Partyflock
 
Forumonderwerp · 662996
­ Nederland
Betreft: evenement: Reactor, zaterdag 15 mei 2004 om 22:00
De volgende Reactor staat alweer gepland:
Datum:15 Mei
Lokatie: Monumental Warehouse

dj's: Sven Wittekind, Steve Bug, James Ruskin, Andreas Kramer....... :KWIJL:

dit las ik op een ander forum, dit lijkt mij wel een leuk begin van de line up ;)
techno staat voor mij van vage house tot keihard raggen peaky punder/amok etc...

alle techno dudes&girls die roepen dat techno "veel breder" is etc...dan moet je ook open staan voor alle techno.

lekker opbouwen en vol gas de laatste 2 uur...

simple...
Artiest Jayton
kalluf je hebt helemaal gelijk

maar techno is zo breed zodat je wel voor alle stijlen kan open staan maar niet allemaal goed vindt.
Trouwens doe het laatste uurtje maar vol gas want dat is meer als genoeg
 
blehhh, de 15e = weekend voor mn centraal examen... :(
wanneer is de reactor daarop dan?! :)
Mark Broom komt ook de 15e...En de rest van de namen ben ik effe kwijt...
area 1
Mark Broom
James Ruskin
Reeko (live)
Misjah
Bart Skils
Dave Harder

area2
Sven Wittekind
Andreas Kremer
Carlos Rios & Vincent de Wit (live)
Kaos
Emilio Ferreira

area3
Steve Bug
Jay Haze
Zip
laatste aanpassing
Werkzaam bij Partyflock
deze reactor was zo geslaagd dat er wel een dikke kans in zit dat ik er de volgende keer ook weer bij ben!
na gister mag ik eigenlijk niet meer twijfelen, Reactor (L)
Reactor van gister helaas gemist :'(

Hier MOET ik bij zijn!!
aaah thias :knuffel: ;)

herkansing 15 mei :yes:
wheeee, Steve Bug had voor mij sowieso reden genoeg geweest om te gaan, maar na de geslaagde fuif van vannacht daar aan de Keilenhaven kan ik niet wachten tot de 15e
 
Kheb goeie verhalen gehoord over gister avond!! kwil er 15 mei zeker bij zijn!! :jaja:
als amok maar niet afsluit......
ik ben ook zeker van de parij, helemaal door alle goede reacties van gisteren :)
ik was er gister ook.. HOE GEK was het!! ..zou geen 1 negatief iets op kunnen noemen..alles was gewoon perfect!
 
t was gister zeker een gekkehuis ja :jaja:
Jah, wrijf het er allemaal nog ff in :(

;P
Jammer dat het zo ver rijden is voor mij. Maar naar de reacties over reactor gisteren blijkt het de moeite waard te zijn...
Dus misschien in mai maar eens kijken-de Lineup is iig zeer goed!!
 
Jah ik denk dat Reactor goed gaat lopen!! hoor alleen maar goeie dingen!! editie van 15 mei moet maar is toegevoegd gaan worden aan de agenda :-D dan kan ik em inplannen :-p whehehehe
15 mei >> 3 area's :D niet 4. Bovenverdieping wordt erbij getrokken! Iedereen lekker zijn eigen ding op de volgende reactor. hmmm... jammer dat vele amok niet cool vinden! Ik vind dat juist de techno waar alles in elkaar valt. die ondergrondse geluiden. SPRINGEN en je mee laten slepen. Je moet er wel ff inkomen, maar ik vind het gewoon perfect! Iets waar reactor juist om bekend staat dat snoeiharde!!
pcies de ideale afluiter!
 
:bounce:

James Ruskin :respect:
das wel fijn van de volgende editie..
dat die harde gescheiden worden van de goeie ;p
die harde van de goeie schijden? Dat kan niet: De harde ZIJN de goeie :D
15 mei staat nu ook in de agenda! :bounce:
Toex lul niet ;p
 
zo dit gaat dus nog meer los! ben net weer beetje bij! :-) idd Misjah dat is lang geleden volgens mij westergas voor het laatst!
 
:bounce: Aanwezig! :bounce:
 
aanwezig zeker weten:)
Artiest Unitec
hele vette line up, lekker varierend!!!

Vooral Mark Broom en James Ruskin!!! hahahahaha, zeker aanwezig!!!!
 
he wat jammer nou, wildfe hier heel graag heen, maar das 2 dagen na mijn verjaardag.. dus die zaterdag heb ik BIG party @t my place..!!:D

(K)
Oke afterparty bij jou dus;p (grapje)
 
Jeeeeeeeeeeeeeeej,.... nu ga ik wel, nu ga ik wel!!!!! 8)
 
Nu ga ik denk wel minimal area nice move(y)
Germanpagi 16 maart 2004 11:51

die harde van de goeie schijden? Dat kan niet: De harde ZIJN de goeie :D


smaken over platenkeus verschillen ;p
maar ik denk dat area1 beter met de pitch omgaat
en mix-technisch beter is!

Needin :@
dat denk ik ook wel ja, ik zal in alle area's te vinden zijn denk ik :)
Too Toex:

Dat klopt wel, mixtechnisch zit er zeker een verschil in. Maar ik hoor foutjes toch niet zo snel, dus maakt het mij niet zo veel uit als een DJ niet zo goed kan mixen :D
Als de platenkeuze goed is, ben ik al tevreden (natuurlijk mogen de fouten ook niet te opvallend zijn...) :)
Na afgelopen zaterdag ben ik Reactor verslaafd:P

"Dus in mei ben ik er zeker bij "

(goh ik kan nog rijmen ook :)
oef zware lineup hoor!
reeko :)
 
Wij zijn ook zeker aanwezigg..met onze Xtrem drankjes haha (toch weer ff reclame maken he ;-) )
ik ben benieuwd of er nog wel zo hard gedraaid mag worden na de "afkeur" van het publiek van de vorige editie...

Ik weet nog niet of ik ga maar ik zou dan wel een kijkje hebben gekeken bij Rios vs. de Wit... (ze hebben zich wel bewezen na Dial T)
en Emilio Ferreira :)

Ik moet wel zeggen dat de variatie er nu wel inzit, de hele avond offbeat is ook niet alles ;p
laatste aanpassing
 
knallen op het eind...Zo hoort het!!! net zoals je het jaar afsluit met een knaller :-)
laatste aanpassing
 
knallen op het eind...Zo hoort het!!! net zoals je het jaar afsluit met een knaller


Is dat een gouden regel:S
Artiest Manzel
op het laatst moet er gespaced worden zodat je 5 uur na het feest nog in een roes zit
 
ja toch???? :-)
dit feest wordt gewoon NOG gekker dan afgelopen Reactah .....
Heb dr nu alweer zin in .... Komt helemaal goed...
"op het laatst moet er gespaced worden" .... tuurlijk .. Maar toch niet met Cafeine-heil-water zkr he... (niks tegen je wonder drankje hoor alienzzz :-),smaakte nl. best goed)
 
...Ja Tuurlijk , maar zo'n drankje kan er altijd bij :-) om nog harder te knallen...
weet je ... heil water of niet ... volgende x kom ik r weer 1 bij je halen denk ik. Op t knallen dan maar hehe...
 
ja aan de bar kun je dat halen... ;-) wij geven jou de flyer hahha..mag je watertandenend kijken... naar je heil water.. of liever heilig bronwater