Partyflock

Forumonderwerp · 663757
Betreft: evenement: Thunderdome, vrijdag 22 oktober 2004 om 12:00

Waarschuw beheerder
aan gezien ik al wel wat sugesties heb gelezen van de mensen hier op pf:

veel mensen wil dat het in de rai gehouden wordt.........maar is het dan niet zo dat er dan weer rellen komen???

en zijn ook wel mensen die het om die reden wel weer terug wil zien in utrecht,.....maar daar was het na vele niet echt een sucses.

nu kom ik met het volgende ....waarom niet in ahoy.
nightmare in rotterdam was een sucses.
en ook een top locatie.

geef hier je mening,....en zeg wat jou het beste zou lijken.
Waarschuw beheerder
donateur
Het kan dus gewoon niet in de ahoy omdat de ahoy een contract heeft met udc

Nightmare was gedeeltelijk ook door udc georganiseerd!

:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Dat het geluid in de jaarbeurs kut is is de grootste onzin op T-E stond het geluid echt hard en heel erg zuiver. Als ze die opbouw hebben dan wordt thunderdome echt wel een succes :D
Van mij mag het wel weer in de jaarbeurs komen en gelukkig heb ik de laatste editie niet meegemaakt want die was bar slecht als ik het zo hoor :S
Artiest Gonzo
Waarschuw beheerder
Geen feest met rellen in Rotterdam?
Nou ik ben 1x naar 4 elemements geweest en ik geloof dat dat de enige keer is geweest dat een houseparty wegens rellen en optreden van de ME het nieuws haalde, dus...
Maar ik denk dat Thunderdome gewoon in de Jaarbeurs moet worden gehouden, goede, grote locatie. Minder geluid, maar alles beter dan de RAI.
Waarschuw beheerder
Het kan dus gewoon niet in de ahoy omdat de ahoy een contract heeft met udc

Nightmare was gedeeltelijk ook door udc georganiseerd!

Ja dus? Mid-town samen met UDC..

waarom zou ID&T UDC niet kunnen benaderen om het samen te organiseren dan?

Waarschuw beheerder
Dat geluid met de jaarbeurs heeft ook te maken met welke hal ze het doen. De hallen aan de kant van het centraal station(waar trance energy altijd is) is wel goed geluid
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heb geen flauw id en t boeit me niet.....zolang t feest maar komt!! :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Trance-energy in de jaarbeurs is in alle hallen geweest en ik vond de laatste T-E het beste geluid hebben.

Waarschuw beheerder
Niet in alle hallen.. Alleen de hallen aan de kant van het CS waren de dance area's, de andere hallen waren voor de garderobe, vip, chill out enzo
Waarschuw beheerder
donateur
waarom zou ID&T UDC niet kunnen benaderen om het samen te organiseren dan?

Udc was op zoek naar een oud concept en kon zo snel veel geld verdienen :)

Id-t heeft en ze eigen concept (thunderdome) en ze eigen lokaties. dus waarom dan samenwerken met udc?

Waarschuw beheerder
gewoon in het sportpalijs in antwerpen das pas knallen hoef ik ok niet minstens 2 uur te rijden
Waarschuw beheerder
waarom niet in de HMH? Iets minder publiek kan helemaal geen kwaad hoor, kun je je ook eens normaal voortbewegen. HMH= toplocatie en super vet geluid!

Waarschuw beheerder
Als het in de HMH is dan is het binnen een week al uitverkocht... Thunderdome is nou eenmaal de bekendste naam in de hardcore wereld
Waarschuw beheerder
donateur
okay ik was te voorbarig met mijn antwoord na even nagedacht te hebben heb je half gelijk noizedrive. Er zijn ook zalen geweest waar muziek werd gedraaid die niet aan de kant van CS lagen (moeilijk uitteleggen zonder kaart)
Waarschuw beheerder
da's toch geen probleem?? De echte fans hebben binnen een dag al hun kaartje hoor. Lopen er tenminste niet van die juppies
Waarschuw beheerder
Thunderdome in Ahoy, nou denk niet dat dat erin zit. ID&T richt zich meer op locaties boven de grote rivieren. Zelfs wanneer ze besluiten een evenement in Ahoy te organiseren zal dit zeker een feest zijn waar minder risicovolle mensen op afkomen. b.v een Trance-energy.
Waarschuw beheerder
uhm... nightmare dan vorige week??
ook ahoy... ook hardcore en gabber...
:/??

Waarschuw beheerder
thialf

Waarschuw beheerder
donateur
Thialf... TD??? Neee... denk 't niet!

Ahoy... TD??? Neee... denk 't niet!

Rai of jaarbeurs, of 'n locatie die komend jaar in opmars komt. Anders nix... denk ik.
Waarschuw beheerder
TD binnen een week uitverkocht???? Na de afgelopen keer zal dat wel meevallen!!! Greetz

Waarschuw beheerder
donateur
jorg1900 7 maart 2004 06:50
TD binnen een week uitverkocht???? Na de afgelopen keer zal dat wel meevallen!!! Greetz

Ben ik volkomen met je eens!

Er mag wel héél wat gebeuren als het wéér uitverkocht wil raken zoals afgelopen TD in de jaarbeurs!

Want dat was in mijn ogen behoorlijk onder het niveau, vergeleken met voorgaande jaren!
Waarschuw beheerder
ik hoop dat er veel joden komen. :devil:

Feyenoord Rotterdam 1908.

