarschuw beheerder
KONTkorrels!!

Waarschuw beheerder
H@ardcoregirl is een voorstander van baffen?

Als je een kaal gaatje hebt, en deze schoongemaakt hebt, kunnen we verder praten ;p
(y)

Waarschuw beheerder
:bah:
Waarschuw beheerder
H@rdcoregirl weet tenminste wat lekker is:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
2 H@rdcoregirl
ik zei ook niet dat het goor was
ik zei dat het me heel goor lijkt
Waarschuw beheerder
tja moet je het maar een keer laten proberen..vind je het niks...nou dat was de laatste keer....vind je het lekker nou dan hebbie weer iets nieuws:)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga echt niet m'n vriend baffen!

Doet ie maar lekker bij mij :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Als het schoon is, is het niet vies O:)
Waarschuw beheerder
wat mn vriendin allemaal niet bij mij heeft gedaan sinds ik haar heb gebaft...:D
2 get real ---->

als je niet weet waar je over praat, moet je je bek dr ook over houwen, je heb toch geen idee hoe lekker het is of wel soms??
Waarschuw beheerder
hehehe...way the go Queen:)
Waarschuw beheerder
anytime:p Queen stuur maar een pb:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
al die meiden zeggen van bah vies..

en maar kreunen..

stoppen.. hou op, jaaaa ga door ga door,, nee stop

Waarschuw beheerder
ó-kay....:s

Waarschuw beheerder
donateur
gatverdamme dat vind ik een heel vies idee:bah:
moet er niet aan denken!!!!

Waarschuw beheerder
boffen is beter, dat is als je niet hoeft te baffen.
Waarschuw beheerder
donateur
En weer hetzelfde 'grapje' :gaap:
Waarschuw beheerder
ff gevonden bij google

Hoe het zit met beffen, baffen en boffen
4 juni 2001, 16:21 CEST
Hoi,
Na het even opgezocht te hebben meldde Saar dat je kunt beffen baffen en
boffen. Beffen is neuken ofzo baffen is pijpen en boffen is als je WORDT gebeft
en gebaft. Een andere bron zegt weer dat baffen likken van achteren is, kortom,
er moet hier even iemand met verstand van zaken een eenduidig antwoord komen

Volgens Dwerg is baffen beffen na het maffen, maar dat is dus fout. Jap vond het
echter ook. Arjan merkte terecht op dat boffen is dat je niet hoeft te baffen.

Weer een andere bron zegt dat het is als beffen maar dan anders. Orale
stimulatie, bij voorkeur middels de tong, van de gevoelige plekjes om en nabij
de sluitspier.

Meie heeft ook een keer iemand horen zeggen dat het een soort beffen was maar
dan anders, dus dat kan wel kloppen.

Maar dus, de voorlopige eindconclusie: Orale stimulatie, bij voorkeur middels
de tong, van de gevoelige plekjes om en nabij de sluitspier. Sarah mag de
nieuwe kwisvraag verzinnen.

Waarschuw beheerder
mensen die zeggen dat het hun goor lijkt, hebben het zeker nog nooit meegemaakt.
wel voor goede hygiene zorgen he!!!!!

Waarschuw beheerder
:kots:

Waarschuw beheerder
:bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nasenbluten maakt er werk van!!
Waarschuw beheerder
Ja wel eens gedaan, was 100% zeker schoon! We stonden zelfs nog onder de douche, toen was ik d'r aan het beffen en kwam ik per ongeluk over de anus met m'n tong. Ze zei dat ze dat echt lekker vond en toen ben ik maar doorgegaan.
Ik vond het wel lache
Waarschuw beheerder
jij bent wel eg van alles markten thuis he???

