Partyflock

Forumonderwerp · 663337
Waarschuw beheerder
Ik zat laatst tv te kijken en het viel me op dat je altijd en clips en in films altijd vrouwen naakt ziet rondhuppelen maar waarom nooit manne:S

Waarschuw beheerder
nix houwe so :/
Waarschuw beheerder
donateur
Idd en dan heb je die ene reclame voor kaas en dan zie je steeds net niks... :frusty:

Waarschuw beheerder
jah psies !!!! :/

Waarschuw beheerder
Het schijnt dat wij vrouwen mooier zijn...;)
Maar ja, het zou wel relaxt zijn als er wat meer mooie naakte mannen te zien zouden zijn op de tv!

Zijn er mannen die zich vrijwillig aanmelden? :P

Waarschuw beheerder
Ik vind ook dat er meer mannen naakt op tv moeten

:[
Waarschuw beheerder
donateur
omdat naakte vrouwen in het algemeen mooier zijn dan naakte mannen..:yes:

Nee, ik ben geen pot..:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik geeef me op o:)

Waarschuw beheerder
omdat wij mannen dat willen zien:yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja dat vind ik ook erg lullig :|

Waarschuw beheerder
jah Strichnine ??? laat me ma ff weten wnn je langst komt op tv dan ga ik hem gelijk ff aanzetten :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Waarom is een naakte vrouw mooier als een naakte man dan??
Dat is toch een kwestie van smaak?
Ik vind persoonlijk een naakte man vaak mooier dan een naakte vrouw.
Maar dat is ook weer afhankelijk van hoe hij/zij in elkaar zit.
Sommige vrouwen zijn hell mooi, andere niet en dat is met mannen toch net zo???

Waarschuw beheerder
jah laat ik het maar weer eens met evil p. eens zijn :yes: vieze meeloper ikke !!! :P
Waarschuw beheerder
T'is maar net waar je van houdt, maar over het algemeen vinden de meeste, ook vrouwen, het vrouwelijke lichaam het mooiste!

Waarschuw beheerder
Zie de laatste tijd ook veel dat reclames met sex te maken hebben.. :/
Waarschuw beheerder
donateur
Moet je de volgende keer maar eens aan je vriend vragen of hij naakt voor je danst :bounce: en een rondje rent. dan weet je gelijk waarom dat door vrouwen gedaan wordt.

Waarschuw beheerder
Das waar staatsmongool! :D Helemaal mee eens...
Maar er hoeven van mij oook geen naakte mannen te dansen op tv...Nee dan denk ik eerder aan zo'n reclame als dat ene luchie...uhm...ff denken..*kraak kraak*. Van aqua di gio ofzo..dat was een mooie man in een mooie reclame...Daar wil ik wersoonlijk wel meer van zien...:D
Waarschuw beheerder
whahHAhaHAahah Xzie me dat net nie doen eigenluk :$

Waarschuw beheerder
Omdat mannen meestal films en clipjes maken ;)
Daarom zie je vaker blote vrouwen dan mannen!
En ik vind dat vrouwen er meestal mooier uitzien als mannen.
Je ziet vaker vrouwen met een leuk lichaam dan een man.
Vind ik persoonlijk.

Waarschuw beheerder
omdat mannen slim zijn die hebben allemaal een baan.. er zijn veel domme vrouwen.. en die gaan dan maar geld verdienen door naakt op tv te komen :yes:

Waarschuw beheerder
Dat vind ik maar een beetje kortzichtig van je hoor plof!!

Ik vind ze niet zo dom hoor, ze hoeven maar weinig te doen voor veel geld!!
Waarschuw beheerder
hier blote mannen:P
[img cacheid=00048260000b59a3a15cc34c1a003f7714]http://www.demooisteanimaties.com/mensen3/ae02.gif[/img][img cacheid=0005a9e5000ed16374f3bae81a003f7714]http://www.demooisteanimaties.com/mensen/g08.gif[/img]
Artiest DSpawn
Waarschuw beheerder
donateur
omdat naakte vrouwen in het algemeen mooier zijn dan naakte mannen..

