Partyflock

Forumonderwerp · 663909
Waarschuw beheerder
Ben jij ook wel eens opgelicht met een auto kopen ??? Zo ja, bij welk bedrijf en voor hoeveel eurotjes ???

Ik kocht drie jaar geleden een auto dat was een peugeot 106 xsi full options super mooie auto voor bijna 15000 guldentjes bij lorezno auto's in apeldoorn koop daar nooit een auto !!!!!!! ik dacht dat het een goede auto was bleek van alles mee met mis te zijn. Op weg naar huis begon ie heel ff 1 a 2 seconde te stotteren maar dat was weer snel weg ....... ik dacht dat dat kwam omdat ie al een tijdje stil had gestaan . Kwam ik thuis aan heb ik een kameradski opgehaald en ben toen wat gaan rondrijden op een gegeven moment stond ik op de drempel stil........ ff wachten tot het verkeer voorbij was en toen ik optrok toen was de pret voor bij hij deed niets meer!!!! ik had een storing in het injectie systeem.... gaf ie aan op het dashbord dit was allemaal 5 uur later gebeurd . heb toen de volgende dag een aanhanger voor de auto moeten huren omdat die klootzak mij niet op wou halen !!! maar goed de auto weer terug naar apeldoorn heeft em wel "gemaakt" kon de auto dus weer een paar dagen later weer op halen heb r 2 dagen mee met rond kunnen rijden en was de pret weer voorbij:@ ikke weer balen heb de auto toen hier in de buurt laten maken voor 1000 gulden omdat ik die vent in apeldoorn niet meer vertrouwde. die garage hier heeft em ook niet goed gemaakt 1000 piek weer naar de maan!!!weer het zelfde liedje iets met het injectie systeem hij wist het ook niet meer heb em toen naar de dealer gebracht en die wist helemaal niet waar om die het niet meer deed!!!!! maar moest wel de uren betalen die ze r in hadden gestoken om die stroomstoring op te zoeken weer 1500 gulden ik moest het zelf maar uitzoeken zei de dealer !!!!!! heb de auto toen naar een kameraad gebracht, was de auto een week kwijt hij had wel gevonden wat het was, (heeft het voor nood ff gemaakt) een draadje van de stekker van het injectie systeem zat los.(zie een stroomstoring maar is te vinden) maar hij ging eerst een weekend weg en dan zou hij r een nieuwe stekker er op zetten et was maar een simpel iets en niemand wist, het heeft me veel geld gekost.het ergste was hij zou na weekend gemaakt worden en ik rij de auto op vrijdag nacht zo in elkaar
jammer maar waar

zij r ook nog meer mensen die opgelicht zijn met het kopen van auto laat het ff weten

groetjes brian
Waarschuw beheerder
Is wel kut voor je... ik heb voor ong. hetzelfde bedrag een Saxo VTR gekocht, gewoon opletten bij de proefrit of je rare dingen merkt etc etc.

En een maat meenemen die verstand van auto's heeft, een monteur bijvoorbeeld.

Er zitten gewoon naaizakken bij :/
Waarschuw beheerder
ouwe maat van me heeft ooit een opel gsi gekocht bij auto euro in nieuwendijk voor +/- 10000 gulden.

2 weken later bleek dat ie rond reed met een gescheurde wielophanging.

dus is ie best genaaid ja

we hadden makkelijk dood kunnen zijn
Waarschuw beheerder
dat ken je wel zeggen ja !!! is best link.... zou maar is wat gebeuren!?!?!?!?!?
Waarschuw beheerder
donateur
Als je 7000(!) euro uitgeeft voor een occasion mag je toch wel verwachten dat deze in goede staat is. Sowieso krijg je boven de 4500 euro een garantie van 6 maanden. Tenminste dat had ik wel.

Ik heb had 4700 euro betaald voor me golf, en die ging ook al meteen na een dag kapot. Hele motor moest vervangen worden.