(k)
Waarschuw beheerder
wanneer je geil bent is nix vies meer...
Waarschuw beheerder
wanneer je geil bent is nix vies meer...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
als je het fijn vind...

maruh...niet bij mij :no: blijf maar
gewoon aan de voorkant (Y)
Waarschuw beheerder
maris helemaal met je eens!!!!! ;)

dikke (k)
Waarschuw beheerder
Dat vind ik dus ook, als je geil bent en je ziet zo'n superlekker kontje voor je met poesje er zo onder dan is het enige waar je aan denkt: "daar ga ik aan likken!!!"
Jammie!! Ik zou het zo weer doen!! moet alleen ff een slachtoffer vinden...

Waarschuw beheerder
GEWELDIG om je meid zo te laten schreeuwen... Baffen is boffen dat je bent gaan beffen... :respect: :jaja:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
aaarrggg gets..:kots:
geen tong aan MIJN ANUS...:frusty:

:vaag: waarom zou je van die 2 gaten nou de
beste overslaan en gewoon aan een
bruin holletje likken...:vaag:

hoeft mijn kerel niet te doen *BENGS* vuist op zijn hoofd :P blijf maar gewoon bij de poes :9

(vink wel een goed idee...ghehe)

(K)

Waarschuw beheerder
Ik begrijp echt iet dat mensen daar moeilijk over doen?!? Als het maar gewassen is!!!!
Heeeeeeerlijk om het te doen!!!!!!En zoals Maris al zij, als je geil bent is nix meer vies.(tot zekere hoogte dan natuurlijk)

Waarschuw beheerder
terror agression natjuh ==> Moet je je kereltje toch eens laten doen.. Zoals Kloeckie al zegt, als je 'm maar gewassen hebt.. :D:D Bij me ex-en opende het toch meer dan alleen nieuwe dimensies.. ;) Hehehehe
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Vrouwen die er niks van moeten hebben: Doe niet zo preuts, sjongejonge laat het gewoon gebeuren en je ligt te kronkelen van genot!

Waarschuw beheerder
donateur
:yes:

Waarschuw beheerder
idd, wanneer je geil bent is nix vies meer

:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou die opmerking heeeeeeeeeel snel afkloppen ...

Jij zit daar geil op de bank, naakt, terwijl een meisje ook naakt, boven je komt hangen, en zo je bek volschijt ?

Nee dank je, ik pas .. :P

Waarschuw beheerder
ja Proto X :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Geilllll
Lekker spetterpoep!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ghehe proto x (Y) enuh carloz76..
heeft niks met preuts zijn te maken..:S
hoef gewoon geen tong of vinger of iets anders
in of aan me hol...:frusty:

k heb een klit...un gat en een nog nie gevonden
g-spott...:9 ghehe hij houd zich maar mooi daar
mee bezig..(Y) vink lekker genoeg :9
GEEN MOND AAN MIJN KONT..:P

(K)

Waarschuw beheerder
donateur
Blijkbaar ben je wel preuts, want als iets lekker is waarom zou je dat niet toelaten?

Het feit dat je g-spot nog niet gevonden is zegt eigenlijk al meer dan genoeg...

Rimmuuuhh!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
done :kwijl: 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Baffen :S Als ik alleen al de geur van vers poep RUIK heb ik al geen zin in sex meer, kan je nagaan wat er gebeurt als ik het PROEF!!!!!!! :kots:

Waarschuw beheerder
donateur
Als ik alleen al de geur van vers poep RUIK heb ik al geen zin in sex meer

De geur van verse poep???

Ik weet niet wat voor smerige wijven jij dan ligt te likken maar als ze een beetje hygienisch is dan is het allemaal fris en fruitig daar...