Nee, ik ben geen pot..

dat kan ik bevestigen ja...maar is bi geen optie? :9
Waarschuw beheerder
donateur
dat kan ik bevestigen ja...maar is bi geen optie?

Na jou ben ik spontaan pot geworden..:devil:

Nee, ben best in voor een trio, maar dan toch echt met nog een vent erbij..:P
Waarschuw beheerder
donateur
Weet je wat het is? Als een vrouw aan zichzelf zit en ff over dr tieten streelt, is het geil. Als een man zn eigen lichaam aanraakt en daar zwoel bij kijkt is het vaak alweer gelijk een viespeuk.
Waarschuw beheerder
donateur
Als een man zn eigen lichaam aanraakt en daar zwoel bij kijkt is het vaak alweer gelijk een viespeuk.

of homo...iig 1 van beide ;P
Nee, ben best in voor een trio, maar dan toch echt met nog een vent erbij..

het spijt me, maar daar pas ik voor..denk dat ik dan problemen krijg met motivatie :P

Waarschuw beheerder
omdat wij mannen dat willen zien :jaja:

wij vrouwen willen ook wel us wat zien hoor ;) (mannen)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
het spijt me, maar daar pas ik voor..denk dat ik dan problemen krijg met motivatie

Daar was ik al bang voor idd..
Naja, weet ook niet of ik het zo leuk had gevonden als je wel met nog een lul in bed zou willen liggen..:D Ga ik nog rare dingen denken..
Waarschuw beheerder
Ik vind het niet zo erg dat er zo weinig naakte mannen op tv zijn hoor. Vrouwen zijn gewoon veel mooier en sensueler om te zien...

Waarschuw beheerder
donateur
WIJ WILLEN PIEMELS ZIEN
:9

t is gewoon zo.. niks aan de sex films.. alsk tieten wil zien kijk ik wel naar beneden :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zeg nou eerlijk...zo mooi is zo'n piemel toch helemaal niet? :p

Waarschuw beheerder
donateur
maar wel geiler dan die siliconen
Waarschuw beheerder
Daar geef ik je gelijk in... :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Zeg nou eerlijk...zo mooi is zo'n piemel toch helemaal niet?

:yes: En als je geluk hebt (:P) staat ie nog krom ook.. Lelijk ding idd.

Maar je kan een hoop leuke dingen doen met lelijke dingen waar je niet bij hoeft te kijken..:yes: :D
Waarschuw beheerder
ja das waar daantjuh..maar als je een kromme pik heb dan hebje het ook nie goed getroffe denk ik:S

Waarschuw beheerder
En nou je bek houwe!

:P
Waarschuw beheerder
Zo zo zo das wel een beetje veel van het goeie:(

Waarschuw beheerder
Goed is nooit teveel..

:d

Waarschuw beheerder
Een naakt mannen lichaam ziet er toch niet uit in tegenstelling tot de rest van de dieren wereld zijn de mansen mannetjes niet bepaald met de "looks" bedeeld de mooie rondingen zijn nu eenmaal voorbehouden aan het mensen vrouwtje en ik zie liever mooie rondingen in een video clip dan een kerel met zo'n raar wormvormig aanhangsel in beeld:S

Waarschuw beheerder
donateur
nielz.v: heb jij ooit van leestekens gehoord? :S

Waarschuw beheerder
Omdat dat nou eenmaal voor mannen niet interresant is om naar te kijken ;)
Waarschuw beheerder
tjah dat kan maar uuh ook nie voor alle vrouwen is het interesant om naar vrouwe te kijken in hun nixie..dus ja..

