Partyflock
 
Forumonderwerp · 662996
­ Nederland
Betreft: evenement: Reactor, zaterdag 15 mei 2004 om 22:00
De volgende Reactor staat alweer gepland:
Datum:15 Mei
Lokatie: Monumental Warehouse

dj's: Sven Wittekind, Steve Bug, James Ruskin, Andreas Kramer....... :KWIJL:

dit las ik op een ander forum, dit lijkt mij wel een leuk begin van de line up ;)
13 Maart heeft voor mij bewezen dat die gasten van reactor er echt wat van kunnen. Hoop dat 15 Mei ook zo los gaat!! Ik ben er ieder geval op zekerz weer bij!!
 
Weet iemand wanneer de voorverkoop begint voor de editie van 15 mei?
klinkt heeeeeel goed!!!!

vooral :respect: Sven Wittekind!!!!!!! :yes:
 
Reeko live:O:respect':
Ben erg benieuwd

ik hoop dat hij youth violence laat horen:D
Artiest {SHOWLIST artist 13300, 34156}
Ga hier ook zeker bij proberen te zijn.
Sinds O&N niet meer op een groot (= meer als 1000 man)techno feest geweest, maar dit doet mijn hartje toch wel weer sneller kloppen.
Uber held Ruskin weer eens aanschouwen, met een smile op mijn bek en jointje in de hand genieten van de housy techno klanken van Herr Bug, Reeko waar ik erg benieuwd naar ben en erg erg erg stoer dat Misjah eindelijk weer eens in zijn eigen kikkerlandje te horen is.
Dit in combinatie met de meer als 100% techno waardige locatie en dit moet wel haast een geweldig leuk feestje gaan worden :D
 
Jay Haze en Bug JAMJAM

ff Juan Reeko een blik gunnen en 's neerlandsch finest op dit moment Skils
 
James Ruskin, Steven Bug, Sven Wittekind

Reactor heeft nog nooit een slechte party gehad volgens mij!

Reactor :respect:
denk wel dat ik present ben ja..

Is het groot dat warehouse?? nog nooit geweest namelijk!
Ja lokatie is echt chill.
Beetje underground 15 mei is de verdieping erboven ook open en je kan volgens mij ergens pic's van die warehouse vinden op reactor-events.com ofsow.
 
http://www.alternative-rock.net/KaozLive@USB6.mp3

vette mix van kaoz live gevonden. oei oei oei beuken de beuken :-)
das teKno niet waar
 
:D JA Reactor :jaja: :respect:
in totaal 7 uur met het openbaar vervoer maar het was het waard

ook op 15 mei zal ik dit er cker voor overhebben (al zal ik dan een auto proberen te regelen)
een auto lijkt me wel handig ja om vanuit Hengelo naar Rdam te komen
ben er zeker weer bij!! :yes:
 
ben na de laatste reactor helemaal reactorgeil
 
(Y)
 
Jammer van wittekind, afgelopen weekend gehoord op teq, niet van gecharmeerd, jongen kan voor geen meter draaien.

Doe mij maar Ruskin Bug Broom en de nederlandse jongens! Reeko ook vette shit!

Zin in Reactor!

AS weekend eerst maar even Sven bekijken, benieuwd wat Rios en Bug gaan neerzetten.

Reactor is goed bezig, super dikke locatie btw.
De 2e zaal hadden ze van mij mogen schrappen de eerste en de laatste zaal zijn zeker interessant.
Hey Tanzenundschranzen! Beter zo? Ga hem nu ff luisteren...

http://www.alternative-rock.net/KaozLive@USB6.mp3
Hmmm... doet 't nie?
Eindelijk kan ik er wel s een keer bij zijn.!!
Me too! Ga der zeker bij zijn deze keer!
Jammer van wittekind, afgelopen weekend gehoord op teq, niet van gecharmeerd, jongen kan voor geen meter draaien


drama was het inderdaad :BAH:
Wittekind draait wel goed maar alleen! Afgelopen zaterdag was hij idd slecht maar ik denk omdat hij samen met Viper XXl draaide-klikte blijkbaar niet zo tussen hun, hun hadden meer pauzes in de set dan bass. Dus ik hoop dat hij mij reactor niet weer teleurstelt!
je moet er idd van houden!