Je zal eens wat kwalitatief betere vrouwen moeten regelen want die koeien uit het weiland hebben inderdaad wel eens een klontje aan de staart hangen...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
====> proto x <===== (Y)
met jou kan ik praten :D

===> carloz76 <===
weet je niet wat een g-spott is ofzow..?!
die is niet altijd easy to find..:no:
bij sommige zit ie heel diep...denk je
dat je de sex koning bent ofzow...:gaap:

als jij zo graag iedereen aan het KONT-LIKKEN wilt hebben zoek je maar mensen bij je eigen soort :@ ik hoef geen tong aan me reet...:kots:
niks niet preuts KNUL... this een uitgang
en dat bvlijft ook zo..(Y)
en als jij mij zo graag wil laten weten wat het is kom dan ff lekker hier aan me HOLLETJE likken..:devil: zal ik PERONGELUK is een POEPPIE laten..:devil: kijk hoe snel je bent genezen..:devil:

mensen die het willen motten het zelf weten :yes: maar nog steeds GEEN MOND
AAN MIJN KONT...:kots:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
en daar bij stumpurT zegt proto x
dat ie van de geur van verse stront al
geen zin meer heeft in sex...niet dat
zijn meissie een ongewassen reet heeft stakker..
leer eens begrijpend lezen...:gaap:

als ik in het park loop of whatever
en ik ruik strond hoef ik ook geen sex meer te hebben..of snap je dit soort nederlands niet..?
begrijpend lezen heet dat....:frusty:

Waarschuw beheerder
donateur
Begrijp jij zelf wel nederlands?
Eerst schrijf je stront met een t en daarna met een d.
Ik lik jouw reet van me leven niet want als ik jouw kop zie moet ik zelf al poepen, laat staan dat ik aan je aars ga ruiken.
En bovendien lik ik alleen vrouwen met klasse, en die is bij jou ver te zoeken!

this een uitgang

Je kut is ook een uitgang, voor pis en voor kinderen, je moet wel met een beter verhaal komen.
Ga nu maar je g-spot zoeken, dan doe je tenminste nog wat nuttigs.

denk je dat je de sex koning bent ofzow

:yes: Denken? Ik weet het wel zeker!
laatste aanpassing
2 terror agression natjuh--->

Je kan niet zeggen dat het smerig is of wat, want het is 'blijkbaar' nog nooit gedaan bij jou.

Rond en bij je anus zitten veel meer zenuwen dan bij je klit wacht maar tot je vriend een keer uitschiet, dan piep je wel anders..

Waarschuw beheerder
Carloz76 <==> Queen Of <==> :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
De geur van verse poep???

Ik weet niet wat voor smerige wijven jij dan ligt te likken maar als ze een beetje hygienisch is dan is het allemaal fris en fruitig daar...

Je zal eens wat kwalitatief betere vrouwen moeten regelen want die koeien uit het weiland hebben inderdaad wel eens een klontje aan de staart hangen...

Kerol, ga jezelf eens goed douchen, en steek een vinger in je aars, en ruik er eens aan. Je ruikt nog steeds VERSE SHIT! Of wil je mij gaan zeggen dat je je douchekop in de kont van je vriendin steekt om hem eens ff slink te reinigen? Ik vind SHIT vies... En als je shit niet VIES vind heb je een behoorlijke kronkel in je kop, om dan toch met je neus boven dat verse poep-productiegaatje te hangen, en je TONG erin te steken!

:kots:

Dan heb je naar mijn idee echt een steekje los ..

Waarschuw beheerder
lekker hoor....doen en krijgen :kwijl:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
proto x...jij ben GEWELDIG..(K)

enuh carlozSHIT...:kots:

t soort nederlands dat jij bedoelt is SPELLING
en geen BEGRIJPEND lezen (blijkt wel dat je nog nie heb geoefend..:vaag: ) hoe dom ken je zijn..:frusty: pis komt niet uit dat gat SCHELE..BWOEHAHAHA hoe oud was je ook al weer...?