Waarschuw beheerder
Ik wil meer mannen en minder vrouwen in clips, en dan het liefst halfnaakte!!!!! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Moet je de volgende keer maar eens aan je vriend vragen of hij naakt voor je danst en een rondje rent. dan weet je gelijk waarom dat door vrouwen gedaan wordt

Hahha, je hebt wel gelijk :D

Maar van mij hoeven die schuddende vrouwenbillen en blote tieten in videoclips ook niet zo :-/ Liever een beetje subtiel a la Britney in Toxic :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
zoals er bij de 2e post in dit topic werd gezegd:

houwe zo :)

(y)
Waarschuw beheerder
donateur
de Red Hot Chilli Peppers willen nog wel es in hun nakie op de TV verschijnen.. enne dan heb je nog de vriendelijke vrienden van Jack-ass en aanverwante programma's..
nahja, eat your hart out zouk zeggen :)

Waarschuw beheerder
dat vin ik nou weer net nix
Waarschuw beheerder
het mooiste is natuurlijk 2 naakte vrouwen, innig in elkaar verstrengeld :D

maar ehh ik wil best wel een FA reclame op een bounty eiland doen hoor :D
Waarschuw beheerder
SuuuZzz we maken gewoon onze eigen clip ;)
Waarschuw beheerder
donateur
dat vind ik nou ook je ziet alleen maar vrouwen en nooit is een lekkere vent met een mooi gespierd lichaam.
Waarschuw beheerder
jih lijkt me wel een strak plan...
Waarschuw beheerder
vrouwen zijn veel leuker om naar te kijken enso:jaja: (y),...als ik een naakte man zou zien op tmf in een clip zou ik doorzappen:S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
naakte vrouwen in clips op tmf? ik weet niet wat jullie onder naakt verstaan maar zolang er iets van kleding is, is het niet naakt :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
om ontopic te blijven : "waarom niet?"

Waarschuw beheerder
Naakt verkoopt nu eenmaal goed he...

Waarschuw beheerder
De semi-naakte vrouw komt nooit alleen en neemt altijd een stel vriendinnen mee en ze vinden het helemaal niet erg om lekker met elkaar te vozen. De semi-naakte man komt altijd alleen, want hij moet toch een beetje stoer zijn en zijn reputatie hoog houden. Daarnaast is het not done om als man aan andere mannen te zitten. (want stel je toch eens voor dat men denkt dat je homo bent.) En dus worden wij vrouwen benadeeld omdat de man zijn ego niet aan de kant zet en enkel zijn pikkie achterna wandelt...
Waarschuw beheerder
donateur
naakte vrouwen zijn nou eenmaal mooier
en maatschappelijk gezien beter geaccepteerd dan naakte mannen

helaas :(

:9

Waarschuw beheerder
haha, A3ANNE dat vin ik wel een topper tekst :)
Waarschuw beheerder
ik stem voor de naakte vrouw :bier:
idd wat is er mooier dan een vrouwen lijf?

(bier doet niet mee) ;)

Waarschuw beheerder
Wat is er mis met een mannenlichaam? Volgens mij zit elke man hier zichzelf af te kraken... Lekker snugger.
Waarschuw beheerder
tjah beetje fout:S

=>idd wat is er mooier dan een vrouwen lijf?<= nou ik weet et wel hoor:D:D
een man met een harde ...:$
Waarschuw beheerder
hahahaaah vind je dat vet ,of vind je dat lekker :P

Waarschuw beheerder
vet lekker, mag dat ook ? ;)
Waarschuw beheerder
dat is nog beter :D ...okeej dan ga ik me cam maar ffuh installeren (6) hahahahaha

Waarschuw beheerder
haha wat ben jij allemaal van plan
Waarschuw beheerder
Vrouwen gaan naakt, anders krijgen ze geen aandacht of zoals in de muziekbranche, verkopen ze geen plaatjes.
Waarschuw beheerder
ik nix hij gaat ze cam fixuh zijn eige feest

Waarschuw beheerder
was ook voor hem bedoeld ;)
Waarschuw beheerder
tjah dat weet ik nie steek em ergens in ofzo
..kheb meer dan genoeg aan me eige mopZz;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ok dan maar een appeltaart zoeken :bier:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
heb jij ook naaktfoto`s SuuZz
Waarschuw beheerder
als ze die had was ik de enigste die ze zag :P
echt een vraag voor een n3rd :S
Waarschuw beheerder
tjah wrm heb jij OOK naaktfoto;s en waarom wil je dat weten:S:S dat vraag k toh OOK nie, en nee heb ze niet.. wat moet je daarmee
Waarschuw beheerder
whahWAHa meneer met ze naaktfoto's is voor altijd verbanne!doet ie weer goed..

