Partyflock

Forumonderwerp · 663757
Betreft: evenement: Thunderdome, vrijdag 22 oktober 2004 om 12:00

Waarschuw beheerder
aan gezien ik al wel wat sugesties heb gelezen van de mensen hier op pf:

veel mensen wil dat het in de rai gehouden wordt.........maar is het dan niet zo dat er dan weer rellen komen???

en zijn ook wel mensen die het om die reden wel weer terug wil zien in utrecht,.....maar daar was het na vele niet echt een sucses.

nu kom ik met het volgende ....waarom niet in ahoy.
nightmare in rotterdam was een sucses.
en ook een top locatie.

geef hier je mening,....en zeg wat jou het beste zou lijken.

Waarschuw beheerder
hmm lijkt me niet egt aangezien de burgemeester van rotterdam hardcore wil verbieden na vorig weekend....
Waarschuw beheerder
donateur
Het kan dus gewoon niet in de ahoy omdat de ahoy een contract heeft met udc :)

Nightmare was gedeeltelijk ook door udc georganiseerd!
Waarschuw beheerder
Het zal mij echt een rotzorg zijn :D

We zien wel :D

Waarschuw beheerder
thunderdome moet juist in rotterdam een goed hardcore feest geef je in rotterdam
Artiest Vexer
Waarschuw beheerder
Thunderdome in m`n tuin: past 50 man in en het is vlakbij de Statenhal...kennen we daar de pre-party doen ;)

(Denk dat ID&T zelf allang een locatie gefixed heeft...)
Waarschuw beheerder
donateur
Jaarbeurs of rai :jaja:

Ahoy echt niet :/

Waarschuw beheerder
in rotterdam zou ik gewoon zeggen....het is daar gabber for life geen ruzie altijd gezellig,..
ik heb daar nog nooit echt een vecht party gezien omdat je ergens anders vandaan kwam.

en id-t heb toch zo'n grote naam in nederland dus waarom niet?

groeten Ray
Waarschuw beheerder
donateur
Nee niet in r'dam

Das tever weg voor mij :P

Waarschuw beheerder
in rotterdam zou ik gewoon zeggen....het is daar gabber for life geen ruzie altijd gezellig,..
ik heb daar nog nooit echt een vecht party gezien

ik ook niet :yes:...maar durf te zeggen dat die er zeker wel waren ;p

Waar je het ook geeft, een rel kan je nooit voorkomen..ligt niet aan de locatie, maar aan de mensen :yes:
Werkzaam bij JP dance events
Artiest {SHOWLIST artist 40343, 66932}
Waarschuw beheerder
donateur
don't care..

afgelopen jaar heeft ID$T voor een prijs van 45,- een behoorlijk wan-prestatie geleverd, dat ik vrij wel zeker dit jaar niet naar T'dome ga. Voor dat geld liever 2 feestjes van een andere organisatie.

Waarschuw beheerder
Thom-ass slaat de spijker op zun kop :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
doe ut dan in atlantic in krommenie 450 mensen volgens het bordje en voor mij op loop afstand

Waarschuw beheerder
is dat niet iets te klein hahahahaah
Waarschuw beheerder
JA Raymond..vin ik een goeie van juh..
Nightmare in Ahoy beviel me wel,en zolang er geen andere opties zijn..
Ja voor mij is er geen betere locatie dan Sporthalluh zuid,maar goed..

XxX (K)

Waarschuw beheerder
dat is ook wel weer zo,..... k@@R,.......
..... die gene mogen zich zelf ook geen gabber noemen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Thunderdome in de ahoy ??

Klinkt goed :jaja:

Waarschuw beheerder
ahoy = een leuke locatie hebben we gezien, denk alleen dat ze er hier niet blij mee zijn...
Waarschuw beheerder
Thunderdome in de ahoy ??

jaaaaaaaaaaah goed idee :P
Lekker dichtbij ;)
Waarschuw beheerder
In taverna in nieuwerkerk!!!!!!!!!!!!! ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Neej, in de Ahoy waren met nightmare HE-LE-MAAAAAAAL geen rellen... zo'n goeie supersfeer :|
Waarschuw beheerder
donateur
Waarom niet gewoon in de HMH?? Misschien niet zo groot als de Jaarbeurs of Ahoy maar het geluid is :kwijl:
Waarschuw beheerder
ik wil echt dat thunderdome in ahoy. met nightmare was het er gezellig dus waarom niet weer in rotterdam????????? geef me 1 goeie rede waarom niet!!!!!!!!!!!!!!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik kan daar zeker geen reden voor bedenken hardcore rotterdammer,....gewoon in ahoy een goede tip voor id-t.