whaha lekkere klasse hebben die wijven van jou dan
als bij hun het zeik daarvandaan komt..:kots:
sex koning..:s pfff jij heb zeker van die hoe-doe-ik-aan-sex-boeken gelezen..? is nie zo slim als je niks snapt van berijpend lezen..:vaag:
dan kun je de dingen heel fout lezen als je dat nu eerst gaat leren..en dan op nieuw het -doe-het-zelf-boekje gaat lezen praaten we verder over de g-spott okey..? (wat je met 2x t schrijft KNUL :devil: )

enuh queen of tha...:S ik zeg niet dat het zo IS
je zal heus wel iets voelen :gaap: maruh ik hoef geen tong aan me anus..:kots: lig je er wakker van ofzow dat ik geen tong aan me reet wil..?
ga carloz maar voorlichten, want die leest zijn -ik-lik-je-anus-boekjes op de verkeerde manier..:vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
Best wel cool eigenlijk, levend WC papier.

Wat word straks in de mode? Diarree opslurpen via een rietje, en dat weer terug spuugen in iemands kont?

Waar gaat het toch heen met deze wereld ... :vaag:

Waarschuw beheerder
kheb der geen probleem mee en me vriend ook niet

Waarschuw beheerder
donateur
Dus jullie likken aan elkaar poepertje?

:vaag:
Waarschuw beheerder
Delicatesse ... Been there, done that ;)

By the way: Alle zeikerds ga toch een poesje met witte vloed likkuh :jaja:

Waarschuw beheerder
het zelfde als blaffen alleen dan zonder "L" :x

Waarschuw beheerder
donateur
steek een vinger in je aars, en ruik er eens aan.

Proto X>

Ik ga geen vinger in me reet steken om er vervolgens aan te ruiken, het feit dat je het zelf wel gedaan hebt zegt meer iets over je eigen geestelijke gesteldheid dan de mijne.

t soort nederlands dat jij bedoelt is SPELLING
en geen BEGRIJPEND lezen (blijkt wel dat je nog nie heb geoefend.. ) hoe dom ken je zijn.. pis komt niet uit dat gat SCHELE..BWOEHAHAHA hoe oud was je ook al weer...?

Noem jij mij dom? Leer zowiezo eens fatsoenlijk Nederlands schrijven. Dat ik jouw kleuterschool-taal niet begrijp is meer aan jouw gebrekkige intelligentie te wijten dan de mijne...

g-spott okey..? (wat je met 2x t schrijft KNUL

g-spot schrijf je met 1 t troela, die g-spott is een trance act... BWOEHAHAHA
Ik zou je biologieboeken er ook nog eens op naslaan want blijkbaar heb je van anatomie ook weinig meegekregen.

Kom nu eens met iets inhoudelijks!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
whahaha proto x...kanje niet
genoeg (K) geven (y)

carloz76..ga je zelf ergens terug vinden
kerel..en dat taaltje van mij wordt overal gebruikt
das (= dat is..:devil: ) sneller stumpurT ghehe jij bent erug (= erg) grappig..:gaap:

t boeit mij niet of je het doet..:no:
ieder zijn meug toch...
maar geen "levend wc papier"" (citaat proto x ) :P aan mijn kont..(Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Jullie hebben mekaar helemaal gevonden, pfff wat zal sex tussen jullie spannend zijn zeg.
Doe je ook huishoudhandschoenen aan bij het aftrekken?
En het boeit je blijkbaar wel anders zou je er niet zoveel heisa om maken...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:gaap:
wat een lol broek ben jij zeg..(Y)
niet normaal meer hoe grappig jij bent :gaap:
geen huishoudhandschoenen..WEL echt wc PAPIER
bij het kont afvegen (Y) ik maak er geen heisa om
kerel...ik probeer jou :vaag: humor te snappen
:S ghehe maak er wel heisa om als het om MIJN kont gaat
want ik hoef geen natte slobber aan me reet..
wat andere doen motten ze zelf weten :gaap:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Wacht maar tot het je een keer overkomt...
En tis gewoon lekker om te doen:D

Waarschuw beheerder
donateur
Had je nu je school maar afgemaakt he.
Dat heet sarcasme, ga maar opzoeken in het grote mensen woordenboek.