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/832356

Echter het heeft me helemaal niets gekost. En zo hoort het ook!
Waarschuw beheerder
zo moet het ook !!! je van die chagra's r tussen zitten die alleen maar denken.... ik heb het geld binnen en zie maar wat je met je auto doet en zo gaat het 9 van de 10 keer !!!!!:@
Waarschuw beheerder
en een anwb-keuring laten uitvoeren voor je afspraken maakt..

mijn schoonouders hadden een vito gekocht, maar bij de keuring bleek dat er écht van alles mis was, zelfs de wielen zaten los!

autohandelaren lichten je niet alleen op, ze brengen gewoon ook je leven in gevaar!
Waarschuw beheerder
das echt kut die mensen flashen je echt snel !!
Waarschuw beheerder
zonder dat je het door hebt!!!!!!!
het zijn gewoon chagra's!!!! :@
Waarschuw beheerder
nog meer mensen opgelicht??????

Waarschuw beheerder
Mail naar De kat in de zak :d

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb geen medelijden met je.
Iedereen weet dat je in Apeldoorn of Spaanse Polder geen sportieve auto moet kopen.
En als je dan toch een auto koopt vraag dan naar een BOVAG garantiebewijs en een Nationale Auto Pas.
Hebben ze dat er niet: NIET DOEN, al is ie nog zo goedkoop!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Hmm klote voor je, maar zoals hier al vaak genoemd, koop géén auto in Apeldoorn tenzij het bij een Bovag garage is (dan kun je namelijk je rechten opeisen, dat je een goede prijs/kwaliteit verhouding hoort te krijgen)!

Ik heb 't juist andersom.. Kocht dik 2 jaar geleden voor 1000 euro een Opel Corsa uit '87 bij een volslagen onbekende in Hilversum, had verwacht dat er wel iets mee was of ie 't niet lang zou uithouden.. Hij heeft inmiddels 50.000 km met me rondgetourd en doet 't nog steeds (Y)! Kosten in die 2 jaar alles bij elkaar aan onderhoudt: 200 euro :D:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Tsja shit happens....
Waarschuw beheerder
Peugeot 205 van m'n vriend...mooi oud bakkie (1990)...voor maar 500 eurootjes! En dat ding rijdt echt als een trein! :D
Waarschuw beheerder
een maat van me is met 2 200sxen genaaid.
de eerste liep de motor vast na een week en toen heeft de garage eigenaar een deal met em gemaakt dat hij een andere zou krijgen als ie zijnes inruilde en 3 rooien bijbetaalde.
die zou ook perfekt zijn maar ging niet langer als een maand mee
zelfde probleem
in totaal ook 8500 euro gone
Waarschuw beheerder
dat is ff nog iets meer dan dat ik ben opgelicht!!! is wel kut zoiets !!!dat vindt ik gewoon niet normaal dat mensen zo iets kunen doen!!!! fuck al die auto chagra's!!!!!
Waarschuw beheerder
echt balen voor je:( sterkte..
gelukkig rij ik dit jaar nog in een toyota avengis van de zaak. Maar met al die bezuinigingen moet ik hem misschien volgend jaar inleveren en zelf een auto kopen:(
Waarschuw beheerder
kijk maar uit wat en waar je een auto koopt!!! ik raad je het niet aan om in apeldoorn een auto te kopen!!! voor de rest veel suc6

Waarschuw beheerder
snoep verstandig eet een appel

Waarschuw beheerder
En toen had je maar een Lancia gekocht?

Waarschuw beheerder
donateur
Een auto moet je nooit bij een handelaar kopen, particulier of bij een merkdealer is altijd betrouwbaarder.
Wil je service en daar ook voor betalen, neem een merkdealer. Wil je goedkoop uit zijn, ga dan particulier, maar handelaren naaien hun klant bij het leven.
Waarschuw beheerder
2 Technoise! nee eerst een alfa 164 een 2 liter 16v en toen een lancia delta hpe hf turbo 16v !!!!!(maar die zit helaas in de prak) en volgend weekend kan ik mijn nieuwe bak ophalen en lancia delta hf integrale 16 v in het grijs metallic !!!!!!!

2 viptweak daar moet ik je gelijk in geven !!!

:respect: