Partyflock

Forumonderwerp · 663755
Waarschuw beheerder
Ik vraag me af wie er wel eens een ongeluk heeft gehad. Een verkeersongeluk, een bedrijfsongeval of wat dan ook.. En hoe ben je er van af gekomen?

Ik zal beginnen:

Ik heb gelukkig nog nooit een echt ongeluk gehad. * klop af* Alleen een keer brandend as van vuurwerk in mijn oog, waardoor er een litteken op mijn hoornvlies zit ofzo.
Waarschuw beheerder
oja en met de sneeuw anderhalve maand terug ben ik tegen de stoep aan gereden zelf heb ik niets maar de auto bijna total los maarja ff wachten op vakantie bonnen en dan ga ik me weer een andere delta kopen whahaaha
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb laatst als bijrijder wel een ongeluk meegemaakt...
We gingen rally-en (met een Mitsubishi Galant met voowiel-aandrijving :S:S) met een snelhied van 160 kilometer per uur over een polderweggetje...
Komt er opeens een dode bocht aan, ik zeg tegen mn maat: "Ik zou maar ff afremmen, je weet niet wat er achter zit he"...
Hij remde wel, maar veeeel te laat, komen we die bocht door, is het 50 meter verder een T-splitsing...
We schoven zo door tegen een boom aan...
We hadden zelf niks, maar de auto was wel helemaal totall-loss...
Jammer, want hij had em gekocht voor 400 uuro, en was bloedjesnel!!:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
- met 130km/h op een auto ingereden die 50 reed.
- van 6 m naar beneden gestuiterd en buiten westen geweest
- over de kop geslagen in een auto

maar nix overgehouden :)
Waarschuw beheerder
Twee maanden geleden toen het zo glad was, heb ik met mijn vrienden een auto ongeluk gehad. Het was gelukkig niet een heel ernstig ongeluk, en we reden ook erg langzaam, en toch knalden we tegen een vangrail aan.
Was erg blij dat die er stond, anders had het heel anders afgelopen, en waren we naar beneden gedonderd......
Waarschuw beheerder
toen ik mijn aan het sjorren was, trok ik niet iets te hard...........!!!
Waarschuw beheerder
brommer ongeluk, overde kop met de scooter OVER een hek tegen de vlakte... amper 1 cm van eenboom!..tjah da was het enige eigenlijk best pijnlijk haha maja alleen een litteken van over gelukkig nix ergers!(K)
Waarschuw beheerder
Een keer door olie gespint met 60.. tegen een boom... Alleen auto kapot... voor de rest niets...
En op me werk een stukje van me duim gezaagd... :S

Waarschuw beheerder
ja ik heb er wel is een gehad...
week voor xqlusive holland pff
met de puzza brommer frontaal tegen een
auto aan met 50 km/h
was evetjes helemaal weg en toen met
de amublance...4 hechtingen in me hoofd, schaafwonden en tijdje nek/rugklachten.
Nou weer helemaal genezen,
en ook nog naar xqlusive geweest :9
Waarschuw beheerder
heb er twee gehad een keer toen er keer sneeuw lag en ik zonodig de weg wou overrennen, waardoor ik uitgleed, auto kon nog optijd stoppen anders was die mooi over mijn beentjes heen gereden. En tweede keer gaf een auto geen voorang kwam uit zijstraat nam te korte bocht fiets lag onder het voorwiel kon gelukkig op tijd er afvallen ik wil het toch maar liever hierbij houden als ik lees wat mensen hier meemaken brrr
Waarschuw beheerder
Toen ik 16 was, ben ik een keer met me Puch op de zijkant van een auto geklapt met iets van 40 km/h. Ik had alleen een beetje last van m'n kuit, maar verder had ik nix. Uiteraard was mijn hoofd voorzien van een helm :)
Aangezien ik voorrang had, kreeg ik geld terug van de verzekering, 400 gulden voor een gare Puch en dat terwijl ik er maar 200 piek voor betaald had. En ik mocht de brommer nog houden ook en hij reed ook nog :D
De eigenaar van die auto had 2000 piek schade en hij had de splinternieuwe auto al een maand ofzo. Net goed, moet ie maar uitkijken...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Helaas te veel ongelukken gehad. Hieronder de noemenswaardige.