ik vind dat uurtje hakkuh op het laatst helemaal niet erg O:)
Mmmmm...zal ik komen of nie?
Wittekind is er ook...Nou, ik zie wel. Ben niet echt een technofreak. Maar Teqnology was echt vet!!!

mzzl
blijf dan maar thuis..
hehe :)
Tja, idd!!Dan blijf ik wel thuis
Snel maar even in mijn agenda zetten dit feestje! Was ook aanwezig op de eesrte editie, erggg gezellig, vette locatie en leuk publiek. Geen lange wachttijden bij de bar. De decoratie en de visuals waren ook weer prima, klein minpuntje was misschien het gemis van een vette lazer maar die kunnen we vast nog wel eens verwacten op een volgende Reactor. Reactor (y) bezig!!! Ben zeker weer van de partij op 15 mei!
 
Kheb mijn kaartje al :)
dat doe je snel zeg
Voorverkoop gaat aanstaande dinsdag, 30 maart van start. Bij Free Record Shop zijn ook weer kaarten verkrijgbaar alleen vanaf wanneer is nog niet helemaal duidelijk lees ik op de website. FF de site in de gaten houden dus. In Rotterdam zijn de kaarten al binnen bij Rhythm Import en Velvet (gewoon even bellen) :-) dus het zou goed kunnen maar dan ben je er zeker snel bij inderdaad!! Ga deze editie ook zeker niet missen, 15 mei (y).
Kan iemand mij vertellen hoeveel mensen er nou eigenlijk in kunnen?? Was er op 13 maart ook bij maar was toch al best druk. Nu nog een derde zaal erbij...aardig gek :-). Geluid was prima, derde zaal (y)...count me in!!!
2 bezemsteel56; naar heh knul, als je er niet over mee kan praten...
Ik zal er bijzijn....:D
maarre kan ik t met teQ vergelijke, want dit was pas me eerste techno-feestje....
aan de lin-up zal t zeker nie ligge iig.....:kwijl:
 
Nee je kan het niet met teQ vergelijken teQ is een kneuzen feest.
ja inderdaad, nooit meer TeQ :BAH:
Werkzaam bij Multar
Artiest {SHOWLIST artist 35853, 25881}
'k ben cker weer v/d party!!! :D

Dit keer blijf ik dus wel tot 't eind Nu maar hopen dat ze weer zo hard gaan draaien op 't eind....

Daar gaat t toch om!!?
 
Dit keer blijf ik dus wel tot 't eind Nu maar hopen dat ze weer zo hard gaan draaien op 't eind....

Daar gaat t toch om!!?


Daar gaat het dus niet om jij hebt het niet helemaal begrepen.
dat krijg je als je van hardstyle en techno 'houd' ;)
Ik vind Techno zeker wel vet!! en luister het thuis ook erg vaak en ik ga redelijk vaak naar techno feesten vaker dan hardstyle.
Maar vaak mis ik bij techno toch de harde bassen...
Nu ik wat sets van DJ amok gehoord heb is het mijn wel duidelijk Dat ik dus meer van snoeiharde Techno hou!

Het is toch fijn als een feest hard eindigt?
kun je eerst beetje inkomen en later goed loss gaan ;)

Maarja meningen verschillen gelukkig ;)
er is genoeg snoeiharde techno hoor...
maar dat heeft alleen meestal niks meer met techno te maken
dat krijg je als je van hardstyle en techno 'houd' ???
nou...ik ben nou dus echt geen hardststyle-fan...maar kan hard-tech/schranz tog echt wel waardere:D
 
Ja een leuk feesie op mijn verjaardag jah!!

:)
zeker vet feesje