Jouw Breezah taaltje ken ik wel, dat je het nog gaat uitleggen ook...:frusty:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga geen vinger in me reet steken om er vervolgens aan te ruiken, het feit dat je het zelf wel gedaan hebt zegt meer iets over je eigen geestelijke gesteldheid dan de mijne.

Zeg ik dat ik het geprobeerd heb? NEE .. Koop een bril of regel sterkere glazen.

Ik ga er geen woorden meer vuil aan maken. Als jij graag je tong wilt gebruiken als WC papier, so be it. I dont care... Zolang ik maar geen strond hoef te happen, want er is naar mijn idee teveel strond aan de knikker hier ..

Ik dank u B)

Waarschuw beheerder
donateur
Wie heeft het over stront happen en tong gebruiken als wc papier:vaag: Als het (voor de 100e keer) gewoon schoon is, is er niets vies aan, en je hoeft je tong er toch ook niet in te steken???

Waarschuw beheerder
donateur
Ja sorry hoor, maar ik kan er gewoon niet op komen, om aan een anus te likken. Wat nou als je chickie zon lekkere natte diarreescheet heeft gelaten ? Ik moet er echt niet aan denken, sorry!

Waarschuw beheerder
donateur
Als je 'chickie' net een natte scheet heeft gelaten laat ze je heus niet aan dr kont likken. Normale vrouwen gaan dan ff naar de wc ofzo...
Waarschuw beheerder
Wel eens gehoord van een anaaldouche, dan kan je het zelfs van binnen goed schoonmaken, nix vies aan dus. Gewoon weer een verreiking van je sexleven!!
Tis gewoon geil :P

Waarschuw beheerder
donateur
Hmmm ... Jullie zetten me wel aan het denken hè :p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
proto x...(y)(k) carloz...nomaals,
ga jezelf zoeken in deze grote wereld..:yes:

jij zit je helemaal de tering te zeiken
omdat meneer proto x en ik niet van anus likken
houden :kots: (in mijn geval gelikt worden)
jochie mijn uitleg was niet serius bedoeld..
lees je geen smily's..?(weer dat begrijpend lezen he.:P.) wie ken er nou beter terug naar school gaan..:S ga jezelf nu maar een
schouder klopje geven om je "grote wijsheid"
:gaap:

ik ken er ook niet met me kop bij...(nee bedoel niet bijmijn anus..:P )(K)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Proto X 22 april 2004 13:37
Hmmm ... Jullie zetten me wel aan het denken hè

Zo mag ik het horen, ik zou zeggen, stap met je vriendin onder de douche, was d'r goed, ook met zo'n anaaldouche, laat haar vooroverbuigen. Bewonder het uitzicht, begin onderaan d'r kutje te likken, en proef dar sterretje. Let vooral op de reactie van je vriendin (Y)
She'll love it!!!

ik ken er ook niet met me kop bij...(nee bedoel niet bijmijn anus.. ) laatste aanpassing: 22 april 2004 13:41

LOL :yes:

Je zou het gewoon eens moeten proberen. Je moet er gewoon schijt aan hebben. <----:yes: :yes: :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Hmm .. Ik heb geen vriendin.. Ben ook nog best wel gek op mn EX die me niet niet echt terug wilt .. Dus ik moet maar wachten totdat de tijden btr worden ...

Ik ga het dan zekers een keer proberen.. Mar als het tegenvalt ... :[
Waarschuw beheerder
Ik zou zeggen, baf d'r eens en let op hoe graag ze je terug wil :D

Waarschuw beheerder
donateur
Wat zal ik boffen ..