Waarschuw beheerder
haha goed bezig
Waarschuw beheerder
Nog 2 daagieezzz kerols en dan Beukuh :D

Waarschuw beheerder
Vrouwen zijn mooier :P
Waarschuw beheerder
Ja das wel weer zo maarjah mijn oog wil ook wat..

Waarschuw beheerder
vrouwen zijn idd mooier jah(y)

Waarschuw beheerder
vrouwen zijn nou eenmaal mooier...daar doen we nix aan ;)

Waarschuw beheerder
maar tog blijf ik op mannen vallen :jaja:
dus uuuuh mag van mij wel wat veranderd worden op de tv enzo
Waarschuw beheerder
Mannen zijn nu eenmaal heel heel heel erg visueel ingesteld en sex sells dus 1 + 1 = 2 ;)

Vrouwen daarentegen zitten denk ik niet echt op een blote pielemans te wachten op tv...ik iig niet. Ontblote delen zoals bovenlichaam/buik/armen zijn wel okay mits behorend tot een lekkere kerel :)

De zomer begint zo weer dus dan kunnen wij damens toch ook wel weer aan onze 'trekken' komen net als de heren...
Waarschuw beheerder
donateur
Dat vraag ik me ook welles af..

De vrouw wil ook wat!! :P
Waarschuw beheerder
wel ook meer mannen zien :D

die vrouwen gaan gewoon veel te snel uit de kleren. ze kunnen er nog zoveel geld voor krijgen, ik vind ze goedkoop!

er is ook een reclame over schoenzolen en daar zit ook een vrouw bijna naakt in. dat slaat tohc gewoon nergens op!! goedkoop!!
Waarschuw beheerder
De enige echte reden waarom vrouwen naakt op de tv te zien zijn is zo simpel als wat.

* 1. Mannen hebben de tv-wereld in hun macht
* 2. Mannen hebben meestal goed betaalde baan en hebben geen bijbaantje nodig als naakt danser op een tmf-clip.
* 3. het is (helaas voor de vrouwen) een mannenwereld, dus het meeste in het hedendaagse leven is gemaakt voor de mannen. (zo ook de sexfilms en dergelijke)

Dus sorry vrouwen
Waarschuw beheerder
donateur
Uh huh..

de enige échte reden is..

Dat een vrouwenlichaam veel mooier is :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
waarom geen naakte vrouwen:p

Waarschuw beheerder
Uh huh..

de enige échte reden is..

Dat een vrouwenlichaam veel mooier is

pcies zie liever naakte vrouwen als mannen:bah:

Waarschuw beheerder
De semi-naakte vrouw komt nooit alleen en neemt altijd een stel vriendinnen mee en ze vinden het helemaal niet erg om lekker met elkaar te vozen. De semi-naakte man komt altijd alleen, want hij moet toch een beetje stoer zijn en zijn reputatie hoog houden. Daarnaast is het not done om als man aan andere mannen te zitten. (want stel je toch eens voor dat men denkt dat je homo bent.) En dus worden wij vrouwen benadeeld omdat de man zijn ego niet aan de kant zet en enkel zijn pikkie achterna wandelt...

:respect:

Vrouwen gaan naakt, anders krijgen ze geen aandacht of zoals in de muziekbranche, verkopen ze geen plaatjes.

True. Een man zie je ook niet (half)naakt in zn clip.. nee, dan zitten er hele groepen (half)naakte vrouwen, als soort bevestiging dat hij "cool" is omdat hij allemaal vrouwen heeft.