Op 2e kerstochtend de auto van mijn vader aan gort gereden. Ik zag een geparkeerde auto over het hoofd terwijl ik achteruit reed. (Geen letsel)

Mijn taxi tegen een boom aangezet. Het was glad uit de bocht gevlogen. (geen letsel, lang leve de airbags)

Toen ik voor het rood licht stond zat iemand te suffen en die klapte er vol aan de achterkant in. Waardoor de auto die voor mij stond in één keer midden op het kruispunt stond en mijn radio in het dak werd gelanceerd. De meneer die mij aanreed zat nl. zijn 06 te zoeken in zijn auto en lette dus niet op. (schrammen, builen, krassen en glas in mijn gezicht)

Met 160 van het talud afgereden, oorzaak oververmoeid. Ik zat er als passagier bij. (Alleen wat lichte verwondingen)

En dat was het wel zo'n beetje.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
begin dit jaar werd mn auto aan gort gereden door iemand die niet zat op te letten die gast stond op het fietspad geparkeerd en ging dus even de weg op zonder te kijken en richting aan te geven.
uit eindelijk toch geluk bij ongeluk was mn vorige auto wel zat en ik kreeg een dusdanig bedrag terug van de verzekering dat ik een swift gti kon kopen :D

Waarschuw beheerder
met me fiets tegen een auto aan gereden..
ik dacht als ik nou hard genoeg fiets dan stuitert die auto wel weg

Niet dus :9
Gebroken arm en gekneusde ribben aan over gehouden
Waarschuw beheerder
donateur
Uit de bocht gevlogen...:s zwaaide paar x in de ronde...en toen stond ik stil tegen 2 stilstaande auto's op...wat domste was ben hard weg gerend...!hahaha!na huis!had alleen veel spierpijn in me armen...en me auto was totaallos...:s zonde...maar auto koop je zo weer!:d..
Waarschuw beheerder
donateur
Echt teveel om op te noemen... most memorable: die ene keer dat we met 140 3x achteruit in de vangrail belandden....

Waarschuw beheerder
donateur
ben 1 keer in me zij gereden en met me oude scooter in een zijkant van een auto geklapt met 70:S Beide niet mijn schuld
Waarschuw beheerder
Twee zware scooter ongelukken. Kwam er beide keren door een engel goed van af en beide keren niet mijn schuld...

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben 3 keer van mn brommer afgereden. En op mn werk heb ik een keer een stuk van mn duim eraf gesneden. En met voetbal ben ik een keer tegen een doelpaal gerend en toen was mn schouder gekneusd.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
een keer een miniem autoongelukje, uit de bocht gevlogen (we reden niet eens zo snel, alleen de olietank bleek lek te zijn er en was olie op de achterband gelekt, ja dan wordt ie glad he).
Toen ik heel klein was m'n hele arm verbrand toen ik me aan de gloeiend hete gaskachel wilde optrekken.
En een keer arm gebroken toen ik van m'n paard op een steen viel.
Niets bijzonders dus *klopt af*

Waarschuw beheerder
31 juli 2003 is een dag die ik nooit vergeet...

Reden 4 uur 's middags vanaf Lunteren naar Ede over landweggetjes... 3 dagen een nieuwe auto... Beetje testen, hard rijden, ouwehoeren... Totdat ik de bocht uit vloog, probeerde recht te trekken, de andere kant op knalde en een hek en 3 bomen uit hun fatsoen haalde...

- zware inwendige bloedingen
- 1,5 in coma
- 2 dagen levensgevaar
- milt verwijderd
- middenrif gehecht
- schouder uit de kom
- longen gekneusd
- klaplong
- gat in mijn long
- 8 ribben gekneusd
- hele linkerkant getraumatiseerd

Heb mijn lesje wel geleerd... :yes:
Waarschuw beheerder
:O

met die bomen alles oké? :-D
Waarschuw beheerder
- toen ik 6 was per ongeluk mijn slagader doorgesneden :-S
- wat huis, tuin en keukenongelukjes
- Bij mijn zaterdagbaantje stelling die omviel geprobeerd weg te koppen (stelling won, auw)
- Auto 2x in de prak, verder geen gewonden (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
met die bomen alles oké?

Heerlijke opmerkingen zijn dat altijd :yes: Hou wel van zelfspot...