8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Je zou het gewoon eens moeten proberen. Je moet er gewoon schijt aan hebben....:P ghehe :9
smeerkees...;)

proto x..:s wens je veel succes..:P
laat ut me weten okey hoe ut was ;)
ghehe hoop niet dat het je bavalt...;)
want dan blijf ik alleen over :P
(er staat een smily carloz, voor je weer over
de tief gaat :P )

(K)

Waarschuw beheerder
donateur
Moet wel eerlijk zeggen dat de uitdrukking "Wat een boer niet kent, lust ie niet.." hier wel een grote rol speelt ...

Zodra ik de kans krijg bij mn ex ... :$

:p
Waarschuw beheerder
Haha weet wel bijna zeker dat het je gaat bevallen. Het is nou eenmaal relaxxxed :D

@ terror agression natjuh: join the club, probeer het ook ;) Sta je er ook niet meer alleen voor :)
Geef je aarsje een gabberkapsel (mooi kaal is niet lelijk) en let it happen! :kiss: (let op de smileys, keb geen zin in rellen)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ghehe daarom heb ik ook smilys..(Y)
maar mijn billetjes zijn glad hoor..:D

maar ik denk dat ik bedank :yes:
als me vriend het ooit doet denk ik dat ie
spontaan uit schrik een stomp op zijn
hoofd krijgt..:x
ghehe of mis vind ik het wel zo fijn dat ik
spontaan een scheetje laat..:P :kots:
*lol*

nee dank je ik laat het ff hierbij..(Y)
(K)

Waarschuw beheerder
donateur
goed, we hebben gelukkig al iemand die het overweegt...
Nu die ijskoningin nog even ontdooien!

Terror natjuh> Ik neem PF absoluut niet serieus, lees me profiel maar...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
heyz kerel..:d

k heb proto x zo'n beetje weer betoverd..:P
ghehe...*lol*

volgens mij had ik je profiel al gezien..
kijk nog wel ff (Y)

(K)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
je heb wel mooie hondjes..(Y)

(als je daar maar wel van af blijft..:P
daar hou ik niet alleen niet van..HAAT ZULKE mensen, maar das een andere topic.:P)

(K)

Waarschuw beheerder
donateur
Dierensex, ieuw...

die mensen moeten ze vastbinden, en dan met een gloeiende pook hun pik bewerken als straf!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kijk is aan :D
zijn we het toch nog ergens over eens..(Y)

(K)

Waarschuw beheerder
vind je t goed als ik ff pass hier voor.. hehe

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mmmmmmmmm
lig je er wakker van ofzow dat ik geen tong aan me reet wil..?

heb ik dat gezegd dan? majaaa tis net als drugs, als je het niet kent, mis je het niet, maja als je het eenmaal weet..

Werkzaam bij Rage-Online
Waarschuw beheerder
lijkt me geen hol aan :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Best aangenaam... een vrouwenaars heerst :jaja:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:vaag:...heb er geen woorden meer voor;)

(K)
Waarschuw beheerder
Geen woorden, maar daden!!
Waarschuw beheerder
M'n eigen ding kan ik niet bij....gelukkig... :D

Maar ja hebt gelijk La Dea Di Amore :)
Maar ik wil jou wel proberen over te halen hoor :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ook al is ie schoon,maar de gedachte er achter dat daar strond uit komt en kontkosten er op kunnen zitten of zaten!! en zou maar een scheet laten!! je weet niet!! nee dank je deze gedachten houden mij er mooi van af:D

Waarschuw beheerder
donateur
Denk jij ook bij het pijpen dat daar pis uitkomt en dat er smegma op zit, en dat diezelfde piemel wellicht bij andere meisjes in kut en kont heeft gezeten?

Preutse muts!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Haha ;) nou nee daar denk ik ook niet aan maar kontneuken nee dat lijkt me niks :S

p.s. gevonden carloz(K)
Waarschuw beheerder
Carloz76 24 april 2004 10:23
Denk jij ook bij het pijpen dat daar pis uitkomt en dat er smegma op zit, en dat diezelfde piemel wellicht bij andere meisjes in kut en kont heeft gezeten?

Preutse muts!