Waarschuw beheerder
nou ik vind eerlijk gezegd vrouwen lichame erg aantrekkelijk ik vind het ook mooi om naar me eigen lichaam te kijke als ik heel eerlijk ben
Waarschuw beheerder
Scubaguy says:

is misschien waar

* 2. Mannen hebben meestal goed betaalde baan en hebben geen bijbaantje nodig als naakt danser op een tmf-clip.

dit slaat echt nergens op!! beetje triest eerlijk gezegt

* 3. het is (helaas voor de vrouwen) een mannenwereld, dus het meeste in het hedendaagse leven is gemaakt voor de mannen. (zo ook de sexfilms en dergelijke)

wat is een mannenwereld? de wereld??? volgens mij maak jij echt vrienden hiermee :/ :no:

Ik vind een mooie naakte vrouw mooier dan een mooie naakte man!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Scubaguy says:

is misschien waar

dit slaat echt nergens op!! beetje triest eerlijk gezegt

wat is een mannenwereld? de wereld??? volgens mij maak jij echt vrienden hiermee

Ik vind een mooie naakte vrouw mooier dan een mooie naakte man!laatste aanpassing: 10 april 2004 12:53

Ik moet scubaguy op punt 3 ook gelijk geven .. punt 2 niet .. maar punt 3 toch echt wel. Alle grote platenlabels en tv stations worden hoofdzakelijk gerund door mannen. Dus in die industrie is het zeker nog steeds een mannenwereld
Waarschuw beheerder
Sh*t zuk onzin heb ik nog nooit gehoord wat denk je nou wel niet juh!mannewereld?!? komop zeg!kom met betere argumenten want dit is natuurlijk nix.!

Waarschuw beheerder
Ik las laats in een forum en d8, 'waarom stellen sommige mensen zo een domme vragen' ??

Waarschuw beheerder
to deLIZZious© en SuuZz:

jullie heb helemaal gelijk!! mannen wereld :kots:
Waarschuw beheerder
waar gaat punt drie dan over???
als punt 1 al over de tv wereld gaat, lijkt het me sterk dat punt 3 daar weer over gaat???

en het meeste is gemaakt VOOR mannen?? de sex films misschien maar wat is: en dergelijke dan?
beetje vaag...
Waarschuw beheerder
wat is een mannenwereld? de wereld??? volgens mij maak jij echt vrienden hiermee

Ik vind een mooie naakte vrouw mooier dan een mooie naakte man!
Nou waarom klagen jullie dan eigenlijk? :Z

Over mijn vorige post.. over dat het een mannenwereld is . Hoop niet dat ik je daarmee beledigd heb, geef puur en alleen weer hoe ik het ervaar.

en het meeste is gemaakt VOOR mannen?? de sex films misschien maar wat is: en dergelijke dan?
Pispotten
Waarschuw beheerder
dus ook de dildo's :D nou veel plezier :devil:
Waarschuw beheerder
Dildo's zijn vies
Waarschuw beheerder
Als dat zo is, hoe weet jij dat? Spreek je uit ervaring ??

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dat vraag ik me ook altijd af:S
Waarschuw beheerder
Gelukkig heb ik dat als man niet nodig en is dat ding ook niet voor mij gemaakt.

:)

Waarschuw beheerder
wat een vieze praat maar wat is een dildo
Waarschuw beheerder
een dildo is een fibo, maar dan zonder batt. en moet je zelf aandrijven :D

Waarschuw beheerder
donateur
Ja, maar jij beweert dat die voor mannen zijn gemaakt, dat lijkt me niet helemaal correct en anders loop ik achter op die hype ;P
Waarschuw beheerder
Zou niet best zijn viptweak

Waarschuw beheerder
donateur
Had je iets in gedachte delizzious ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoop het niet Amando ;P

Waarschuw beheerder
donateur
ja, dat snap ik, maar lijkt me nog steeds iets voor vrouwen :P
Waarschuw beheerder
tja dat vind jij maarja jij liep achter he :P

Waarschuw beheerder
donateur
Blijkbaar wil jij dat ik er wat mee ga doen, had je nog speciale fantasien of loop ik echt achter ;P

Waarschuw beheerder
donateur
dat kan toch niet, naakte mannen op tv!
Waarschuw beheerder
en of ik fantasiën heb :jaja: oooh :P