Bomen waren oké... Toen ik uit het ziekenhuis kwam heb ik ze alsnog omgezaagd ;-)

Bij mijn zaterdagbaan stelling geprobeerd weg te koppen (stelling won)

Hahahahaha... Je bent niet zo'n kopsterke spits?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb toen ik 17 was een ongelukje gehad. Ze is nu 3,5 jaar oud :D
Waarschuw beheerder
uhm paar keer met scooter op me bek gegaan,alleen wat kleerscheuren en wonden aan overgehouden. Met thomos tegen een achterkant van een auto aan rijden, kwam vol met me hoofd tegen het achterraam aan.
Keertje met me arm in paar punten van een bouwhek blijven hangen.
Voor de rest nog wat kleinen dingen, maar nog nooit wat gebroken :)
Waarschuw beheerder
donateur
uhm... nahja.. zal alle kleintjes maar achterwege laten.. in elk geval een stuk of 15 x de 1e hulp gezien door brand/snijwonden, vingers tussen de deur, kneuzingen etc.

1 x enkel gebroken en gekneusd.. met basketbal op iemands voet terecht gekomen..

1 x met mn scootertje onder een auto gekomen [alleen plaatschade en wat schaafwonden, was echt mazzeltje] ZIJN schuld :@

1x uit de bocht gevlogen met mn mini-tje, glad, mijn schuld :( niets aan over gehouden :)

beswel een engeltje dusz :)

enne niels, je hebt denkik wel gewonnen hoor :P
Waarschuw beheerder
Een keer tegen een auto opgeknald die mij geen voorrang gaf op een rotonde. 5 hechtingen in mijn hoofd en 2 geschaafde knieen.
Waarschuw beheerder
Bomen waren oké... Toen ik uit het ziekenhuis kwam heb ik ze alsnog omgezaagd

:-D
en terecht.... klereleijers!!!

Hahahahaha... Je bent niet zo'n kopsterke spits?

Voorzet was niet helemaal op maat! :-D
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 7148, 75201}
Waarschuw beheerder
ik ben al meerdere keren op de fiets aan gereden door een auto...

ik heb paar maand terug stukje van me rechterwijsvinger afgesneden met de snijmachine op me werk...

ik ben jaar terug keihard op me kin geklapt..

kan nog wel even doorgaan ;P
Waarschuw beheerder
Ik ben een keer met een maatje een huis binnen gereden met 100km/h!!!! We kwamen tot stilstand in de huiskamer!

En echt te wonderlijk, we hadden beide alleen wat schaafwonden. We hadden gelukkig allebij een gordel om, anders had ik ongetwijfeld het ruit door kunnen koppen.

See ya, Fos

Waarschuw beheerder
donateur
Aangereden door een auto :@ Gescheurde kniebanden, nog steeds wel eens last van. En op me hoofd geklapt, vandoor dus dat ik niet spoor

Waarschuw beheerder
hoe krijg je dat voor elkaar dan om een huis binnen te rijden, deden de remmen het niet meer?:p
ben zelf een keer van een standbeeld afgepleurd van 4 meter hoog en kwam te recht op me achterhoofd..
ennuhhh eergisteren stond ik perongeluk op een slak tijdens kranten bezorgen:s telt dat ook?
Waarschuw beheerder
Ben vorig jaar aangereden door een scooter :s ben flink op me hoofd geklapt hersenschudding enzo was een minder prettige ervaring!!!
Waarschuw beheerder
vorig jaar alleen al 3 auto-ongelukken en verschillende fiets-ongelukken meegemaakt en zoals je nu al ziet heb ik t allemaal overleefd!!!
Waarschuw beheerder
17 maart, heb ik zes jaar geleden een ongelukje gehad, bij iemand achter op de scooter reed te dicht langs een paaltje heen,... sindsdien elke dag pijn...

en met turnen vroeger uit de ringen geflikkerd schijnt :S botje verschoven in mijn rug, ook altijd pijn... :S
Waarschuw beheerder
waar zal ik beginnen...
gebroken pols
gebroken sleutelbeen
aanrijding vrachtauto
tand dr uit
bijna gespiest op stalen pin vd waag
fiets onder trein..
vocht in de knie

achja t leven zit vol risico`s he
Waarschuw beheerder
Sjezus!! Wat heeft iedereen een lijst zeg! :vaag:

Zijn er ook mensen die (net zoals ik) nog nooit iets hebben gehad dan???
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nee niet echt een zwaar ongeluk weleens gevalluh vroeger met me Honda Caminotje en met me wallaroo een sloot ingereden en stuk gevlogen....
Nu met me auto nog gelukkig nix, afkloppen *klop* *klop* *klop* behyalve dan die scooter met dat vrouwke erop die ik total loss reed... scooter total loss dan he:D