8) :D LOL :D

Waarschuw beheerder
Baffen?

Niks mis mee!
Waarschuw beheerder
Culinair neuqen :kwijl::)

Waarschuw beheerder
donateur
heerlijk joh, baffen mmmm :P
Waarschuw beheerder
:p:bounce:p psies
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
lijk me nix aan...

:bah:
Waarschuw beheerder
tja je kan er pas over oordelen als je t ervaren hebt heh:)

Waarschuw beheerder
donateur
t is gewoon smerig!!!

Waarschuw beheerder
Wat een ranzig topic,
krijg al kokhalsneigingen bij het idee...
Waarschuw beheerder
xeanne jij moet dus:kots:bij de gedachte al?...wat een saaie sexleven heb jij:D

Waarschuw beheerder
NasenBluten, volgens mij heeft xeanne niet zo'n saai sexleven als jij denkt hoor.. kijk eens hoe die hond er bij ligt :yes:

Waarschuw beheerder
heerlijk topic dit!! (Y) :bloos:
Waarschuw beheerder
Aah xeanne houd meer van de doggy style variant:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Een hond baffen :S
Waarschuw beheerder
ieuwww een hond baffen...zeg er zijn grenzen heh:D

Waarschuw beheerder
Ik baf mijn teckel regelmatig (Y)

Hij heeft laatst nog perongeluk in m'n mond gescheten! Hij was 'n beetje ziekjes
Waarschuw beheerder
Hmmm mag dat wel een teckel baffen? volgens mij is dat verboden.....dat is kinderhondenporno vorlgens mij

en was t lekker?

Waarschuw beheerder
Heerlijk!
Die aroma was niet te omschrijven maar je proefte duidelijk dat hij Bonzo gegeten had

Waarschuw beheerder
zo vies is het nou ook weer niet hor... het ruikt zelfs een beetje naar kaneel en boterbloemen geur!

nou bafse he'

Waarschuw beheerder
Laatst heb ik nog een heerlijk uitgescheten worstenbroodje gegeten (Y)

Goed voor je darmen :P

Waarschuw beheerder
Goed bezig (Y)
Waarschuw beheerder
een door de hond uitgescheten worstenbroodje of van jezelf?

joh moet de hond ook geen Bonzo geven....voordat je m verwent moet je ff puppy PAL geven...

Waarschuw beheerder
donateur
Baft je hond ook terug dan?

Of is het spreekwoord: Blaffende honden baffen niet...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Baffen kun je het niet noemen aangezien ie meestal meteen HELEMAAL in m'n aars kruipt!

de stouterd :bloos:

Waarschuw beheerder
Baffen=bah!!
Waarschuw beheerder
donateur
TJ:

:O Nou weet ik waar dat zielige geblaf vandaan kwam toen ik laatst onaangekondigd binnenkwam!

:|

Waarschuw beheerder
Hmmmmm, ik blijf het vreemd vinden toen ik die staart uit je broek zag komen hoor :O

Waarschuw beheerder
donateur
Even voor de bafferts onder ons:

http://www.freeassclips.com/t/15/movies/03.mpg

Waarschuw beheerder
Neeeeeeejjjjj, ik kan 'm niet openen :cry:

maar ik moet!!!!! :dood:
Waarschuw beheerder
Baffende honden bijten niet...

LOL, gelukkig niet, anders hou je geen aarsje mee over..
Waarschuw beheerder
technojedi dit is misschien iets voor jou...zitten waarschijnlijk geen hondjes tussen maar....dit zijn echte super baffers hahaha www.scatdomination.com www.scatinbrazil.com

mensen met een zwakke maag kunnen er maar beter niet op klikken
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:kwijl:

Jottum!!!
Waarschuw beheerder
je zou bij die sites nou eigenlijk een geurkaart in je pc moeten hebben:D

Waarschuw beheerder
donateur
Als je deze aars baft ben je echt een baffert.
Zeg maar zwarte band 3e dan bafmaster!

http://medicine.ucsd.edu/clinicalimg/gu-anal-stenosis.jpg

Zijn er nog meer spreekwoorden met baffen?
Zoals: Als er een schaap over de dam baft, volgen er meer
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Beter 1 tong in je aars dan 10 in de lucht.

Waarschuw beheerder
:respect:

Geweldig gezegde! Van mij krijg jij een veer in je aars (Y) :)
Waarschuw beheerder
donateur
Zoals het hondje thuis baft, baft het nergens.
Waarschuw beheerder
donateur
He, doe dan meteen je duim ofzo.

Waarschuw beheerder
Lange tongen vangen veel schijt!

enne.....(Y) in poepert
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ha, nu heb je er ook een terugverdiend! (Y)

Waarschuw beheerder
Die ging iets te diep hupje! AF nou!

:bloos:
Waarschuw beheerder
donateur
Okee, ik ga naar huis, morgen weer verder spelen.

Waarschuw beheerder
donateur
Oost, west, thuis baft!
Waarschuw beheerder
tsjonge jonge zeg jullie "schijten" ook een eind weg in de ruimte zeg:)

Waarschuw beheerder
waarom oordelen als je dat nooit hebt gedaan ?
Waarschuw beheerder
precies arbeitjuh dat zei ik ook al ...stiekem willen ze het wel maar onderukken gewoon hun lustgevoelens:D
Waarschuw beheerder
ff deze topic naar boven baffen:D

Waarschuw beheerder
Heb het gisteren voor het eerst gedaan (Y)

Ja, ik bedoel in mijn vriendin's bek gescheten natuurlijk he :devil:
(ze lag wel te slapen maar dat maakte de pret alleen maar leuker )
Waarschuw beheerder
hmm en wat heb je van tevoren gegeten?bruine bonen?

je had haar natuurlijk wijs gemaakt dat ze aan t dromen was:p

Waarschuw beheerder
Tja, ik moet toegeven dat ik haar eerst heb neergeknuppeld met het televisie toestel! :bloos:
Waarschuw beheerder
Volgende ochtend was het zeker aangekoekt en kon je het van d'r gezicht afpissen of niet?

Waarschuw beheerder
Nee, over haar gezicht heenpissen vind ik vies!

Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon iemand in zn bek schijten tijdens het fistfucken is nog altijd het beste aan te raden.

Waarschuw beheerder
Ik vind niet dat je zulke termen hier mag uitspreken! Het is ongehoord :(
Waarschuw beheerder
fistfucken vind ik echt wel zo birar heh:D
Waarschuw beheerder
Lijkt me best geil :D :$

Waarschuw beheerder
Ik kan mezelf baffen!!!!!

Waarschuw beheerder
Hee nasenbluten,

Kun je niet eveb direct een ransig filmpje erop planten die ik op m'n werk WEL kan openen?

Heb ik weer wat te rukken namelijk :kwijl:

Waarschuw beheerder
waarom denkt iedereen gelijk aan stront
net zoals anaal neuken, mensen denken gelijk dat het vies is omdat dat de gang is waar poep uit komt..
Als je gewoon zorgd dat je leeg ben en dat je je reet goed heb schoon geveegd is het niet vies..
Net zoals neuken als je ongesteld ben, da doen jullie dan wel weer ???

Waarschuw beheerder
donateur
Dat komt omdat jij uit Capelle ad IJssel komt, daar wonen de echte baffers!
Waarschuw beheerder
Zo te horen heeft Aardbeitjuhh wel wat ervaring dus?

Waarschuw beheerder
Fuck It, ik lik alles
Waarschuw beheerder
mensen als ik dit zo weer lees.......
moet er vanavond echt wel 1 vinden die mij
ff lekker wil likken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:D

Waarschuw beheerder
Geef mij maar boffen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
heerlijk!! :D