Waarschuw beheerder
beter rotterdam ja weer een thuis wedstrijd
Werkzaam bij Powercore Events
Artiest {SHOWLIST artist 647, 26016}
Waarschuw beheerder
nah denk nie dat udc en idt samen iets gaan organiseren
ahoy is alleen voor udc

zal wel gelredome worden

jaarbeurs was eg kut vorig jaar

Artiest LanZ^
Waarschuw beheerder
Sja, na TD vorig jaar was ik eigenlijk op grote hardcore feesten uitgekeken. Bij mij om de hoek maar wat een kut feest!!! Slecht geluid, decoratie van lik m'n ballen, sfeer kut.... Nu Nightmare weer te hebben gehad is de vertrouwen weer terug! Alles was goed geregeld..

Heb denk ik iets gemist... Hardcore verbieden in rotterdam? Wat is er dan gebeurd? Heb alleen een super sfeer geproefd!

Wat mij betreft hoeft er geen td meer te komen tenzij ID&T nou eindelijk eens alles uit de kast trekken om er een mooi feesie van te maken en gewoon eindelijk eens waar voor ons geld geven!
Waarschuw beheerder
id&T is joods.

dus rellen geblazen.

Waarschuw beheerder
thunderdome outdoor..lijkt me ook wel eens tof. Op de Maasvlakte ofzo. Met 50.000 man op een groot terrein..

Waarschuw beheerder
THUNDERDOME

Afschaffen dat feest :kots: :yes:
Waarschuw beheerder
Gewoon lekker in Jaarbeurs of desnoods in de RAI

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
niet in AHOY dat is te klein voor thunderome er moeten meerdere zal;en zijn

Waarschuw beheerder
Ik denk niet dat Thunderdome in de Ahoy plaatsvind.Want Thunderdome is in oktober.
En 11 dec is A NIGHTMARE IN ROTTERDAM in de Ahoy.
Maar zal wel mooi zijn.

Waarschuw beheerder
als thunderdome in de rai komt heb je zeker kans dat t rellen wordt,....aangezien er veel mensen met neophyte en rtc en offensive kleding of tattoo's lopen.....

en thunderdome past makkelijk in de ahoy groot zat. andere grote feesten kunnen het ook dus waarom geen id&t.
Waarschuw beheerder
ahoy zou echt wel beter zijn rotterdam is hardcore stad nummer een

Waarschuw beheerder
niet in AHOY dat is te klein voor thunderome er moeten meerdere zal;en zijn

groter dan jij denk
Waarschuw beheerder
Ahoy te klein ja jij ben gek, en ja ahoy heeft meerdere zalen.
Waarschuw beheerder
Heineken Music Hall!!! Altijd goed geluid, altijd goede sfeer,, en niet zo druk en massaal, perfect toch, Greetz

Waarschuw beheerder
zeker de HMH.De echte fans hebben binnen een dag al hun kaartje hoor. Lopen er tenminste niet van die juppies
Waarschuw beheerder
donateur
precies (y) doe die Heineken music hall maar, geluid is er tenminste echt een keer hard, wat ik de laatste tijd toch wel een beetje mis op hardcore feesies en de echte fans hebben toch wel binnen een week een kaartje:d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Nightmare was echt kicke in Ahoy. Hopelijk wordt Thunderdome beter dit jaar en Ahoy is een toplocatie!

Een zaal met oldskool erbij is ook nooit weg!
Waarschuw beheerder
donateur
bla bla bla
Waarschuw beheerder
Kan me nog een feest herinneren in de jaarbeurs. Het betreft Mysteryland indoor '98. Het geluid was zeer hard dus het KAN wel in de Jaarbeurs. Ik vond Ahoy vorige week zekers niet slecht, alleen jammer dat de boxen het op het laatst niet meer goed deden. Ik ben voor de Ahoy. En de HMH? Ben er geweest tijdens X-qlusive Germany maar als je in de "grote" zaal gewoon voor de boxen kunt praten is het geluid voor mij niet goed.

Waarschuw beheerder
HMH...grappenmakers...TD moet natuurlijk wel minimaal 15000 man zijn en de hmh is max 5500....

Waarschuw beheerder
Wat ik over thunderdome heb gehoord is dat het feest word gegeven in de PBH hallen in Zuidlaren.. Ahoy is idd een mooie locatie voor thunderdome!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
PBH hallen in Zuidlaren

:D :bounce:

Waarschuw beheerder
ja gewoon in ahoi beter twee keer kop rollen en ik ben er
Waarschuw beheerder
martinihallen groningen eindelijk weer een keer een feest in groningen op een ouwe locatie
Artiest {SHOWLIST artist 2483, 63717}
Waarschuw beheerder
Zeker weten en anders weer in de sporthallen Zuid!!! Dat was pas echt een beuk lokatie!!!

Waarschuw beheerder
Kardinge
Waarschuw beheerder
SILVERDOME!!!!
snoeihard geluid, lekker metaal dak waar ut tegenaan kan knallen

*herinnert zich een shockers met zeecontainers:S?*
Waarschuw beheerder
donateur
maakt niet uit waar, zolang het maar een stuk harder gaat dan vorig jaar;)

Maar Silverdome lijkt me inderdaad wel een leuke lokatie ervoor:d