Waarschuw beheerder
donateur
En ga je die ook nog met mij delen? Dan snap ik misschien de gedachte erachter ;)
Waarschuw beheerder
neuh :P ga zelf maar fantaseren ipv de mijne te pikken ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb daar geen fantasien over, sorry ;P
Waarschuw beheerder
tja dat is dan erg spijtig :P ga je die maar verzinnen ofzo :D

Waarschuw beheerder
donateur
Hmm, als ik dat had dan zou ik er liever iets bij jou mee doen ;P
Waarschuw beheerder
zit je stiekem toch beetje mijn fantasie te pikken :x

Waarschuw beheerder
donateur
Komt goed ;)

Waarschuw beheerder
Nou ik heb geen probleem met naakte vrouwen als ze lekker er uit zien. Wat betreft meer naakte mannen tja dat zou ik ook wel willen. Ik kan er wel een paar verzinnen die ik naakt zou willen zien!!

Waarschuw beheerder
persoonlijk hou ik niet zo van zelf aandrijving :S
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
donateur
waarom niet, heb er geen problemen mee om er naar te kijken hoor ;)

Waarschuw beheerder
donateur
persoonlijk hou ik niet zo van zelf aandrijving

Dan koop je een vibrator :P

Waar 14 jarigen tegenwoordig wel niet mee zitten ;P

Waarschuw beheerder
Mijn god wat een zielige uitspraken allemaal:

Alsof wij vrouwen zwaar ondrukt worden door mannen. haha! Mannen hebben de televisiewereld in hun macht hahaah! Laat me niet lachen! Die televisiebazen beslissen echt niet alleen over de inhoud van een programmering. Veel vrouwen werken bij televisie, haast nog meer dan mannen.

Daarnaast 'sex sells!'Mannen zijn interactiever. Als ze mooie vrouwen op tv zien en er staat 'bel enzovoorts'dan bellen en sms-en zij eerder dan vrouwen omdat zij die behoefte minder hebben.

Vrouwen verdienen minder daarom gaan ze schaars gekleed in een clip spelen....Tsss!Misschien al eens aangedacht dat vrouwen veel meer met hun uiterlijk bezig zijn en daarom ook graag bekeken worden? Het zijn vaak jonge vrouwen die dansen en die krijgen echt niet minder betaald bij een kantoorbaan als hun mannelijke collega van dezelfde leeftijd..Vrouwen kicken gewoon veel meer op aandacht!

Er zijn meer vrouwen omdat sex sells en mannen EN vrouwen graag eerder naar een mooie vrouw kijken dan een mooie man!
Waarschuw beheerder
deze wereld is gericht op de heterosexuele man!

Waarschuw beheerder
viptweak:
jah 14 jarige kunnen hele erge problemen hebben hoor over vibrators enzo heel erg moeilijk die jaren.
maar gelukkig hoef ik dara nu nog nmiet zo over in te zitten. ik mag toch nog niet vrijen.
Waarschuw beheerder
donateur
Denk dat dat komt omdat veel mensen een naakte vrouw mooier vinden als een naakte man...

Vind een vrouw die bv danst leuker om te zien dan een man die danst..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik heb nog paar naakt foto's... kopen?!

Waarschuw beheerder
donateur
viptweak:
jah 14 jarige kunnen hele erge problemen hebben hoor over vibrators enzo heel erg moeilijk die jaren.
maar gelukkig hoef ik dara nu nog nmiet zo over in te zitten. ik mag toch nog niet vrijen

Als je niet mag "vrijen" dan is dat toch najuist wel iets waar je over in zit? ;P
Waarschuw beheerder
haha Mie To You doet alles wat haar moeder haar zegt.8) moet iedereen hier nu toch wel weten als je haar antwoorden zo leest in de verschillen forms

Waarschuw beheerder
donateur
Dr moeder moet erg gelukkig zijn met zo'n gezagstrouwe dochter :)

Waarschuw beheerder
Ik ben het wel met Yfie69 eens
Waarschuw beheerder
ja ik ook!!mannewereld kom op zeg!
Waarschuw beheerder
Dus jullie kicken meer op aandacht?

Dan verwacht ik van jullie een PB met een foto van jullie in je blote reet :p

(y)
Waarschuw beheerder
Wahaha die wil je nie zien denk ik:S

Waarschuw beheerder
donateur
Daar heb je gelijk in ;P
Waarschuw beheerder
Idd en dan heb je die ene reclame voor kaas en dan zie je steeds net niks...

Het gaat dan ook om de kaas, niet om de worst....
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind mannen helemaal naakt niet eens zo mooi hoor... Ben nog nooit echt een mooie piemel tegen gekomen.. Wat je ermee kan doen is oke maar per saldo vind ik een naakt vrouwenlichaam mooier dan een naakt mannenlichaam..
Waar ik me wel dood aan erger is de ondergeschikte rol die vrouwen spelen op tv zoals in die rap clips.. gatverdamme daar word ik echt misselijk van.. En wat voor vrouwen verlagen zich tot dat soort halfnaakte billengeschud :S:S
Waarschuw beheerder
ik erger me daar dus ook mateloos aan...ziet er ook nog eens niet uit..btje jammer allemala we moeten toch maar es hard gaan praten met de tv maatschappij van dit schiet nie op..

Waarschuw beheerder
donateur
Waar ik me wel dood aan erger is de ondergeschikte rol die vrouwen spelen op tv zoals in die rap clips.. gatverdamme daar word ik echt misselijk van.. En wat voor vrouwen verlagen zich tot dat soort halfnaakte billengeschud

Doen ze blijkbaar omdat ze aandacht willen hebben.
Waarschuw beheerder
tja dat willen ze zelf, ze worden niet gedwongen om in die clips mee te doen.

Waarschuw beheerder
ik vind het achterlijk voglens mij verlaag je je eerder door zo lomp in zo`n clip mee te doen :S

Waarschuw beheerder
donateur
ik vind het achterlijk voglens mij verlaag je je eerder door zo lomp in zo`n clip mee te doen

Moeten ze zelf weten toch?

D12 heeft daar een nummer over gemaakt "My band"

Waarschuw beheerder
donateur
kijk je toch niet naar die clips tjees :S

Waarschuw beheerder
donateur
Hetzelfde kan je je afvragen van die geile belwijven.

Dan vind ik het knapper dat je een beetje kan dansen, want uit je kut kwijlen voor de telefoon lijkt me niet zo intelligent werk :P

Waarschuw beheerder
to Sp@cy: ja je kan wel zappe maar die clips blijve tog komen....beetje jammer....

Waarschuw beheerder
ja, als je dan toch naakte mannen wil zien kijk dan peter andre met mysterious girl...wahahaha *proest* favoriet bij al mijn gay vrienden :P

Waarschuw beheerder
tjsaa zo een oplossign kennen zijn.....:P
Waarschuw beheerder
Das weer een btje teveel van et goeie, en die clip komt bijna nooit..dus das ook geen oplossing..

Waarschuw beheerder
waarom altijd die blote wijffie en niet ff un geile vent:P
Waarschuw beheerder
ja dat vroeg k me nou ook al af maar niemand die het antwoord weet:S

Waarschuw beheerder
tjsaa en die vraag zal nooit andersom gezegd worden....
Waarschuw beheerder
droopyyy:
ik vind het achterlijk voglens mij verlaag je je eerder door zo lomp in zo`n clip mee te doen :S

Vind ik ook!! ziet er ook erg goedkoop uit allemaal.. 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Zie ook wel es reclames van gay-lijnen voorbij vliegen hoor...
Waarschuw beheerder
wel eens ja..en wat heb je daar als heteroseksueel aan?:S:vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Omdat vrouwen een mooier lichaam hebben ;)
Waarschuw beheerder
:yes: mannen willen we zien :yes:
Waarschuw beheerder
Tjah dat we ene mooiere lichaam oke maar dat wil nie zegge dat er geen manne moge op tv.;)
Waarschuw beheerder
ja dat vind jij maar mijn ook wilookwellis wat