Waarschuw beheerder
ik zou graag THUNDERDOME weer es bij ons in leeuwarden willen zien...net als thunderdome 96 :bounce::bounce: wat een FEEST zeg (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Zijn weinig locatie waar je nog een leuk hardcore feest kan geven. Komt meestal toch te fout volk opaf (helaas)
Waarschuw beheerder
donateur
PBH Zuidlaren :yes:

Waarschuw beheerder
thunderdome 98 vond ik persoonlijk beter en dat is ook de grootste hardcore feest ooit geweest,....en idd jammer dat er klote volk op af komt maar daarom dat ik de ahoy aangeef als op dit moment de beste locatie van nederland,...mijn mening uiteraard.
Waarschuw beheerder
inderdaad Hardcore_Hooligan!! Gewoon weer es in het FEC!! :D :D

Waarschuw beheerder
jaah pcies X_mania...het is er grooot zat :D:D
alleen die gvd klote gemeente hiero :@:@:@
Waarschuw beheerder
thunderdome 98 vond ik persoonlijk beter en dat is ook de grootste hardcore feest ooit geweest,

Alleen een beetje jammer dat je er je jas niet meer kon ophangen! Hakkuh in je leren jassie is ook niet alles!!

2 Hardcore_hooligan: Vanavond weer feesten in Leeuwarden!!

Waarschuw beheerder
ja idd dat is ook een heisa geweest zeg.

maar een goede locatie is het wel daar in leeuwarden.
Waarschuw beheerder
dat is een ding wat zeker is!! (y)

Waarschuw beheerder
maarjah wat doen we dr met zn allen aan (klote gemeent-es) ??? dat zou echt een spektakel worden hiero in leeuwarden...all dance is goed bezig hier de laatste tijd met zo wel 2fast4trance,2hard4you, en natuurlijk kick-off niet te vergeten (Y)Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Het kan dus gewoon niet in de ahoy omdat de ahoy een contract heeft met udc:)

Nightmare was gedeeltelijk ook door udc georganiseerd!

Jepz dus g1 Thunderdome in Ahoy.

hmm lijkt me niet egt aangezien de burgemeester van rotterdam hardcore wil verbieden na vorig weekend....

Bij de eerste 4 Elements in Ahoy (owk georganiseert door UDC) is het owk helemaal uit de hand gelopen qua rellen e.d.
En er zijn er daarna nog 2 4 Elements gegeven (geloof k ken owk 1 zijn maar goed...:D)
Waarschuw beheerder
All Dance is zeker een grote aanwinst voor het hoge noorden!! Altijd leuke feessies!!

Waarschuw beheerder
Mag idd wel weer eens in het FEC!

En ik hoorde hier in FRL al eens dat de gemeente van Leeuwarden weer vergunningen wil vrijgeven voor nachtelijke evenementen. Er wordt namelijk nix meer verdiend aan het FEC...
Waarschuw beheerder
die suffe evenementen die ze er tegenwoordig hebben, zal wel niet veel knoeten opleveren. :D

Waarschuw beheerder
nouhou.... vlooienmarkt is big bussiness :yes: :yes:

;)

Waarschuw beheerder
Vind FEC geen optie veel te ver weg dan liever Utrecht, kunnen we nie naar gelderdome dan :P

Waarschuw beheerder
Gelredome zou ook wel kunnen, die hebben toch nu 4 nachtvergunningen per jaar gekregen?
Waarschuw beheerder
zie is iedere lokatie voor iemand wel te ver weg! Verschil mot er wezen! Maar vechtse banen zou ook wel weer een keer leuk zijn! Misschien weer een idee voor Hardcore Resurrection! :D
Waarschuw beheerder
gewoon weer in de jaar
beurs!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
maar daar willen de meeste dus niet meer heen vanwege de slechte geluid,....maar de geluid van thunderdome x a decade en dat in de jaarbeurs zou niet slecht zijn maar dan moeten ze wel 2 zalen hebben.

anders lijkt me het beste toch in ahoy.

Waarschuw beheerder
in het FEC met 2 hallen... 1 darkcore/hardcore en 1 earlyrave/oldskool net als bij a decade... topfeest was dat toen !!! (Y)(Y)
Waarschuw beheerder
er mogen toch misschien geen hardcore feesie meer gehouden worden ahoy??
Waarschuw beheerder
donateur
doe maar zuidlaren

Waarschuw beheerder
wat een fabeltje is dat zeg,.....mag toch ook geen hardcore meer gedraaid worden in zaandam wat gebeurd daar dan???
en id&t heeft zo'n goede naam dus kan best.
Waarschuw beheerder
Ja Tuurlijk Lekker In De Ahoy Aan De Thunderdome gaat best man Met A Nightmare Was Het Tog Ook Heftug Ken best!!
Waarschuw beheerder
Ik zou zeggen in de Zeelandhallen in Goes... lekker dichtbij... maarja.. ut zal wel een fantasie blijven...